Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Юлія Юлія 22 февраля 2025, 12:27
Отже, були кошти на карті не кредитні а власні! Я впевнено стою на розрахунок на касі за послугу.І мені видають недостатньо коштів! я чекаю люди чекають! де мої кошти? в додатку пише ми знаємо проблемо очікуємо вирішення до кінця дня …Що!!! я маю чекати свої кошти до кінця дня ?? після цього закриваю картку.мені таких сюрпризів не потрібно.ні в одному банку ніколи такого не було
Сенс Банк
Ответ банка
5 марта 2025, 14:54
Дякую вам за відгук!

На момент вашого звернення у нас дійсно стався технічний інцидент, через що у деяких клієнтів дублювалися операції й на рахунках виник мінус 😥
Проблему ми мали з самого ранку, але, вже до вечора 22 лютого все було вирішено 🙌

Я повністю розумію вас, як клієнта, і на вашому місці мені було б так само неприємно, адже мова йде в першу чергу про ваші власні кошти

Хочу зазначити, що всі помилково списані кошти та комісії за ці списання вже було повернено клієнтам. Ми ні в якому випадку не привласнюємо ваші збереження!

Я приношу свої щирі вибачення за завдані незручності ❤️‍🩹
Розумію, що завжди хочеться, щоб все працювало ідеально, та ми беззаперечно прагнемо до цього, але іноді дійсно стаються подібні ситуації ☹️
В таких випадках важливо зберігати людяність та розуміння — тому ми завжди підемо назустріч нашим клієнтам 🫶

Я буду рада бачити вас у нашому банку і надалі, адже ви важливі, та маєте значення для мене, та впевнена, що ми ще зможемо порадувати вас!

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Проблема решена
Vit1984 21 февраля 2025, 20:09
Вітаю, опишу коротко свій досвід користування карткою хамелеон даного банку.
Відкрив, користувався кредитним лімітом, погасив в плюс.
А згодом на розрахункову дату, прилітає борг +100грн за касові операції.
А тепер саме цікаве: додаток не показує реальний стан рахунку!
Щоб бути в курсі реального стану рахунку, потрібно писати в підтримку, чи замовляти виписку по рахунку.
Нікому не рекомендую. Будьте обережні і не ведіться, на пільговий період який по факту 30 днів.
Сенс Банк
Ответ банка
6 марта 2025, 14:14
Добрий день!
Шкода, що у вас склалося таке враження щодо користування карткою 😔 Ми розуміємо важливість усвідомлення механік списань, тому хочемо пояснити детальніше, як працює система нарахування відсотків, щоб уникнути непорозумінь.

🔹 Перш за все, хочемо уточнити, що пільговий період під 0.01% річних діє виключно на операції покупок і може становити до 62 днів – це залежить від дати здійснення покупки та вашої розрахункової дати 🛍️. Тобто, скористатися пільговим періодом можна, погасивши заборгованість, що утворилася внаслідок покупки за кредитні кошти, не пізніше, ніж через одну розрахункову дату з моменту її здійснення 💸

❗ Однак на операції зняття готівки та перекази на інші картки/рахунки за рахунок кредитних коштів пільговий період не розповсюджується, а застосовується стандартна відсоткова ставка – 37% річних, відповідно до тарифів 📜

📅 Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а їхнє списання відбувається один раз на місяць – у розрахункову дату. Тобто, у день розрахунку відбувається фіксація нарахованих відсотків за попередній період користування кредитними коштами 💳

Оскільки більшість із проведених вами операцій була саме готівковими, на які нараховується стандартна відсоткова ставка, відповідно, сума нарахованих відсотків суттєво перевищувала залишок власних коштів по картці на момент списання у розрахункову дату, що спричинило списання 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування. Тобто, списання цієї комісії відбулося абсолютно коректно, ніяких помилок у розрахунках не було ✅ Вона стандартно, як і для інших кредитних карток, списується щомісячно при наявності заборгованості від 20 грн і більше на кінець розрахункового періоду ⌛

📌 В історії операцій по картці та на сторінці з інформацією по ній у застосунку, сума нарахованих відсотків відображається вже за фактом списання, оскільки до цього, фактично, лише відбувається їх розрахунок.
Саме тому ми реалізували зазначення суми загальної заборгованості у виписці по рахунку, з урахуванням навіть нарахованих, але ще не списаних на момент формування виписки відсотків за користування кредитним лімітом, щоб ви в будь-який момент могли точно розуміти, яка сума буде списана у розрахункову дату по картці.

Сподіваємось, що дане роз'яснення допоможе краще контролювати розрахункову дату та уникати несподіваних списань у майбутньому 🔜
Якщо у вас виникнуть будь-які додаткові запитання щодо нарахувань, тарифів карток, послуг або чогось іншого – ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!

