Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Asiturnika 18 марта 2024, 13:32
Добрый день. В июне 2023 года я воспользовалась предложением банка о реструктуризации кредита. Не смотря на то, что срок досрочного погашения составлял 6 месяцев, я закрыла мою часть суммы в течении месяца. Прошло 8 месяцев, кредит банком до сих пор не закрыт, каждый оператор, которому я звоню, обещает решить ситуацию, но продвижений или прогнозов никаких нет до сих пор. Кроме того, что ваш банк не выполнил своих обязательств, каждый месяц мне пишут о невнесенных платежах, и информацию о якобы просрочках ваш банк предоставил в бюро кредитных историй. Из-за чего, другой банк, услугами которого я активно пользуюсь, заблокировал мне кредитную карту на 50000. Последний оператор с которым я общалась, обещала дать какую-то информацию в течении 5 дней. Прошло 2 недели, со мной так никто и не связался.
Я не знаю, куда еще мне обращаться, чтоб начались хоть какие-то продвижения в моем вопросе и сотрудники банка предоставили какую-то адекватную информацию и сроки закрытия моего кредита.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 12 апреля 2024, 19:51
Добрий вечір! Хочу вибачитися перед вами за очікування, котре зайняло тривалий час. Але я вже до вас повертаюся із відповідю щодо вашої ситуації.

Все добре, вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому розпочалася з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.

Додатково уточнив щодо БКІ, бачу у вас у березні були звернення по цьому питанню у чат підтримки. Отримав відповідь що все також добре, оновили дані.

Якщо вам потрібна буде додаткова допомога або залишилися питання, на які ви так і не отримали відповідь, будь ласка, напишіть нам і ми надамо вам допомогу 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
sunsunsun 14 марта 2024, 16:12
Вітаю. У вересні 2023 року мені закрили рахунок (розрив відносин). Через складну ситуацію в країні мені досить накладно відвідати відділення щоб отримати гроші, що залишилися на рахунку. Чи можу я написати потрібні вам заяви і надіслати їх поштою, а гроші отримати банківським/поштовим переказом? Дякую за відповідь.
Сенс Банк
Ответ банка
19 марта 2024, 14:50
Повністю вас розуміємо, адже в поточній ситуації не кожен має змогу звернутись до відділення банку і отримати там залишок з закритих рахунків. Саме тому ми написали вам в особисті для уточнення реквізитів, щоб перерахувати туди залишок власних коштів в гривні. На жаль, з валютою так не вийде і отримати її можливо лише у відділенні банку.
Кошти вже перераховано на ваш рахунок в іншому банку. Будемо раді вас бачити в найближчому відділенні банку для отримання решти коштів.
Гарного вам дня та бережіть себе.

З повагою, Андрій
Проблема решена
vpupkin 6 марта 2024, 19:20
В 2022 р. створив акаунт у цьому банку, бо був досить нормальний сервіс купівлі ОВДП. Останній рік банком не користувався. Нещодавно мав нещастя порадити цей банк родичу. За це я і родич мали отримати по 100 бонусів, що мало покрити покупки приблизно на 80 грн.
В цьому банку досить дурна система використання бонусів (типу кешбека): їх не можна просто вивести грошима на свою карту, як в більшості інших банків, а ними потрібно компенсувати пізніше здійснені оплати картою. Тобто спочатку платиш, тобі нараховуються бонуси, потім знову платиш, і (можливо, якщо дуже пощастить) зможеш повернути останню оплату за ці бонуси.
В моєму випадку, я 27.02.2024 отримав 100 бонусів за те, що «привів друга», 28.02.2024 здійснив оплату картою, але не зміг її повернути, а 29.02.2024 всі бонуси (100 за друга + якісь копійки кешбеку за останню оплату) були анульовані. Як пояснили в чаті (і таке дійсно є у них в правилах), це за те, що я півроку не користувався карткою. Якось воно там дивно рахується на останній день якогось місяця, а для вісокосного року взагалі своє правило xD Отаке, читайте пункт 8.4 «Правила програми винагород Cash’u Club» https://sensebank.ua/regulations-cashu
Підсумовую: 27.02 рекомендую банк другу і отримую бонус, 28.02 плачу карткою, 29.02 бонуси зникають, бо «я півроку не користувався карткою».
Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там лише розчарування. Краще б не нараховували вже ці бонуси «за друга», ніж нарахували і забрали через два дні. А другу порадив цим банком більше не користуватися.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 11 марта 2024, 14:18
В першу чергу, дякуємо вам за відгук, адже кожний відгук, негативний він чи позитивний, дуже важливий для нас.
Але ще важливіше — це вирішити питання клієнта💙
Тому розберімося в проблемі, що виникала🤗

У нас діє акція «Запроси друга», за умовами якої, якщо за вашим реферальним посиланням реєструється новий клієнт ви отримуєте винагороду. Винагорода зараховується у вигляді 100 бонусів Cash'U, на бонусний рахунок Cash'U Club і додаються до накопичених бонусів Cash’U.

