Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
velichko2017 24 июля 2022, 19:14
Отделение по адресу: Днепр, ул. Титова, 17
Номер договора 402178543 від 21липня 2021р.Кредитна суму 25 259,85 грн, Процентна ставка перші 10 місяців -0% від суми кредиту. А також 50грн фіксована частина.Тобто кожного місяца треба вносити 2576 грн.Поки все супер, умови гарні. За 10 місяців можна закрити кредит з переплатую всього 500 грн за розрахунково-касове обслуговуванння. АЛЕ!!! з почтатком війни починається беззаконня, нажаль це слово найбільше підходить до даноі ситуаціі:
22.08 внесено 3575.79 грн, що на 1000 грн більше. 22 березня 2022 року заплатила

2199,95 грн, що на376 грн менше обовязкового платежу.Алеж до цього була переплата І зважаючи, що починаються кредитні канікули, за умовами яких, як ПОВІДОМИВ ПРАЦІВНИК БАНКУ до якого вдалося дозвонитися лише на початку квітня, нараховується лише щомісячний платіж 50 грн. Сам банк ніякоі інформаціі не надавав, дозвонитись і проконсультуватись вдалося лише на початку квітня. В квітні і травні я не вносила платежі. Зробила оплату після закінчення кредитних канікул в липні і червні ,і яке було моє здивування що мені за два місяцікредитних канікул (березеньі квітень)нарахували розрахунково-касове обслуговування по 1057,87 грн. Що в сумі склада 2115,74 грн!!! Я вибачаюсь за що!!! Яке обслуговування було в березні і квітні? Ваш банк не працював! оператор сказав, що зніматиме лише по 50 грн.Тоді чому в серпні 2021 р.Ви мені премію не нарахували, коли я більше внесла коштів на 1000 грн)))Ви вважаєте нормальним нараховувати такі суми під час воєного стану. ЧОМУ ВИ НЕ ВІДНЯЛИ 2 місяці кредитних канікул і не зробили перерахунок. Відповідь співробітників, взагалі смішна -вся інформація була на сайті, а якщо у людей не було доступу до інтернету. То шо хай платять по 2000 грн ??? Оператори відповіді дають кожний день різні, то ми повернемо кошти через 30 днів, то питання розглянемо протягом 5 днів. Це просто знущання. У відділені на Тітова 17, куди я звернулася закрити кредит, мені 20.07 співробітник, прізвище писати не буду, щоб не робити цю людину знаменитістю, напишу якщо звернетесь особисто.повідомила: каса не працює приходьте завтра, а ну ладно давайте через термінал внесем, тіки решту він не дає, прийдіть завтра до 17.00 ми повернемо переплату. Я прийшла завтра, мені кажуть Та НЄ. після 22-го приходьте, потім та нє після 25-го.
Шановний банк, всі 5 разів, що я віддвідувала Ваш банк, черги там не було ніразу. Працівники з такою неповагою відносяться до клієнта.Мало того, надають хибну інформацію.Вони навіть не знають, в який термін проходить повернення коштів. Чи Ви також вважвєте, що зараз в нашій краіні саме час ходить по декілька разів в банк ?! І невже не було змоги надати клієнту коректну інформацію. Тобто некомпетентність чиясь мені коштуватиме 2115,20 грн. Прошу переглянути ЩЕРАЗ ДОСКОНАЛО МОЮ СКАРГУ І ПОВЕРНУТИ КОШТИ!!! ВСІ ЗАБОВЯЗАННЯ ЗГІДНО ДОГОВОРУ Я ВИКОНУВАЛА. Це перша моя взвємодія з цим банком і остання. В такий час так відноситись до клієнтів, у яких кожна гривня важлива.
