Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
svingovs888 18 мая 2022, 16:13
Отделение по адресу: Николаев, ул. Шевченко, 59-А
Отделение Николаевское1, адрес Николаев, ул Шевченко 59 А.Хочу выразить благодарность менеджеру Альфа банка Карине за ее профессионализм, компетентность и отношение к клиентам.Я попал на технической сбой, хотел продлить договор, а он раньше времени оказался закрыт и я потерял значительный процент.Карина занялась моим вопросом, быстро согласовала индывидуальные условия, и уже на следующей день я переоформил новый договор на выгодных условиях.Даже не смотря на то что моя ситуация случилась в субботу, в виходной день, Карина была на связи и занималась моим вопросом.Спасибо за поддержку клиентоориентированость и профессиональной подход
Сенс Банк
Ответ банка
18 мая 2022, 16:52
Дякуємо вам за таку гарну оцінку нашого співробітника. Обов'язково передамо її вашу подяку. Бережіть себе та рідних. Слава Україні!
Проблема решена
Володимир Кричун 17 мая 2022, 16:34
До початку війни відкрив рахунок у цінних паперах в Альфа-банку і з допомогою додатку Sence придбав у них (як у брокера) деякі цінні папери. Оплатив, вони Надіслали договір, виписку по операції все пройшло як книжка пише і у людей (брокерів) прийнято. В березні місяці по відповідних цінних паперах мали прийти на рахунок дивіденди. Не прийшли. Війна холєра. Але на початку квітня (6 квітня) все ж звернувся і спитався де мої гроші. «Розуміємо. Але нічого не можемо зробити — НДУ (депозитарій) не видав розпорядження по реєстру власників.». 25 квітня повторно звертаюся «ну що там?» відповідь — «не можемо нічого зробити. від нас не залежить. очікуємо зарахування від національного депозитарію». ну значить значить треба банку допомогти. звертаюся в Національний Депозитарій «що ж ви бєздєльніки Альфабанк ображаєте, не хочете їхні папери розглядати?» і в травні НДУ відповідає «ми невинні. ми затвердили реєстри власників по Альфабанку ще 1 квітня. і гроші їм уже теж перераховані. питайтеся в них чому вони вам не платять». 9 травня Звертаюся до банку «що ж ви жуліки мене весь квітень годували байками про депозитарій, якщо депозитарій давним давно все затвердив і гроші вам уже заплатив?» — «не переживайте виплата відбудеться на цьому тижні».кінець тижня настав — виплата не пройшла. знову питаюся, «що з трапилось? чому не дотримались слова? коли почнете працювати» і відповідь «все буде добре. гроші заплатимо найближчим часом». правда коли саме цей час настане вже не говорять взагалі «інформації ще не має». тому усім хто захоче мати справу з Пльфаьанком як з ьрокером треба знати, що виплати грошів вони проводять не в той же день (як нормальні брокери типу) а через кілька місяців. (може). Бо станом на 17.05 кошти власникам брокер Альфабанк так і не зарахував. Жуліки і брехуни, а не брокери.
Сенс Банк
Ответ банка
18 мая 2022, 12:33
Ситуацію перевірили, ми передали інформацію до НДУ вчасно і зараз очікуємо на перерахунок коштів для подальшої виплати. НДУ також на своєму сайті розмістив інформацію, що є затримка з виплатами.
https://www.csd.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=12028%3A2022-05-16-14-38-34&catid=51%3Ahot-news&Itemid=18&lang=ua
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 17 мая 2022, 12:29
Суд арестовал активы российского олигарха Фридмана в Альфа-банке на 12,4 миллиарда (дополнена)
Сенс Банк
Ответ банка
17 мая 2022, 12:46
Арешт рахунків ніяк не впливає на функціонування Альфа-Банку Україна та не має жодних наслідків для клієнтів.

