×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.85 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Оформлення розстрочки з порушеннями з боку банка
Мене влаштовувало (і рекомендовала цей банк усім знайомим) до моменту здійснення покупки 24.02.25р. в ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» з оплатою за програмою «Легка розстрочка» з відсотковою ставкою 0,01% річних.
24 лютого 2025 року я оформлюю розстрочку, Сенс Банк відразу підтверджує оформлення розстрочки на 10 місяців (під 0,01% річних) і одразу перераховує магазину повну вартість товару.
11 березня 2025 року надійшло ще одне повідомлення від банку — На жаль, розстрочка не була оформлена. Я одразу дзвоню на гарячу лінію Сенс Банку, мені повідомляють, що розстрочку мені не дали. Я починаю з’ясовувати та оформлювати скаргу, що жодних додаткових повідомлень і дзвінків мені не надходило і залишати заявку на оформлення тієї самої розстрочки.
У оператора запитала, чи можна дізнатися ім'я оператора, який як стверджує мені дзвонив? На що мені відповіли, таку інформацію ми не можемо надати, інформація є конфіденційною. Відповіді на свої запити та скарги я чекала довго, хоча має бути розглянуто банком протягом 3-х днів.
Час затягувався, щоб пройшли всі допустимі терміни. Розстрочку, як би дали, 17 березня 2025 року, але так як минули всі терміни, у мене 2 варіанти з цією розстрочкою (як пояснив мені оператор): я маю сплатити всю суму розстрочки до 16 квітня 2025 року, або щомісяця я маю платити розстрочку (протягом 10 місяців) і 45% річних щомісяця, а це не мала сума. Так, скажіть, будь ласка, яка це розстрочка??? І як можна спочатку дати, а потім повідомити через певний час, що в розстрочці відмовлено? Якби мені відразу було відмовлено банком, я взагалі не брала товар. Я розраховувала на розстрочку «Легка розстрочка» з процентною ставкою 0,01% річних!!!
26 березня 2025 року я у відділенні банку залишила скаргу та додала скріншоти повідомлень, що жодних повідомлень мені не надходило за період з 24 лютого 2025 року по 11 березня 2025 року та дзвінків теж не було.
Прошу Вас розібратися у цьому питанні.
Детально проаналізували її, щоб все з'ясувати та повертаємось до вас 🙌🏻
Внаслідок розгляду було виявлено, що 24.02.2025 дійсно була ініційована пропозиція розстрочки, проте вона може бути оформлена виключно на витрачену суму кредитних коштів. Оскільки на момент остаточного списання покупки з рахунку, на ньому знаходились власні кошти, сума розстрочки була перерахована, та 25.02.2025 відправлена повторна пропозиція на скориговану суму. Як ви повідомили, на жаль, з якихось причин ви не отримали її, хоча після технічного аналізу було підтверджено, що з боку банку пропозиція була успішно надіслана. Внаслідок цього, оскільки ми не отримали підтвердження від вас для оформлення розстрочки, через 14 днів, 11.03.2025 ви отримали інформування про те, що розстрочку не вдалось оформити 😔
За результатами ваших звернень, зважаючи на обставини, банк надав можливість повторного оформлення розстрочки — і 17.03.2025 було здійснено повторну активацію програми, попри те, що строки її оформлення вже минули 🤝
Розуміємо, що рішення за поданими запитами хочеться отримати якнайшвидше, і ми робимо все можливе для цього, проте, оскільки в процесі розгляду вашого запиту були задіяні декілька підрозділів і кожному з них потрібен час на розгляд, строки обробки запиту дещо збільшились. Стандартний строк 3 робочі дні регламентується, якщо питання не потребує додаткових втручань інших підрозділів 📅
На жаль, на момент повторного погодження пропозиції розстрочки, розрахункова дата по картці вже минула, внаслідок чого сума була врахована в пільговий період. Через це, єдина можливість повністю уникнути нарахування відсотків — це повне її погашення. В іншому випадку, стандартні відсотки списуються виключно за період з моменту покупки і до моменту остаточного оформлення розстрочки, але не більше 🙌🏻
Мені дуже прикро, що внаслідок сукупності факторів, ви отримали неприємний досвід, ми додатково розглянули для вас можливості компенсацій, але, на жаль, сторнувати суму пільгового періоду або нарахованих відсотків в даному випадку немає технічної можливості 😥
Ми високо цінуємо вашу довіру, дякуємо, що залишаєтесь з нами весь цей час. Сподіваємось, що подальша співпраця буде залишати виключно позитивні емоції 🙏🏻
Якщо у вас залишилися додаткові запитання або потрібна допомога — будь ласка, звертайтесь у зручний для вас спосіб, ми завжди поруч 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (5)
Заблокували картку з моїми коштами у перший же день
Банк діє відповідно до внутрішніх процедур ризик-менеджменту та чинного законодавства. Під час проведення аналізу можуть прийматися рішення про розірвання ділових відносин, якщо активність клієнта відповідає певним ризиковим критеріям. Це стандартна практика у банківській сфері.