Сенс Банк
Ответ банка
26 июля 2022, 15:54
По таким кредитам не завжди всі платежі однакові, деякі можуть відрізнятись по сумам, тому і по платежу до 22.08.21 не було переплати, і до 22.03.22 платіж становив саме стільки, скільки ви внесли, тому його було повністю погашено. Ваш кредит було розраховано на 12 місяців, з яких перші 10 — пільгова комісія, а останні 2 місяці — комісія 1057,87 грн. За два місяць кредитних канікул (квітень і травень, тобто дев'ятий і десятий місяці кредиту), вам не було ніяких додаткових нарахувань, ані штрафів за прострочку, ані пені, тільки стандартна пільгова комісія 50 грн та 0.01% річних. Велика комісія була нарахована лише за останні два місяці, як і було переплачено договором.
Приносимо вибачення, що вас дезінформували щодо отримання переплати, її можна отримати тільки після остаточного закриття кредиту. Якщо він вже закритий, можемо перерахувати кошти, куди вам зручно. Сподіваємось, що змогли все прояснити, додатково напишемо в особисті повідомлення, щоб більш детально все розписати і вирішити питання стосовно отримання переплати:)
Проблема решена
alexlit86 23 июля 2022, 14:52
21 липня закінчився термін депозиту. Заздалегідь заказав суму. Прийняли заявку, сказали, що суму видадуть за два дні. В призначений день у місцевому відділенні у м. Кропивницький (вул. Дворцова 46 а) заявили, що не можуть видати всю замовлену суму. Натомість, запропонували кожного дня телефонувати і дізнаватися скільки банк може видати коштів. Питання — як довго це буде тривати і коли нарешті зможу отримати свої законні заощадження?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 июля 2022, 13:58
Клієнту щодо уточення інформації написали в приватні повідомлення. Раді, що проблема вирішена.
Олег Луцик 22 июля 2022, 17:20
Я запросив друга 18 липня, досі ні мені ні йому кошти не поступили, писав в службу підтримки, кожного дня переносять терміни, з яких жодний не правдивий, дзвонив на гарячу лінію, взагалі кажуть не знати чи надійдуть кошти
Yula2701 21 июля 2022, 17:13
Являюсь клієнтом даного банку.Завжди вчасно сплачувала відсотки за користування кредитною карткою.В зв’язку з війною втратила роботу, тіло кредитної карти збільшилось, отримую тільки пенсію з якої неможливо виділити на оплату кредиту.Чому банк не надає реструктуризацію боргу в таких випадках?
Сенс Банк
Ответ банка
21 июля 2022, 21:24
Ми вже відновили реструктуризацію кредитів, напишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити, чи доступна вона для вас на даний момент.
Проблема решена
Lesyaaa 21 июля 2022, 12:55
Компанией был отправлен валютный перевод на мой евро-счет ФОП. (прошло уже 4 рабочих дня).
На сайте указанно, что перевод идет один день и зачисление средств день в день, — на это ссылаются служба поддержки банка.
Далее мне дали контакт валютного менеджера, который должен помочь решить мой вопрос.
Валютный менеджер не только не помог решить проблему, но и сказал, что я обратилась слишком рано — валютный перевод в Альфа банк сейчас может идти и 4 месяца, есть такие случаи. Также он может прийти через неделю, 2 недели, месяц.

