×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.05 | 49.65 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Крайне не рекомендую!
С НЕуважением к вашему учреждению!
Але якщо ви все ж таки надасте відповідь, ми з радістю вам допоможемо!
Комментарии (4)
Самый плохой банк в Украине, кидает своих клиентов
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення в чому саме суть проблеми, яка у вас виникла та ваші дані. Обіцяємо все вирішити
Комментарии (2)
Невозможно удаленно решить вопрос о разблокировки аккаунта.
Комментарии (11)
Альфа Банк ворует деньги с карт!
І у випадку якщо курс зміниться на вашу користь, то частина коштів буде розблокована і повернеться на ваш баланс. Також велика різниця в сумі може бути через те, що компанія встановлює ціну за орієнтовним курсом, який відрізняється від реального. Проте в той же час ми стараємося встановлювати курс, який буде вигіднішим, ніж в інших банках.
Також вже найближчим часом плануємо реалізувати списання за курсом, за яким покупка була заблокована, тому таких ситуацій не буде після цього.
Комментарии (4)
Робота валютного відділу та контролю
Будемо чекати на повідомлення, якщо проблема ще актуальна
Комментарии (3)
Кредит!!!
Ми не видаємо заставні кредити, отже «Забирати» у вас нічого не будемо. Прекрасно розуміємо, що зараз складна ситуація у багатьох: хтось втратив роботу, хтось набагато більше. Якщо ви не погасите мінімальний платіж, то не буде штрафів і пені.
Коли у нас з'явиться пропозиція для вас з реструктуризації, або інший спосіб, у який зможемо вас підтримати, то ми обов'язково повідомимо
Комментарии (4)
Банк уменьшает кредитный лимит
Банк уменьшает кредитный лимит и одновременно списывает с кредитки нужную ему сумму. Я рассчитываю что будет списан минимальный платеж, и кладу 20000грн. Потом вижу что кредитный лимит уменьшен на 15000, и с карты списано 15000. Офигеть! При этом я должен догадаться, что эти деньги списаны в счет погашения кредита.
Комментарии (2)
Пропали деньги, Выписка пустая, Поддержка не помогает
Оплата прошла сразу, товар отправился.
Сумма составлят менее 300 долларов.
Через несколько дней по тихому без уведомлений пропали деньги с карты.
Ни уведомлений, ни изменений в приложении, ни изменений даже в выписке нету.
Поддержка ссылается на курсовую разницу.
Хотя площадка провела именно списание, а не заморозку денег.
Хорошо.
Допустим, даже банк играет по своим правилам и списывает с клиента деньги когда выгодно банку, а не по факту оплаты.
Но в выписка — финансовый документ. В выписке должны быть указаны расходы. Но пропавших денег в выписке нету.
Деньги исчезли.
Також ми готуємо рішення зі свого боку вже на найближчий час, щоб списання проводилися за курсом блокування. Фінансова сторона витрат буде прийнята на себе банком. Оскільки розуміємо як важливо знати яка сума буде списана одразу після проведення покупки, щоб в майбутньому не отримувати «сюрпризів».
Стосовно виписки, спочатку ви бачите суму, котру ми блокужмо, а вже через декілька днів остаточку, котру ми списали. У чаті підтримки ми можемо надати виписку по сумі списання спочатку (по балансу), а потім по рахунку.
Комментарии (2)
Развод клиентов на деньги, непрофессионализм ,пренебрежительное отношение к клиенту
22.08 внесено 3575.79 грн, що на 1000 грн більше. 22 березня 2022 року заплатила
2199,95 грн, що на376 грн менше обовязкового платежу.Алеж до цього була переплата І зважаючи, що починаються кредитні канікули, за умовами яких, як ПОВІДОМИВ ПРАЦІВНИК БАНКУ до якого вдалося дозвонитися лише на початку квітня, нараховується лише щомісячний платіж 50 грн. Сам банк ніякоі інформаціі не надавав, дозвонитись і проконсультуватись вдалося лише на початку квітня. В квітні і травні я не вносила платежі. Зробила оплату після закінчення кредитних канікул в липні і червні ,і яке було моє здивування що мені за два місяцікредитних канікул (березеньі квітень)нарахували розрахунково-касове обслуговування по 1057,87 грн. Що в сумі склада 2115,74 грн!!! Я вибачаюсь за що!!! Яке обслуговування було в березні і квітні? Ваш банк не працював! оператор сказав, що зніматиме лише по 50 грн.Тоді чому в серпні 2021 р.Ви мені премію не нарахували, коли я більше внесла коштів на 1000 грн)))Ви вважаєте нормальним нараховувати такі суми під час воєного стану. ЧОМУ ВИ НЕ ВІДНЯЛИ 2 місяці кредитних канікул і не зробили перерахунок. Відповідь співробітників, взагалі смішна -вся інформація була на сайті, а якщо у людей не було доступу до інтернету. То шо хай платять по 2000 грн ??? Оператори відповіді дають кожний день різні, то ми повернемо кошти через 30 днів, то питання розглянемо протягом 5 днів. Це просто знущання. У відділені на Тітова 17, куди я звернулася закрити кредит, мені 20.07 співробітник, прізвище писати не буду, щоб не робити цю людину знаменитістю, напишу якщо звернетесь особисто.повідомила: каса не працює приходьте завтра, а ну ладно давайте через термінал внесем, тіки решту він не дає, прийдіть завтра до 17.00 ми повернемо переплату. Я прийшла завтра, мені кажуть Та НЄ. після 22-го приходьте, потім та нє після 25-го.