На жаль, вам було присвоєно неприйнятно високий ризик, через що ваша картка обмежена і розблокування по ній недоступне 🚫. Доступне тільки закриття рахунку
Перелік можливих підстав та причин, за якими банк може розірвати ділові відносини, наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Щодо отримання ваших коштів, терміни 20−30 днів пов’язані з закриттям рахунку. Процедура закриття триває 30 днів, а отримати ваші кошти в касі банку ви можете вже починаючи з 20-го дня процесу закриття.
Банк в жодному випадку не займається крадіжкою ваших коштів, вони залишаються на вашому рахунку протягом всього процесу закриття, і ви вільно можете їх отримати 🤝
Якщо у вас залишилися додаткові питання щодо порядку отримання коштів, ви можете звернутися до служби підтримки — ми завжди готові надати необхідну інформацію 💙
З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (13)
Відмова в обслуговувані
Відповідно до пункту 4.3 Договору про банківське обслуговування, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини. З переліком можливих підстав, ви можете ознайомитись за посиланням у нашій Базі Знань для клієнтів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.
Щодо перерахування коштів на рахунок у іншому банку, який вам пропонував агент, то після вашого звернення до підтримки запит буде опрацьовано протягом 3-5 днів, після чого протягом 1-3 робочих днів вони будуть зараховані на вказаний вами рахунок, оскільки остаточний термін зарахування залежить від банку-отримувача.
З повагою, Андрій💙
Комментарии (1)
скриті відсотки
Писала вам в особисті повідомлення, та в коментарях, щоб уточнити дані, проте, на жаль, не отримала відповіді :(
В такому випадку, поясню, що могло статися у вашому випадку 🙌
Для більш детального пояснення ви завжди можете звернутися до нас в приватні повідомлення, або ж написати до чату підтримки 🙏
По вашій картці є розрахункова дата — це дата, в яку був оформлений договір
У цю дату відбувається списання всіх нарахованих відсотків, комісій та платежів, а також формується мінімальний платіж.
Відсотки, в свою чергу, нараховуються щодня на суму заборгованості, яка виникає під час користування кредитними коштами, але списуються лише один раз, саме в розрахункову дату.
Умовно, ви користуєтесь карткою протягом 30 днів, після чого списуються відсотки, які нарахувалися за ці 30 днів. Ви вносите всю суму для погашення боргу, але не враховуєте відсотки, нараховані за час користування кредитним лімітом, тобто за час, коли була заборгованість по картці.
Простими словами, ви повертаєте банку основну суму (тіло) кредиту, але відсотки за користування ще ні, оскільки вони списуються після вашого внеску. Ви не сплачуєте нічого додатково чи завчасно — відсотки ви платите тільки після їх списання.
Кредитні кошти — це ресурс, який банк надає для вашої зручності, і, як будь-який фінансовий продукт, вони мають свою вартість 🙏
Стосовно списання комісії — на жаль, через те що ви не відповіли на повідомлення, не бачу, якою карткою ви виконували операцію, тому не зазначу стосовно розміру комісії, проте розповім про логіку такого списання 🙌
Коли ви виконуєте переказ в застосунку, ви бачите комісію сервісу, але є комісії, які передбачені тарифами вашої картки. Їх списання відбувається, коли операція остаточно фіналізується по рахунку, тобто, через 1-3 дні 🫶
На такий випадок, якщо ви часто здійснюєте операції переказів — я раджу вам звернути увагу на наші картки Cameleon або Profiplay, за якими можна здійснювати перекази до 20 000 грн/міс без комісії (за рахунок власних коштів) 😉
Дуже хотіла розглянути ситуацію з відділенням детальніше, проте, бракувало інформації від вас 🥺
Я хочу вам допомогти, тож, чекатиму на ваше звернення повторно, щоб більш детально подивитися стосовно списань по картці, та уточнити про ситуацію з відділенням 💙
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (3)
Банк отказал в обслуживании (((
Банк отказал в обслуживании, потребовал документы о происхождении средств, Отправил через менеджера Светлану, все документы, скрины оплаты, переводы платежей, P2P, выигрыши, где видно вигравши от 20 000 до 100 000гр
ставки, все до мелочей, номера счетов акаунтов, баланс криптокошелька, с криптоволютой, где отображается что куплена в 2019 году, за, 3.900.usdt
Ждал 3 недели, начал узнавать в итоге узнал что мои документы даже не приняли к рассматрению, мотивируя что им нужны довідки, а другие документы другого формата они не рассматривают.