Итог разговора: ожидайте, мы помочь ничем не можем. Очень участливый подход.
Тем временем, коллеги уже получили свои начисления через другие украинские банки, все кроме Альфа банк.

Какая у меня должна быть мотивация сотрудничать с банком, который не выполняет обязательства, декларируемые самим же банком на сайте?

Альфа банк, как мне получить свой валютный перевод?
Сенс Банк
Ответ банка
21 июля 2022, 17:19
Стандартний термін зарахування переказу — це три робочі дні. Якщо термін вийшов, можна подати запит на розшук платежу. Ми напишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі.
sone4koole4ka 20 июля 2022, 15:12
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 195/43
Если бы можно было поставить этому банку 0, это была бы слишком высокая оценка. На вопрос горячей линии в чат-боте «где можно закрыть счёт ФОП в отделении в Киеве», высылается список отделений. Когда приезжаешь в отделении из списка на ул. Борщаговской, тебе говорят «ну и что, этот список нам все клиенты показывают, а мы не можем закрыть счёт, у нас нет контролеров в отделении, едьте в другое отделение». Приехав в другое отделение -на Победы,20 или Победы,106. Приехав на Победы,106, тебе говорят «а чего вы приехали, кто вас к нам направил, уже 15:00, мы не знаем, сможем мы закрыть или нет, и вообще, везите лично ФОПа сюда, доверенность ничего не значит».

Так вот у меня несколько вопросов к Альфа-банку:

1. Когда Вы закроетесь наконец и перестанете своим ужасным сервисом портить страну?

А теперь по существу:

1. Почему горячая линия не знает, где точно можно закрыть счёт?
2. Почему сотрудники в отделениях не знают процедуры закрытия и процедуру оформления документов?
3. Зачем требовать личное присутствие Фоп, если у меня есть доверенность в оригинале от нотариуса, который эту доверенность выдал, и утвердил передачу полномочий от ФОп другому лицу на проведение всяких операций, в том числе -закрытия счёта.
4. Почему горячая линия не говорит, и нигде это не пишется, что если ты пришёл в банк в 15:00 уже ничего сделать нельзя. Так распускайте своих сотрудников домой после 15:00, закрывайте отделение, почему вы не говорите, что после 15:00 ничего в банке сделать нельзя, сотрудники работают для себя…для кого-то…

Это ужас. И самое ужасное, что банк никак не работает с данными ситуациями и жалобами клиентов, уже сколько я звоню и пишу, ситуация не меняется.
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 16:38
Ситуація викликає змішані емоції, ми хочемо розібратись, тому вже пишемо вам в особисті повідомлення.
Проблема решена
Максим 234 19 июля 2022, 19:59
Отделение по адресу: Днепр, ул. Титова, 17
Закрытый в 2020 долг Альфа-Банк перепродал коллекторам Дельта М. Теперь мне названивает эта контора по ЗАКРЫТОМУ долгу.

Звоню в Альфа-Банк, в начале не дают связаться с оператором через Аллу, потом при связи с оператором — говорят ждать 30 ДНЕЙ на ответ почему они продали ЗАКРЫТЫЙ долг.

Вопрос не решен, операторы не разбираются ни в одном вопросе, жду уже НЕДЕЛЮ их «обратного звонка» пока мне названивают Прима М. ОНИ ПРОДАЛИ ЗАКРЫТЫЙ ДОЛГ, И ОТКАЗЫВАЮТСЯ КАК-ЛИБО ЭТО ОБЪЯСНЯТЬ. ЭТО ЧИСТОЙ ВОДЫ МОШЕННИКИ.
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 19:36
Договір передається в колекторську агенцію лише тоді, коли по ньому протягом довгого періоду є прострочена заборгованість. Звичайно, закриті договори не повинні нікуди передаватись, ми напишемо вам, що в усьому розібратись.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
binod 19 июля 2022, 18:48
Неудержался и прочитал одну букву неправильно) То-то я думал почему вчера вчером в чате никто не отвечал. Вообще никто. Теперь понятно чем там занимались.
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 10:37
В чаті зараз ажіотаж і ми працюємо над тим, щоб це вирішити якомога швидше. Вже повертаємось поступово до звичного часу відповіді (1-2 хвилини).

З приводу нової назви, то певно саме цього назва додатку латиницею 😁

???