Так, наша бонусна програма унікальна, і вона відрізняється від бонусних програм в інших банках, бо всі ми різні)
Повернути бонуси ви можете за покупку, яку проводили за останні 30 днів. Тобто ви можете зробити покупку після нарахування винагороди та обміняти їх через декілька днів, або ж обміняти вже за раніше проведену операцію.
Покупка, за яку ви хочете повернути гроші, має відповідати умовам, більш детально можете ознайомитись тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859.

Ми розуміємо, що ситуація яка виникла не найприємніша, оскільки отримані вами бонуси були анульовані😔
Але є певні правила, при яких можливе анулювання бонусів.
Причиною може бути закриття всіх рахунків, відсутність операцій в мобільному застосунку більше року, та інше.
Деталі тут: https://sensebank.ua/regulations-cashu

Ми завжди беремо до уваги всі зауваження та побажання, щоб ставати тільки краще😊
І вирішуючи дану проблему, ми зробили все, щоб залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому в індивідуальному порядку повернули вам раніше анульовані бонуси🫶
Сподіваємось, що це трішки покращить ваш настрій та змінить думку про наш банк!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема решена
Римма Николаев 4 марта 2024, 16:48
Отделение по адресу: Николаев, ул. Шевченко, 59-А
В настоящее время нахожусь за границей как беженец (временная защита) имею задолженность по кредиту, исполнительная служба арестовала мои счета. Я не знаю из чего состоит задолженность, что туда включено, сумма задолженности очень сильно выросла. Обратилась в банк по видеозвонку для быстрого решения вопроса, мне предоставили телефоны отдела с просроченной задолженностью, на который я не смогла дозвониться. Обратилась еще раз в чат банка, мне предоставили телефоны в ватсап и на 044 на которые мне так и не удалось дозвониться и с кем-то пообщаться. Звоню ежедневно по несколько раз и не могу дозвониться. У меня вопрос зачем тогда функция видеозвонка для быстрого решения вопроса? не понятно. И вообще есть какая- то связь с банком для решения вопросов по задолженности, если люди временно находятся не в Украине.
Сенс Банк
Ответ банка
4 марта 2024, 17:54
Розуміємо, що наразі багато наших клієнтів знаходяться за межами України і ми завжди готові надати будь-яку допомогу віддалено через чат або відеочат. Але, на жаль, ці канали підтримки не всемогутні, тому в деяких випадках потрібно звертатись до профільних відділів банку, як наприклад до відділу по роботі із заборгованістю де ви можете утонити щодо вашого боргу та варіантів вирішення цього питання.
Якщо ви знаходитесь закордоном, то зробити це можна за допомогою месенджерів за одним із номерів нижче:
067 248 3489 (Telegram);
067 248 3628 (Viber+Telegram);
067 248 3707 (Telegram);
067 694 5727 (Viber+Telegram)
Відділ працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години. Тому при зверненні враховуйте робочий час відділу, особливо якщо часовий пояс відрізняється від українського.

Стосовно арешту, то дізнатися контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете:
1. на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.

2. у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.

Звернувшись до нас в месенджерах, за одним із номерів вище, наші працівники зроблять все можливе щоб знайти варіант рішення ситуації.

З повагою, Андрій
Angal 3 марта 2024, 4:54
Приватним виконавцем було накладено арешт на рахунки, після под, а чі відповідних заяв до виконавця, було знято арешт із коштів на зп рахунку, про що виконавець виніс відповідну постанову до банку.Але банк арешт не знімає, аргументуючи це тим що до зп.карти підв'язаний «дохідний сейф»,і на рахунку сейфу-арешт залишається, відповідно зп карта також в мінусі і фактично користуватись нею неможливо.Банк каже що «поясніть виконавцю нехай винесе постанову на розблокування р, а хунку«дохідний сейф», виконавець каже що розблокував рахунок який вказаний в заяві,і м, а є цільове призначення, згідно законодавства такі рахунки блокувать заборонено! Нехай бмнк і розблоковує.Мені не потрібен цей сейф, я ним не користуюсь, а депозити в сенс банку я точно зберігать не збираюсь.Яким чином вирішить проблему? Спочатку написав сюди, далі відправлю скаргу в НБУ з усими відповідними доказами: переписка з банком, виконавцем, постанови і т.д., нехай вони розбираються, бо це взагалі маразм якийсь!!!
Сенс Банк
Ответ банка
21 марта 2024, 13:56
Ситуація дійсно доволі нестандартна, і потребує більш детального опису та аналізу, тому розберемось в усьому поступово 😉
Отже, згідно з умовами договору передбачена послуга «Дохідний Сейф», це окремий рахунок, який автоматично прив'язаний до основного, завдяки якому ви можете зберігати кошти та отримувати додатковий дохід у вигляді % на залишок коштів, що знаходиться на «Дохідному сейфі».