З повагою,
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
YVS 21 февраля 2025, 13:24
Всіх вітаю! Я думаю всі і так вже знають, що сенс банком не треба користуватись, але я нагадаю — ВИДАЛІТЬ ДОДАТОК І ПОШЛІТЬ СЕНС БАНК.
Вмене була і є кредитна картка цього банку. В минулому місяці, я повністю її закрив (я так гадав). В їх додатку є «загальна заборгованість», є «кредитний ліміт» з всією сумою. Я вніс на карту повну суму до закриття і трохи більше, на всяк випадок. І що Ви гадаєте? Вони нарахували мені відсотки і сказали, що просто не показують в додатку їх))) А що саме цікаве, відсотки від якої суми вони рахували?)) Коли я вніс кошти і повністю закрив карту… Як Вам там парцюється?))
Сенс Банк
Ответ банка
26 февраля 2025, 12:53
Вітаємо!
Раді, що ви з нами й використовуєте нашу кредитну картку для здійснення мрій та виконання ваших планів ✨

Цілком розуміємо, що фінансові питання завжди хочеться контролювати максимально точно, і часом можуть виникати нюанси, які здаються незрозумілими. Проте хочу детально пояснити, як працює система нарахування відсотків, щоб все було максимально зрозуміло😊

Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а вже списання цих нарахованих відсотків відбувається один раз, у вашу розрахункову дату. Тобто відсотки нараховуються за користування кредитними коштами у попередній період, і за цей факт користування — списуються, а не навпаки, спочатку відсотки за користування, а потім ви користуєтесь коштами, як за оплачену послугу.

Щодо понять «Загальна заборгованість», «Заборгованість» та «Кредитний ліміт» варто пояснити детальніше 🤔
1. «Загальна заборгованість» — це сума боргу станом на конкретну дату, без урахуванням нарахованих, але не списаних відсотків, комісій та інших платежів, що будуть списані у розрахункову дату.
2. «Заборгованість» — це сума, яку треба внести до розрахункової дати, аби надалі користуватись умовами пільгового періоду, щоб на покупки й надалі нараховувалась ставка в 0,01% річних, цю суму інколи називають заборгованістю пільгового періоду.
3. «Кредитний ліміт» — це розмір встановленої кредитної лінії, без врахування нарахованих й списаних відсотків, комісій та інших платежів, тому спиратись на цю суму при погашенні заборгованості не варто.

Справді прикро, що ці списання викликали у вас негативні емоції, але можу запевнити – жодних прихованих комісій або несподіваних списань не відбулось. У вашій ситуації були цілком коректні списані відсотки за факт користування кредитними коштами, жодних додаткових нарахувань не відбулось. Додатково надіслав усі деталі по списаннях вам в особисті 👌🏻

Ми щиро цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб користування нашими послугами було комфортним, зрозумілим і максимально прозорим. Наша команда завжди відкрита до діалогу, готова роз’яснити всі моменти та допомогти знайти найкраще рішення для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Марія Рябченко 20 февраля 2025, 16:51
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 119
Через помилку працівника з мене була знята комісія у розмірі 1700 грн, яка була списана при отриманні готівки з рахунку ФОП.

При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.

Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.

Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.

Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.

Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день — некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?

Хотіла оформити кредит на бізнес — отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув — ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.

Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними — не працюйте. Збережіть свої нерви.
Сенс Банк
Ответ банка
25 марта 2025, 12:10
Вітаю!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від обслуговування, і ми розуміємо ваше обурення ситуацією.

За результатами перевірки було встановлено, що, ймовірно, мало місце непорозуміння під час консультації зі співробітником банку. Менеджер не трактував пояснення саме таким чином, через що компенсація комісії не була погоджена. Водночас, ми визнаємо, що тривалий розгляд питання міг створити для вас додаткові незручності, тому у якості вибачення вам було нараховано 100 бонусів Cash’U. Оскільки наразі у вас не обрано категорію підвищеного кешбеку, рекомендуємо зробити це, щоб уникнути анулювання бонусів через неактивність.

Співробітник банку під час проведення операції, на жаль, не має доступу до інформації про тарифи клієнтів. Саме тому ми завжди рекомендуємо перед здійсненням операцій ознайомлюватися з тарифами через мобільний застосунок або офіційний сайт банку. Ми розуміємо, що у вашому випадку інформація не була достатньо чітко донесена під час консультації, і щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, за вами було закріплено персонального менеджера. Він допоможе отримувати швидкі та вичерпні відповіді на всі ваші запитання.

Щодо кредитування, ми щиро перепрошуємо за затримку у зворотному зв’язку. Під час вашого першого звернення відбувався внутрішній перехід у банківських процесах щодо консультацій з оформлення кредитів. Саме через це виникла затримка у дзвінку, проте бачу, що питання було оперативно вирішено наступного дня.

Розуміємо, що якість комунікації та швидкість реагування є важливими факторами для комфортної співпраці, тому ми докладаємо зусиль, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому. Дякуємо вам за терпіння та за те, що знайшли час поділитися своєю думкою – це допомагає нам ставати кращими! Сподіваємося, що подальша співпраця буде більш приємною та комфортною 💙

З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
ViacheslavO 18 февраля 2025, 16:05
Доброго дня.
Щодо оновлення даних.
Я є клієнтом банку з 2011 року.
Мої особисті дані не змінювалися. Друге фото по досягненню 45 років надавав у відділення банку своєчасно.

Спочатку мені заблокували доступ до застосунку Sense-банку. Застосунок вимагає встановити «Дію» для оновлення даних. Але в «Дія» немає потрібних паспортів/посвідчень, у мене є тільки паспорт-книжечка.
Звернувся до банку через відео-чат, але мені запропонували звернутися до відділення. У місці де я знаходжусь немає відділення Sense-банку.
Сьогодні не зміг зробити поповнення телефону через сайт мобільного оператора та розраховуватися карткою в АТБ.
Чому я не можу оновити дані за допомогою відео-чату? Це так само якщо б я приїхав до відділення банку зі своїм паспортом-книжечкою. Як вирішити це питання?
Сенс Банк
Ответ банка
21 февраля 2025, 14:58
Добрий день!
Ми завжди орієнтовані на максимальний комфорт наших клієнтів і прагнемо запропонувати найбільш зручні шляхи розв'язання питань. Адже наші клієнти це і є наша найбільша цінність 💙