Проблема решена
Rostyslav2000 19 июля 2022, 16:18
Доброго дня вирішив я запрошувати друзів по новій Акції від Альфа Банку, при якій твоєму другу потрібно встановити додаток Sence та відкрити Віртуальну карту, все йшло чудово, гроші мені за друзів нараховували,і ось вже заробив я 3300 гривень, приводячи друзів,і тут мені блокують рахунки!
І пишуть наступне: банк вирішив припинити ділові відносини з клієнтом згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».На рахунках були гроші тільки ті які мені нарахував сам Альфа банк, я їх не переводив нікуди, нічого не оплачував,і взагалі не було ніяких операцій по карткам, крім нарахування винагороди.ЦЕ НОРМАЛЬНО!!!
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 16:34
Сталася помилка і сьогодні-завтра блокування буде знято. Впевнені, що зможемо з вами повернутися до приємної співпраці!
Дякуємо за вашу активність і приносимо вибачення за тимчасові незручності.
9rkowin 19 июля 2022, 14:09
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 14
Хочу поблагодарить банк за индивидуальный подход и качественный сервис! Всегда, когда возникали какие-либо вопросы, сотрудники решали их быстро и качественно. Выдать наличные в тот же день без очереди, не проблема, даже если не заказывал. Тарифы супер, комиссии минимальные, а мне есть с чем сравнить, есть такие «банки» как РВС которые берут около 20% комиссии за переводы и снятие наличных)) Современный банк с человеческим отношением к клиенту. Отдельное спасибо хочу сказать персональным менеджерам Нечипоренко Константину и Заике Лине, профессионалы своего дела, которые знают свою работу! Единственный осадок остался от кредитного отдела, который порезал мне кредитный лимит с 350000грн до 0, но я так понимаю сейчас у всех так из-за ситуации в стране.
Сенс Банк
Ответ банка
19 июля 2022, 15:07
Ми вдачні вам за такий розгорнутий відгук. Раді, що ви отримуєте задоволення від роботи з нашим банком. Будемо дружити з вами і далі. Так, ви все вірно пишете, поки з кредитуванням тяжко, але не беріть це на свій рахунок, адже через ситуацію в країні всі процеси загальмувались. Сподіваємось, що скоро відновимо кредитування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dariia Bondarenko 19 июля 2022, 13:59
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 14
Никогда не возникало проблем, банк с человеческим лицом
Сенс Банк
Ответ банка
19 июля 2022, 15:09
Раді допомогати вам та вдячні за відгук😊️
сергей Потапенко 19 июля 2022, 13:43
Ситема my-alfabank не працює. Оплатити комунальні послуги, через комп’ютер не можливо. Оператор Надія наполягає проводити платежі через Sense, бо інші додатки не оновлюються. Підготовка спеціаліста, особливо з технічних питань дуже на низькому рівні. Спочатку вона мені дого доказувала, що це проблеми не у Альфа-банку, а у жека. А поітм перезвонила та сказала, що треба користуватися тільки мобільним додатком. Якщо у Вас відсутній смартфон або I-phone, а наприклад годинник-телефон, дуже хочу подивитися, щоб цей оператор встановив цю программу в телефон. Але відповідь: я вам надсилаю налаштування — встановлюйте. Так питання і залишилося — комунальні платежі не оплачені.
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 18:05
В нас є старий додаток Alfa-mobile, який дійсно більше не оновлюється, але веб-версія My Alfa Bank працює. Можливо, у вас виникла точкова проблема із комунальними платежами, ми напишемо вас в особисті повідомлення, щоб все з'ясувати і допомогти вам.
Проблема решена
Agramon 19 июля 2022, 12:28
Черт дернул взять кредит в этой шараге. Но, как честный человек, решил его погасить досрочно. И так вышло что переплатил 1000 грн. В тот же день, написал в банк с которого оплачивал и в Альфа банк, что переплатил, и хочу вернуть разницу. Менеджер банка (альфа) ответили, что кредит закрывается в конце месяца (это 30.06.22) и после чего будет пересчет и возврат. И вот уже 19/07, они зачистили всю историю в личном кабинете, запрашивают по третьему кругу квитанции, про две последние оплаты, плюс квитанции которые выгружаются с их системы им не подходят!!! И вишенкой на торте — запросили реквизиты куда перевести переплату, сбросил реквизиты Приват Банка, полные реквизиты, через неделю манагер (по другому не назовешь) написал, что им такое не походит, давайте заново. На вопрос, в каком вам формате нужно — полный игнор.
Итог: 1,5 месяца МОИ деньги заморожены в этой шараге, нервы потрачены, инфляция их кушает.
Вывод: везде, где только можно, буду негативить данный банк и Всем людям советую не иметь с ним никаких финансовых отношений!!!
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 16:27
Дуже шкода, що так довго чекали на повернення коштів і хочемо зазначити, що повністю з вами згодні, що це зовсім не нормально.

