Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Tarasbakhir 3 ноября 2021, 1:32
Ніяк не міг активувати карту, тоді вирішив набрати по відеочату оператора (на годиннику 00:00 ночі) відповідає Ксенія, мега позитивна та щира дівчина, яка мене бистро і головне доходчиво пояснила, так скажемо на «хлопський» розум. Після чого, Ксенія заповнила анкету (все дуже просто і швидко), але не все так просто, на передостанньому кроці, все висне та вибиває помилку, після чого, професійний оператор знаходить вихід, та пропонує мені переключити на іншого оператора, і продовжити з ним з того ж кроку. Мені сподобалось, що Ксенія зреагувала швидко та професійно.
Під'єднання відбулося швидко, тут я вже познайомився з Данилом, щирим хлопцем, який мені теж все пояснив, і описав наступні кроки, але старання були марними, тому що платформа знову мене «вибивала».
Тоді Данило пропонує знуля подати заявку, та знову зв’язатися з оператором (Великий плюс, що оператори з якими я працював, вирішення проблеми знаходили дуже швидко, профі 🔥)
Я знову зробив все як мені сказали. Мене знову підключає до сяючої Ксенії, ми знову заповнили заяку, пройшли всі кроки, чекаємо поки грузить… і розуміємо що ситуація схожа до першого випадку… на що, ми подумали та вирішили спробувати в 3тє. На третій раз мене Під'єднює до Данила, він мене швидко перевів на лінію до Ксенії. Ми все знову швиденько заповнили і все получається на УРА 🥳
ВЕЛИКИЙ плюс, що оператори щирі, та позитивні, з такими дуже легко спілкуватися та жартувати, і реєстрація проходить не тільки швидко, а і весело.
Не побоюся цього слова ПРОФЕСІОНАЛИ, як кваліфіковані спеціалісти вирішили всі питання на ура, а головне, бистро, так на годиннику 00:35 а в мене веселий настрій, та новесенька карта в банку, завдяки чудовим працівникам, Ксенія Лутицька та Данило Буковський.
Ще раз Вам велике спасибі🙏🏼❤
Залишайтеся такими живчиками, обняв вас міцно
P.s: Ваш новий клієнт
Сенс Банк
Ответ банка
3 ноября 2021, 8:28
Юху 🎉
Дякуємо вам за шикарний відгук! Раді бачити вас клієнтом ❤
Ewan 2 ноября 2021, 20:05
Звернувся до чату підтримки банку за роз’ясненням по кешбеку на свої операції. Сергій все мені роз’яснив, перевірив мерчант коди операцій. Але більш сподобався тон ов воіс. Хтось скаже, що як у Моно. Так, але в Моно я ще не бачив спілкування віршами. Це було неочікувано)
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2021, 20:24
Крутий відгук для крутої консультації, дякуємо за нього. Сергій також в захваті від нього)
Минфин
Ответ администратора
3 ноября 2021, 9:37
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RostikZubov 2 ноября 2021, 16:31
Обратился по своему вопросу ждал не долго, в вопросе помогла очень приятна в общении, до этого сталкивался с проблемами, но не получил того чего хотел, это единичный случай когда мне помогли спасибо Ирине Пуховой за помощь!!!
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2021, 16:39
Дуже вдячні за ваш відгук. Раді, що вам сподобалось обслуговування та ваше питання було вирішене. Обов'язково передамо Ірині вашу подяку 😉
Vera751 2 ноября 2021, 15:30
Картка Хамелеон начебто з безлімітним строком, але будьте пильні, якщо ви звикли розплачуватись тільки на терміналі і вважати що це безготівкова операція, то ні!!! в розумінні альфа банку це готівкова опреція із вас будуть зняті драконівські відсотки. Техпідтримка при з’ясуванні висилає статті, де написано, що оплата на новій пошті через термінал це практично готівкова оплата і клієнт має з’ясовувати сам!!! як у кого налаштований термінал. Плюс жахливий гальмівний додаток. Не зв’язуйтесь ніколи!