Детальніше прокоментували це на сайті: https://alfabank.ua/news/do-vidoma-zmi
Akiraigo5 17 мая 2022, 11:24
Открыл депозит мобильный на 14 дней, перед закритем депозита в приложении я отключил продление, а банк снова их включил так еще заявили что-то согласно договору, но в договоре такого пункта нет и меня не уведомили что есть ограничения на закрытие продление депозита и в договоре такого вообще не
Сенс Банк
Ответ банка
17 мая 2022, 12:22
Банк може продовжити дію депозиту лише в разі того, якщо у вас була ввімкнена пролонгація, і більше ніяк. Крайній термін, коли її можна відмінити — це останній день перед його закінченням. Якщо в цей день цього не зробити, то термін дії депозиту автоматично буде продовжено. На жаль, якщо ви хочете його частоково зняти чи розірвати достроково, то згідно умов договору зробити це не можливо
ALLMARK 16 мая 2022, 22:29
Имел пакет с картой MASTERCARD BLACK EDITION у которой снятие налички по всему миру в пределах лимита бесплатно. Для *** тарифы и правила есть даже в приложении. В процессе использования стала необходимость снять деньги через кассу другого банка… Оказалось, что в правилах таких условий в принципе нет и банк решает такие вопросы естественно в свою пользу, приравнивая операцию как снятие через пост терминал и берет комиссию независимо от пакетов и лимитов. Сделал себе скрин правил обслуживания на всякий случай, но то ли я ***, то ли банк *** — комиссию в почти 800 грн естественно никто не вернёт. Остаток средств выведен, заявка на закрытие счётов подана. Текущим клиентам советую получать письменное подтверждение по любой операции у банка и их комиссий ибо даже если Вы внимательно прочитали правила о тарифах — Вас может ждать неприятный бонус…
Сенс Банк
Ответ банка
17 мая 2022, 10:21
Так, за умовами даного пакету зняття готівки безкоштовне в банкоматах по всьому світу в межах ліміту, а також в касі нашого банку 2 рази на місяць без обмеження по сумі. Що стосується зняття в касах інших банків чи у разі перевищення ліміту, то за такі операції комісія буде складати 2% min 25 грн від суми згідно тарифу картки.
Судячи з вашого кометаря до цього відгуку, ви вже знайшли цей пункт в умовах картки та розібрались чому саме була стягнута дана комісія. Будемо дуже вдячні, якщо ви ще раз переглянете вашу оцінку нашому банку 😊
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Проблема решена
Алекс Бутко 16 мая 2022, 15:21
Через важку ситуацію у країні я вимушений був зняти мої заощадження з брокерського рахунку. Брокер зробив SWIFT переказ на мій рахунок у альфа-банку, але альфа-банк так і не зарахував цей переказ. Брокер надав усі необхідні документи, що підтверджують трансфер, але у альфа-банку лише розводять руками, мовляв, «нічого не надходило». Підтримка жахлива. Мене відправляють від одного оператора до іншого, кожного разу пишуть «Відповідь на ваше питання буде у цьому чаті протягом 24х годин», так вже цілий тиждень. Відповідь або «нічого не надходило», або «чекайте 24 години». Останній SWIFT переказ від брокера був зарахован за декілька днів, а тут більше 15 робочих (!!!) днів, три тижні!
Я вважаю, що на цей банк потрібно позов до суду, може тоді вони «несподівано» знайдуть мої гроші.
Банк фактически находится под санкциями поэтому на фоп счёт получить SWIFT перевод из Америки невозможно. Мои заказчики пытались переводить через нескольких корреспондентов, все платежи заворачивали, один корреспондент даже заморозил платеж. После провала первой попытки платежа была попытка выяснить что случилось через обращение в поддержку самого Альфа банка. Качество поддержки отвратительное и мерзкое, меня по кругу посылали звонить/писать на разные номера/емейлы/чат поддержки потому что ой я это не могу знать, ой это другой отдел решает, ой, а мы только гривневыми платежами занимаемся. В итоге после того как я выслал всю информацию по платежу предоставленную отправителем они затеяли недельное разбирательство после которого родили следующий ответ «За нище вказаними реквізитами надходжень не знайдено.
В наданій копіі платежу вказаний банк-посередник, можлива затримка коштів посередником — WELLSFARGO NY INTL