Попросил у менеджера Фавбет сделать мне выписку по депозитам и выводами, увы половина депозитов делалась через Google play, и эта форма оплаты является анонимной и им не отображается номер карты с которой идёт зачисление, да уж спасибо за опыт.
На счету 79000 и 400 usd
Подскажите и помогите как быть в данной ситуации, или может быть кто-то сталкивался и как решалась ситуация, отпишите пожалуйста, буду очень благодарен.
Відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку, Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
У вашому випадку банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Щодо поданих документів – на жаль, вони не відповідали вимогам банку. Для підтвердження джерела походження коштів необхідно надати офіційні виписки або довідки, які б документально підтверджували джерела походження коштів.
У вашій ситуації для отримання коштів з ваших рахунків необхідно звернутись до відділення банку, аби колеги допомогли із закриттям рахунків та видачею коштів.
Детальніше про можливі підстави для таких рішень можна ознайомитись тут 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Якщо залишились питання – звертайтесь, будемо раді допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (4)
Нарахований штраф
Оскільки ви є третьою особою, надати вам будь-яку фінансову інформацію, яка стосується вашої мами ми не можемо, оскільки вона захищена банківською таємницею 🔐
В даній ситуації, вашій мамі необхідно особисто звернутися на електронну адресу LegalSupport@sensebank.com.ua. Графік роботи колег: пн-пт з 9:00 до 18:00. Відповідь за запитом буде надана протягом 3-х робочих днів ✅
Це наш відділ, який займається усіма питаннями стосовно виконавчих проваджень, колеги зможуть перевірити інформацію та допомогти 🤝
Ми цілком розуміємо, вас, як людину, оскільки сплачувати кошти повторно, у разі, якщо до нас не було передано інформацію про те, що оплата вже була здійснена, не є справедливим. Але перш за все, всю ситуацію необхідно детально проаналізувати та перевірити. Нам першочергово важливо, щоб клієнти були задоволені співпрацею з нами і ми в жодному разі не залишимо цю ситуацію без уваги 🙌🏻
Дякуємо за розуміння та сподіваємося на швидке вирішення ситуації 💙
З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Написать комментарий
Після закінчення депозиту та переказа депозитних коштів до іншого банку заблокували рахунки
Згідно з внутрішніми процедурами ризикоорієнтованого підходу, банк здійснює аналіз активності клієнтів та дійсно може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Ознайомитися з можливими підставами такого рішення можна тут:
🔗 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Разом із тим, ми уважно ставимося до кожного випадку та розглядаємо його індивідуально. Враховуючи інформацію та підтверджуючі документи, які ви оперативно надали, після додаткового аналізу банком було переглянуто рішення щодо блокування. З задоволенням інформую, що за результатами розгляду питання ділові відносини було поновлено, а рахунки розблоковані 🙌🏻 Ви знову можете безперешкодно користуватися картками та всіма послугами банку.