Дійсно через помилки менеджера була помилка, обов'язково візьмемо цю ситуацію до уваги. Щойно кошти вже відправили, залишилося зачекати поки банк-отримувач їх зарахує (до 3х робочих днів).

Пробачте за очікування. Будемо раді бачити вас нашим клієнтом знову і впевнені, що в майбутньому будуть лише приємні сюрпризи від співпраці :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dmpitro 19 июля 2022, 10:58
Отделение по адресу: Харьков, пл. Павловская, 2
Скористався акцією «Приведи друга», але бонуси так і не зарахували. Оператор відповідає на питання 2 дні, ухиляючись від відповіді чому не зарахували кошти. Зате коли ви їдете за кермом і кажите, що вам не зручно розмовляти, бо ви можете потрапити в дтп, менеджера це зовсім не цікавить, ім потрібно розказати куди потрибно вложити ваші кошти. А ще цікава річ трапляється коли робиш покупку у іноземній валюті, оплата буде по гарному курсу, але не радуйтесь цьму, даже якщо ви отримали товар. Через три дні з вас знимуть ще кошти по ринковому курсу на сьогоднішній день.
Сенс Банк
Ответ банка
19 июля 2022, 15:21
З приводу акції приведи друга ми зараз напишемо вам в особисті і все вирішимо. Надайте нам відповідь тоді коли вам буде зручно. З приводу курсової різниці ми також можемо пояснити.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються курси:
-міжнародної платіжної системи.
-банку, які встановлено спеціально для карток.
При цьому валюта операції конвертується у валюту рахунку:
в день проведення операції та на дату списання.
Вже пишемо вам в особисті!
Hellen123 18 июля 2022, 20:22
Отделение по адресу: Одесса, ул. Малиновского, 71
Как связаться с живым оператором этого банка??? За 5 дней накрутили 2500 грн штрафа, не оповестив о том, что военное положение у них длится до 12 июля. А после у них война закончилась и решили без смс сообщения снять штраф. Пойду на принцип и подам в суд.
Illarionov 18 июля 2022, 13:03
Зазвичай я отримую гроші на рахунок інших банків, але через те, що цього разу отримувати гроші прийшлося на долларову валютну карту, вирішила отримати їх на альфа-банк, бо рахунок вже був відкритий. Яким же було моє здивування, коли я побачила, що картковий обмін валют проходить по курсу — 29,50…
Тобто, якщо мені потрібна гривня і я не маю змоги приїхати у банк, то замість адекватних 36 гривень, міняти доведеться по 29,50… Деякий час я чекала змін, бо не можу поїхати до відділення та зняти валюту готівкою. Потім же вирішила дізнатися, чи не буде у них нормального курсу, тому що той же Монобанк і Приват вже днів з 10 як зробили курс вищим. Спочатку 34, потім 35, а сьогодні був аж за 36 гривень.
Поставила запитання у підтримці, на що отримала відповідь, що валютообмін зараз заборонений, тому й курс не оновлювався) Якось так дивно, тому що оновлювався, але ж саме на продаж, що дуже вигідно банку, але зовсім не вигідно клієнтам.
Таким чином підтримка Альфа-банку півдня мене переконувала у тому, що це наказ НБУ, але ж… НБУ заборонив купувати валюту онлайн, продавати її можна (у всякому разі у всіх банках обмін долларів на гривню працює відмінно). І у альфа-банку теж процює, тільки от курс поставили такий, аби заробити на людях гроші. І прикриваються НБУ.
Єдине, що мені порадив банк — приїхати у відділення, зняти валюту і обміняти її на місці по нормальному курсу. Так і хочеться сказати «Ви точно розумієте, що у країні війна?» Ви пропонуєте людині їхати до відділення, а деякі відділення ще й закрили у невеличких містах, то ж і їхати треба далеко, і знімати гроші там, то ж і наражаєте кліентів на небезпеку. Крадуть гроші, звісно, гарно) Показують начебто заморожений курс, а коли діло доходить до зняття готівки, то він через декілька днів розморожується, а потів знову падає і заморожується.