На разі додатковооі інформації не має.». Ответ заведомо лживый так как банк явно в курсе что все посредники блокируют SWIFT переводы в альфу и проблема не в посредниках, а в самом Альфа банке. Из-за этой лжи я предложил заказчику попробовать повторить перевод через другого корреспондента который уже был заморожен с четко указанной причиной что Альфа под санкциями. Суммарно из-за задержек на разбирательство с альфой, ожиданий разморозки платежа и так далее был потерян почти месяц времени. Проблему я в итоге решил потратив 10 минут на регистрацию в моно банке и открытии там фоп счетов + 10 минут на получение физического пластика. Советую всем айти фопам бежать из Альфа банка так как мало того вы не сможете получить здесь swift платежи так вам ещё и будут врать что у них нет проблем, выясняйте что не так у банков корреспондентов и так далее. Если бы не это вешанье лапши и враньё от поддержки я бы после национализации банка или выкупа акций у подсанкционных лиц возможно бы возобновил там ФОП деятельность, но теперь шансы на это около нулевые так как можно смирится с какими то временными проблемами если тебе про них честно говорят, смириться с тем что тебе врут и проблемы замалчивают невозможно.
Сенс Банк
Ответ банка
16 мая 2022, 17:57
Наразі всі перекази надходять, і ніяких обмеженнь на отримання SWIFT-переказів в нашому банку немає. Раніше були поодинокі випадки, коли банки-кориспонденти блокували платежі, оскільки плутали наш банк із російським банком, але ми вже працюємо над вирішенням цих питань з ними на пряму.
Що стосується підтримки банку, то наші оператори в жодному випадку нікого не хотіли ввести в оману своїми відповідями в чаті, оскільки повністю розуміють серйозність питань щодо міжнародних переказів, і у разі виникнення будь яких проблем чи затримок, все кілька разів достовірно перевіряють, і лише після цього надають відповідь клієнту в чаті.
Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись із такими труднощами, і ми зробимо все можливе для того, щоб в майбутньому подібні проблеми не повторювались. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 16 мая 2022, 11:41
Отделение по адресу: Харьков, ул. Алчевских, 1
люди бегите от него …он скоробакрот и угрожает мне чтоб платил кредит и проценты какие считает вы видели!!! мало им что война идет…он в списке банкротов банка!!! и он русский акционеры у него
Сенс Банк
Ответ банка
16 мая 2022, 12:32
Ми в жодному разі нікому та ніколи не погрожували стосовно сплати, особливо в поточній ситуації, адже ми розуміємо, що багато хто залишився без джерела постійного доходу та немає можливості сплачувати регулярний платіж. Саме тому банком були запропоновані кредитні канікули за всіма кредитами та кредитними картками, тобто сам платіж формується, але якщо немає можливості його внести, то в розрахункову дату він стане 0 грн.
Що стосується відсотків за кредитом, то так наразі вони нараховуються згідно умов договору та рівномірно розподіляються на весь термін дії кредиту. При всьому бажанні, але зараз немає скасувати їх, оскільки банк продовжує працювати та виконувати свої зобов'язання перед клієнтами та вкладниками банку.
Щодо акціонерів, про яких ви згадали, то особи, на яких було накладено санкції вже позбавлені права голосу і не впливають на роботу банку, також будуть замінені на узгоджених з НБУ фізичних і юридичних осіб-резидентів України.
А стосовно банкроства, то це лише чутки, які під собою нічого не мають, адже банк працював, працює та буде продовжувати працювати. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Ольга Вакал 16 мая 2022, 7:33
Отделение по адресу: Николаев, ул. Шевченко, 59-А
Я клиентка Альфа банк Украина.От СМС Альфа банка на указанную сумму я плачу ежемесячно.У меня претензия банка на увеличения кредитного лимита вместо уменьшения предыдущего.Оператор банка ответили мне, что это зависит от руководства.В военное пгложение я не работаю, получаю пенсию по инвалидности.Требование на уменьшение оплаты кредитного лимита.
Сенс Банк
Ответ банка
16 мая 2022, 10:07
Збільшення кредитного ліміту проводимо якщо списуються відсотки, або комісія в мінус і цього мінусу у вас не було, тобто на загальну суму боргу збільшення ліміту не впливає.