Радий повідомити, що питання з оновленням ваших даних вдалось успішно розв'язати, і я щиро вдячний вам за таку активну участь – саме ваш зворотний зв’язок допомагає нам вдосконалювати сервіс 😊

Потреба в оновленні даних виникає згідно з вимогами законодавства, що спрямовані на захист ваших персональних даних та безпеку фінансових операцій, а точніше:
— згідно зі ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...» та Постановою НБУ №65
— якщо закінчується строк дії документа, який ідентифікує особу, згідно з п. 4.2. ДБО

Окремо зауважу, що проблеми з проведенням операцій не пов'язані з оновленням даних, деталі відписав у особисті повідомлення 😉

Дякую, що залишаєтесь з нами. Ваш комфорт і безпека – наш пріоритет, і ми продовжуємо працювати, щоб ваш досвід користування Sense Bank був виключно позитивним 🤗

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
ViacheslavO 21 февраля 2025, 11:15
Моє питання вирішено за що вдячний SenseBank та Minfin.com.ua!
Минфин
Ответ администратора
27 марта 2025, 19:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/03/27/147801498/
ukrx 18 февраля 2025, 11:40
Позвонили из государственного банка под названием Сенс.
Финмониторинг, ссылаясь на закон о противодействии финансированию терроризма запросил документы на финансированию ЗСУ (ОВДП).
Сенс Банк
Ответ банка
3 марта 2025, 13:53
Розуміємо, що назва закону, відповідно до якого відбувається контроль зі сторони фінансового моніторингу може ввести в оману. Але він доволі розгалужений, тому не варто сприймати його назву буквально.
Для продовження використання наших послуг та продуктів, вам потрібно звернутись до найближчого відділення банку та пройти стандартну процедуру із заповнення та оновлення опитувальника. Після актуалізації наявної про вас інформації, ви без проблем зможете надалі користуватись нашими послугами та продуктами у повному обсязі.

З повагою, Андрій 💙
Проблема решена
olegboitsov1998 12 февраля 2025, 23:10
фОП СЧЕТ не перевод деньги не могу провести ни одну операцию
кол центр не отвечает
уходим с этого банка
Сенс Банк
Ответ банка
16 февраля 2025, 8:19
Розумію, наскільки це може бути неприємно, коли платіж не проходить, а швидко допомогу отримати не вдається 😔
На жаль, не отримав від вас деталей щодо цієї операції, тому відповідь може бути не повною(

Усі платежі з рахунку ФОП проходять перевірку перед виконанням, як автоматично, так інколи й вручну, а якщо щось не так — можуть бути відхилені. Щоб не залишатися в підвішеному стані, завжди можна глянути статус операції у Sense SuperApp, там є підказка щодо причини.
Переглянути її можна ось таким чином:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12885602102674

У вашій ситуації проблема була саме з заповненням призначення платежу, тому варто дотримуватись усіх правил заповнення цього поля згідно з п. 24 Постанови НБУ №162, аби все працювало як годинничок👌🏻

Проте наразі бачу, що проблема більше не актуальна, платежі відправлені 😉
Сподіваюся, що далі всі операції будуть заповнені коректно й відправлені успішно. Якщо ще буде потрібна допомога — ми завжди на зв’язку!
З питань обслуговування ФОП можна звернутись до нашої чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp — колеги швиденько вийдуть на зв'язок та допоможуть розібратись у питанні 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Tankina 12 февраля 2025, 14:46
Колись до війни я оформила кредит.
Мені нарахували скажені відсотки за заборгованість тоді коли почалась війна. Я зараз працюю, в країні війна!!! Намагаюсь погашати цей кредит.А мені кожен день по 150 разів телефонують погрожують виконавчим провадженням.В мене маленька дитина + мати інвалід. Що відбувається чому замість підтримати піти на зустріч клієнту. Кожен день ти ризикуєш життям щоб заробити щось, якось вижити в цей важкий час.Я не розумію чому під час війни пресують та погрожують судами та стягнення боргу який ти намагаєшся погасити! Це державний банк! Чому нараховуються скажені відсотки за заборгованість під час війни?
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2025, 16:54
Наш банк завжди прагне запропонувати клієнтам найбільш вигідні умови для зменшення фінансового навантаження та врегулювання заборгованості 💰

У вашому випадку було запропоновано найоптимальніший варіант реструктуризації, який дозволяє зберегти фіксовану процентну ставку — 4,99% річних на весь строк кредиту, а також передбачає щомісячну комісію, що залежить від терміну кредиту:
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця.

Розуміємо, що в поточних умовах не завжди просто вносити платежі в повному обсязі 😢 Однак, на даний момент це найбільш оптимальне рішення, яке банк може запропонувати для ефективного погашення кредиту.

