Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Irinatt 31 августа 2022, 23:01
Отделение по адресу: Киев, бул. Перова, 32
Сегодня на ул. Братиславская, 11 г. Киев хотела снять 15000грн в банкомате Альфа банк. Банкомат деньги не выдал,(купюры в окошке показались и не вышли)' а деньги списали с карты, чек не вышел тоже. Звонила на горячую линию обещали в течении 2 часов деньги вернутся на счёт т.к. они видят, что деньги не выданы. Пока денег нет. Это ужасное неудобство и стресс для клиента.Просьба разобраться.
Сенс Банк
Ответ банка
1 сентября 2022, 8:51
Отакої((Вже пишемо вам у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі♥
ctekjiope3 31 августа 2022, 11:45
мій відгук буде складатися із двох частин, котрі, на відміну нормальних банків, у альфа банку не працюють, це: реферальна програма і розрахунки у валюті на закордонних сайтах.
1) не так давно, у липні цього року, я став «щасливим» клієнтом альфа-банку, котрий мені люто рекомендував мій товариш, за посиланням якого я і зареєструвався, активував карту, переводив на неї кошті та витрачав. Пройшов тиждень, два, місяць, а бонус за «запрошення друга» так і не прийшов. Ну то таке, 100 грн наразі не гроші.
2) на днях мав необхідність покупки на солідну суму на ebay ($950), звіривши курси у всіх доступних мені банках, я обрав саме альфа-банк, т.я. у нього був «найкращий» курс (37.30), наступним у пріоритетності був ПриватБанк (із курсом 37.313). Жаба задавила і я переказав кошти на свою картку альфа банку та здійснив покупку. Одразу після оплати мав переписку із продавцем і виявилось, що товар вживаний і продається без оригінальної коробки, що мене засмутило і я попросив його відмінити замовлення і здійснити повернення коштів, що він і зробив (до речі, пошти одразу надійшли у PayPal, але минуло ще 3 годин, поки альфа-банк їх зарахував назад на картку). Після зарахування грошей на картку я помітив, що сума, м’яко кажучі, менша, аніж сума списання (різниця склала 700 гривень), я зв’язався із службою підтримки — вони мені повідомили, що зарахування коштів відбулось по курсу 36.6. Смішно? Не те слово, виходить, що російский банк списує кошти по своєму курсу, а повернення (не переказ, а саме повернення коштів із маркетплейсу) здійснює по вигідному йому курсу, для порівняння, після цієї історії здійснив 2 покупки на AliExpress, сплатив їх картками більш клієнтоорієнтованих банків, через декілька годин відмінив замовлення — кошти повернулись у повному обсязі.

не рекомендую цей банк.
Сенс Банк
Ответ банка
31 августа 2022, 13:06
З приводу реферальної програми, то дійсно були на старті затримки у зарахуванні винагород :( Однак всі, кого запросили вже мали отримати винагороду, однак є важливе правило, щоб ви раніше не були клієнтом банку.

Про операцію в валюті. Коли ви проводите операцію, то сума спочатку тільки блокується і через 2-3 робочі дні (у разі успішності) списується з рахунку за запитом від продавця. Якщо продавець скасує операцію до її списання, то блокування просто зніметься і кошти знову стануть доступні на балансі. Однак у вашому випадку було проведено окрему операцію з повернення коштів, тобто фактично поповнили рахунок, відповідно вони і були зараховані за курсом покупки, витратна операція — за курсом продажу.

З приводу «російського банку». Ми жодним чином не залежимо від Альфа-Банку росія, щоб не було навіть асоціацій з ним скоро буде змінено назву. Також підсанкційні акціонери позбавлені права голосу в раді і не отримують дивіденди з 2014р.
Kzx 30 августа 2022, 18:01
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 258
Опять ждать 5 дней и заявку подать)))))) хотя уже сказали что выплатят.
В Альфабанк есть акция если друг пригласит друга по реферальной ссылке то получит 100 грн. Я по реферальной ссылке друга 12 июля зарегистрировался и стал ждать зачисления.
И меня начали футболист.
Сначала 23 июля был ответ таков.
«Дякую. В період вашої реєстрації була технічна проблема з нарахуванням винагороди, саме тому ви вчасно її і не отримали. Я зафіксував скаргу щодо цього, після чого через 5 робочих днів вам має бути нарахування винагороди в рамках програми. Приношу вибачення за затримку та сподіваюсь на ваше розуміння 🙏»

3 августа повторно написал они не в курсе сказали заполнить форму, и опять ждать.
12 августа мне отвечают.
«На жаль, але якщо раніше у вас був якийсь продукт нашого банку — ви не зможете отримати винагороду ((
Система розпізнала вас, як клієнта ((
Ми виплачуємо 100 грн всім, хто переходить за посиланням, і підпадає під у мови, мені шкода, але тут нічого не можна зробити, так як в системі ви раніше були зареєстровані😔️
Давайте я вас авторизую, та зафіксую вам виплату 100 грн, так як у вас у системі дійсно була у 2018 році сформована карточка клієнта, але продукт оформлений не був

Я зафіксувала вам компенсацію, мені дійсно прикро, що сталась така ситуація

Очікуйте на виплату через один робочий день♥"
И так внимание здесь я в 2018 году была карточка клиента, но не до конца, я ничего не оформлял это точно.
Они потом изменят свою позицию и поменяют год.