Шановний банк, всі 5 разів, що я віддвідувала Ваш банк, черги там не було ніразу. Працівники з такою неповагою відносяться до клієнта.Мало того, надають хибну інформацію.Вони навіть не знають, в який термін проходить повернення коштів. Чи Ви також вважвєте, що зараз в нашій краіні саме час ходить по декілька разів в банк ?! І невже не було змоги надати клієнту коректну інформацію. Тобто некомпетентність чиясь мені коштуватиме 2115,20 грн. Прошу переглянути ЩЕРАЗ ДОСКОНАЛО МОЮ СКАРГУ І ПОВЕРНУТИ КОШТИ!!! ВСІ ЗАБОВЯЗАННЯ ЗГІДНО ДОГОВОРУ Я ВИКОНУВАЛА. Це перша моя взвємодія з цим банком і остання. В такий час так відноситись до клієнтів, у яких кожна гривня важлива.
Приносимо вибачення, що вас дезінформували щодо отримання переплати, її можна отримати тільки після остаточного закриття кредиту. Якщо він вже закритий, можемо перерахувати кошти, куди вам зручно. Сподіваємось, що змогли все прояснити, додатково напишемо в особисті повідомлення, щоб більш детально все розписати і вирішити питання стосовно отримання переплати:)
Комментарии (2)
Не видають депозит у валюті!
Комментарии (2)
Акція запроси друга
Комментарии (3)
Реструктуризація
Комментарии (4)
Задержка по начислению валютных переводов на ФОП
На сайте указанно, что перевод идет один день и зачисление средств день в день, — на это ссылаются служба поддержки банка.
Далее мне дали контакт валютного менеджера, который должен помочь решить мой вопрос.
Валютный менеджер не только не помог решить проблему, но и сказал, что я обратилась слишком рано — валютный перевод в Альфа банк сейчас может идти и 4 месяца, есть такие случаи. Также он может прийти через неделю, 2 недели, месяц.
Итог разговора: ожидайте, мы помочь ничем не можем. Очень участливый подход.
Тем временем, коллеги уже получили свои начисления через другие украинские банки, все кроме Альфа банк.
Какая у меня должна быть мотивация сотрудничать с банком, который не выполняет обязательства, декларируемые самим же банком на сайте?
Альфа банк, как мне получить свой валютный перевод?
Комментарии (7)
Банк сам себе не хозяин,своим словам,своим сотрудникам,своей горячей линии
Так вот у меня несколько вопросов к Альфа-банку:
1. Когда Вы закроетесь наконец и перестанете своим ужасным сервисом портить страну?
А теперь по существу:
1. Почему горячая линия не знает, где точно можно закрыть счёт?
2. Почему сотрудники в отделениях не знают процедуры закрытия и процедуру оформления документов?
3. Зачем требовать личное присутствие Фоп, если у меня есть доверенность в оригинале от нотариуса, который эту доверенность выдал, и утвердил передачу полномочий от ФОп другому лицу на проведение всяких операций, в том числе -закрытия счёта.
4. Почему горячая линия не говорит, и нигде это не пишется, что если ты пришёл в банк в 15:00 уже ничего сделать нельзя. Так распускайте своих сотрудников домой после 15:00, закрывайте отделение, почему вы не говорите, что после 15:00 ничего в банке сделать нельзя, сотрудники работают для себя…для кого-то…
Это ужас. И самое ужасное, что банк никак не работает с данными ситуациями и жалобами клиентов, уже сколько я звоню и пишу, ситуация не меняется.
Комментарии (6)
Альфа-Банк — мошенники!!!
Звоню в Альфа-Банк, в начале не дают связаться с оператором через Аллу, потом при связи с оператором — говорят ждать 30 ДНЕЙ на ответ почему они продали ЗАКРЫТЫЙ долг.
Вопрос не решен, операторы не разбираются ни в одном вопросе, жду уже НЕДЕЛЮ их «обратного звонка» пока мне названивают Прима М. ОНИ ПРОДАЛИ ЗАКРЫТЫЙ ДОЛГ, И ОТКАЗЫВАЮТСЯ КАК-ЛИБО ЭТО ОБЪЯСНЯТЬ. ЭТО ЧИСТОЙ ВОДЫ МОШЕННИКИ.
Комментарии (5)
Альфа-Банк становится Секс Банком
З приводу нової назви, то певно саме цього назва додатку латиницею 😁
Комментарии (2)
???
І пишуть наступне: банк вирішив припинити ділові відносини з клієнтом згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».На рахунках були гроші тільки ті які мені нарахував сам Альфа банк, я їх не переводив нікуди, нічого не оплачував,і взагалі не було ніяких операцій по карткам, крім нарахування винагороди.ЦЕ НОРМАЛЬНО!!!
Дякуємо за вашу активність і приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Комментарии (4)
Отличный банк с качественным сервисом
Комментарии (3)
Достойный банк
Комментарии (2)
додатки цього банку не працюють — покупайте смарфони (так радять в банку) — бігом у магазин?)
Комментарии (4)