Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ikruk 9 декабря 2022, 12:59
Доброго дня. Хочу подякувати працівнику служби підтримки Апанасенко Наталії за швидке вирішення мого питання. Також за особистий контроль питання та дзвінок з повідомленням про його вирішення. За ввічливість та людяність, бажання допомогти та емпатію.)
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 декабря 2022, 13:15
Ваша подяка вже надіслана Наталії. Це шалені ємоції, коли допомагаєш у вирішенні питання клієнтці. І вишенька на торті, коли це ж питання вирішено, і є така чудова подяка. Дякуємо вам, ви знаєте куди звертатися, якщо потрібна буде допомога :)
Минфин
Ответ администратора
9 декабря 2022, 14:02
Відгук зарахований (на 09.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dzhagov 9 декабря 2022, 10:31
Сегодня получил сообщение от Эпицентра следующего содержания:
«тобі схвалено ХХХХ грн. кредитного ліміту на карту Вигода від Sense Bank. Відкривай карту і заробляй кешбек»

Думаю ну ок, протестирую — открываю карту через приложение — лимит 0. Пишу в поддержку, получаю следующий ответ:

«Немає у вас кредитного ліміту по карті. Взагалі від Епіцентру ліміт не погоджується, лише через Sense банк»

Ну ребят, ваш партнер присылает мне официальное сообщение по вашему Ко-бренд продукту, сообщение информация, в котором не соответствует действительности. Зачем вводить пользователей в заблуждение, и забирать их время, если информация непроверна и несогласована? Скрины переписки могу предоставить, как и сообщение от Эпицентра.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 12 декабря 2022, 17:36
Вибачаємося, що пропозиція відрізнялася від дійсної, на жаль, але так трапилося, що не до кінця усі дані могли підтягнутися, тому колеги надіслали пропозицію із можливістю оформлення картки із можливим кредитним лімітом. Щодо уточнення та уникнення в майбутньому подібних непорозумінь, ми звернулися для уточнення наших даних із колегами.
При перевірці дійсно на той час не було кредитного ліміту, проте, так як, ви являєтесь клієнтом вже діючим у нашому банку, то вам згодом ліміт може бути наданий по картці Вигода. Банк постійно переглядає можливість надати кредитний ліміт нашим діючим клієнтам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svk4046 8 декабря 2022, 18:09
Отделение по адресу: Днепр, Запорожское шосе, 62-К
Не банк, а днище. Любая выписка по счету 150 грн. Посмотреть, куда списаны деньги и сколько — 150 грн. Справка о закрытии кредита — платная. В отделении г. Днепр в Эпицентре «работают» три неадекватные особи. Обходите десятой дорогой этот недобанк.
Сенс Банк
Ответ банка
8 декабря 2022, 19:24
Звісно, ідеальних банків не існує, і ми є не є виключенням 😅 Дійсно, деякі послуги в нашому банку, як деякі довідки чи виписки, платні і коштують 150 грн, але що стосується довідки про закриття кредиту, про яку ви згадали у відгуку, то її можна безкоштовно сформувати в мобільному додатку банку Sense SuperApp чи отримати через наш чат-підтримку. Те саме стосується і багатьох інших довідок та виписок, котрі можна безкоштовно сформувати в додатку. Тому радимо встановити Sense, щоб мати можливість отримати потрібну вам довідку абсолютно безкоштовно 😉

