Курс валютв Таскомбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.6986 | 42.2437 |
EUR | 43.1979 | 44.052 |
PLN | 9.9429 | 10.5579 |
Все курсы банка |
Отделение Таскомбанка: Винница, ул. Привокзальная, 2/1
Адрес:
Винница, ул. Привокзальная, 2/1
Телефон:
+38 (043) 265-22-05, +38 (043) 265-22-06, +38 (043) 265-22-07, +38 (067) 463-61-73
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв «плавающий»), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Anastasia555
18 апреля 2024, 17:28
Переказала чоловіку з приват банку 50 грн, з яких з мене зняли 5 грн комісії і з чоловіка також зняли комісію 10 грн! Це що таке? Ви як працюєте!? жахливий банк, будемо відмовлятись!
Комментарии (4)
Ответ банка
19 апреля 2024, 10:47
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
У банку в мене був відкрити доларовий ощадний рахунок. Сьогодні я хотів поповнити рахунок, але мені сказали, що мій рахунок закрили, так як я ним не користувався пів року, а всі кошти були списані на користь банку. У банку мені сказали, що банк має право закривати рахунки і списувати кошти до 1000грн без згоди і відома клієнта банка.
Це вже якийсь грабіж.
Комментарии (1)
Це вже якийсь грабіж.
Ответ банка
16 июля 2021, 13:02
Доброго дня!
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Доброго дня!
В зв’язку з тим, що працівники ТаскомБанку знаходяться у відділенні без масок, на зауваження не реагують чи варті продукти даного так середньовічного банку здоров’я ???
Комментарии (2)
В зв’язку з тим, що працівники ТаскомБанку знаходяться у відділенні без масок, на зауваження не реагують чи варті продукти даного так середньовічного банку здоров’я ???
Ответ банка
4 мая 2021, 9:47
Доброго дня!
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію кажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію кажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
В 2016 году мною был оформлен кредит на бу автоомбиль в данном банке. Из-за ужасного обслуживания я хочу оставить этот отзыв, возможно он станет полезным кому-то при выборе банка.
1. При оформлении договора в оригинале оказалась не та форма погашения кредита, о которой шла речь (аннуитет вместо классики). Вначале меня пытались переубедить в том, что этот вариант лучше, но потом таки переделали договор.
2. После страхового случая (страховая ТАС) больше полутора месяцев возвращали деньги за ремонт автомобиля:
— страховая с банком не могли понять друг друга по поводу необходимых документов,
— не могли конкретно сказать какие есть варианты компенсации (в счет погашения кредита, непосредственно перечисление денег на СТО, наличными на счет),
— после того как был выбран вариант непосредственного перечисления на СТО машину отремонтирвоали на СТО (сумма была значительно завышена), и из-за того что не улажены были с банком процедуры мы были вынуждены оплатить ремонт самостоятельно, или же оставить у них машину, пока все процедуры с банком не будут решены,
— после того как мы оплатили стоимость ремонта прошло полтора месяца, пока банк перечислит деньги (опять же, не могли понять кто какие письма кому должен слать, длительное ожидание кредитного коммитета...)
— по поводу длительной процедуры выплаты обратилась в контакт центр банка. Не получив ответ через 4 дня повторно перезвонила и оказалось заявки моей нет и не было. Повторно оставила заявку.
3. Еще раз обратилась в контакт центр с вопросом, можно ли включить очередную проплату каско в тело кредита. Мне сказали что можно и проценты будут такие же как на основной кредит. В отделении мне сказали что это нельзя сделать.
4. Подали заявку в банк с просьбой разрешить установить газовую установку, ждем уже почти два месяца, в контакт центре просто записывают заявки и молчат… Есть еще много моментов…
С нетерпением жду, когда погашу кредит. Впредь пользоваться услугами данного банка не буду и другим не посовету
Комментарии (7)
1. При оформлении договора в оригинале оказалась не та форма погашения кредита, о которой шла речь (аннуитет вместо классики). Вначале меня пытались переубедить в том, что этот вариант лучше, но потом таки переделали договор.
2. После страхового случая (страховая ТАС) больше полутора месяцев возвращали деньги за ремонт автомобиля:
— страховая с банком не могли понять друг друга по поводу необходимых документов,
— не могли конкретно сказать какие есть варианты компенсации (в счет погашения кредита, непосредственно перечисление денег на СТО, наличными на счет),
— после того как был выбран вариант непосредственного перечисления на СТО машину отремонтирвоали на СТО (сумма была значительно завышена), и из-за того что не улажены были с банком процедуры мы были вынуждены оплатить ремонт самостоятельно, или же оставить у них машину, пока все процедуры с банком не будут решены,
— после того как мы оплатили стоимость ремонта прошло полтора месяца, пока банк перечислит деньги (опять же, не могли понять кто какие письма кому должен слать, длительное ожидание кредитного коммитета...)
— по поводу длительной процедуры выплаты обратилась в контакт центр банка. Не получив ответ через 4 дня повторно перезвонила и оказалось заявки моей нет и не было. Повторно оставила заявку.
3. Еще раз обратилась в контакт центр с вопросом, можно ли включить очередную проплату каско в тело кредита. Мне сказали что можно и проценты будут такие же как на основной кредит. В отделении мне сказали что это нельзя сделать.
4. Подали заявку в банк с просьбой разрешить установить газовую установку, ждем уже почти два месяца, в контакт центре просто записывают заявки и молчат… Есть еще много моментов…
С нетерпением жду, когда погашу кредит. Впредь пользоваться услугами данного банка не буду и другим не посовету