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2021, 15:50
Так, наша картка Хамелеон має нескінченний пільговий період, але лише на покупки. Готівкові операції, як переказ коштів чи зняття готівки, не входять до пільгового періоду і % нараховуються за стандартною ставкою картки.
Щодо розрахунку на поштових відділеннях, то так, у них термінали налаштовані таким чином, що операція проходить як переказ з картки картку, відповідно ця операція відноситься до готівкових. Ми розуміємо, що кожен не може знати всі тонкощі роботи банку, тому краще перед проведення операції уточнювати у продавця або у службі підтримки банку, щоб уникнути додаткових комісії.
Стосовно роботи додатку, то про дану проблему відомо і наші спеціалісти працюють над її вирішенням.
Ігор Корсун 2 ноября 2021, 11:54
Мені прийшло повідомлення він Альфа-банку у вайбері про кредит під 19.9% річних. Це офіційний канал Альфа-банку в якому я получаю також повідомлення про усі затрати по карточці. Тобто це не якийсь там лівий канал.
Пісял того, як я клікнув на посиланні, у мене відкрився додаток Альфа банку з умовами кредиту. Де як завжди крупними цифрами написано досутпна сума кредиту, і кілкість місяців, а дрібними як завжди написано реальні умови. І що ж я там побачив, що там написано що кредит під 35%.
Я пробував міняти різну кількість місяців, але відсоток за кредит так і залишався 35. Я написав у підтримку, на що мені зрозуміло прозвучала стандартна відмовка, що якимось там клієнтам банку доступна така відсоткова ставка, але я не попадаю в їх число.
Відповідно стає питання, навіщо мені, тобто тому хто не попадає в число тих, кому доступна така низька відсоткова ставка, в моєму особистому чаті з Альфа банком повідомляти про те, що насправді мені не доступно. Що це якщо не звичайний развод?

Одни словом неприємно відчувати коли тебе намагаються розвести, і потім ще й пояснюють те, що ти типу дурний і не розумієш про що там написано.
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2021, 13:11
Так, є кредит під 19.99% річних. Цей відсоток нараховується на залишок. Але в такому кредиті буде ще присутня щомісячна комісія 2,35% від суми кредиту щомісяця.
А в додатку була пропозиція про 35%, але без комісії. По факту, це виходить вигідніше ніж 19,99% + 2,35% щомісяця.
В смс вказані були загальні умови, а в додатку вже персональна пропозиція.
Про умови кредиту попереджаємо перед оформленням, шрифт додаткових умов достатнього розміру.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Лузин 2 ноября 2021, 11:47
По счастливой случайности меня привязали ко львовскому отделению (был в городе, отделение было по пути, открыли карту за 10 минут).

Неделю назад столкнулся с проблемой блокировки счетов, сотрудники отделения в моем городе не смогли ничем помочь и только разводили руками, даже не могли назвать причину ограничения.
Выйти из данной ситуации помогла мне Любовь Шувар — специалист львовского отделения Альфа-банка и по совместимости менеджер, к которому меня подвязали. Она сделала все возможное и невозможное для того, чтоб мою заявку взяли в работу компетентные сотрудники и пересмотрели решение банка по отказу в обслуживании.
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2021, 15:41
Дуже раді, що ситуація вирішилась :) Передамо подяку Любові та її керівництву 😊
MykolaSeletskyi 2 ноября 2021, 0:01
Замовив товар із таобао вартість 40.26$
Через деякий час зрозумів що товар не підходить і зробив відміну та отримав 40.26$ на карту але карта гривнева, а саме хамелеон і конвертація пройшла за туже вигідним тарифом для банку, а саме 0.00
Тобто я отримав ще 0.00 до свого балансу
Я вважаю що це не баг тому що банківська система розробляється не перший рік
Напевно купити долара за таким курсом в банку не можна
Я звернувся у службу підтримки надіслав всі скріншоти і від оператора Сергія Ш. Отримав таку відповідь:
При операціїї у валюті, конвертує платіжна система по курсу (у вашому випадку віза)
Як проводиться операція при оплаті карткою в іншій валюті?: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search

P. S. друга назва заголовка це «Експропріації» тому що навіть не було пояснено що сталося
Так і додзвонитися я досі не зміг і чат не працює
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2021, 8:50
Добрий день! Тут справа не у курсі конвертації, а саме у поверненні коштів. Максимальний термін повернення операції — 45 днів, але як правило набагато швидше, точніший термін може вказати продавець.