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Минфин
Ответ администратора
10 декабря 2022, 12:33
Отзыв не засчитан (на 10.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Олена Довгаль 7 декабря 2022, 22:50
Доброго вечора, хочу звернутись за скаргою. Справа в тому, що менше ніж рік тому мені видали карту з лімітом на 27000 гривень, я звісно ж потратила, на той час отримувала грошову допомогу від держави на свою доньку 860 гривень на місяць і не змогла закрити карту, думала піду на роботу, буду працювати та потихеньку виплачувати борг, але зараз в зв’язку з цим я так і не змогла вийти на роботу і мені казали, що будуть кредитні канікули, але ніяких кредитних канікул не було і борг мій зростав, мені повинен був допомагати колишній чоловік в цьому всьому, але він мені так і не допоміг.Місто в якому я перебувала Нова Каховка, Херсонська область с перших днів в окупації і не було роботи там, але якшо і була то треба було співпрацювати з орками, але це був не вихід, я пробула в окупації майже пів року, а мій борг досягав вже 35.000 гривень, зараз я чудом виїхала і в безпеці отримую впо на дитину і на себе, дзвонила на гарячу лінію банку просила щоб мені зменшили хочаб мінімальний платіж хочаб до 1000 гривень, замість 12.000, в мене нема таких грошей, щоб за це платити, а за що я їсти буду, дитину кормити? Зараз ще житло знімаю і все тягну одна так як мій колишній мене покинув с дитиною і грощі не платить, мені сказали звернутись ло колекторської служби але мені нічим не допомогли і на разі в мене борг майже 40000, взагалі по законодавству у воєний стан повинні бути кредитні канікули, що це за неподобство? Я зараз не можу працювати в мене дитина часто хворіє так, шо тепер я повинна буду виплачувати все більше і більше сумму?
Сенс Банк
Ответ банка
8 декабря 2022, 8:30
Будь ласка, прийміть наші щирі співчуття з приводу всього вами пережитого. Ми намагаємось почути кожного, і допомогти всім, кому зможемо. Напишемо вам у приватні повідомлення, щоб ознайомитись із ситуацією ближче, та розібратись — чи можемо ми ще якось допомогти♥
Elenaborka37777 7 декабря 2022, 19:32
Доброго вечора, хотіла би написати відгук про чудового працівника служби підтримки, Косовенко Вікторія.Хотила би виразити велику подяку за те що швидко відреагувала та вирішила нашу проблему.Мало того що вона нам допомогла вирішити, так вона нас ще і підтримала,і обіцяла особисто прослідкувати щоб все вирішили!
Вікторія ще раз вам велике сердечне дякую!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 7 декабря 2022, 19:46
О, яка Вікторія молодець :) Нам приємно читати ваш відгук, і знати, що Вікторія не тільки допомогла вам, але й взяла вашу ситуацію на особистий контроль. Ми вашу подяку вже передали Вікторії!
Юлия Бабак 7 декабря 2022, 19:03
Оформила кредит у Альфа — банк (как вони себе воліють називати Sens). Кредит сплачувала вчасно, до листопада 2022 року, після масованих ракетних ударів, частково залишилася без роботи і просрочила один платіж.Написпла в чат с проханням провести реконструкцію кредиту або надати кредитні канікули, у відповідь тиша.Почали звонити на вихідних, потім кожний день, причому не має сенсу пояснювати вони між собою не спілкуються або мають різні програми. Найшла сторінку банку в Інстаграм, там якраз на тлі бурних овацій про присвоєння банку нового ім'я, попрохала про реструктуризацію кредиту. Молодці пішли на співпрацю, умови не вигідні. Тіпа щось зробили.Сьогодні зранку захожу в додаток сенс, пише що накладений арешт на рахунок.В мене питання: це як? Ви взагалі Український банк, законодавство Вам не писано?