У разі, якщо виникають складнощі з вчасним внесенням платежів, будь ласка, зверніться до нашого відділу по роботі з заборгованістю та заздалегідь повідомте про це. Колеги з розумінням ставляться до життєвих ситуацій, враховуючи поточну ситуацію в країні і зазвичай йдуть назустріч 🤝

Зробити це можна за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України), або через месенджери Viber https://sense.top/viber_chat та WhatsApp за номерами 0672483628, 0675260090.
Графік роботи: пн-чт: з 09:00 до 18:00, пт: з 09:00 до 17:00, сб-нд: вихідні дні 📅

Зауважу, що при зверненні після 18 години відповідає бот, тому, щоб наступного робочого дня відповів агент — натисніть кнопку «Оператор» 👨🏻‍💻

З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Проблема решена
Spets 12 февраля 2025, 12:03
В пятницю 7.02.25 я зняв гроші з кредитної карти Cash і намагався внести їх на мій рахунок через банкомат Сенс банку. Під час підрахунку грошей виникла помилка: мій рахунок не було поповнено і банкомат гроші не повернув. Я відразу звернувся на підтримку і чекав на інкасацію. Зауважу, що це кредитні кошти з пільговим періодом 2 дні. Банк зарахував мої гроші лише 11.02.25 і я відразу погасив кредит, але це вже був 4 день використання кредиту і за 2 дні за межами пільгового періоду банк нарахував 43.34 грн відсотків. Оскільки мої гроші були заблоковані банкоматом 4 дні і я не мав можливості вчасно погасити кредит, я подав заявку на компенсацію цих відсотків. Банк відмовив мені в задоволенні моєї скарги, мовляв, помилка була не при поповненні кредитної, а дебетової карти. Це незадовільна і несправедлива відповідь. Я постійно користуюсь картою і завжди вчасно гашу ці короткострокові кредити, але цього разу я не мав доступу до моїх грошей 4 дні через помилку банкомату банка. З боку банку було б правильно компенсувати ці відсотки. Це питання справедливості і принципу.
Сенс Банк
Ответ банка
13 февраля 2025, 20:40
Вітаю вас!
Одразу хочу почати з подяки за те, що ви одразу ж звернулися та повідомили про ситуацію, яка виникла!
Хоча ми завжди слідкуємо за всіма системами, та відстежуємо кожну маленьку зміну — оперативність та співпраця з вашого боку неабияк допомагає нам ставати краще в цьому, і розв'язувати проблеми ще швидше 🙏
Я повністю розумію, та поділяю вашу позицію в цій ситуації — через технічний негаразд, ви не мали б сплачувати фінансові збитки. Саме тому, одразу ж взяла до роботи питання щодо можливості повернення коштів 🙌
І дійсно, компенсацію вдалося погодити за рекордний час, та, наскільки мені відомо — її вам вже виплатили 😇
Мені прикро, що питання було врегульовано не одразу, та вам довелося звертатися повторно, але, рада, що врешті решт ситуацію було вирішено дійсно справедливо, та належним чином 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
jenya107 11 февраля 2025, 13:52
Банк заблокував усі рахунки на які роками надходили одні і ті ж самі офіційні доходи і навіть рахунки для соціальних виплат. Найгірше що ніхто навіть про це не повідомив, добитись пояснення неможливо пишуть «використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин.» Хоча абсолютно усі гроші офіційні, можу підтвердити їх надходження, сплачуються податки і тп. Обслуговування просто ЖАХ. Можливо це якось повязано з тим гучним затриманням Резниченка. Раджу тікати поки не піздно від цього банку бо буде ситуація як у мене, купа непотрібної роботи зараз, пошук адекватних партнерів і купа документів.
Сенс Банк
Ответ банка
4 марта 2025, 16:53
Вітаю!
Намагалася зв'язатися з вами у приватних повідомленнях, проте, на жаль, не отримала зворотного зв'язку 😥

Але, навіть в такому випадку, не можу пройти повз вашого відгуку, тому, зараз детальніше поясню стосовно вашої ситуації 🙌

Перед тим як прийняти остаточне рішення про припинення ділових відносин, банк виходить на зв'язок з клієнтом. Тобто, вам можуть зателефонувати, або відправити СМС з проханням уточнити необхідну інформацію 🙏

Хочу звернути увагу, що наш банк діє відповідно до п. 4.3 ДБО та відповідних законів України, зокрема — «Про банки й банківську діяльність» і «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення»
Як державний банк, ми зобов'язані діяти відповідно до законодавства і не можемо закривати очі на порушення, тому змушені припиняти співпрацю в таких випадках 😓

Так, наприклад, причинами для блокування можуть бути:
— отримання від МПС інформації про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору власником картки;
— підтвердження факту незаконної діяльності за офіційними документами правоохоронних органів або інших організацій;
— обґрунтовані підозри, основані на висновках банківських служб щодо правопорушення

З більш детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Окремо хочу виділити, що ми залюбки допоможемо вам у всіх ваших запитаннях 🫶
Ви завжди можете звернутися до нас у приватних повідомленнях, для більш детального розгляду вашої ситуації 😉

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
AP1 10 февраля 2025, 16:19
Вирішив я продати частину облігацій що обліковуються в Сенс-банку і перевести кошти в інший банк по IBAN. Майже весь день купівля/продаж облігацій не працював і запрацював вже під кінець дня, це доречі травляється в Сенс-банку досить часто. Як тільки продаж запрацював я відразу продав необхідну кількість облігацій, кошти було зараховано на дебетну картку. Після цього я обрав в додатку картку на яку було зараховано кошти і вибрав зробити переказ, на наступному кроці вказав отримувача, суму і здійснив переказав, все це я робив багато разів і по суті зробив на автоматі. Через деякий час я помітив що кошти списалися не з дебетної картки, а з кредитної, хоча я був впевнений що обирав саме дебетну картку, само собою банк взяв за це комісію.
Я звернувся в саппорт щоб вони розібралися в ситуації, але там сказали що я сам дурак (не прямо звичайно) і вибрав кредину картку для переказу. Після цього я вирішив повторити операцію і виявилось що на другому кроці банк підтягує не ту картку що я обираю на першому кроці а якусь рандомну із списку карток, хоча раніше я такої поведінки додатку не помічав. Я відправив в саппорт відео запису екрана де вказав на баг додатку, представник банку і IT-відділ банку врешті визнали помилку додатку, і я залишив заявку на повернення комісії. Над поверненням комісії (до речі там всього 212 грн) в банку думали аж 10 днів, врешті відмовили бо я типу сам винен що не відслідкував що вони підміняють картку або просто образились що я їх додаток назвав дном, був трохи злий на них в той момент :). До речі баг і на цей момент не виправлений, мабуть банку він дуже вигідний, можна нарубити багато комісії із користувачів які не помітять підміни картки.
Сенс Банк
Ответ банка
14 февраля 2025, 14:47
У першу чергу хочу подякувати вам за те, що поділились власним досвідом користування Sense SuperApp, ви справді підсвітили важливий момент у роботі застосунку, і це обов'язково допоможе нам покращити сервіс 💙
Дійсно, Sense SuperApp інколи може працювати зовсім не супер, але ми постійно працюємо над покращенням, і постійно намагаємось виправити несправності, впроваджувати нові корисні функції та послуги 😉

