Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Невідповідальне ставлення операторів чату до клієнта банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ches55 27 июня 2024, 6:00
Звертаю увагу відповідальних працівників банку, що відстежують професійну підготовку та поведінку операторів чату, на неприйнятне для мене як клієнта Сенс банку поведінку оператора чату Микити Шинкевича, насамперед за манерою спілкування, нахабність якого (спілкування) виникло від початку чату. Незважаючи на те, що після моїх тривалих спроб зв’язатися з живим оператором він все ж таки відповів на запит діалогу і його прізвище з’явилося в шапці чату, і при цьому мені вже вдалося заздалегідь ввести своє питання, Микита Шинкевич як би не помічав моє питання та інтерфейс продовжував видавати «Напишіть ваше питання (до 128 символів)». В результаті мені довелося витратити близько 10 або більше хвилин на марні численні введення однієї й тієї ж інформації з проблеми.
Сама проблема полягала в неможливості переказу коштів з картки є-підтримка іншого банку на картку є-підтримка Сенс банку. Чому це важливо? Маю кілька карток є-підтримка інших банків на отримання коштів від погашення військових облігацій та передбачав зробити консолідацію коштів на карті є-підтримка Сенс банку для подальших циклічних придбань цих облігацій, оскільки інтерфейс Сенс банку для цих цілей для мене був найбільш прийнятним. Все б нічого, я б просто прийняв це як недбале (або недогляд) ставлення банку до клієнтів з усіма наступними домислюваннями, зрештою це питання до банку, а не до оператора, чому в нього така внутрішня політика щодо даного типу картки. Але як перший, так і другий оператор, що підключився, стали запевняти мене в тому, що, виявляється, тільки держава може робити перекази на карту є-підтримка Сенс банку. Після цього я хотів висловити свої міркування щодо цього (що інші банки такі приватні платежі приймають і тут є над чим подумати банку) Микита Шинкевич несподівано перервав чат і далі були його численні (близько 10) запитів зробити відгук на чат. Так багато, бо, мабуть, йому не подобалися мої негативні відповіді. І ця нахабність ще більше напружила, сподіваюся, є підгрунтя для роздумів для співробітників банку, які відповідають за підбір кадрів.
На закінчення зауваження щодо інтерфейсу чату:
1. Дуже тривалий час з'єднання з оператором з наступними нервами встановлення діалогу
2. Встановлений ліміт 128 символів для введення повідомлення в умовах неможливості скопіювати раніше введений текст сприяє появі негативних емоцій у клієнтів.
3.Відсутня можливість копіювати весь чат.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 4 июля 2024, 14:19
Доброго дня! Дякую, що поділилися з нами досвідом вашого користування карткою єПідтримка та вашої думкою щодо роботи команди підтримки.
Для того, щоб відразу вас бот перевів на агента, вам потрібно пройти наступним шляхом: запустити чат та обрати «Маю інше питання» — далі обрати «Ні, треба допомога агента» (якщо відповіді у боті вам не підходять) — далі у формі описати ваше питання та натиснути кнопку «Відправити» і обрати «Підключити агента» і вже очікувати на агента підтримки.

Щодо постійного запиту оцінки, то коли агент підтримки закриває чат, тобто ви закінчили розмову або можливо вас довго не було у чаті, тоді йде запит на оцінку цього чату. Якщо ви повертаєтесь у чат, відповідаєте і питання вирішено, чат знову закривається і може надіслано бути знову запит на оцінку 💙

Щодо вашого питання, то дійсно, карткою ви можете робити перекази коштів, але поповнити її, на жаль, ви не зможете у нашому банку. Бо технічно нашим банком це не реалізовано. Картка слугує лише для зарахування виплат від держави. І картка є абсолютно безкоштовною.
Карткою єПідтримка, можна користуватись, як звичайною карткою, а саме:
• оплачувати будь-які покупки;
• знімати гроші у банкоматах та касах банків;
• здійснювати платежі в Sense SuperApp (наприклад, переказ коштів, поповнення мобільного та інші платежі).
Продавець товарів та послуг має бути зареєстрований на території України.