Виконавець надіслав в банк Постанову про арешт коштів, і вказав, що арешт має бути накладений на всі рахунки в банку (в тому числі й рахунок «Дохідного сейфа»), що банк успішно і виконав, арешт був накладений на всі рахунки.
Але після вашої домовленості із виконавцем — в банк була надіслана Постанова про зняття арешту, в якій було вказано лише номер основного карткового рахунку, лише номер IBAN основного рахунку, замість звичайного формулювання «Зняти арешт з усіх рахунків в банку», відповідно до норм законодавства. Тому в системах банку арешт продовжує обліковуватись, і у вас відображається в мобільному застосунку Sense SuperApp мінус на балансі, що унеможливлює для вас проведення операцій саме в онлайн-режимі й банк надає вам інший шлях для зняття ваших коштів (або ж проведення переказу) в касі нашого банку.

Оскільки для повноцінного користування вашими коштами (в онлайн та офлайн режимі) потрібно повністю зняти арешт в банку, то вам треба:
1. Сформувати довідку для декларації в нашому мобільному застосунку Sense SuperApp (безкоштовно), в якій буде вказано номер IBAN «Дохідного Сейфа».
2. Надати довідку вашому виконавцю, і вказати, що для зняття арешту потрібно надати додаткову Постанову, в якій вказати про зняття арешту з основного карткового рахунку, та з рахунку «Дохідного сейфа».
3. Після надходження Постанови, наш відділ по роботі з арештами її опрацює, і арешт буде знято як з основного рахунку, так і з рахунку «Дохідного сейфа».
І в результаті — кошти можна буде знімати як в касі банку, так і переказувати їх онлайн в застосунку.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Mushroom13 1 марта 2024, 11:31
Оформил по акции спрощення кредиту, когда банк списывает часть долга, оплатил в течение 2-х месяцев свою часть, которую должен был по договору, и тишина, уже прошло 5 месяцев, бесчисленные звонки, и обращения в поддержку не принесли результата, чего дальше теперь ожидать от банка неизвестно, но одно точно, свои обязательства банк не исполняет!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 10 апреля 2024, 8:39
Вітаю! Для початку, я б хотів перед вами вибачитися за тривале очікування. Але повертаюся сьогодні до вас із чудовою новиною 🤗
Вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому почнеться з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.

Ще раз вибачаюся за тривале очікування. Зараз вам залишається вже очікувати на СМС щодо довідки.
У разі, якщо вам потрібна буде наша допомога, ви завжди можете звернутися до нас у авторизований чат підтримки, де ми все перевіримо та надамо вам відповідь на ваші запитання.
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Roman Ost 29 февраля 2024, 20:53
«Пощастило» мати в них рахунок ФОП.Після початку війни не користувався рахунком через те, що бізнес майже перестав працювати.
Мав таку необережність залишити кошти на рахунку.Захожу вчора на рахунок все по нулях
Всі гроші були зняті банком.Хоча абонплати якщо не користуєшся рахунком, то вони ніколи не знімали
Pos терміналу, кредитів і інших платних послуг не підключав.
Після цього більше ніколи не буду довіряти гроші банку.
Зрозуміло що керівництво банку ще залишилось від попередніх власників, і воно явно працює на них ще досі, якщо таке робить з людьми під час війни
Сенс Банк
Ответ банка
3 марта 2024, 21:44
Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким досвідом використання послуг нашого банку. Уточнивши дані в особистих повідомленнях, ми все перевірили і знайшли причину списання коштів.
Справа в тому, що згідно вашого тарифу, передбачена комісія якщо немає руху коштів на рахунках ФОП протягом 6-12 місяців (100 UAH але не більше залишку на рахунку) та понад 12 місяців (1 000 UAH але не більше залишку на рахунку). Саме через це і було списано кошти, таке списання відбулось відповідно до п. 1.6 тарифів, ознайомись з якими ви можете за цим посиланням https://sensebank.ua/uploads/3/15172-tarifi_msb_25_10_2023.pdf.