В описаній вами ситуації кошти остаточно ще не зарахувалися, тому вам треба трошки почекати.
Вибачте, будь ласка, за помилку агента. Детальніше напишемо вам в чат з мобільного додатку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MDS 1 ноября 2021, 17:44
Сегодня 01.11.21 меня озадачил звонок представителя альфабанка, о том что у меня есть задолженность и погасить я её обязан в течении дня. Сумма для погашения составляет 25 т. И если я её не погашу мне испортят кредитную историю, подключат проценты и прочие кары небесные. При этом женщина откровенно склоняла меня на отказ платить, когда я сказал, что платить не буду пока не разберусь, она с явным удовольствием заявила, тогда я Ваш отказ передаю в отдел проблемных долгов.
Теперь откуда взяли этот долг.
У меня есть карта Ред с кредитным лимитом 50 т. В октябре я делал с неё покупки на сумму 25 т. и перевёл эти суммы в рассрочку через приложение Sens. Ещё 29.10.21 я видел, что у меня по карте есть кредитный лимит 26 т и рассрочки на 24 т.
И вдруг сегодня утром узнаю что банк модет в одностороннем порядке отменить кредитный лимит. Ниже выдержка из переписки в чате банка.
Бачу, що банк відмовив в подовженні кредитного ліміту.
Ще 23.07 була відправлена смс «Шановний клієнте! Альфа-Банк закриває кредитну лінію на картці 6679. За відсутності боргу, рахунок буде закритий автоматично!».
Тепер можете тільки вносити кошти, за рахунком
ОТВЕТЬТЕ МНЕ, если вы решили отменить кредитный лимит,
почему вы не отменили его три месяца назад, после смс от 23.07.
почему на момент покупки на карте светился лимит 50 т.
почему хвалёная программа дала оформить рассрочку если в конце месяца вы решили убрать лимит.
почему коллцентр помог оформить рассрочки вместо того, чтобы предупредить о окончании лимита.(есть переписка).
где в смс есть дата окончания кредитного лимита.
Есть только вопросы. Телефонные переговоры с горячей линией ни к чему не привели.
Почему мне нужно найти 25 т. за один день, если я рассчитывал на полугодовую рассрочку. Исходя из выше описанного я смело утверждаю, альфабанк-А***ты.
Не советую обращаться в этот банк НИКОГДА.
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 18:56
Дуже неприємна ситуація.
Банк може закрити кредитну лінію в будь-який момент. Заздалегідь це не можна передбачити. Тому до оформлення розстрочки вам не могли про це повідомити.
п.4.3.15 У разі відкриття рахунків за цим договором відмовити клієнту в наданні кредиту, в т.ч. у вигляді Відновлюваної кредитної лінії та/або відмовити клієнту у відкритті рахунку і випуску картки, продовженні строку її дії, випуску додаткової картки, в т.ч. NFC сім-картки/смарт-картки без обґрунтування причин такого рішення, якщо таке відкриття/випуск/продовження суперечить чинному законодавству України або може призвести до фінансових збитків/погіршення іміджу банку.
stacyr 1 ноября 2021, 17:30
Дуже дякую Ірині Корнієнко, яка вирішила проблему з карткою рівно за хвилину!
Служба Підтримки банку на висоті: співробітники ввічливі, приємні, раді допомогти і просто надзвичайно милі.
За добрих 10 років фінансових стосунків з Альфа-банком ніколи не мала жодних проблем, які співробітники не могли б вирішити швидко і якісно.