Дякую вам за розуміння та оперативність в наданні інформації, радий і надалі вас бачити частинкою нашої Sense-сім'ї 💙
З найкращими побажаннями
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (6)
Sens Bank худший банк в Украине
4% за перевод
И 1,5% за перевод с приложения
Вот такие тарифы в этом банке, по этому читайте внимательно что они пишут, возможно если закрыть их карту они тоже возьмут комиссию)
В нашому банку є багато різних продуктів, під різні потреби наших клієнтів 🙌
Є кредитні картки, які зручно використовувати, якщо ви надаєте перевагу розстрочкам та здійсненням покупок з використанням пільгового періоду. Це, наприклад, карти Red 2.0 або «Вигода»
А є і кредитна картка Red Cash, яка більше підходить для клієнтів які полюбляють користуватися готівкою 😉
Окрім цього, є і дебетові картки, кожна зі своїми умовами, та націлена на різні потреби. У кожної з них є свої тарифи, з якими ви можете ознайомитися до оформлення, щоб обрати найкращий варіант саме для себе 😇
Таким чином, дійсно, за тарифами картки Red 2.0 при переказі коштів (як власних, так і кредитних) буде утримано комісією 4 % min 20 грн, і як ви вірно зазначали — комісію сервісу Sense SuperApp у розмірі 1% + 5 грн
Про це можна детальніше прочитати у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018551859
Картка Red 2.0 більше підходить для здійснення безготівкових операцій, таких як, наприклад, покупки 🛍️
А ось якщо ви часто використовуєте картку, щоб здійснювати перекази — кращим варіантом буде оформлення Caméléon або Profiplay, за якими ви можете переказувати до 20 000 грн/міс (за рахунок власних коштів), без комісії 🙏
Сумно чути, що після користування нашими послугами у вас залишилися негативні враження :(
Впевнена, що ми зможемо покращити вашу думку про нас, якщо ви звернетесь до нас за особистою консультацією!
Я, або колеги залюбки підкажемо вам всі особливості користування нашими продуктами, та допоможемо підібрати карту саме під ваші потреби 🫶
Ви можете написати до нас як в чат, так і на нашу пошту help@sensebank.com.ua
Буду рада вам допомогти!
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (1)
Жахливе ставлення до клієнтів
Ще раз приносимо вибачення за незручності та сподіваємось, що наступний візит до нашого відділення буде швидким та продуктивним.
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
Легальне *** від банку
Якщо хтось теж зтикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com.
Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Наразі всі подібні програми у Sense Bank тимчасово призупинені до моменту приведення діяльності банку у відповідність до ст. 7 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Саме через це заборгованість існує на сьогодні. Зі свого боку ми завжди готові йти на зустріч клієнтам та зробити все можливе для того, щоб вирішити ситуацію. І ми обов'язково повернемось до вирішення вашого питання після приведення діяльності банку у відповідність.
Стосовно доступу до застосунку банку, то для відновлення потрібно пройти процедуру оновлення даних. Для цього ви можете звернутись до підтримки через відеочат у застосунку або до найближчого відділення банку із документами. Після повторної ідентифікації ви зможете і надалі користуватись Sense SuperApp.
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
Служба підтримки не відповідає своєму призначенню
Мені сказали, що зараз дуже мало відділень мають менеджерів по юридичним питанням. Тому без попереднього запису іти ризиковано. Може тут хтось з представників банку прочитає і допоможе вирішити таке простеньке питання?
Раніше я спілкувалася з чудовим менеджером у відділені на Оболоні. На жаль, зараз там вже немає спеціаліста по юридичним клієнтам
Представники відділення вже мали вам зателефонувати для призначення візиту у бажаний вами час.
Ми дуже вдячні за ваше розуміння та ще раз перепрошуємо за завдані труднощі 🙏 Сподіваємось, що подальша співпраця з нашим банком залишить після себе лише позитиві емоції.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Неправомерное списание комиссии
Детально розглянули вашу ситуацію, і вже повертаюсь до вас з відповіддю ✅
Проаналізувавши історію операцій та списань за вашим рахунком, ми виявили, що описані списання це не подвійне списання однієї і тої самої комісії, а різні комісії за вашим рахунком ФОП. За операцію зняття готівки 04.01.2025 комісія була коректно списана 11.01.2025
Списання, що відбулось 05.01.2025 — це не комісія за операцію зняття готівки з рахунку, а списання частини комісії за обслуговування вашого рахунку.
Списання плати за обслуговування рахунку ФОП відбувається, коли по рахунку відбувається рух коштів. Наприклад, надійшло зарахування, і одразу ж буде списання комісії за обслуговування, але якщо коштів недостатньо, то заборгованість буде залишатися до моменту поповнення ⏳
Тож не хвилюйтеся, комісія за проведену операцію не задвоїлась, нічого зайвого ви не переплатили. Всі списання відбулись коректно, згідно з тарифами вашого рахунку. 🙌🏻
Ми завжди поруч та готові допомогти розібратися в будь-яких ситуаціях 🤝
Якщо будуть виникати якісь питання в подальшому — обов'язково звертайтеся до нашої служби підтримки. Колеги справжні професіонали своєї справи і залюбки нададуть детальні відповіді на ваш запит 🫶🏻
Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Сенс- банк ***.
