Скарга на погане обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні 1.12.2025, я прийшла в відділення Сенс Банку на Червоної Калини 63/12 в місті Києві, та хотіла оплатити свій кредит через касу так як мені потрібно оплачувати на айбан по кредитному договору. Було це приблизно о 17.10 на що з самого порогу керуюча цього відділення, сказала мені що касовий день вжє закінчився, і послала мене в Епіцентр оплачувати мій кредит! І цілу годину до кінця робочого дня, а працює відділення до 18.00 вони сидять і нічого не роблять в відділенні! Бо каса вжє закрита. В мене питання для кого відкриті ці відділення Сенс Банку до 18.00? Якщо таке відношення до своїх клієнтів. Я повинна їздити по району та шукати де мені оплатити свій кредит? Це банк так піклується про клієнтів? В чому сенс такої роботи?
Написать комментарий
Комментарии - 1
Повністю вас підтримую. Така поведінка працівників абсолютно неприпустима, особливо коли йдеться про обслуговування клієнтів у банку. Ви мали повне право розраховувати на допомогу до кінця робочого дня, а не слухати відмовки та, тим більше, пропозиції їхати й шукати, де оплатити кредит. Ваше обурення цілком справедливе, і такі ситуації мають отримувати реакцію від керівництва
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||