З повагою, Андрій
IraKvitka 26 февраля 2024, 18:21
Сьогодні вирішила поповнити депозит і гроші зникли їх не має ні на депозиті ні на карті. Прийшло повідомлення, що гроші зараховані на депозит, а по факту їх не має. 26.02.2024 Написала в службу підтримки, чекаю на виправлення помилки. Але в новинах ніде не зазначено такої проблеми і на сайті банку теж про збій не пишуть.
Сенс Банк
Ответ банка
29 февраля 2024, 9:31
Прикро, що не отримали від вас відповіді в приватних повідомленнях, аби була можливість більш детально проаналізувати саме вашу ситуацію з поповненням.

Дійсно, 26.02.24 о 16:18 був підтверджений інцидент із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, проблема стосувалась переказів з картки на картку, поповнень депозитів, платежів в застосунку. Проблема була виправлена оперативно, і вже о 16:31 робота застосунку була повноцінно відновлена. Тому глобального інформування на сайті банку не було, ми сповістили в наших соціальних мережах щодо наявності проблеми.

Приносимо щирі вибачення за ці тимчасові незручності, сподіваюсь, що дана проблема для вас також була швидко вирішена і ваші кошти повернулись, адже для нас на першому місці комфорт клієнтів та безпека ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
GrugoriyHoland 26 февраля 2024, 5:09
В далеком, 2016 году, на телефон супруги, стали приходить сообщения от вашего «чудо банка». Сначала, информационного содержания, кто где какие суммы снимал и как пополнил карточку. Потом, уже с сообщениями и от СБ банка с угрозами по возврату кредита.
Сходили в отделение, выслушали (типичной для укр банком) хамское объяснение происходящего, написали заявление ну и как-то вопрос «закрылся».
НО, с нового года ситуация продолжилась! Обратились на «горячую линию «банка, результата нет!
Скажите к кому еще, из сотрудников вашего банка надо обратиться с этим вопросом?
Добавлю, никто из членов семьи никогда не были клиентами ващего, очередного «рехформированага» гос банка!
Сенс Банк
Ответ банка
21 июня 2024, 10:43
Перш за все дякуємо за надані вами дані в особистих повідомлення та на пошту для перевірки щодо отримання повідомлень від банку.
Розуміємо, що отримувати смс від банку, клієнтом якого ні ви, ні члени вашої родини ніколи не були, не дуже приємно. В ході перевірки було виявлено, що жодних повідомлень з нашого боку не відправлялось на вказаний вами номер.
Тому, на майбутнє, якщо повідомлення знову будуть, то напишіть, будь ласка, нам про це на електронну пошту help@sensebank.com.ua (в листі вкажіть дані та короткий опис проблеми) або у наш Telegram бот: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) або Facebook: https://www.messenger.com/t/SenseBankUkraine чи Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

*Андрій
Олег Юрчишин 25 февраля 2024, 15:55
24 ноября 2023 разместил депозит. 2 марта 2024 — дата возвращения. Так указано в депозитном договоре. Но получить деньги в полном объёме в день возвращения депозита вы не сможете, так как есть «Договор про банковское обслуживание физических лиц» объёмом в 196 страниц, где на странице 27 в пункте 4.2.7 указано, что только после того как деньги упадут на счёт, вы можете заказать эти деньги и только через 5 календарных дней вы сможете их получить в полном объёме. А если не хотите ждать 5 дней, ходите по разным отделениями и снимаете столько, сколько будет в кассе. Очень хитро придумано. В депозитном договоре указано одно, а по факту добавляете 5 дней, чтобы получить деньги в полном объёме. Об этом нужно говорить заранее клиенту, в день открытия депозита, а ещё лучше прописывать это в депозитном договоре, где жирным шрифтом указывать: «Дата возвращения — 02.03.2024 + 5 календарный дней для заказа сумму депозита» Так будет честней по отношению к клиентам, ну и не будете получить оценку 2 за это в итоге. P. S. Кстати, ни в одном другом банке Украины такой дичи нет.
Сенс Банк
Ответ банка
25 февраля 2024, 21:29
Термін депозиту буде таким, на який ви його оформлювали. В день його закінчення кошти вже будуть на рахунку з якого було відкрито договір. Стосовно саме бронювання готівки, то вона передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. Тому замовити кошти можливо лише від дати його закінчення, адже тоді сума вже буде на рахунку. Приймаючи заявку до дня закінчення депозиту ми йдемо на зусріч, щоб вам не треба було звертатися повторно після закриття депозиту.

Жодних хитрощів в таких термінах немає, адже вони пов'язані з особливостями доставки валюти під час військового стану. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, 5 днів, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.