Коли мені набридло спілкуватися зі стіною — подзвонила до банку, де приємний голос на повному серьйозі мені сказав, що нема ніякої різници, буду я міняти у банку гроші чи онлайн, бо курс один і той же. Яким же було здивування менеджера, коли я сказала їй, що у відділені я можу продати доллар по 36, у онлайн по 29,50…
І у всьому винуватий НБУ.
Сенс Банк
Ответ банка
23 июля 2022, 19:53
Згодні з вами, що продавати валюту онлайн набагато зручніше і їхати у відділення, щоб отримати нормальний курс — це не дуже. Проте це дійсно було так чи інакше пов'язано із забороною НБУ на купівлю банками безготівкової валюти. Нам шкода, але в тих обставинах банк прийняв рішення залишити саме такий курс на купівлю долару в додатку. Проте зараз, після того, як НБУ збільшив курс гривні до долара, курс купівлі валюти в додатку не так сильно відрізняється від того, що у відділенні.
OleksandrKS 16 июля 2022, 15:01
14.07.2022 та 15.07.2022 виконував операції за кородоном в Польші карткою Альфа-Банку. Розраховувався карткою та знімав готівку. Курс 1 злотий = 6,38 грн
В застосунку Sence Super APP були відповідні операції та квитанції з печаткою банку!
16.06.2022 Альфа Банк перерахував всі операції за зняття готівки та операції в терміналах по курсу 1 злотий = 7,3 грн!!! при чому курс на сайті банку в розділи Обмін валют → Курс валют → курс за розрахунками картами не змінювався в період з 13.07.2022 по 16.07.2022
Як взагалі таке можливо!
В застосунку Sence Super APP сформували нові квитанції з печаткою банку (це взагалі законно?) з новим курсом
ШАХРАЇ
Колцентр мене просто заблокував на 12 годин і нічого не відповідає
Сенс Банк
Ответ банка
18 июля 2022, 10:51
Ваш відгук нам цілком зрозумілий.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються курси: в залежності від мпс картки ( Mastercard чи Visa ) та курсу банку, про який ви також писали вище.
При цьому валюта операції конвертується у валюту рахунку:
— в день проведення операції сума операції блокується по курсу, який діє в цей день (дана сума надходить в смс);
— через два-три робочих дні сума списується, але за курсом, який діє на дату списання.
Якщо за ці дні курс змінився, то сума блокування відрізняється від суми списання через курсову різницю.
Скоріш за все у вас картка Mastercard і на момент проведення операції сума була заблокована за курсом Mastercard злотого до гривні, а на дату списання коштів з рахунку була конвертація зі злотого в долари за курсом мпс, а потім з долари в гривню за курсом нашого банку. Через це і виникла різниця.
Не гарячкуйте, ми завжди готові пояснити вам всі незрозумілі для вас моменти.
Natali135 14 июля 2022, 22:45
В начале войны банк заморозил программу КешЮКлаб, у меня было около 120 бонусов (120 грн), но вывести их было невозможно.
Зашла в июле в приложение и заметила что появились категории на выбор, то есть возобновилась программа. Я выбрала категории, и тут обратила внимание, что на счету у меня 0 бонусов (на удивление).
Зашла в историю, 30.06 пишет «Анулювання бонусив»… Полчаса лазила по приложению, сайту и FAQ, — никакой информации. Написала в поддержку. Мне ответил Валерий, что «Банк решил все анулировать». На вопрос «Как так банк вдруг решил анулировать старые бонусы, но возобновить программу» и почему нет никакой коммуникации по поводу этого (не предупреждения, ни уведомления, а просто втихую), Валерий сказал что «передаст дело на рассмотрение коллегам».