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 17:51
Дуже раді, що консультація Ірини викликала у вас позитивні емоції.
Обов'язково подякуємо їй за її працю😍
alldo 1 ноября 2021, 15:25
Ето не банк, а какая то гопкомпания из 90. По кредитной карточке убрали кредитный лимит и дали 3 недели на погашения долга. Вопросов нет. Деньги вернем. Но есть одно но. Прошло всего два дня, а ети *** названиваю по 2 .3 раза на день. и робот говорит верните долг. Ладно грен с вами. но тут ище 2 разав час звонят и мочат секун 5 и бросают трубку и так целый день, включая суботу и воскресенье. На законы которые запрещают звонить по выходным им плевать. Если вы прочитаете *** из альфабанка то у меня есть ище две споловиной недели. До 18 числа погасить долг 3000.
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 18:18
Банк виконує повною мірою умови договору. Того ж має право вимагати і від клієнта. При виникненні простроченої заборгованості банк може виконувати дзвінки, направляти смс та кореспонденцію з метою попередити позичальника про необхідність погашення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IrynaTelnaya 1 ноября 2021, 15:17
Спасибо огромное Альфа-Банку за качественное обслуживание, а в частности сотруднику банка Роману Чумак за человечность и быструю реакцию в сложившейся ситуации!!! Он мгновенно распознал аферу с ОЛХ доставкой и предотвратил попытку хищения денежных средств с моей кредитной карты!!! Большое человеческое спасибо Вам, Роман, за Ваш профессионализм и отзывчивость!!!
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 16:04
Дуже дякуємо за відгук :)
Ми й самі не знали, що Роман у нас майстер з викриттів шахраїв 😅
Будьте пильними 😉
Минфин
Ответ администратора
4 ноября 2021, 16:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
bewhite 1 ноября 2021, 14:05
Агент службы поддержки Денис Курдиш грамотно и по делу дал разъяснения касательно принципа работы бонусной программы cash’u. После разъяснений и предоставления информации по моему текущему статусу в этой бонусной программе и упоминании прецедента с мемом «дай дві гривні», Денис предложил предоставить бонусы на мой cash’u-счёт, дабы я мог их вывести на свой счёт, тем самым доведя меня до практически истерического смеха.
Заряд хорошего настроения на весь день, благодарю!
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 14:48
Дуже раді, що після звернення в чат у вас з'явився гарний настрій на цілий день:) Сподіваємось, що він буде дуже продуктивним) Обов'язково передамо Денису вашу подяку.
OLEDGAN84 31 октября 2021, 21:17
Хочу Выразить Благодарность Катерине Акуленко! 25.10 было снятие в банкомате, наличных кредитных средств (на тот момент, на карте, не было ни задолженности, ни лишних средств) и в тот же день, карта была погашена, но 27.10 программа насчитала проценты, за снятие личних средств 4%, хотя снимались кредитные средства, а их можно снимать, по договору без комиссий в любом банкомате. Вообщем обратился я в приложении Sense Super App к сотруднику банка Катерине Акуленко, пересмотревши историю карты Катерина, компетентно и я бы сказал, профессионально разеснила и помогла мне в решении проблемы, за что я Очень Благодарен, вот часть нашей переписки — ((12:22:47 PM) Катерина Акуленко: По даній картці зняття власних коштів з картки буде з комісією 4% мін 20 грн від суми.
(12:24:42 PM) Катерина Акуленко: На момент зняття ви і знімали власні кошти з картки, тому і списалась комісія за зняття.
(12:32:14 PM) Катерина Акуленко: Ви знімали кошти 25/10. Операція по рахунку списання пройшла 27/10 (операції всі списуються протягом 3х роб днів). Комісія за зняття списується на момент списання суми з рахунку. Тобто виходить 27/10. А 25/10 Ви також поповнили картку і сума зарахувалась на рахунок Вам 26/10. І вийшло так, що на момент списання 27/10 у Вас на картці є власні кошти
(12:32:44 PM) Катерина Акуленко: і система аналізує це. І так я к є власні кошти на момент списання з рахунку, то і списана комісія
(12:38:39 PM) ОЛЕГ ТУПОТА: Тоисть получается, списание денег произошло позже, а начисления раньше, хотя пополнил карту, в тот же день, когда и снимались, ради быстрого погашения кредитной карты, дабы не портить себе историю и не насчитывались проценты?