Щодо інших, то в кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість можуть пропонувати зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.

Ми вдячні вам за ваш зворотній зв'язок. Наша команда обов'язково врахує вашу, та ситуації інших клієнтів, на майбутнє, щоб зробити все можливе для покращення цього аспекту.

З повагою, Андрій 💙
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bipvel 22 февраля 2024, 16:31
За два посещения не смог закрыть счёт, в первое: написал заявление, во второй раз сказали, что надо приходить утром… Интересно, что это за правило такое, что счёт закрывают по утрам, если отделения работают до 18, кассы до 17…
Сенс Банк
Ответ банка
26 февраля 2024, 14:49
Прикро, що не змогли отримати від вас зворотний зв’язок та дані для аналізу саме вашої ситуації, тому відповідь може бути не деталізованою. На мою думку, потреба у закритті рахунків виникла через факт припинення ділових відносин між вами та банком, в таких випадках дійсно банк рекомендує закрити рахунки, якщо ж там є власні кошти — то ви ці гроші не втрачаєте, а можете забрати в касі.
Банк може припинити ділові відносини по одній із цих причин:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— тощо.
Більш детально можна ознайомитись в даній статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Щодо затримки в закритті рахунків, дійсно виникла проблема, але вона оперативно була вирішена і з вами зв’язались для її остаточного розв’язання. Приносимо наші щирі вибачення, за те що згаяли ваш час та змусили очікувати 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Андрій Ланчут 20 февраля 2024, 17:49
Отделение по адресу: Львов, пл. Рынок, 26
Після закінчення депозиту, не зміг забрати кошти, бо потрібно було замовити суму за 5 днів!!! Могли видати і в день звернення але за оплату в 0,6 відсотка від суми. Тобто гроші в банку є але вам їх віддадуть за кілька сотень грн., або чекайте 5 днів. Немає слів, щоб сказати, як мене розізлиили. Одне слово — державний банк.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 февраля 2024, 9:37
Вітаю! Отримав відповідь від колег з відділення (також відповідь вам продублював у приватних повідомленнях).
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.

Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.

І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
Igorenya 20 февраля 2024, 16:46
20 Лютого виводив кешбек за операцію на суму 64,64 грн, але застосунок вивів 1,68 грн за 80,29 бонусів
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 24 февраля 2024, 13:23
Дякую, що залишили ваш відгук та звернулися до підтримки банку.
Із-за технічних причин (а іноді, на жаль, таке трапляється) вам зарахували не вірну суму (сума дорівнювала сумі покупки в валюті, без конвертування її у гривню).
Проте банком була повернена сума бонусів, яка списалась з урахуванням різниці вже повернутої суми. Це повернення відбулося 22.02.24.

Я щиро вибачаюся, що виникла подібна ситуація, технічна. Проте дякую, що звернулися відразу до нас і тим саме ми змогли оперативно вирішити ваше питання.
Сподіваюся на ваше розуміння 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Михаил Лейбук-Галин 16 февраля 2024, 8:31
Пишу аналогичный отзыв и для этого НедоБанка. Банк- ***, который из рук в руки передается. Это настоящие сволочи, которые в пердиод активных боевых действий и экологической катасрофы бегают по судам и оформляют свои бумажки. Несколько раз оповещал о том что мои родители у меня на обеспечении, у них в г. Торецк разрушили 9-ти этажный дом, обчистили все квартиры в доме, у дедушки также дом разрушен. Я объяснил что платить не смогу кредит в период войны, т.к. я лично потерял работу, потерял Заказчиков у которых сгорели склады, бизнес и т. п. Мы переехали в другой город, снимаю 2 квартиры (родителям и себе). В общем я сообщил также что после окончания войны — в течении года я смогу начинать оплату кредита. Но как видите никто не хочет даже слушать, бесконечно звонили из Call-центра и одно и то же: я уже устал пояснять одни и те же причины, каждый день по 6−8 раз. Это капец.
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2024, 10:33
Ми повністю розуміємо, що через повномасштабне вторгнення багато наших клієнтів опинились у подібній ситуації. Зі свого боку я звертався до колег із відділу по роботі із заборгованістю щодо дзвінків. При всьому бажанні, але повністю припинити дзвінки до кінця воєнного стану не можливо, оскільки на протязі тривалого часу з вашого боку не вносились платіж. Максимум, що вони запропонували, це припинення дзвінків на 4 тижні.
Також, я би радив вам звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю, щоб обговорити деталі та знайти варіант вирішення цього питання. Впевнений, що вам обов'язково зможуть запропонувати компромісне рішення. Звернутись ви можете за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.