Вот так средь бела дня ваш банк просто списывает что хочет в любой момент.
Бежать от такого банка и не оглядываться!
Риторический вопрос: зачем вам программа по которой в любой момент банк вас может нагнуть и обокрасть средь бела дня…
Гнать надо АльфаБанк из Украины взашей!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mikhail12345 14 июля 2022, 11:37
Про «курсову різницю» все правильно сказали. Банк переобулся, новые подставные лица и всю инфу про настоящих владельцев тщательно зачищают. А в случае, не дай Бог, победы России так же поступили бы? Интересно, почему НБУ до сих пор позволяет этому банку существовать?
Сенс Банк
Ответ банка
18 июля 2022, 11:35
Ми не перевзувались, а просто активно показуємо свою позицію в даній ситуації в країні і вважаємо це за потрібним. Недоречно навіть думати про перемогу самі знаєте кого, адже завдяки сильному українському народу та ЗСУ ми обов'язково переможемо і будемо славитись цим на всі віки. АТ «АЛЬФА-БАНК» (Україна) є відмінною від Альфа-банку (росія) юридичною особою, яка не підпадає під міжнародні санкції. Це зазначило Міністерство фінансів США у своєму офіційному повідомленні про запровадження нового пакета санкцій проти росії та, зокрема, російського Альфа-банку. Наш банк є системно важливим банком, який працює на території України виключно в межах українського законодавства.
Anonym1 13 июля 2022, 15:42
Я в Казахстане решил снять казахстанскую валюту, вспомнил что мне операторы в Альфа банке говорили что всё без комиссии и дополнительной платы взимать не будут. Зашёл в онлайн банкинг банка посмотрел что у меня 40 тысяч гривен решил все их снять. Снимал несколькими платежами, по 6 тысяч грн в Казахстанской валюте, банк отправил сообщение на телефоне и квитанцию в интернет банкинг, я посмотрел всё ок. Через три дня я захожу в интернет банкинг, а у меня -10 тысяч гривен на карте! Я просто охренел! Звоню в банк, спрашиваю что это такое, а мне говорят это Курсова Ризниця! У меня просто нет слов. Я буду идти в суд. Так как у меня сохранились чеки с печатью банка где 6000 тысяч ГРН. А банк сейчас мне их самостоятельно заменил на 7 тысяч грн.. Вот такая история… Ни в коем случае не покупайте ничего заграницей в валюте, и не снимаете деньги за границей с гривнивой карты, загонят в долги! Я ничего отдавать не собираюсь, так как это незаконно.
Сенс Банк
Ответ банка
18 июля 2022, 11:39
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються курси: в залежності від мпс картки ( Mastercard чи Visa ) та курсу банку, про який ви також писали вище.
При цьому валюта операції конвертується у валюту рахунку:
— в день проведення операції сума операції блокується по курсу, який діє в цей день (дана сума надходить в смс);
— через два-три робочих дні сума списується, але за курсом, який діє на дату списання.
Якщо за ці дні курс змінився, то сума блокування відрізняється від суми списання через курсову різницю.
Для більш детального аналізу ми готові вам допомогти, напишіть нам на електронну адресу help@alfabank.ua

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.05 45.65
USD 41.35 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.05 45.65
USD 41.35 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