Ситуація, яку ви описали у вашому відгуку, інколи дійсно може траплятись, але мова йде не про конкретний процес, а про суміш двох внутрішніх процесів, які дали в результаті саме такий ефект, розпишу детальніше чому так вийшло:
в застосунку є процедура, коли при виконанні переказу підтягується картка з доступним балансом (частіше за все, це картка з найбільшим балансом поміж ваших рахунків), після чого ви виконуєте переказ, або ж змінюєте на потрібну картку й виконуєте операцію.

Але виникає логічне запитання, а чому застосунок самостійно змінює картку для проведення операції?
Це все через відсутність синхронізації балансів між різними екранами та розділами Sense SuperApp, тобто ви заходите в застосунок, проводите умовний валютообмін із зарахуванням на конкретну картку, після чого переходите з екрану самої картки в розділ Платежі (Через кнопку «Зробити переказ»), але в цьому розділі баланс ще не оновився, він такий же, який був при вході у застосунок, внаслідок цього тягнеться некоректний баланс і система підтягує іншу картку з доступним балансом 🤔
Ми все одно залишаємо можливість змінити картку вручну, але розумію, що ви діяли автоматично, як звикли, а така ситуація справді могла засмутити 😔

Я все уважно проаналізував, додатково перевірив, проте двічі отримав відмову у компенсації списаної комісії, і хоча повернути комісію не вдалося, хотів бодай трохи згладити ситуацію — тому ми нарахували 100 бонусів Cash`U Club, розумію, що це не змінить досвід, але сподіваюсь, що додасть хоча б дрібку позитиву у цей момент.

Також окремо зауважу, що наші ІТ-фахівці залучені до виправлення цієї проблеми й роблять усе можливе для швидкого розв'язання. Ваш відгук та приклад допоможе зробити застосунок кращим для всіх наших клієнтів 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Applbiz 10 февраля 2025, 15:54
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская,127
В загалі, за час користування послугами банку, не було ніяких проблем!
Особиста подяка Данилу у рішенні нагальних питань!..
Усе професійно та з розумінням справи та з розумінням потреб клієнта!
Дякую!
Сенс Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 18:28
Як же приємно читати такі слова 🥰
Дякуємо вам за довіру, за час, який ви приділили цьому відгуку, і за те, що цінуєте нашу роботу! Ми щасливі знати, що ваш досвід із банком — це комфорт, підтримка та відсутність проблемних ситуацій!

Щодо вашої подяки пану Данилу — обов’язково передамо йому ці теплі слова! Такі відгуки надихають нашу команду працювати ще краще.
Завжди поруч, завжди готові допомогти 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Neotikus 9 февраля 2025, 15:55
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Після вторгнення зателефонували та запропонували перерохувати кредит на новий в телефонному режимі. Нарахували якісь відсоток зверху та запропонували гарний відсоток по комісії. На той час був приємно вражений турботою. На разі сплачую 3597.13 обовязковий платіж з них 2107.55грн за кассове обслуговування + 489.45грн відсоток за користування кредитом, а на саме тіло йде 1000.13грн. Намагався з ними домовитися на якісь більш лояльні умови але все марно. Нікому не раджу зв’язувати себе з цим банком. У знайомого кредит в ПриватБанк. Там поставилися з розумінням на стільки шо він радить друзям ПриватБанк. Я в свою чергу нікому не раджу сенс банк! Робіть свій вибір зважено.
Сенс Банк
Ответ банка
9 февраля 2025, 21:54
Так, дійсно, після початку повномасштабного вторгнення, наш банк пропонував клієнтам реструктуризацію діючих кредитних договорів, щоб зменшити фінансове навантаження та допомогти розібратись із заборгованістю.

У вашому випадку, банком було запропоновано найвигідніший варіант реструктуризації, щоб максимально допомогти із погашенням кредиту.

Щодо вашого договору, то протягом терміну його дії є фіксована % ставка — 4,99% річних на весь строк кредиту та щомісячна комісія (% від первісної суми кредиту):
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця. (тобто від 25 місяця і до кінця строку дії кредиту — щомісячна комісія = 1,5%).

Зі свого боку ми повністю розуміємо вас, що в поточних умовах не завжди можливо вносити платіж більше мінімального😢 Але це єдиний на сьогодні варіант, щоб збільшити частину на погашення тіла кредиту та пришвидшити його закриття. Оформлений вами договір є найоптимальнішим варіантом для погашення, який на сьогодні може запропонувати наш банк.