З повагою, Андрій
Проблема решена
Кино Индустрия 15 февраля 2024, 16:41
Какое время назад купил акции американских компаний через Сенс Банк, с идее когда будут хорошие условия, эти акции продать. Захожу, нажимаю продать… а не могу! Это с чего вдруг? Типо нельзя продать во время военного пложения… погодите, а если война еще 10 лет будет, я что свои деньги не увижу 10 лет??? Это что за бред?! И вообще, какое отношение имеет война к американским акциям? Банк лишь посредник, я через вам купил — продал, по какой причине банк не отдает мне мои деньги???
Сенс Банк
Ответ банка
20 февраля 2024, 11:18
Дякую за зворотний зв'язок 😉
Справді, на період воєнного стану послуга купівлі або продажу акцій іноземних компаній недоступна, оскільки відповідно до обмежень НБУ (Постанова №18 від 24.02.2022 року) банкам забороняється здійснювати відчуження цінних паперів іноземних емітентів та/або інші дії, наслідком яких може бути відчуження цінних паперів іноземних емітентів, на користь резидентів (крім інших банків). Враховуючи ці обмеження, наразі банк немає можливості проводити операції на ринках капіталу щодо продажу викуплених іноземних цінних паперів в Україні.

Але ваша ситуація не є безвихідною, адже акції не заморожуються в банку до завершення воєнного стану й для всіх клієнтів доступно перевести їх до небанківського брокера, де можна буде продати їх.
Для цього у вас має бути відкритий рахунок в іншій депозитарній установі, в яку бажаєте перевести ваші цінні папери, потрібно заповніть бланк-розпорядження та підписати його за допомогою КЕП й надіслати заповнену заяву та КЕП на пошту custody@sensebank.com.ua. Більш детально з процедурою переводу акцій можна ознайомитись за цим посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
Після подання заяви-розпорядження — банк виконає операцію переводу цінних паперів згідно з тарифами на депозитарне обслуговування. Щодо питань по переводу акцій та тарифів можна додатково звернутись на пошту custody@sensebank.com.ua.
Сподіваємось, що наше партнерство і надалі буде продовжуватись, аже ми націлені на комфорт клієнтів та плідну співпрацю😊
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎
bipvel 13 февраля 2024, 16:57
За то, что я доверял данному банку и часто использовал его карту мне её и заблокировали, при чем хотя б смску прислали на телефон или в приложении, а то узнал, когда не смог оплатить покупку… Некрасиво и непрофессионально…Кэшбек теперь ещё пропадёт, явно банк его на благотворительность не перечислит.
Сенс Банк
Ответ банка
17 февраля 2024, 12:53
Доброго дня! На жаль, в приватних повідомленнях так і не отримали від вас відповіді та ваших даних, аби детальніше перевірити суть проблеми та спробувати вам допомогти.
Блокування карток з ініціативи банку може бути лише за вагомої причини, наприклад, підозрілі операції по картці або списання, тому Служба Безпеки банку блокує картки для збереження коштів клієнта та унеможливлення повторних списань, після чого їх можна перевипустити на нові й надалі користуватись.
А також банк може заблокувати картки та відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, це можливо лише в певних випадках:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання неправдивої інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— в інших випадках, передбачених договором.
Якщо у вас на рахунках лишились кошти, то вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх в касі банку при закритті рахунків, тому за власні кошти можна не хвилюватись.