Можливо, що у вас були певні списання по картці, через які виник мінус на балансі. А сума депозиту частково перекрила його і вам зарахувалась менша сума.
Для більш точної деталізації звертались до вас у особисті для уточнення, але, на жаль, відповіді не отримали 😢 Якщо ваше питання досі актуальне, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку банку https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, де ми зможемо все перевірити та зорієнтувати вас щодо руху коштів.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Зникли кошти
На момент вашого звернення у нас дійсно стався технічний інцидент, через що у деяких клієнтів дублювалися операції й на рахунках виник мінус 😥
Проблему ми мали з самого ранку, але, вже до вечора 22 лютого все було вирішено 🙌
Я повністю розумію вас, як клієнта, і на вашому місці мені було б так само неприємно, адже мова йде в першу чергу про ваші власні кошти
Хочу зазначити, що всі помилково списані кошти та комісії за ці списання вже було повернено клієнтам. Ми ні в якому випадку не привласнюємо ваші збереження!
Я приношу свої щирі вибачення за завдані незручності ❤️🩹
Розумію, що завжди хочеться, щоб все працювало ідеально, та ми беззаперечно прагнемо до цього, але іноді дійсно стаються подібні ситуації ☹️
В таких випадках важливо зберігати людяність та розуміння — тому ми завжди підемо назустріч нашим клієнтам 🫶
Я буду рада бачити вас у нашому банку і надалі, адже ви важливі, та маєте значення для мене, та впевнена, що ми ще зможемо порадувати вас!
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (6)
Приховані комісії, додаток не відображає реального стану рахунку.
Відкрив, користувався кредитним лімітом, погасив в плюс.
А згодом на розрахункову дату, прилітає борг +100грн за касові операції.
А тепер саме цікаве: додаток не показує реальний стан рахунку!
Щоб бути в курсі реального стану рахунку, потрібно писати в підтримку, чи замовляти виписку по рахунку.
Нікому не рекомендую. Будьте обережні і не ведіться, на пільговий період який по факту 30 днів.
Шкода, що у вас склалося таке враження щодо користування карткою 😔 Ми розуміємо важливість усвідомлення механік списань, тому хочемо пояснити детальніше, як працює система нарахування відсотків, щоб уникнути непорозумінь.
🔹 Перш за все, хочемо уточнити, що пільговий період під 0.01% річних діє виключно на операції покупок і може становити до 62 днів – це залежить від дати здійснення покупки та вашої розрахункової дати 🛍️. Тобто, скористатися пільговим періодом можна, погасивши заборгованість, що утворилася внаслідок покупки за кредитні кошти, не пізніше, ніж через одну розрахункову дату з моменту її здійснення 💸
❗ Однак на операції зняття готівки та перекази на інші картки/рахунки за рахунок кредитних коштів пільговий період не розповсюджується, а застосовується стандартна відсоткова ставка – 37% річних, відповідно до тарифів 📜
📅 Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а їхнє списання відбувається один раз на місяць – у розрахункову дату. Тобто, у день розрахунку відбувається фіксація нарахованих відсотків за попередній період користування кредитними коштами 💳
Оскільки більшість із проведених вами операцій була саме готівковими, на які нараховується стандартна відсоткова ставка, відповідно, сума нарахованих відсотків суттєво перевищувала залишок власних коштів по картці на момент списання у розрахункову дату, що спричинило списання 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування. Тобто, списання цієї комісії відбулося абсолютно коректно, ніяких помилок у розрахунках не було ✅ Вона стандартно, як і для інших кредитних карток, списується щомісячно при наявності заборгованості від 20 грн і більше на кінець розрахункового періоду ⌛
📌 В історії операцій по картці та на сторінці з інформацією по ній у застосунку, сума нарахованих відсотків відображається вже за фактом списання, оскільки до цього, фактично, лише відбувається їх розрахунок.
Саме тому ми реалізували зазначення суми загальної заборгованості у виписці по рахунку, з урахуванням навіть нарахованих, але ще не списаних на момент формування виписки відсотків за користування кредитним лімітом, щоб ви в будь-який момент могли точно розуміти, яка сума буде списана у розрахункову дату по картці.
