Минфин - Курсы валют Украины

Установить

О компании

СГ «ТАС» работает на рынке страховых услуг уже почти четверть века зарекомендовав себя за это время надежным страховщиком для более 1 миллиона своих клиентов, достойно выполняющим свои обязательства перед ними. Региональная сеть компании включает в себя почти 600 офисов продаж.

Главный офис:03062, г. Киев, пр-т Берестейский, 65 (часы работы: Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Вс: выходные)
График работы:
socialsocial
googlePlayapple

Выплаты на 30 июня 2024

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
402509 ₴
261743 ₴
65.03 %
642298 ₴
313887 ₴
48.87 %
56801 ₴
12385 ₴
21.8 %

Отзывы о компании — 314

5/5
Маріанна2024-11-30 19:47:39
Дуже рекомендую СГ «ТАС»!

Після придбання авто оформила автоцивілку та міні-каско, а рівно за тиждень «притерлася» до автобусу (тобто страховий випадок з моєї вини 🙈).

На гарячій лінії швидко відповіли, в першу чергу поцікавилися, чи потрібна медична допомога, зафіксували страховий випадок, проконсультували щодо порядку моїх дій, записали до менеджера для оформлення документів.

Під час першого візиту передали всі необхідні документи і фото менеджеру. Оформлення документів зайняло максимум півгодини. Спілкування з менеджером — просто топ! (якщо не рахувати привід). Спочатку в нас була менеджер Юлія. Після оцінки експерта (відбулася протягом тижня від візиту до страхової) Юлія проконсультувала щодо написання заяви на відшкодування та подальших дій. Треба сказати, що експерт «непогано порахував» завдану шкоду (більшу частину вартості ремонту і фарбування вона перекрила), враховуючи, що авто 2016 року і там вираховується коєфіцієнт зносу (тобто ніхто не намагається прям занизити суму відшкодування). Протягом двох-трьох тижнів отримала перші 70% страхової виплати.

Ремонт авто завершили, але часу їхати в офіс страхової для написання заяви на другу частину виплати та проведення огляду авто не було. Все відклалося приблизно на три місяці. За цей час менеджер Юлія вже там не працювала, тож через гарячу лінію записалася на прийом.

Справу передали менеджеру Олегу. І знову ЛИШЕ ПОЗИТИВНІ враження! Всі документи швидко оформили, провели огляд авто. Всі уточнюючі запитання, які виникли вже після нашого візиту, вирішили в той самий день в телефонному режимі. За 10 днів на картку було зараховано другу частину страхової виплати (ще 30% від суми, прорахованої експертом).