(12:41:08 PM) Катерина Акуленко:, зараз подумаю, що можу зробити для вас.
(12:42:27 PM) ОЛЕГ ТУПОТА: Дуже дякую
Катерина Акуленко: Вже подумала та вирішила компенсувати вам комісію за зняття в розмірі — грн, які у вас списалися. Та зглатиди дану ситуацію, піднявши вам настрій😉️ Сума компенсації буде зарахована завтра протягом дня.
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 9:31
Дякуємо за ваш відгук! Раді були вам допомогти :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kilerkipp 31 октября 2021, 19:41
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Небесной Сотни, 22
Удобный и надежный банк. Без понтов и всяких причуд))) Очень классный, образованный чат тех. поддержки. Особенно хочу выразить благодарность сотруднику банка Ирине Корниенко за помощь, вежливость и информативность!
Люблю Вас!
Сенс Банк
Ответ банка
1 ноября 2021, 9:34
Дуже дякуємо за ваш відгук! Продовжимо працювати і радувати вас 💖
Минфин
Ответ администратора
3 ноября 2021, 9:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Baybarak 31 октября 2021, 17:05
Обратился к сотруднику банка Данилу, по поводу разъяснения вопроса об оплате частями. Очень быстро, подробно и главное доступным языком ответили на все интересующие вопросы. Остался очень доволен консультацией и услугами банка.
Сенс Банк
Ответ банка
31 октября 2021, 17:13
Дякуємо за відгук 😊 Раді, що вам сподобався наш сервіс. Будемо раді знову бачити вас)
Selin24 31 октября 2021, 10:32
Доброго дня. Пишу про негативну пригоду яка трапилася зі мною в Амстердамі пов’язана з Альфа-Банк. У п’ятницю 8 жовтня я змінив свій мобільний пристрій на новий та почав переносити зі свого старого пристрою всі дані на новий. Після цього я почав налаштовувати додаток Альфа банка та Монобанк. Так як я користуюсь на даний момент тільки цими банками. З Монобанком проблем ніяких. А ось з Альфа почалось пекло. Я не думав, що таке можливо. Я розумію, що безпека клієнта і його коштів понад усе, але не настільки. Я почав добавляти в apple wallet картки Альфа-Банку і не можу додати. Пише Apple wallet, зо картки заблоковані банком. Потім думаю спробую зайти в мобільний додаток Альфабанк. Також заблоковано банком. Заходжу на сайт і читаю інформацію як можна Зв’язатися з менеджером по телефону чи почату. Для цього я вже підключив роумінг щоб зателефонувати з Амстердаму до України, а саме в Альфабанк але так як в мене Vodafone, Vodafone не дає можливість телефонувати на стаціонарні номери саме в Україну. Пишу у чат підтримку в Альфабанк. Розказав свою проблему, що всі картки заблоковані і потрібно розблокувати. На що мені відповіли, що треба саме з фінансового номеру телефонувати їм. А як я можу це зробити, якщо з Водафона можна саме на мобільні номери телефонувати. А у жахливого Альфабанку тількі всі стаціонарні номери. Немає навіть мобільного номеру, щоб телефонувати з Європи. І я просто залишився без своїх коштів один на один. Хочя були ще кишенькові кошти і кредитка від Монобанку, яка мене виручила. За який їм респект. Мене просто велика скарга на цей Альфа банк якому *** на вас і нічого не хочуть зробити, щоб вам допомогти тим паче з Європи. Висновок один. Альфа банк це ***! Які мене кинули одного на 10 днів.