Сподіваємось, що дане роз'яснення допоможе краще контролювати розрахункову дату та уникати несподіваних списань у майбутньому 🔜
Якщо у вас виникнуть будь-які додаткові запитання щодо нарахувань, тарифів карток, послуг або чогось іншого – ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!
З повагою,
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
Комментарии (1)
Крадії та ***
Вмене була і є кредитна картка цього банку. В минулому місяці, я повністю її закрив (я так гадав). В їх додатку є «загальна заборгованість», є «кредитний ліміт» з всією сумою. Я вніс на карту повну суму до закриття і трохи більше, на всяк випадок. І що Ви гадаєте? Вони нарахували мені відсотки і сказали, що просто не показують в додатку їх))) А що саме цікаве, відсотки від якої суми вони рахували?)) Коли я вніс кошти і повністю закрив карту… Як Вам там парцюється?))
Раді, що ви з нами й використовуєте нашу кредитну картку для здійснення мрій та виконання ваших планів ✨
Цілком розуміємо, що фінансові питання завжди хочеться контролювати максимально точно, і часом можуть виникати нюанси, які здаються незрозумілими. Проте хочу детально пояснити, як працює система нарахування відсотків, щоб все було максимально зрозуміло😊
Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а вже списання цих нарахованих відсотків відбувається один раз, у вашу розрахункову дату. Тобто відсотки нараховуються за користування кредитними коштами у попередній період, і за цей факт користування — списуються, а не навпаки, спочатку відсотки за користування, а потім ви користуєтесь коштами, як за оплачену послугу.
Щодо понять «Загальна заборгованість», «Заборгованість» та «Кредитний ліміт» варто пояснити детальніше 🤔
1. «Загальна заборгованість» — це сума боргу станом на конкретну дату, без урахуванням нарахованих, але не списаних відсотків, комісій та інших платежів, що будуть списані у розрахункову дату.
2. «Заборгованість» — це сума, яку треба внести до розрахункової дати, аби надалі користуватись умовами пільгового періоду, щоб на покупки й надалі нараховувалась ставка в 0,01% річних, цю суму інколи називають заборгованістю пільгового періоду.
3. «Кредитний ліміт» — це розмір встановленої кредитної лінії, без врахування нарахованих й списаних відсотків, комісій та інших платежів, тому спиратись на цю суму при погашенні заборгованості не варто.
Справді прикро, що ці списання викликали у вас негативні емоції, але можу запевнити – жодних прихованих комісій або несподіваних списань не відбулось. У вашій ситуації були цілком коректні списані відсотки за факт користування кредитними коштами, жодних додаткових нарахувань не відбулось. Додатково надіслав усі деталі по списаннях вам в особисті 👌🏻
Ми щиро цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб користування нашими послугами було комфортним, зрозумілим і максимально прозорим. Наша команда завжди відкрита до діалогу, готова роз’яснити всі моменти та допомогти знайти найкраще рішення для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Відсутність компетентності та відповідальності. Гірший досвід банківського обслуговування
При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.
Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.
Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.
Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.
Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день — некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?
Хотіла оформити кредит на бізнес — отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув — ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.
Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними — не працюйте. Збережіть свої нерви.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від обслуговування, і ми розуміємо ваше обурення ситуацією.
За результатами перевірки було встановлено, що, ймовірно, мало місце непорозуміння під час консультації зі співробітником банку. Менеджер не трактував пояснення саме таким чином, через що компенсація комісії не була погоджена. Водночас, ми визнаємо, що тривалий розгляд питання міг створити для вас додаткові незручності, тому у якості вибачення вам було нараховано 100 бонусів Cash’U. Оскільки наразі у вас не обрано категорію підвищеного кешбеку, рекомендуємо зробити це, щоб уникнути анулювання бонусів через неактивність.
Співробітник банку під час проведення операції, на жаль, не має доступу до інформації про тарифи клієнтів. Саме тому ми завжди рекомендуємо перед здійсненням операцій ознайомлюватися з тарифами через мобільний застосунок або офіційний сайт банку. Ми розуміємо, що у вашому випадку інформація не була достатньо чітко донесена під час консультації, і щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, за вами було закріплено персонального менеджера. Він допоможе отримувати швидкі та вичерпні відповіді на всі ваші запитання.