Прикро, що не отримали від вас даних, адже без них відповідь може бути не повною та не деталізованою 😥
Якщо вам потрібна більш детальна консультація, то ви все ще можете написати до нас у приватні повідомлення. Будемо раді вам допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Olena1997 13 февраля 2024, 16:10
Не є клієнтом банку Сенс, отримувала там спадщину. По спадщині було три рахунки (2 депозитні, 1 поточний) 50%.
За двома зверненням перервати депозити керівництво не пішло на зустріч, не маємо змоги згідно закону (більш внутрішнім правилам ніж закону). Інформація на які відсотки депозити у банку платна.
На Арсенальній в банку з поточного рахунку отримати гроші не вдалось, ми перевіримо ваше свідоцтво та передзвонимо, більше року чекаю на дзвінок. У відділені Торонто (менеджер Єлизавета), намагалась допомоги завжди при зверненні, але сама система процесів банку не націлена на обслуговування клієнтів. А саме, вчора три години провела у банку, очікуючи, що хтось в офісі погодить платіж, бо процедура цього просить, а робити нема кому, а про таймінг розгляду питання речі нема. Менеджер писала листи, дзвонила, але знайти того хто саме за що відповідає було справою не однієї хвилини. Це все ще можно було пережити, але цікаве сталося коли озвучили суму виплати. При депозиті 50000+відсотки, мені виплатили 45600, аргументуючи, що мені виплатили більше у грудні, коли закривали попередній депозит.
Тут питання до керівництва, щоб вони перевірили знання своїх працівників та пояснили яким чином та за чий рахунок виникла переплата у грудні, як виникло повернення депозиту на меншу суму вкладу у лютому, як таке можливо у банківській схемі, тим паче при строгому дотриманні закону, як мені писали у відповідь на мої звернення, та при підтвердженні платежу протягом 3 годин, перевіряючи, розраховуючи, а складність у поділити на 2 між спадкоємцями.
Сенс Банк
Ответ банка
20 февраля 2024, 12:29
Олена, щиро вдячні вам за такий розлогий та змістовний відгук, він дійсно змусив нас проаналізувати ситуацію в якій ви опинились, для подальшого покращення процедури для інших клієнтів банку 🙌
Згідно з умовами оформлених депозитів — дострокове розірвання можливе лише протягом 7 календарних днів з дати пролонгації, тому для отримання коштів потрібно було очікувати на закриття депозитів й повернення вкладів на рахунок, що і затягнуло повне розв'язання вашого питання, та отримання ваших коштів.
Стосовно вашого тривалого очікування, на жаль, процедура дійсно важка, тому колегам знадобився час на перерахунок, розуміємо, що витратили ваш час та перепрошуємо за причинені незручності.
Щодо суми виплат — ви праві, мала місце помилка в розрахунку, на жаль, людський фактор не можна виключити на всі 100%, але ми прямуємо саме до цього числа.
Натомість колеги виправились і скоригували суму, тому ви отримали рівно стільки, скільки належало вам згідно зі свідоцтвом про спадщину.

Додатково хотів би подякувати вам за високу оцінку роботи пані Єлизавети, ми вже передали ваші слова подяки їй та вона щиро вдячна вам ❤️
Банк, а з ним і всі його співробітники, не стоїть на місці, розвивається й націлений на підкорення нових вершин, а тому зворотний зв'язок від клієнтів це дуже важливий аспект в нашому розвитку.
Ми щиро вам вдячні за це, і сподіваємось, що наша співпраця з кожним разом буде ставати все кращою й кращою😊
З повагою, ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Пишу відгуки дуже рідко, особливо коли все добре і задоволена сервісом, але тут тей випадок, коли не просто задоволена — а в захваті співробітництвом з банком, завдяки компетентному і професіональному менеджеру Бондар Альоні. Чесно кажучи, за весь мій довгий досвід справ з банками і їх менеджерами-це безумовно найкращий менеджер який мені траплявся. Всі питання по обслуговуванню депозиту і скриньки вирішуються швидко і без жодних проблем (в мене було дуже багато нюансів і клієнт я з категорії «складні»), що зберігає мені масу нервів. Особливо хочу відзначити, що менеджер завжди на зв’язку (я часто турбувала її в позаробочий час; отримувала відповіді навіть тоді, коли менеджер була на лікарняному). Рідко, дуже рідко зустрінеш такий сервіс, я би дуже хотіла аби керівництво банку її відзначило, адже це було б справедливо і виправдано, ця людина достойна цього! Адже саме менеджер банку-це його обличчя, і саме менеджер — це та особа, з якою в першу чергу і головним чином співпрацює клієнт. А так як для будь-якого банку клієнтоорієнтованість — це головний чинник успіху — Альона Бондар робить неоціненний внесок в позитивне реноме банку Сенс. Однозначно вже порекомундувала банк своїм знійомим і колегам… і буду рекомендувати надалі! Альоні кар'єрних звершень, наснаги і найщиріша подяка за людяність і професіоналізм.
З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 февраля 2024, 17:45
Читаючи ваш відгук — радість наповнює тіло, а на обличчі з'являється посмішка 🥰
Вдячні вам за такий позитивний, а головне змістовний зворотний зв'язок! Пані Альона спеціаліст найвищого рівня, але в даній ситуації — вона перевершила саму себе, і зробила щось більше, ніж просто консультація, це дійсно підтримка, допомога клієнту на всіх рівнях та етапах, доступність 24/7 — це і відрізняє нас від інших банків, наші співробітники готові розв'язувати питання попри всі перешкоди. Вже зафіксували подяку пані Альоні, вона обов'язково побачить та прочитає ваші слова, впевнений, що вони попадуть їй прямо в сердечко!
Працюємо, щоб допомагати, працюємо, щоб ставати кращими, працюємо для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
daniloffdd 12 февраля 2024, 14:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская,127
Долго пользуюсь услугами банка, но всё больше отворачивает от него, печально конечно, всё раньше было вроде как и ничего. Но! в 2022 году из-за войны не имели возможности платить по кредитке, на момент начала войны там был минус 85 тыс. грн. В результате того что я пол года просто был не в состоянии платить банк весело накинул мне ещё 40 тыс. долга. Ситуация дошла до критической. Но тут вроде как добрый банк пошёл на такой добрый шаг, предложили оформить рассрочку на сумму долга, тем самым уменьшив сумму ежемесячного пополнения, и это конечно было хорошо что хоть так решаем этот вопрос. Ну да ладно, вроде как год всё исправно платил, всё устраивало и сумма платежей и всё остальное, несмотря на те 40 тыс что мне впаяли. Но тут случилась небольшая неприятность. Из-за судебного исполнения мне блоканули счета, всего то за один день всё решилось, счета разблокировали, и какое было моё удивление когда я уже не обнаружил в личном кабинете этой рассрочки. На мой вопрос ответили что погашение рассрочки произошло автоматически при блокировке счета, и что уже назад вернуть ничего нельзя. Странно что не произошло автоматического закрытия кредитной карты?! А жаль. Теперь естественно платежи увеличатся в разы чему ОЧЧЕНЬ рад!!! :(Спасибо!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 14 февраля 2024, 11:42
Вітаю! Дякую, що поділилися з нами вашою історією. Бо для нас важлива підтримка клієнтів і можливість їм допомогти.
Але спочатку я б хотів уточнити, чому так сталося, що розстрочка анулювалася. Якщо до моменту арешту на картці була оформлена розстрочка, то вона автоматично достроково погашається та обслуговується як звичайна заборгованість на картці.
Тому ваше питання я взяв під особистий контроль. Звернувся до колег, і вже сьогодні бачу, що пропозицію вам відновлено. Можете перевірити її у Sense SuperApp.
«Реструктуризувати борг на кредитній картці шляхом оформлення розстрочки в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7095824370194