Zhmunya 7 декабря 2022, 10:10
Отделение по адресу: Днепр, ул. Харьковская, 2
Банк в одностороннем порядке ввел ограничение по снятию денег с карт в кассе банка, так как сумму в гривне свыше 20 000 грн. надо заказывать за неделю, а в долларах и евро за две недели при наличии необходимой суммы на счете карты.
Таким образом, когда заканчивается депозит и деньги переводят на вашу карту, получить их вы в гривне сможете через неделю, а в валюте в лучшем случае через две недели. Заказать деньги за 2 недели до окончания депозита не возможно, хотя деньги есть на депозитном счете.
Очень испортили отношение к банку такими незаконными ограничениями, получив минутную выгоду в лаге на 2 недели. Буду переводить вклады в валюте в другие банки, где выполняют обязательства в валюте своевременно, а не вводя надуманные ограничения.
Оправдания войной в данном случае бессмысленны, так как дата возврата депозита известна заранее за три месяца и обеспечить наличие валюты в дату его окончания ничем не отличается от обеспечения по заявке через 2 недели после его окончания. Жадность вас погубит.
Сенс Банк
Ответ банка
7 декабря 2022, 10:18
Дійсно, очікувати власні кошти декілька днів, не дуже приємно. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але наразі попит перевищує можливості.
Бронь готівки доступна лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти.
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу.
Ми шукаємо альтернативні способи вирішення даної проблеми, отже вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 7 декабря 2022, 9:25
Отделение по адресу: Харьков, пл. Павловская, 2
достали угрозами и не решают вопросы уже 6 мес и не дают писменній ответ на их обман …хочу народу показать как они обманывают нас!!!
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2022, 15:40
На жаль, не отримали від вас ніяких даних та інформації, яка б допомогла вирішити дану проблему. Якщо все ж таки буде змога надати нам якісь деталі — будемо раді вирішити питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sanook 6 декабря 2022, 17:43
Так, 8.10.22 залишив відгук, про, як я вважав шахрайські дії, з боку Банку. Зі мною вийшов на зв’язок Ярослав, представник банку. Як я розумію, технічний стан моєї справи він взяв на себе. Питання станом на 02.12.22 вирішено. 5 балів персонально Ярославу.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 декабря 2022, 18:58
Ми дуже раді, що агент чату вийшов на зв'язок із вами та допоміг вирішити ваше питання. Ярославу подаруємо смаколики :)
Sun1 5 декабря 2022, 20:52
Я всегда делаю оплаты через компьютер.Через сайт, который раньше был мойальыабанк.после ребрендинга полностью убрали возможность сохранить квитанцию по платежу, отправить на е-мейл.Нужно иметь смартфон и додаток сенс.это категорически неприемлемо!!! Я не подписывалась на это.Вы стали хуже на просьбу выслать квитанцию на е-мейл, банк не отреагировал, Я должна купить смартфон.или пойти в отделение!!! ради квитанции! и это в войну! Верните на сайт эту возможность.Гадкий осадок, потеря времени и нежелание оставаться клиентом этого банка.Веб приложение не работает.Я не подписывала договор об том, что я не смогу распечатать, сохранить квитанцию.В итоге, не было подтверждения платежа, и я не решила вопрос.
Сенс Банк
Ответ банка
5 декабря 2022, 21:31
Ми повністю розуміємо вас та ваше занедоволення щодо даної ситуації, але наразі сформувати квитанцію за операцією можливо лише в мобільному додатку банкy Sense SuperApp. Поки що це єдиний варіант, щоб отримати її, але можливо в майбутньому з'явиться альтернатива цього 😥