Щодо кредитування, ми щиро перепрошуємо за затримку у зворотному зв’язку. Під час вашого першого звернення відбувався внутрішній перехід у банківських процесах щодо консультацій з оформлення кредитів. Саме через це виникла затримка у дзвінку, проте бачу, що питання було оперативно вирішено наступного дня.
Розуміємо, що якість комунікації та швидкість реагування є важливими факторами для комфортної співпраці, тому ми докладаємо зусиль, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому. Дякуємо вам за терпіння та за те, що знайшли час поділитися своєю думкою – це допомагає нам ставати кращими! Сподіваємося, що подальша співпраця буде більш приємною та комфортною 💙
З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)
оновлення даних
Щодо оновлення даних.
Я є клієнтом банку з 2011 року.
Мої особисті дані не змінювалися. Друге фото по досягненню 45 років надавав у відділення банку своєчасно.
Спочатку мені заблокували доступ до застосунку Sense-банку. Застосунок вимагає встановити «Дію» для оновлення даних. Але в «Дія» немає потрібних паспортів/посвідчень, у мене є тільки паспорт-книжечка.
Звернувся до банку через відео-чат, але мені запропонували звернутися до відділення. У місці де я знаходжусь немає відділення Sense-банку.
Сьогодні не зміг зробити поповнення телефону через сайт мобільного оператора та розраховуватися карткою в АТБ.
Чому я не можу оновити дані за допомогою відео-чату? Це так само якщо б я приїхав до відділення банку зі своїм паспортом-книжечкою. Як вирішити це питання?
Ми завжди орієнтовані на максимальний комфорт наших клієнтів і прагнемо запропонувати найбільш зручні шляхи розв'язання питань. Адже наші клієнти це і є наша найбільша цінність 💙
Радий повідомити, що питання з оновленням ваших даних вдалось успішно розв'язати, і я щиро вдячний вам за таку активну участь – саме ваш зворотний зв’язок допомагає нам вдосконалювати сервіс 😊
Потреба в оновленні даних виникає згідно з вимогами законодавства, що спрямовані на захист ваших персональних даних та безпеку фінансових операцій, а точніше:
— згідно зі ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...» та Постановою НБУ №65
— якщо закінчується строк дії документа, який ідентифікує особу, згідно з п. 4.2. ДБО
Окремо зауважу, що проблеми з проведенням операцій не пов'язані з оновленням даних, деталі відписав у особисті повідомлення 😉
Дякую, що залишаєтесь з нами. Ваш комфорт і безпека – наш пріоритет, і ми продовжуємо працювати, щоб ваш досвід користування Sense Bank був виключно позитивним 🤗
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Sense официально проровнял ЗСУ к террористической организации
Финмониторинг, ссылаясь на закон о противодействии финансированию терроризма запросил документы на финансированию ЗСУ (ОВДП).
Для продовження використання наших послуг та продуктів, вам потрібно звернутись до найближчого відділення банку та пройти стандартну процедуру із заповнення та оновлення опитувальника. Після актуалізації наявної про вас інформації, ви без проблем зможете надалі користуватись нашими послугами та продуктами у повному обсязі.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (3)
фОП СЧЕТ не перевод деньги не могу провести ни одну операцию
кол центр не отвечает
уходим с этого банка
На жаль, не отримав від вас деталей щодо цієї операції, тому відповідь може бути не повною(
Усі платежі з рахунку ФОП проходять перевірку перед виконанням, як автоматично, так інколи й вручну, а якщо щось не так — можуть бути відхилені. Щоб не залишатися в підвішеному стані, завжди можна глянути статус операції у Sense SuperApp, там є підказка щодо причини.
Переглянути її можна ось таким чином:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12885602102674
У вашій ситуації проблема була саме з заповненням призначення платежу, тому варто дотримуватись усіх правил заповнення цього поля згідно з п. 24 Постанови НБУ №162, аби все працювало як годинничок👌🏻
Проте наразі бачу, що проблема більше не актуальна, платежі відправлені 😉
Сподіваюся, що далі всі операції будуть заповнені коректно й відправлені успішно. Якщо ще буде потрібна допомога — ми завжди на зв’язку!
З питань обслуговування ФОП можна звернутись до нашої чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp — колеги швиденько вийдуть на зв'язок та допоможуть розібратись у питанні 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)