З повагою, Андрій
Проблема решена
TopClient 6 февраля 2025, 15:57
Заблокували рахунки без причини. Ніхто з банку не звертався за уточненнями чи документами, тупо заблокували посилаючись на якесь своє внутрішнє положення про ділові відносини.

Ніяких незаконних чи ризикованих операцій не проводив. Заблокували після того як поповнив рахунок зі своєї ж картки іншого банку та підвязав рахунок в сервісі Google.

Пітримка в чаті нульова. Це абсолютно неадекватне ставлення до клієнта після кількох років нормальної співпраці!
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2025, 18:02
Розуміємо, що блокування рахунків та обмеження у користуванні коштами можуть викликати складнощі, й негативні емоції, проте ми завжди відкриті до діалогу 💙
Зауважу, що банк діє виключно в межах законодавства України, зокрема Закону «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...», а також відповідно до внутрішніх процедур фінансового моніторингу та може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Перелік можливих підстав та причин, за якими банк може розірвати ділові відносини з клієнтом, наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Але ми не залишаємо такі ситуації без додаткового контролю, а тому враховуючи інформацію, що ви надали та усі документи — у вашому випадку ми повторно все розглянули.
Радий вам повідомити, що після додаткового аналізу ділові відносини було поновлено, усі ваші рахунки вже активні, а обмеження зняті. Наразі ви можете вільно користуватись рахунками, а також усіма послугами банку в повному обсязі 🙌🏻
Дякуємо за ваш час, раді, що ви й надалі будете частинкою нашої дружньої Sense-сім'ї 😊

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Денис Ігорович 6 февраля 2025, 15:12
Якщо хочете спробувати яким був банкінг 2000 них — вам сюди. В 2023 році було цілим квестом стати просто клієнтом банка, встановивши додаток. Було 2 опції — через дію, або відео дзвінок з «оператором». Через ДІЮ не було можливості, так як вона була встановлена на іншому телефоні, а дзвінок з оператором нагадував чат рулетку, де хлопці та дівчата можуть то лежати в ліжку, то сидіти їсти на кухні, або з дітьми, і зривався кожні 20 секунд. За 20 секунд я дізнався що якщо в мене іпн в дії а не паперовий в руках то вони мене не зареєструють)) Кажуть «завжди ж можна завітати у відділення». Одним словом «сов'єтское качєство», атдєлєніє, підпиши папаровий носій, принеси, мануальна обробка документів, тощо. Але це тільки перша частина.
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2025, 15:09
Добрий день!
На жаль, так і не отримали відповідь від вас в особистих повідомленнях для уточнення ситуації. Склалось враження, що весь відгук стосується роботи банку в 2023-му році 🫤

Хочемо повідомити, що Sense Bank безупинно покращується та розвивається, з метою надання найякісніших послуг серед конкурентів. Дійсно, стати клієнтом банку можна онлайн, зареєструвавшись у нашому застосунку Sense Super App, шляхом надання документів за допомогою Дія або ж у відеочаті зі співробітником 👤
При наданні документів через Дія, проходити реєстрацію необхідно з пристрою з заздалегідь встановленим застосунком Дія. Якщо ж бажаєте пройти оформлення у відеочаті, необхідно мати при собі оригінали документів, а саме паспорт, ІПН та дані про реєстрацію 📄

У випадку, якщо жоден з цих варіантів для вас не підходить, можна звернутися у відділення банку для оформлення, але такі ситуації швидше виключення, ніж правило 😉

Щодо стабільності зв'язку у відеочаті, вона напряму залежить від вашого інтернет-з'єднання, тому ми завжди радимо перед дзвінком впевнитися у його стабільності. Також інформуємо, що всі співробітники відеочату працюють в офісі, у робочій зоні якого відсутні ліжка, кухні або ж зони для дітей. На це виділено окремі спеціалізовані простори, які обладнано всім необхідним ☑️

З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Bvy74 5 февраля 2025, 1:43
Брался кредит в Альфа банке до полномаштабки. 22 февраля когда напали кацапы понятное дело сняли когда ещё с утра можно было 4000 грн. На сегодня сумму нарисовали уже почти 19000!!! Банк резко стал Аля государственный, хотя общаясь с работниками впечатление что они сидят в москве и тупо делают все что бы только усложнить ситуацию. Предлагаючи погасить кредит в ноль за раз, но с нормальной суммой, слышишь одно хамство и угрозы. Ни один банк так себя не ведёт! Название поменяли, а реально остался московским. Обходите их 10 дорогой!
Сенс Банк
Ответ банка
1 марта 2025, 15:44
Дякую, що поділилися своїми враженнями та думками про нас! Коментарі від наших клієнтів завжди мають вагоме значення у нашій роботі, тому кожну ситуацію, пропозицію та проблему ми розглядаємо з особливою турботою 🙌

Зверталася до вас в особисті повідомлення, адже дуже хотіла вам допомогти та розібратися, проте, на жаль, не отримала зворотного зв'язку 😥

В такому випадку, давайте відповім вам тут детальніше, та про все поясню по черзі 😉
Наш банк дійсно став державним З 22 липня 2023 року. Міністерство фінансів України та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уклали договір купівлі-продажу 100% акцій системно важливого АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СЕНС БАНК».
Жодного відношення до росії Банк не має. Єдиний власник — держава Україна 💙💛