Ми обов'язково врахуємо ваше побажання стовно функціоналу веб-версії банкінгу, і можливо в майбутньому така можливість повернеться 😉
Nataliia30 4 декабря 2022, 20:53
Вэи заблокували сенс. Я за кордоном. Як мені погасити кредит якщо програма заблокована. Ви виставляйте такі суми, користуючись тим що за кордоном не має як вносити платежі. Лише через онлайн. Супер
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 декабря 2022, 11:47
Добрий день! На жаль, так і не отримали від вас відповіді у приватних повідомленнях. Але не хвилюйтеся, ви завжди можете нам написати щодо вирішення вашої проблеми.

Проте, якщо у вас є заборгованість більше 30 днів, котру ви не сплачуєте, застосунок може бути заблокований. Щоб його розблокувати, то ви можете звернутися до Чату підтримки. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/
Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
Або зверніться до Відеочату через відеодзвінок у Sense SuperApp: https://sense.top/ViChat

Погашати ваш кредит ви можете у застосунку Sense SuperApp, як тільки вам його розблокують. Ось посилання на статтю як можна оплачувати: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017025040
Ви також можете сплатити карткою іншого банку у Sense-Погашення:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018865759

І так як ви перебуваєте за кордоном, вам буде інформативним це посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7775770712466
Тут ви можете переглянути як ще ви можете оплатити ваш кредит.
Володимир Коропченко 29 ноября 2022, 16:04
Непоганий банк, але не зміг зняти готівку у доларах, хоча сума була не така й велика. Сподіваюсь, що далі у банку бууде якийсь резерв грошей. Пошукати готівку у інших відділеннях також недопомогло.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 декабря 2022, 21:28
Відповідаємо на ваш відгук. Дійсно, із-за війни та максимального попиту на валюту. Із-за проблем з логістикою, в деяких відділеннях може певний час спостерігатися нестача валюти. Було б чудово, якби ви нам повідомили що це за відділення, щоб ми могли вплинути та змінити ситуацію, у разі чого.

Написали вам у приватні повідомлення по цій ситуації, щоб вирішити ваше питання.
На жаль, ви нам поки що не відповіли, але ми маємо надію, якщо знов будем потрібні — ви нам напишите.
Проблема решена
maxkom 29 ноября 2022, 9:40
Отделение по адресу: Львов, ул. Чайковского, 33
Обслуговуюсь в м. Львів. Хочу переказати валюту в іншій українській банк. Мені не дозволяють це зробити посилаючись на відсутність світла в Києві. Йде четвертий день. Альфа ще працює в Києві?
Сенс Банк
Ответ банка
1 декабря 2022, 11:49
Проблему вирішили, але нам дуже шкода, що виникло таке непорозуміння.

Пробачте, будь ласка, за ці незручності!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Syrob 28 ноября 2022, 23:32
Користуюсь послугами банку багато років і ніколи не виникало ніяких проблем, поки не завітав у відділення в Білій Церкві. Попросив допомогти зареєструватись в електронній черзі, просто не побачив де розташований пристрій. І тут вислухав від Тетяни Демської (ім'я написане на робочому місті) що вона не зобов’язана допомагати і бігати туди сюди вона не буде. В подальшому всі питання були успішно вирішені. Навіть коли вимкнули світло зуміли видати гроші з каси. Але поведінка однієї людини звела нанівець враження від роботи всього колективу.
Сенс Банк
Ответ банка
29 ноября 2022, 8:33
Ми дуже раді, що все ж змогли вам допомогти з вирішенням питання навіть за відсутності світла, але одночасно дуже шкода, що ситуація і враження були зіпсовані :(

Вибачте, будь ласка, за це! Хочемо пропрацювати проблему, тому будемо дуже вдячні якщо надасте відповідь на кілька уточнень в особистих повідомленнях, вже біжимо до вас
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rokitska 28 ноября 2022, 20:41
Просто чудовий співробітник банку, вперше бачу настільки чудове обслуговування. Вперше чую щоб цікавилися станом склієнта, це дуже крутої
Крилов Сергій дякую за чудовий настрій та вечір і віру у нас усіх))
Сенс Банк
Ответ банка
28 ноября 2022, 20:49
Дуже дякуємо за ваш відгук!

Ніколи не станемо сумними працівниками банків з анекдотів, оскільки в другу чергу ми люди, а в першу — українці. Вільні, незламні та об'єднані як ніколи 💙💛

Працюємо для вас і прямуємо до перемоги!
AlexCV1 28 ноября 2022, 18:59
Знімала декілька днів тому гроші в мережі ваших банкоматів готівку. Транзакція була здійснена з картки іншого банку але так як вибору не було (енергопостачання не було в місті в загалі) зняла тут. Так при проведенні транзакції банкомат гроші не видав. Видав тільки карту і почав відраховувати кошти та виключився. Банк гроші не повернув.
Нажаль терміни повернення теж не називають. Сума була великою як на мене.
Навіть повний ребрендинг банку не допоможе його такій репутації. Ні кому не рекомендую даний банк. Так як гроші при такій стуації не повернуться.
Сенс Банк
Ответ банка
1 декабря 2022, 11:11
Уточнили, що напряму такі ситуації не вирішуються :( Такі спори урегульовуються в терміни згідно правил міжнародних платіжних систем, у випадку з MasterCard це строк до 45 днів.

