Після закінчення депозиту та переказа депозитних коштів до іншого банку заблокували рахунки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- natashaGra
- 10 марта 2025, 15:08
- #
Вам повезло, что вы успели перевести деньги. Так бы были заблокированы счета с деньгами и непонятно как их из банка вытаскивать
Прикол у тому, що заблокували рахунки через те, що я вирішив перевести власні депозитні кошти після закінчення депозиту на свої карти в інших банках, оскільки більше ніяких операцій на значні суми крім цих не було. якби я їх не переводив рахунки не блокували б)
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 11 марта 2025, 15:41
- #
Ознайомився з ситуацією, зараз постукаюсь вам в особисті повідомлення, потребую деяких уточнень для вирішення вашого питання
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.1 |
USD | 41.15 | 41.55 |
Все курсы банка |
Згідно з внутрішніми процедурами ризикоорієнтованого підходу, банк здійснює аналіз активності клієнтів та дійсно може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Ознайомитися з можливими підставами такого рішення можна тут:
🔗 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Разом із тим, ми уважно ставимося до кожного випадку та розглядаємо його індивідуально. Враховуючи інформацію та підтверджуючі документи, які ви оперативно надали, після додаткового аналізу банком було переглянуто рішення щодо блокування. З задоволенням інформую, що за результатами розгляду питання ділові відносини було поновлено, а рахунки розблоковані 🙌🏻 Ви знову можете безперешкодно користуватися картками та всіма послугами банку.
Дякую вам за розуміння та оперативність в наданні інформації, радий і надалі вас бачити частинкою нашої Sense-сім'ї 💙
З найкращими побажаннями
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️