Мінімальний платіж це не сума списаних відсотків і т.д., а лише 5%( по всім карткам крім Хамелеону та Все просто) від суми боргу на розрахункову дату. Тобто це мінімальна частина боргу, яку треба погасити, щоб не було простроченої заборгованості. Звісно, що вона також зменшує суму відсотків, яка нараховується на ваш борг, але не є оптимальною для погашення.

Якщо ви зараз не маєте можливості погашати більше від мінімального платежу, або навіть сам Мін. платіж, то ми ставимося до цього з розумінням і кредитні канікули продовжили до серпня. Про погашення після перемоги і поліпшення ситуації ми також подумаємо, постараємося допомогти вам якомога більше нашими програмами реструктуризації
Роман С 15 мая 2022, 23:08
Було знято приблизно 10 т грн, що разом з заявленою комісією повинно бути 10200 грн, але в результаті 10825 грн, бо у банка є сховані комісії, які клієнт повинен сам шукати незрозуміло де, пояснюється це курсовою різницею. В результаті після операції, через 3 дні з рахунку просто пропали гроші(курсова різниця ж), в історії операцій цих комісій нема, є тільки ті самі 200 грн з заявлених 2%, тобто ніякої прозорості. В Моно і Приват такого і близько немає, 2% значіть 2 %, і ніякої «курсової різниці».
Відповідь з банка:
Наприклад
05.05.22 Зняття готівки в банкоматі RON -1600,00 UAH -10825,30.
По даній операції була заблокована сума 10005,62, а списана 10825,30.
Клієнтом цього банку я більше не буду.
Сенс Банк
Ответ банка
17 мая 2022, 13:24
У вашому випадку не було додаткової комісії за зняття готівки. При проведенні операції сума спочатку блокується (стає недоступною на балансі), а в середньому через 2-3 робочі дні остаточно списується.

Списання проходить за курсом, який діє на дату списання, якщо він вищий від курсу блокування, то буде списано більшу суму, якщо менший — частина коштів повернеться на баланс, тобто це не завжди в мінус для вас.

Ми розказали деталі про те як проходять операції в інших валютах в статті: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800. Залежить від валюти операції, картки та МПС картки
Минфин
Ответ администратора
16 мая 2022, 12:20
Відгук зарахований (на 16.05.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Antrom 14 мая 2022, 17:31
Досі не прийшли кошти на картку Є-Підтримка, заявка була подана ще 21.03.22
Сенс Банк
Ответ банка
14 мая 2022, 18:21
Ми перевірили все зі свого боку, затримок від нас немає у зарахуванні коштів. Одразу коли надходить фінансування від Мінекономіки ми зараховуємо його на рахунок єПідтримки.

Відомо, що переглянули категорії осіб, кому доступна виплата. По деталям, термінам і т.п. краще звернутися саме до Міністерства.
alfakrisobank 13 мая 2022, 9:52
Нормально співпрацювали до моменту коли я втратив роботу, і не міг місяць платити по кредиту, установу я попередив за 2 тижні до втрати роботи шо буду без роботи, і дайте будь ласка місяць паузи (ходив у відділення, дзвонив на лінію) — казали нема такої можливості, нормально спілкувались до моменту просрочок, почали дзвонити, я відповідав, кажу шукаю роботу і т.д нікуди на ховаюсь, і планую виплачувати, і вони давай мене качати некоректними як в 90-ті питаннями, ‘‘а шо у батьків немає? Ким працюють, де живуть?‘‘ ‚‘‘а у знайомих?‘‘ ‚‘‘Ви якщо не повернете у Вас будуть проблеми з кредитною історією і т.д‘‘ і так кожен день, я їм кожен день по новій обясняв новим оператором, поки мені мені не набридло я їх послав і сказав що нехай мене нормальний працівник набере і вирішить зі мною ситуацію, а не ви звонілки по скрипту ‚‘‘норм‘‘ працівник таки набрав, зробили реконструктарізацію, ура вроді як, але через тиждень почалась війна, пройшло буквально 2 години від початку вторгнення як ці паскуди зробили мінус по всім моїм карткам альфа банку, по майже 10 тис грн! Мінус зробили на загальну суму майже 70 тис грн? Я нічого не порушив, до платіжної дати залишалось що найменше 2 тижні.
Сенс Банк
Ответ банка
13 мая 2022, 11:15
За договорами не передбачені «паузи», якщо виникає прострочена заборгованість, то зв'язувалися з вами і шукали рішення, реструктуризація — один з варіантів.

Зараз діють кредитні канікули і якщо не погашаєте платіж, то вони активуються і платіж анулюється. Зараз можемо телефонувати тільки для того, щоб розказати про доступні пропозиції/акції з погашення боргу, оскільки прекрасно розуміємо яка складна ситуація у багатьох.