Стосовно нарахувань — я повністю розумію вас, як клієнта, та наприкінці лютого 2022 року у нас всіх був великий шок, та нерозуміння, що буде далі, і як нам жити ❤️‍🩹
Саме тому, відповідно до норм Закону України «Про споживче кредитування» (розділ IV «Прикінцеві та перехідні положення», п. 61) у разі прострочення платежів в період воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення — Sense Bank не нараховує штрафи та пені по кредитним продуктам.
Проте, якщо зовсім не сплачувати — на прострочену заборгованість будуть нараховуватися стандартні відсотки за тарифами картки, а також варто враховувати що є списання РКО, якщо сума боргу на розрахункову дату становить більше ніж 20 грн 🙌

Мене дуже зацікавили ваші слова стосовно погроз — тому я одразу звернулася до відділу по роботі з заборгованістю, з проханням ознайомитися з дзвінками, та жодних погроз з боку наших операторів не виявлено, обслуговування відбувалося згідно з вимогами законодавства та етичної поведінки 🙏
На жаль, ви не надали більше деталей стосовно дзвінків, тому аналіз було здійснено по тільки за останні декілька місяців 😥

Ми завжди працюємо над покращенням сервісу, та його підтримкою на високому рівні — тож, я дуже хочу розібратися детальніше в цьому запитанні, та чекатиму на комунікацію стосовно спілкування з колегами з вашого боку!

Підсумовуючи, як я вже зазначала раніше — ми завжди більше ніж раді допомогти нашим клієнтам, та знайти спільне рішення 😇

Наскільки мені відомо, то вже станом на сьогодні — вам вдалося оформити реструктуризацію вашої картки на зручніших умовах

Я щиро сподіваюся, що в такому порядку ми продовжимо підтримувати з вами відносини, що побудовані на повазі та взаєморозумінні 🫂

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
MariiaTAS 2 февраля 2025, 23:43
Зверталася з приводу обмеження видачі валюти, тільки 2 раза на місяць, незважаючи на обмеження 100 т грн в день, далі економічно необґрунтована комісія 3%. І про те, що в касі банка або в іншому доступному місці немає повідомлення про ці обмеження. Так саме немає офіційного повідомлення про застосування курса для розрахунку 100 т грн, працівники самостійно його трактують на користь банку.
Але відповідь працівника банка Володимира вразила незнанням своїх же продуктів.
Якщо ваша мета — отримати кошти без додаткових комісій (відповідь банка), можна розглянути альтернативні варіанти: здійснити безготівковий переказ SWIFT в інший банк (відповідно до чинних обмежень) або використати кошти без зняття готівки, оплачуючи покупки безпосередньо карткою.
1. Переказ SWIFT в Сенсі з додатковою комісією + термін переказу, + небезкоштовний дозвіл НБУ, це пропозиція для іншого українського банку.
2. Яким дурнем потрібно бути, щоб валютною карткою розраховуватися в звичайному українському магазині за хліб, наприклад.
Мабуть, співробітнику банку було соромно написати або дійсно не знає, що ще пропонують покласти на 14 днів гроші на терміновий депозит без нарахування % або знову комісія 1%.
Тобто банк робить все, щоб завдяки своїм штучним необґрунтованим обмеженням клієнти розбіглися. Або спеціально встановлює додаткові комісії і обмеження для клієнтів для збору російської крипти, старі корені теж проростають.
Сенс Банк
Ответ банка
6 февраля 2025, 13:22
Дякую за ваш зворотній зв'язок. Так, 2 рази на місяць зняття готівки з картки у касі банку не тарифікується, після чого кожна наступна операція буде з комісією у розмірі 3% min 25 грн. (1 usd, 1 eur) відповідно до тарифу картки, ознайомитись із якими можна за посиланням https://sensebank.ua/storage/files/Tarrifs_White_Black_Graphite_25.05.20.pdf. Також, під час замовлення готівки через підтримку, агенти додатково повідомляють, що при 3-му і наступних зняттях може бути утримано комісію.
Стосовно курсу, що використовується банком для визначення ліміту зняття, то Постанова НБУ не регламентує точний курс, тому банк застосовує власний картковий курс, який оновлюється щодня.
Щодо вашого попереднього відгуку та відповіді на нього, то дійсно колега запропонував вам усі можливі варіанти, окрім депозиту. Зі свого боку ми вже проговорили цей момент із Володимиром та впевнені у тому, що у майбутньому не виникне питань до його знань.
Наш банк ніколи не мав на меті якось обмежити клієнта. Обслуговування відбувається відповідно до тарифів наших продуктів, ДКБО банку, вимог НБУ та чинного Законодавства України. Стосовно комісій чи інших списань, то вони ніколи не були і не будуть джерелом для фінансування країни-агресорки, адже ми завжди були і є українським банком.

З повагою, Андрій
lazarmrr 2 февраля 2025, 9:50
Звонила женщика на счет заявки по кредиту. При общении постоянно перебивала, разговоривала снисходительно, почему пыталась говорить подчеркнуто-монотонным голосом, повторяла одно и тоже по пять раз. С ИИ впечатления от разговора приятнее, чем с таким человеком.
Сенс Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 21:00
На жаль, не отримали від вас усіх деталей щодо цієї розмови, аби розібратись та надати повноцінну відповідь та оцінку цій ситуації 🤔

Розумію, наскільки важливе коректне й комфортне спілкування, особливо коли йдеться про фінансові питання, тому у першу чергу перевірив інформацію в системі, але не знайшов зафіксованих дзвінків із нашого боку. У разі потреби ми завжди готові допомогти – напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua, і ми обов’язково розберемось у питанні детальніше 💙