Также уже пообещали выплатить 100 грн в течении дня уже точно.

18 августа опять пишу

«Добрий день🙃
Мене звуть Дарина🍀️
Сьогодні за штурмана я і з радістю вам допоможу)
Винагорода зараховується на наступний робочий день до 23:59. Якщо ви виконали всі умови програми, термін зарахування вийшов, але кошти не надійшли — перейдіть за посиланням та уважно заповніть форму (якщо очікуєте виплату за кількох друзів, то форму потрібно заповнити окремо по кожному: 1 форма — 1 запрошений): https://forms.office.com/r/zT8pBVGTkV
Ми проаналізуємо вказані дані — термін до 5 робочих днів і, у разі виконання всіх умов, кошти будуть зараховані на вашу картку.
Якщо будуть питання — пишіть. Сподіваємось на мир!»

Дякую за очікування! Все перевірила!
Але на жаль, ви не отримаєте виплату, так як ви були клієнтом УСБ, які закрили в 2015 році"
Укрсоцбанк

Здесь они говорят что был клиентом Укрсоцбанка, а по скольку они объединились то я магическим образом стал их клиентом и не подхожу под реферальнуб программу

«Добрий день. Переглянула ваші повідомлення, зафіксувала запит 1−41551713094
Термін розгляду до трьох робочих днів.
Напишіть нам орієнтовно через 3 робочі, щоб дізнатись відповідь на ваші питання.
Гарного настрою та вихідних💖️»

Через 8 календарных дня я наконец то получил ответ

«Ви мали карткові рахунки у УкрСоцБанку, які були закриті у 2015 році. УкрСоцБанк приєднався до Альфи, і по факту ви уже є в нашій базі, тому і не отримали виплату по реферальній програмі»

А теперь смотрите посмотрев выписку, мы видим здесь что в 2013 я заключил договор с Укрсоцбанк а закрыл счёт 16 февраля 2015 года ВНИМАНИЕ также в Укрсоцбанке.
Слияние, Укрсоцбанка и Альфабанк произошло 15 октября 2019 года. Вывод я не был клиентом Альфабанка! На то время это были два разных независимых банка. А вы просто что бы не платить рефералку 100 грн просто придумали, нашли такой смешной бредовый способ что бы не платить.

За правилами, ваші дані залишаються в базі даних банку, навіть після закриття рахунку. Це є правомірним. І при злитті — дві бази стали однією, тому ніхто нікуди ваші дані не крав, все це проводилось за правилами

Итог. Этот банк проводит акцию лохотрон, кидает ищет способы что бы не платить по реферальной программе 100 грн. Я не был никогда их клиентом, а когда был в Укрсоцбанке то это был независимый банк в котором я закрыл счёт в 2015 а Укрсоцбанк и Альфабанк объединились в 2019.
Этот банк всячески искал способы не платить и высосал из пальца причину, ещё и с другого банка взяв мои данные.
Постоянно меняли причины то уже выдавали деньги то тупо делали вид что такого не говорили. Никому не советую. Если нужно дополню переписку с банком скринами.
Сенс Банк
Ответ банка
30 августа 2022, 19:04
Шкода, якщо виникло таке прикре непорозуміння з нами.

На старті дійсно були деякі технічні проблеми внаслідок чого нарахування відбувалися з затримкою, однак якщо умови виконані, то винагороду все ж виплатили. Реферальна програма, як і будь-яка інша акційна пропозиція має свої правила та умови. Умова отримання винагороди людиною, яку запросили це стати новим клієнтом банку. В 2019р. Альфа-Банк та Укрсоцбанк об'єдналися в один банк.

Однак і в цій ситуації ми готові піти на зустріч і, як виключення, запропонували вам донарахувати дану суму, що ми і зробимо ;)
Кошти завтра-післязавтра будуть на вашому рахунку
dnepryanik 30 августа 2022, 17:19
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Д. Яворницкого, 109-А
Не дают переводить собственные средства. Придумали какие-то месячные лимиты на 100000 грн. Теперь мои деньги застряли у них. Не могу никуда перевести. Это жесть… раньше банк нравился, но теперь буду обходить стороной. Специально оформлял карты премиум пакет black, но они бессмысленны, ведь банк ограничивает меня по своим общим лимитам. До свидания!
Сенс Банк
Ответ банка
30 августа 2022, 18:00
100 000грн це лише ліміт на перекази за номером картки іншого банку через додаток, ліміт був і до війни, щоправда вищим :(

В той же час ви можете переказувати через інші сервіси, наприклад поповнювати потрібну картку в додатку банку, який її випустив, або переказувати за номером рахунку, на це діють окремі ліміти.