Сенс Банк
Ответ банка
31 октября 2021, 11:23
Доброго дня! Безпека коштів клієнтів є однією із важливих задач у зв'язку з різноманітністю шахрайських дій. Можливість розблокування дійсно доступна лише при зверненні з фінансового номеру телефону Дуже шкода, що виникла така ситуація і ви не змогли звернутися у підтримку за стаціонарним номером телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vegleri 31 октября 2021, 10:05
Очень доволен работой представителя Альфа-банка Екатерины Акуленко. Все мои вопросы по карте были решены очень быстро и четко. Очень был рад такому обслуживанию. Спасибо!!!
Сенс Банк
Ответ банка
31 октября 2021, 10:46
Дуже раді, що ваші питання були вирішені в чаті швидко та чітко :) Обов'язково передамо Катерині вашу подяку!
Минфин
Ответ администратора
3 ноября 2021, 9:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natapryz 30 октября 2021, 22:14
Користуюсь послугами банку вже не один рік, активно кредиткою. З 2019 року завжди вчасно оплачую навіть в більшій сумі ніж мінімальний платіж по кредитній картці. 31.08. 21 мною знято було кошти з кредитної картки. Пільговий період чи то 40 чи навіть 60 днів. Частина суми по кредитній картці ще раніше було переведено в товар в рострочкі із ініціативи банку на 18 платежів. По рострочкі залишається ще ±12 платежів. Що робить банк: 17.09 закриває кредитну лінію і всі суми (товар в рострочкі і кошти які ще знаходилися в пільговому періоді) виводить в мінус БЕЗ БУДЬ ЯКОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ! Дізналась про закриття ліміту коли зателефонували з банку із вимогою внести повністю суму по кредитній картці. В чаті банку відповідь: Банк закрив вашу кредитну лінію, причини даного рішення нам не відомі, по закінченню кредитної лінії уся сума заборгованості перейшла в прострочену заборгованість. На жаль відмінити дане рішення не можливо, і дану прострочену заборгованість потрібно погасити як можна швидше (.
Більш того тепер постійно телефону і погрожує. На будь який діалог йти не хоче. При мої пропозиції платити частково грубить в наглій формі. Типу ідіть шукайте гроші по родичах ваші діти будуть за вас платити, телефонують знайомим з вимогою погасити мою заборгованість. Нагадую я завжди вчасно вносила платежі.
Сенс Банк
Ответ банка
30 октября 2021, 22:54
Банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківський обслуговування фізичних осіб.
При наявності заборгованості її потрібно погасити в повному обсязі. Розуміємо, що одразу погасити всю суму може бути важко, тому можете сплачувати щомісяця мінімальний платіж в подвійному розмірі або оформити інший кредитний продукт для закриття заборгованості. З приводу погроз по телефону, то такого не повинно бути і з вами мають спілкуватись коректно. Напишіть нам в особисті повідомлення ваші дані і ми допоможемо вирішити ваше питання
Romio1984 30 октября 2021, 19:43
Спасибо Владислав Горчакову за ответы на мои вопросы быстро, чётко, качественно и все понятно и доступно. Альфа Банк Ваши финансовые продукты супер и очень компетентные сотрудники. Так держать!!! Моё доверие к Вам улучшилось в несколько раз.
Сенс Банк
Ответ банка
30 октября 2021, 19:53
Дякуємо за такі приємні слова) Ми не будемо зупинятись на досягнутому, а тільки покращуватимемо наші продукти та сервіси. Вашу подяку обов'язково передамо Владиславу 😉
Очень доволен работай оператора Никиты Нехай большая благодарность за помощь в чате по моим вопросам правельные и самое главное быстрые ответы на решения моих проблем спасибо Альфа банку за таких сотрудников
Сенс Банк
Ответ банка
30 октября 2021, 18:37
Дуже вдячні за ваш відгук. Раді, що вам сподобалось у нас в чаті. Обов'язково передамо вашу вдячність Нікіті 😉
Минфин
Ответ администратора
31 октября 2021, 14:08
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 31.10.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