Якщо що, я не бот і не на зп 😅 номер справи 14222. До цього ніколи не мала справ із страховими. Перший досвід із ТАС виявився супер позитивним (знову ж таки, не рахуючи, що то ДТП). Не маю жодних сумнівів, в кого оформлювати наступну страховку. Рекомендую СГ «ТАС» всім! Виплати реальні, доволі швидкі! Менеджери — топ! Супер клієнтоорієнтований сервіс!
1/5
128213tanya2024-11-24 12:19:43
Добрий день.Маю негативний досвід зі страховою ТАС.Оформлювала договір страхування витрат, повʼязаних з наданням допомоги, під час здійснення подорожі.Під час настання страхового випадку жоден телефон гарячої лінії не відповідав.Працівник страхової, який оформлював договір порекомендував самостійно шукати клініку і був дуже не компетентний у наданні інформації щодо документів, які потрібно отримати у клініці для оплати страхового випадку. Думаю це було навмисне, щоб не оплачувати. Хоча я надала чек про оплату і рецепт від лікаря і витяг, який містив рентген, звісно для страхової цього недостатньо.Після оформлення заяви про оплату страхового випадку, мені два місяці не надавали відповіді.А відповідь в подальшому містила відмову грунтовану на тому, що немає діагнозу.Але в таких випадках лікар не встановлює діагноз, для цього потрібні більш розширені і коштовні дослідження.Якщо лікар при початковому огляді і рентгені бачить, що немає загрози життю, то не проводить цих досліджень.Так сталось і зі мною.Лікар виписала рецепт і порекомендувала продовжити лікування вдома.Страхова чудово це знає, але все ж страхує людей і вимагає діагноз, хоча це завідомо недоцільно.Отже це шахрайство.Категорично не рекомендую цю страхову.
Страховая группа «ТАС»
25 ноября 2024, 10:55
Шановна Тетяно!
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
Керівництвом профільних підрозділів компанії розглянуто вашу скаргу та викладену в ній інформацію.
В ході проведеної перевірки було з’ясовано, що одразу після звернення вашого представника в контакт-центр страховика відповідну інформацію було передано в асистуючу компанію, що забезпечує організацію медичних послуг на території країни вашого перебування. Але за залишеними вашим представником телефонами зв’язатися з вами виявилося неможливим. Попри те, що повідомлення були прочитані, відповіді на них ви так і не надали.
Після повернення в Україну ви звернулися до страховика щодо відшкодування рахунку на надані вам за кордоном послуги в стоматологічній клініці, до якої звернулися без погодження ані зі страховиком, ані з асистуючою компанією. При цьому в наданих вами документах не містилося інформації ані щодо встановленого діагнозу, ані щодо проведеного лікування. Звертаємо вашу увагу, що саме ця інформація, згідно з умовами укладеного договору страхування, є підставою для здійснення страховиком виплати страхового відшкодування. Самостійно дізнатися відповідні дані від медичного закладу страховик можливості не має, адже медична інформація передається виключно пацієнтові.
Таким чином, у страховика не було і немає законних підстав на виплату страхового відшкодування.
З повагою СГ «ТАС»
5/5
PlatinumAmerica2024-11-18 16:38:08
Нещодавно на моєму автомобілі Zeekr 001 було пошкоджено лобове скло. Звернувшись до страхової компанії «ТАС» за послугою КАСКО, я був приємно вражений оперативністю та професіоналізмом їхньої роботи. Особливо хочу відзначити менеджера Жилу Олега Олеговича, який швидко та якісно вирішив усі питання, пов'язані з виплатою по страховому випадку. Усі необхідні документи були оформлені без затримок, і вже через два тижні я отримав виплату на ремонт. Хоча скло ще не замінено, компанія свою частину роботи виконала бездоганно та вчасно. Дякую «ТАС» та особисто Олегу за якісний сервіс і професійний підхід!
Страховая группа «ТАС»
18 ноября 2024, 16:51
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи компанії та її фахівців!
З повагою СГ «ТАС»
1/5
sasha8482024-11-12 10:05:26
Доброго дня! Мав необережність співпрацювати з даною страховою компанією, а саме медичне страхування.Ординатори кидають трубку, дозвонитись нереально.Коли був в медичному закладі, ординатор відмовився замовляти ліки, без направлення.Приїхав з гострим болем додому, виявилось, потрібно рецепт на Антибіотик.Після пів години сварки з ординатором, мені замовили ліки.Лікар виписав Антибіотик, запитав про Пробіотик, кажуть, не призначено, не покриваємо.
Категорично не рекомендую дану страхову, саме медичне страхування.
Страховая группа «ТАС»
12 ноября 2024, 10:09
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування. Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій.
З повагою СГ «ТАС»
5/5
oValeronS0tnik2024-11-11 18:52:55
Все доступно и удобно! Приятный подход к клиенту. А о скорости выплаты я очень удивлена! Только не хватает машини, которым я могла бы пользоваться на время пока мой в ремонте.
Страховая группа «ТАС»
12 ноября 2024, 10:12
Добрий день.
Дякуємо за теплі слова та високу оцінку нашої роботи!
З повагою СГ «ТАС»
5/5
Olena19992024-11-08 10:19:53
Дуже задоволена співпрацею зі страховою компанією ТАС. Нещодавно з моїм авто стався страховий випадок — на парковці хтось подряпав задні двері. Номер справи 24715. Вдячна фахівцю ТАС Олегу за оперативне вирішення справи та професіональний підхід. Олег завжди був на звʼязку та консультував щодо всіх питань.
Страховая группа «ТАС»
8 ноября 2024, 10:53
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи компанії!
З повагою СГ «ТАС»
5/5
Сашка2024-10-31 20:42:06
Поламала руку, відразу у лікарню на приймальний покій, всі доки надала до страхової, як рада, що все таки мама уговорила мене оформити цю страховку, а я впиралась, думала навіщо вона мені. А тут так у пригоді стала, було приємно отримати відшкодування за лікування.
Страховая группа «ТАС»
1 ноября 2024, 9:13
Добрий день!
Дякуємо за відгук та теплі слова!
Раді бути корисними для вас!
Бережіть себе, а ми — завжди поруч!
З повагою СГ «ТАС»
1/5
lancik362024-10-18 16:26:36
Чотире чи п'ять роки поспіль страхував нерухомість (таунхауз) від всіх негараздів в СК ТАС. Все було звісно добре, поки не трапився страховий випадок — мене затопив сусід через спільну стінку та стелю. Місяць мурижили, збирав якісь документи, писав заяви. А потім прийшла відмова. Немов би через виключення — «затоплення було через дірку або трішину». Але в мене в будинку НЕМАЄ ані дірок ані тріщин — мене просто, як звичайно, затопив сусід і вода пройшла через стіну. Але кому доводити, якщо вони ВІДМОВИЛИСЬ РОЗМОВЛЯТИ. Мов вислали рішення на адресу що в договорі. Забирайте. Клієнту що був з ними багато років. Це не комедія, це реальна історія. Висновки кожен зробить самостійно. Сергій.
Страховая группа «ТАС»
18 октября 2024, 16:41
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, номер договору страхування або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
5/5
RBpark2024-10-07 10:46:16
Я дуже задоволений тим, як працює компанія «ТАС». Окремий респект Олегу за співпрацю і допомогу.
Номер справи 19143
Страховая группа «ТАС»
7 октября 2024, 10:58
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку нашої роботи!
З повагою СГ «ТАС»
2/5
Gubar92024-10-01 12:13:04
Трапився страховий випадок який оформлений належним чином по євро протоколу 22335/07/2024/53 від 24.09.2024 року та здійнено огляд авто. За тиждень часу від страхової компанії немає жодної інформації тільки відповідь чекайте! Що чекати і скільки?
Який період надається страховій компанії для предʼявлення звіту комісара, щоб була можливість для узгодження суми для відновлення?
Весь цей час авто стоїть, що утворює незручності!