На початку війни ми були змушені зменшити кредитні ліміти (якщо правильно зрозуміли ваше твердження про «мінус по карткам», то у вас це і сталося). Це не найприємніше рішення, як для вас, так і нас, але одне з необхідних для забезпечення стабільної роботи банку у війну. Якщо у вас були використані ліміти, то при погашенні вони також зменшуються, але мінімум 20 000грн на клієнта залишається (таке рішення прийнято з 12 березня)
Проблема решена
Nadiia2323 13 мая 2022, 9:28
В начале апреля получила СМС с предложением погасить 80% задолженности по потребительскому кредиту и мне 20% простят. Я уплатила. Обещали через 10 дней придет СМС с подтверждением прощения 20%. Прошел месяц… ни СМС ни справки о закрытии кредита. Зато на остаток мне насчитали еще проценты в сумме 1800грн.
Мошенники чистой воды.
Больше никогда не обращусь в этот банк и других буду отговаривать
Сенс Банк
Ответ банка
13 мая 2022, 13:51
Вам нема про що переживати. СМС про виконання умов вам відправляли 21/04/2022, скоро відправимо і довідку про прощення боргу. Не хвилюйтеся 😉
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Маркова 12 мая 2022, 18:25
Ужасно злая на банк. Я военнослужащая обратилась о предоставлении кредитных каникул, на что мне отказали, что яко бы только тем кто воюет на Донбасе или мобилизованным.Кредитных каникул во время военного положения тоже нет можно не платить, но в конце огромный минус в итоге с процентами. Я как и другие в шоке их защищаешь, а они шкуру дерут.
Минфин
Ответ администратора
14 мая 2022, 12:39
Отзыв не засчитан (на 14.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Oleksandr1234 12 мая 2022, 17:19
На початку вiйни, змiнили лiмiти на зняття валюти з дол. картки та прибрали лiмiти на покупки дол. карткою (виставили ліміт у 100грн 1 раз на день), в одностороннєму порядку.
Щоб здійснити зміну лімітів — казали дзвонити у банк…Нажаль, знаходжуся закордоном, тому не міг додзвонитися, щоб змінити ліміти аж до цього тижня.
Тиждень тому, побачив на фейсбуці рекламу, що чат підтримка працює в нормальному режимі, вирішив попросити підняти ліміти, бо потрібно було оплатити послугу онлайн. Поговорив з агентом, домовився про підняття денного ліміту.
Перша транзакція пройшла успішно. Спробував провести другу операцію через тиждень — не проходить. Пишу у чат підтримки — кажуть, така операція неможлива за дол.карткою.
Пробую грн. картку — транзакція не проходить. Чат каже — ви робите перевод у валюті, або p2p переказ у валюті, що наразі заборонено…
Подивився код транзакціі тижнєвої давності — POS покупка MCC 6211…тобто звичайна покупка…

Не розумію непослідовності…

Окремо хотів би сказати, що різати ліміти — не дуже юзер френдлі у будь якому разі…
Эдуард Киев 12 мая 2022, 10:30
Я являюсь дальним клиентом банка с премиальным пакетом услуг.
Неожиданно для себя выяснил, что не могу снять средства в банкоматах более 5000 грн с дебетовой карты. Стоя у банкомата пытаюсь связаться со службой поддержки через чат приложения Sence. Ответили практически сразу, но после моего вопроса о повышении лимита (нужно было очень срочно снять 20000), пообещали быстро решить вопрос. На тот момент везде была информация о новых ограничениях на снятие в бангкоматах до 20000 в сутки. Однако, после долгого ожидания ответа так и не последовало. После нескольких обращений, когда же рещится мой вопрос, ответа в чате так и не было. И, только на следущий день, мне ответили, что мне снижен лимит до 5000 в день. Я прождал у банкомата около 2 часов и так не смог получить ответа.
Но да ладно, мне пришлось ежедневно снимать по 5000, чтобы получить необходимую сумму (пришлось занять наличные у знакомых). Но позже я выясняю, что далеко не всем снизили лимт на снятие в банкоматах до 5000. У знакомых этот лимит оказался 20000, с учетом того, что у них не примиальные пакеты услуг (белая карта).
Обращаюсь снова в службу поддержки, описываю ситуацию, и получаю ответ: «Вам снижен лимит до 5000 и повысить его невозможно».
На вопрос, почему премиальному и лояльному клиенту снижен лимит до такой маленькой суммы, когда для других ограничения менее жесткие, ответа так и не получил.
При этом оказался в ситуации, когда нет возможности заказать наличные в отделении (его в той лакации просто не существует), меня лишили возможность снимать деньги в рамкох общего лимита, установленного банка для всех клиентов. В итоге я оказался в ситуации, когда срочно необходимы наличные, а снять нужную, хоть и небольшую сумму, просто нет возможности.