Зі свого боку такі запити вирішуємо так швидко, на скільки це можливо
wital 28 ноября 2022, 15:02
Перейшов с Ощада і привата в Сенсе банк, одразу не все шло добре, але потроху розібрався і впевнений шо цей банк #1, в Украіні, радують відсутність коміссіі, радують депозити, війскові облігаціі з пріемними відсотками, також простота викоростування,і пріемний персонал, з обратнім звязком, наразі банк перейде во властність держави, так шо побажання вам не опустится до рівня ощада і прівата, дякую
Сенс Банк
Ответ банка
28 ноября 2022, 16:36
Безмежно вдячні за ваші теплі слова 😊 Ми раді, що навіть через труднощі, ви обрали та залишаєтесь із нами. Будемо і надалі робити все можливе для того, щоб ми залишались задоволені нашою робою 💕
Через 2 месяца случайно узнал, что оказывается есть ежемесячная комиссия с октября 100 гривен за пользование кредитным лимитом с долгом превышающим 20 гривен.Никто не предупредил, а втихую внесли изменения в тарификацию и списывают молча.Мы перечитываем договор и тарифы наверное каждый день.Нормальные банки сообщают смс по крайней мере о подобных изменениях.Отвратительное отношение к клиентам.И подобное уже не первый раз замечено за этим банком.
Сенс Банк
Ответ банка
26 ноября 2022, 8:25
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних. Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.». Посилання, де було розташовано повідомлення https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina
Оксана Глазкова 24 ноября 2022, 21:23
Є споживацький кредит у Альфа-Банку. Після початку війни, гасила поки могла повний платіж, потім почала вносити частковий. Банк заблокував акаунт і тепер неможливо внести навіть частковий, банк вимагає реструктуризації на невигідних умовах з можливістю штрафів і пені. Також банк подав заяву у бюро кредитних
історій, хоча не мав права під час воєнного
стану цього робити. В результаті Приватбанк, заблокував кредитні кошти, хоча там немає жодної заборгованості чи прострочки. В повідомленні написано, поки не погашу заборгованість у іншому банку. Це як? Альфа банку закони не писані? Можно тиснути через інший банк, псувати кредитну історію і плювати він хотів на урядові постанови щодо дій банку під час воєнного стану.
Сенс Банк
Ответ банка
25 ноября 2022, 13:19
Ми повністю розуміємо, що в поточній ситуації вчасно вносити платіж складно, через що ми пропонуємо нашим клієнтам варіант з реструктуризацією діючого договору, щоб зменшити щомісячне фінансове навантаження. Ми зі свого боку в жодному випадку ні на кого не тиснемо для її оформлення, оскільки це лише пропозиція і оформлення це справа добровільна. Щодо штрафі та пені, то вона не нараховується.
Стосовно передачі даних в бюро кредитних історій, то один раз на 14 днів ми передаємо дані ( але інформація в БКІ оновлюється орієнтовно протягом одного місяця ), навіть під час військового стану.
Що стосується блокування облікового запису, то його вже розблоковано. Тому, будь ласка, повторіть спробу входу в систему, після чого ви зможете без проблем оплачувати за вашим договором.
Проблема решена
Vladouk 24 ноября 2022, 11:58
Ситуація наступна, заблокували рахунок із останніми грошима і кажуть «їдьте у відділення» я знахожусь за кордоном і такої можливості не маю, мені заблокували рахункі і тепер в мене немає навіть за що «хліба купити» я не знаю що робити, ніякіх нюансів з підтримкою ми знайти не змогли, все відправляють і відправляють в відділення🫤
Не розумію в чому проблема підтвердити мою особистість по відеочату, і відправити мені всі МОЇ гроші за реквізитами

Я студент за кордоном, через декілька днів потрібно платити за проживання (оренда квартири) а в мені просто беруть і нагло без всяких на то причин блокують рахунок 😳
Сенс Банк
Ответ банка
1 декабря 2022, 10:06
На жаль, так і не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях. Дуже хочемо допомогти, якщо питання ще актуальне — напишіть, будь ласка, нам 😉

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.5
USD 42 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.5
USD 42 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