Картка єПідтримка. Що це?: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4410748523154
Як витратити кошти, які зараховано на картку єПідтримка від держави?: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411105771282

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Комментарии - 14

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
27 июня 2024, 9:39
#
Добрий ранок! Дозвольте розібратися у ситуація, котра виникла, тому зараз я вам напишу у приватні повідомлення для уточнення ваших даних та перевірки звернення у чат.

Додатково я б хотів вам уточнити по картці єПідтримка (картка слугує для зарахування коштів від держави). По ній не можна виконати поповнення рахунку, замовлення перевипуску картки та змінити тариф та умови обслуговування.
Проте карткою ви можете оплачувати будь-які покупки в межах України, знімати гроші у банкоматах та касах банків, здійснювати платежі в Sense SuperApp (наприклад, переказ коштів, поповнення мобільного та інші платежі).

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
+
0
ches55
ches55
27 июня 2024, 10:14
#
Добрий ранок, >«Додатково я б хотів вам уточнити по картці єПідтримка (картка слугує для зарахування коштів від держави). «Ваше твердження не відповідає дійсності та я вже наголосив на цьому у моєму зверненні. Інші банки, наприклад Моно банк, Приватбанк, приймають платежі на картку є-підтримка від фізосіб,а не тільки від держави. Це вже було доведено мною в результаті такого переказу з сенс на моно
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
27 июня 2024, 15:25
#
Дійсно, карткою ви можете переказувати кошти, але поповнити її, на жаль, ви не зможете у нашому банку. Тобто, якщо це буде виплата від держави чи зарахування облігацій, вони можливі.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
+
0
ches55
ches55
28 июня 2024, 0:08
#
Дійсно, ви не розумієте чи робите вигляд, що не розумієте. Я знову ж про те, що інші банки, на відміну від сенсу ,приймають вхідні платежі на картку є-підтримка. Щодо Сенс банку, то ця пригода з є-карткою з’явилася тільки тільки завдяки внутрішній політиці названого банку. На жаль. Побажання до вас бути більш орієнтованим на відверту та пряму відповідь по запиту клієнта банку. Не бачу запиту на верифікацію мене як клієнта банку. Чи вже відпала така необхідність? Також чекаю відповідь по суті мого звернення.Дякую
+
0
ZakharAl3
ZakharAl3
29 июня 2024, 17:50
#
Прежде чем обвинять банк и операторов. Потрудитесь ознакомится с тарифами которые находятся в открытом доступе на сайте банка. И там четко указано что данная карта для зачисления денег только от государства. Вам никто не запрещает зачислять средства на другие карты.
+
0
ches55
ches55
1 июля 2024, 0:17
#
Допис анонімного ZakharAl3 (мені здається, що це також працівник банку)
виявився корисним, позаяк він нагадав мені перевірити тариф Сенс банку щодо картки є-підтримка. А там чорним по білому, цитую: — «пункт 16_ Безготівкове зарахування коштів на Рахунок1_ Не тарифікується 2″.
Примітки:
1 Дозволені операції відповідно до Постанову Кабінету Міністрів України № 1272 від 09.12.2021 р.
2 Плата за надання банківських послуг, вказаних в даному розділі Тарифів окремо не тарифікується згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1272 від 09.12.2021 р.»
Взято з «Тарифи на видачу т, а обслуговування картки „є-Підтримка“ для фізичних осіб (що діють з 01.12.2022 р.)»
Отакої! А це означає, що перекази від фізосіб на картку є-підтримка Сенс банку, так само як і для всіх інших банків України, дозволені Постановою Кабміну та, як я і наголошував раніше, не надання такої послуги є виключно рішенням банку.
Але вкотре наголошую, що моє звернення стосується не стільки і не тільки картки є-підтримка, а недоліків в роботі працівників служби підтримки (чату) які я відчув на собі в повній мірі . Сподіваюсь, що до теми підключиться більш відповідальний працівник банку з конструктивним баченням проблеми та з відовіддю по суті.
+
0
ches55
ches55
2 июля 2024, 8:43
#
Вибачте пане Ярославе,Зоряний лорд підтримки, але підтримки кого:-клієнтів банку чи самого банку? Ставлю це питання тому що знову ваш цей допис, як і попередні, ні про що: — ви дублюєте інформацію з попередніх своїх відповідей, пишете про що завгодно, але не по суті засвідчених мною проблем. Наразі ставлю конкретне запитання вже не до вас, а до відповідальних посадових осіб банку: -Чи ви далі заперечуєте затверджену в тарифі картки є-підтримка свого Сенс банку можливість одержання вхідних карткових платежів від фізосіб інших банків України? Чи вже не заперечуєте і приносите свої вибачення?