Я сподіваюся, що відтепер наша з вами співпраця буде лише на 10/10. Але якщо вам буде потрібна наша допомога, ви знаєте до кого можете звернутися 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Полезный комментарий
daniloffdd 14 февраля 2024, 13:39
Спасибо банку за оперативное вмешательство! Хорошо что ещё не всё решают машины! Благодаря сотруднику, а именно Ярославу, мне действительно на следующий день пришло смс с предложением оформить заново рассрочку за что естественно огромное спасибо банку! Надеюсь и в дальнейшем мы всегда сможем найти поразумение с банком!
Мар\'яна Степанівна 11 февраля 2024, 10:49
Рекомендую обходити цей банк десятою дорогою!
Я мала в цьому банку два кредити. Закрила їх. Ще досі не прийшла смс, що ці угоди закриті. В тому ж ПУМБ банку в той самий день приходить сповіщення.
Для того, щоб погасити кредит я відкрила в них дебетну карту. На наступний день. Прийшло сповіщення, що хтось намагався зняти з неї кошти. Банк жодних пояснень не надав. Заблокував доступ до додатку. Найгірший банк. Не розумію чому його ще досі не закрили
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 февраля 2024, 17:42
Дуже хочемо в усьому розібратись та залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому детальніше розкажу про закриття кредитів🤗

Дійсно в кожному банку будуть різні процедури закриття договорів, і в одному банку кредит закривається день в день, в іншому через декілька днів.
Як це відбувається в нас. Якщо ви внесли всю суму боргу, кредит буде закрито в найближчу дату платежу по графіку, а не в цей же день, на жаль😔 Можливо в майбутньому будуть зміни, але поки так.
Наприклад, якщо у вас дата платежу 25 число щомісяця, а кошти ви внесли 10, то кредит буде закрито саме 25 числа і на наступний день ви отримаєте смс про закриття договору. За цей час поки кредит не закрито, нарахувань ніяких не відбувається якщо вся сума боргу погашена, тому можете не хвилюватись💙
Також додатково після закриття кредиту, ви можете сформувати довідку про закриття в мобільному застосунку, надаю інструкцію https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4409263210386
Якщо ж у вас не виходить сформувати її самостійно, ви завжди можете звернутись в чат-підтримку і ми надамо вам довідку прямо в чаті чи відправимо на вашу пошту.

З приводу смс, яке вам надійшло, кошти у вас не намагались списати, це була верифікація, яка проводиться автоматично зі сторони МПС, можете не хвилюватись. Більш детально розписала вам все в особистих.
Сподіваюсь, що ви отримали відповіді на свої питання, та зміните думку про нас🤗💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
USD 41.15 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
USD 41.15 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