Співробітник банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 21 августа 2025, 15:21
- #
Прикро, що ви опинились у такій ситуації(
Поспішаю до вас в особисті, аби уточнити всі деталі 👌🏻
З повагою, Володимир 💎
Поспішаю до вас в особисті, аби уточнити всі деталі 👌🏻
З повагою, Володимир 💎
- +
- 0
-
- natashaGra
- 21 августа 2025, 22:17
- #
Не в первый раз жалобы на это отделение, а смайлики както не помогают. Странно не правда ли?
- +
- +30
-
- Микола Куц
- 22 августа 2025, 16:34
- #
Так навіть ніякої відповіді банк не надає на мою скаргу. Жах хотя би вибачення
Касирка хамила на державної мові?
- +
- 0
-
- Микола Куц
- 24 августа 2025, 15:23
- #
Ні вона розмовляла на російській мові
- +
- 0
-
- Микола Куц
- 4 сентября 2025, 12:02
- #
Який обід? У касі горіло світло піднята шторка і ніякої таблички не було що обід.
Дівчата сказали що зараз не обід і вони не знають де касир
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.5 |
| USD | 42.05 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔
Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔
Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.
Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