Сподіваюсь, що наступний досвід взаємодії з нами буде для вас приємнішим! Завжди відкриті до діалогу 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ігор Бакуменко 29 января 2025, 16:23
Был более года клиентом Сенс Банк.Неплохой на первый взгляд банк, прикольно что ибан платежи без комиссии и приходят быстро.Были конечно и проблемы, то баланс не обновлялся, то зайти нельзя, то на перевод валюты когда тот же пумб, моно, приват, абанк берут 0.9−2%, сенс хочет 4, при чем курс прям один из самых высоких по банкам, но это упустим.Вобщем ситуация у меня с этим банком сложилась следующая-у меня был автомобиль, который я продал за 600 тысяч гривен.Так как была первая продажа без налога, сумма в договоре указывалась полностью что бы я в случае финмониторинга в банках мог предоставить договор что бы легализовать эти средства.Так как у нас все хотят купюры не старше 2006 года, а барыги на новые курс делают дороже, мы договорились с покупателем о том, что он мне оплатит на мой бинанс, а я себе буду иметь там активы и выводить когда мне надо будет гривну (тем более договор есть, деньги законные).В общем жил я радостно с этой мыслю с ноября месяца и тут 21.01.25 я захожу в сенс, хотел получить реквизиты для оплаты за учебу, а мне пишет «устройство заблокировано».Я думаю ну странно, написал в поддержку, а мне там заявляю о разрыве отношений)Якобы какой-то высокий риск, как обычно терроризм и массовое оружие, отмывание бабла (на которые есть документы).Проблема в том, что банк никак не проинформировал меня, не спросил документы (а я официально работаю, зп получаю), а просто заблочил мне счет)Самое смешное что в тот же день повязали их директора Резниченка за донаты рублями армии эрэф)Интересно, ему пришили финансирование терроризма, или это другое?)))
Сенс Банк
Ответ банка
15 февраля 2025, 14:03
Добрий день!

Банк діє виключно в межах законодавства України, зокрема Закону «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом», а також відповідно до внутрішніх процедур фінансового моніторингу. Якщо транзакції мають ознаки високого ризику, банк, відповідно до п. 4.3 ДБО, має право припинити ділові відносини з клієнтом.

Ваш випадок був повторно розглянутий у індивідуальному порядку, проте, на жаль, рішення про припинення співпраці залишилося без змін. Такі рішення приймаються з урахуванням висновків спеціалізованих підрозділів банку та відповідно до вимог регуляторів.

Ми розуміємо, що ситуація викликає у вас занепокоєння, особливо з огляду на розірвання ділових відносин без додаткових уточнень. Водночас, банк не завжди має можливість розкривати деталі таких рішень або коментувати їх публічно.

Додатково ви можете ознайомитися з умовами та причинами можливого припинення співпраці за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.

Враховуючи прийняте рішення, рекомендуємо звернутися до відділення банку для закриття рахунків. Дякуємо за розуміння.

Банківський лицар Кирило 🛡️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MariiaTAS 29 января 2025, 6:22
При оформленні депозита в дол річна ставка 1%, в євро ще менше, при знятті готівки діє обмеження НБУ на щоденнє зняття в еквіваленті 100 т грн. Але існує комісія банку, якщо більше, ніж 2 зняття за місяць, то утримується комісія 3%. Це ж не примха клієнта не зняти всю суму вклада 1 раз. Крім того, при визначенні ліміта 100 т грн береться найвищий картковий курс, а не безготівковий або курс купівлі-продажу в касі.
На гар лінії визнали, що законавчо курс не визначений, але все на користь банка. При цьому готівку можна замовити тільки, коли кошти будуть на рахунку для видачі, ще чекати 3 дні.
Тобто керівництво банка вигадало схему, якою можна маніпулювати грошима клієнта, як безкоштовним ресурсом, розуміючи, що валютні перекази по Україні в інші банки здійснити не можна. При оформленні депозиту ніхто не попереджає, про таку цікаву аріфметику, очікуєш 1%, це без оподаткування, а в тебе утримають 3%.
Сенс Банк
Ответ банка
2 февраля 2025, 10:22
Дякую, що поділилися своїми зауваженнями. Хочу вам допомогти, а отже готовий пояснити всі моменти детальніше 😊

Обмеження на зняття валюти в еквіваленті 100 000 грн на добу – це не ініціатива банку, а вимога НБУ, яка регламентується Постановою №18 від 24.02.2022. Це правило діє у всіх банках України. Водночас у нашому банку перші два зняття на місяць у касі без комісії, а починаючи з третього – застосовується комісія 3% мін. 25 грн, що відповідає загальним тарифним умовам для всіх рахунків.

Щодо курсу, який використовується для визначення ліміту зняття, то Постанова НБУ не регламентує точний курс, тому банк застосовує власний картковий курс, який оновлюється щодня.
Що стосується очікування готівки, заявки на її видачу приймаються після фактичного зарахування коштів на рахунок, а видача здійснюється у термін до 2 робочих днів. Це зумовлено внутрішніми процесами банку, логістикою постачання готівки та регламентом операцій.

Якщо ваша мета – отримати кошти без додаткових комісій, можна розглянути альтернативні варіанти: здійснити безготівковий переказ SWIFT в інший банк (відповідно до чинних обмежень) або використати кошти без зняття готівки, оплачуючи покупки безпосередньо карткою.

Щодо інформації про зняття готівки й тарифів на такий вид операцій, то знайти її можна у застосунку Sense SuperApp або ж на нашому сайті 💙
Сподіваюся, що це пояснення було корисним і дало вичерпні відповіді на всі питання 😉

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