Отделение Таскомбанка: Кременчуг, ул. Соборная, 9-Б
Адрес:
Полтавская область, Кременчуг, ул. Соборная, 9-Б
Телефон:
+38 (053) 254-01-45, +38 (053) 254-01-46, +38 (053) 254-01-47, +38 (067) 546-73-40
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв "плавающий"), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Dmitry0205
13 марта 2021, 0:03
После вывода денег с интернет сайта заблокировали щета, добиться разблокировки не могу, говорят что мошеннические действия, так же перекинула жена мне деньги на спорт банк, а он сотрудничает с тас банком и там заблокировано.
Написать комментарий
Ответ банка
15 марта 2021, 17:38
Доброго дня.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.3. Банк має право зупинити здійснення фінансових операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов'язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
Також відповідно до пункту 4.4.4. Банк має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Для вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звернутись у відділення ТАСКОМБАНКу для отримання запиту на уточнення інформації щодо джерел походження коштів на рахунок.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.3. Банк має право зупинити здійснення фінансових операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов'язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
Також відповідно до пункту 4.4.4. Банк має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Для вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звернутись у відділення ТАСКОМБАНКу для отримання запиту на уточнення інформації щодо джерел походження коштів на рахунок.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Я два года назад сделала карту пудра
У меня там кредит
На днях захожу в приложение Tas2u и пишет что у меня на карте по нулям и никаких задолженностей нет
Я заблокировала карту
Теперь ничего сделать не могу
Карты как будто не существует
Но смс приходят о том что нужно оплатить
Что делать, подскажите?!
Написать комментарий
У меня там кредит
На днях захожу в приложение Tas2u и пишет что у меня на карте по нулям и никаких задолженностей нет
Я заблокировала карту
Теперь ничего сделать не могу
Карты как будто не существует
Но смс приходят о том что нужно оплатить
Что делать, подскажите?!
Ответ банка
13 июля 2020, 16:55
Доброго дня.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
03.01.2018 р. зайшов в 14.10 в відділення на Соборній відкрити депо в валюті. Але не склалось, хоча для цього були всі передумови — дві касирки сиділи та куняли зовсім без роботи, один спеціаліст працював з клієнтом, два спеціалісти займались якимись тільки їм відомими справами і мій план про розміщення валютного депо їх зовсім не зацікавив. Ну що ж, треба мабуть зачекати коли звільниться спеціаліст, який працював з клієнтом. Нарешті через хвилин 15 спеціаліст звільнився і я підійшов до цієї як мені спочатку здалося працьовитої жінки, але почув від неї, що вона буде займатися іншими справами, а мені треба звернутись до одного з двух інших спеціалістів. Після цього почалося з'ясовування питання між спеціалістами кому з них обслуговувати клієнта, а я пішов геть з цього чудо-банку. Якщо працівники банку лінуються приймати кошти, то що їх може змусити вчасно повернути кошти?
Комментарии (1)