На пряме запитання прошу дати пряму відповідь. Дякую за розуміння.
І, наостанок, прошу відповідь надіслати мені не в особистий кабінет, а в стрічку відгуків Мінфіну для інформування інтернет-загалу.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
2 июля 2024, 10:50
#
Доброго ранку!
На жаль, технічно цього ми реалізувати не можемо. Такі умови користування карткою єПідтримка банком.
Тобто, як і писав вам до цього — картка слугує для зарахування коштів від держави. По ній не можна виконати поповнення рахунку.
Проте карткою ви можете оплачувати будь-які покупки в межах України, знімати гроші у банкоматах та касах банків, здійснювати платежі в Sense SuperApp (наприклад, переказ коштів, поповнення мобільного та інші платежі).

Дійсно, картка є абсолютно безкоштовною.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
+
+15
ches55
ches55
3 июля 2024, 4:58
#
Працівник банку зі служби підтримки Ярослав на псевдо «Зоряний» переплутав свою місію та в поганий спосіб «підтримує» банк, не відповідаючи навіть близько по суті на жодний мій запит.
Усього лише один приклад з мого останнього повідомлення: — на мій запит «-Чи ви далі заперечуєте затверджену в тарифі картки є-підтримка свого Сенс банку можливість одержання вхідних карткових платежів від фізосіб інших банків України?» він включає дурня та підставляючи свій банк відповідає «На жаль, технічно цього ми реалізувати не можемо. Такі умови користування карткою єПідтримка банком». Це ганьба для банку, який в рейтингу
банків України не пасе задніх та є одним з найкращих, в першу чергу завдяки своєму просунутому застосунку, утримувати в своєму штаті такого безвідповідального працівника.
Наразі не бачу можливості для себе як для клієнта банку продовжувати це ганебне
спілкування з представником служби підтримки Сенс банку в стрічці Мінфіну.
Але крапку ставити зарано. Тому змушений буду направити свій офіційний запит до Нацбанку України щодо захисту моїх прав як споживача фінансових послуг в частині невиконання Сенс банком затвердженого ним же тарифу по картці Є-підтримка для фізосіб в частині безумовного акцепту вхідних Р2Р гривневих платежів на картку Є-підтримка названого банку.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
4 июля 2024, 14:45
#
Вітаю! Банк керується постановою, згідно якої картка єПідтримка - це поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги, соціальної допомоги або інших виплат, визначених законодавством, у тому числі отриманих у рамках допомоги від міжнародних організацій, відсоткової ставки доходу та номінальної вартості за державними облігаціями. Посилання залишаю: https://ips.ligazakon.net/document/view/kp220455?an=39&ed=202204_16

Тому технічно дозволені поповнення тільки з цих джерел, р2р поповнень в цьому переліку немає.
Ми зробили зі свого технічно те, що дозволено.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

+
0
ybloko
ybloko
29 июля 2024, 0:57
#
Вы що відповідь не розумієте з першого разу? Нереалізована технічна можливість Невже вам нічим зайнятися, ніж доколупуватись до співробітників,певно в них є клієнти з більш терміновому запитаннями
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
3 июля 2024, 16:49
#
Во первых перечитай для чего вообще создавался счет еподдержка и для каких начислений.
от государства и только от государства. Переводы от 3-х лиц и вообще переводы запрещены. То что другие банки позволяют на эти счета зачислять обычные переводы… как говорится на страх и риск или до первой жалобы.
сенс видимо решил соблюдать первоначальные правила что и должны согласно ЗУ
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
3 июля 2024, 16:57
#
И попробуй не по номеру карты перекинуть, а по Iban. Авось получиться. Иногда банки оставляют дирочки. Может сработает
+
0
СЕРГЕЙ харьков
СЕРГЕЙ харьков
13 июля 2024, 10:22
#
Укрнарод когда ты поумнеешь…не пользуйся банком и говори всем об этом и тогда сосать лапу будут, а не плачите что и как !!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
USD 41.15 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
USD 41.15 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Невідповідальне ставлення операторів чату до клієнта банку