Это небольшой, но очень веский повод, чтобы в дальнейшем отказаться от услуг банка, хотя до этого полностью все устраивало, и я всегда рекомендовал банк всем знакомым.
Сенс Банк
Ответ банка
12 мая 2022, 11:39
Ми повністю розуміємо вас, що поточні ліміти за картками можуть спричиняти певні незручності, особливо в даний момент, але такі денні ліміти — це вимушене та тимчасове рішення, що впроваджено в межах режиму воєнного стану. Таке зменшення виконано Банком згідно умов Договору банківського обслуговування пункт 4.3.3. «Банк має право вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.»

Як тільки це буде дозволяти ситуація, банком обов'язково будуть переглядатись карткові ліміти на виконання таких операцій. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Полезный комментарий
Эдуард Киев 19 мая 2022, 20:12
Проблема вирішена банком. Дякую.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 10 мая 2022, 20:11
врет банк и обманул меня банк…и всех людей и военным тоже считают большие проценты??? дайте ответ письменный со всеми пунктами…я говорю не моу вфйтии с квартиры и ка кя попаду в отделении чтоб заплатить прошу не считать так ответили …иди за руским кораблем!!! разве это сервис
Сенс Банк
Ответ банка
10 мая 2022, 21:06
Ми розглядали різні варіанти, як підтримати своїх клієнтів (тимчасово скасували багато комісій на найважливіші операції і за користування дебетовими/зарплатними картками).

Проте скасувати відсотки не можемо, оскільки так банк просто через певний час не зможе працювати (зараз невпинно проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, нараховуємо відсотки не лише за кредитами, а і депозитами), підведемо клієнтів, тому не можемо собі цього дозволити.

Зараз діють кредитні канікули, борги можна сплатити пізніше. Також в майбутньому не виключаємо, що будуть програми з реструктуризацій боргів. Постараємось щось придумати з цим
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 10 мая 2022, 18:14
забираю деньги и все банк банкрот!!!
Сенс Банк
Ответ банка
10 мая 2022, 19:37
Працюємо у штатному режимі, не можемо дозволити собі збанкрутувати оскільки підведемо наших клієнтів ❤
nitsikus 10 мая 2022, 13:14
Отделение по адресу: Луцк, ул. Шопена, 22-А
Альфабанк заблокировал счета ФОП из-за прописки на неподконтрольной территории, ссылаясь на п. 2 ст. 13 закона 15.04.2014 № 1207-VII. В статье написано, что ФОП должен сменить налоговый адрес, если у него местоположение и (или) местопроживание находится на неподконтрольной территории. Я нахожусь и проживаю на подконтрольной территории. Доказал это присутствием в банке и договором аренды. Поддержка в sense ничего не решила, продолжает ссылаться на эту статью. Я так понимаю банк не хочет, чтобы предприниматели получали прибыль и платили налоги, тем самым поддерживая армию в военное время. Банк выдумывает свои законы и трактует их по своему. Прошу решить этот вопрос и разблокировать счета, в противном случае буду жаловаться в НБУ.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svyat1991 9 мая 2022, 18:58
единственный банк на моей памяти что списывает деньги ни за что, говоря что была покупка (не было). загоняет в долг таким способом. самый плохой банк. не рекомендую ни кому!!!
Сенс Банк
Ответ банка
9 мая 2022, 20:12
Потрібні деталі ситуації, яка склалася і ваші дані. Напишіть, будь ласка, їх нам в особисті. Чекаємо на ваше повідомлення, зробимо все можливе, щоб вам пояснити ситуацію і вирішити проблему, якщо така виникла

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