Зі стабілізацією ситуації збільшуються і ліміти на операції, тому, можливо, скоро ці також зростуть. Шкода, якщо це завдає вам незручностей :(
Проблема решена
YY92 27 августа 2022, 14:36
Оплачував покупку на Новій пошті карткою RED і після проведення операції, в мене, окрім суми покупки, стягнули ще 4% комісії, як за зняття готівки з кредитки. Бо виявляється, що «ОПЕРАЦІЇ НА НОВІЙ ПОШТІ ПРОВОДЯТЬСЯ, ЯК ЗНЯТТЯ КОШТІВ». І Ви ж могли це уточнити, пише мені консультант чату. Тобто, вона мені радить перед кожною покупкою писати їм в чат, аби взнати, чи це випадково не проведеться моя операція, як зняття готівки, хоча готівки я не знімаю.
І ще консультант пише без розділових знаків, просто набір слів, і треба серед отого всього ловити сенс. Хоч би тестування якесь робили перед прийомом.
Отже, висновок, банк дно, консультанти некомпетентні.
Сенс Банк
Ответ банка
27 августа 2022, 14:51
На жаль, прослідкувати кожну транзакцію клієнтів ми не можемо, оскілкьи все залежить від налаштувань терміналу, чого ми не можемо знати. Так, на Новій пошті кошти знімаються з картки як переказ коштів. Як нам відомо на Новій пошті, про це повідомляться клієнтам, або має бути про це наліпка. Але ми рекомендуємо клієнтам переуточнювати у касирів яким саме чином проходить транзакція.
Kovbas 26 августа 2022, 16:23
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Мицкевича, 2
1.Когда заканчивался $ депозит я за 4 дня создал заявку на наличку через чат, начали говорить что ок, приходите через 2 недели, но с горем пополам порешали).

2. Забирал $ депо 18.08.22 в Черновицком отделении и выдали такими купюрами, что в руки страшно брать — короче ветхими. Пару купюр я попросил поменять т.к. они вообще были и затерты и порваны. Кассирша сказала, что ничего не может поделать т.к. такими их подкрепили из Киева. Зная Альфа-Банка и видел тут, что люди встречались тоже с такой проблемой могу предположить, что Альфа специально скупила ветхую валюту с дисконтом и отдает ею депозиты- таким образом решила нагреться на ситуации.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jek54 25 августа 2022, 17:36
Добрий день для всіх хто буде читати.
Буде коротко: кредитування на сьогоднішній день дуже розвинуто і на моєму прикладі я вже цією послугою користуюсь на протязі багатьох років. Про Альфа Банк можу сказати одне це банк який тільки має на меті навішати кредит за який в подальшому не має нікому інтересу, банк жахливий недо-працівників які не мають особливого бажання пояснювати що на відділеннях що на гарячій лінії.
На свому прикладі маю дуже багато історії з кредитуванням в інших банках, в вашому нажаль не змогли розроботи власне онлайн сервіс та назвали прогу Сенс ліпшеб Бенч назвали, кінечний ітог бо то писати можно багато у звязку з не коректними діями вашого банку і вашим приложеньєм Сенс в мене в терміни нарахування процентів кредит вийшов до 1000 грн переплати, але саме цікаво що ніхто ні чим допомогти не може і не хочить. Ви смердячий банк оскільки знаєте звітки ваші коріння.
Ліпше перерахували ці переплачені кошти на потреби ЗСУ не так обідно булоб що вони залишиться у вас. Але одне можу сказати що перечитавши ще попередні отзови людей я знаю з впевненістю що з вашим смердячим банком ніколи діла більше мати не буду.
Минфин
Ответ администратора
30 августа 2022, 20:53
Відгук не зарахований (на 30.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Graf91 25 августа 2022, 11:33
Случайно сегодня просматривал выписку за текущий месяц по этому банку, и увидел странную операцию в 157 грн на снятие средтв с моего счета, в обьяснение к операции напсано «комиссия за перовод». Но дело в том, что комиссия за первод с использовнанием собственных средств по условиям моей карты равна 0. Кредитный лимит у меня так же равен 0. На мой вопрос у поддержки банка что это за списание, мне ответили что это ошибка и подали заевление на возврат. Мол система ошибочно подумала что использовались крдитные средства (напоминаю что у меня уставновлен кредитный лимит 0). Короче цирк. Будьте вимательны с этим банком. Такая же ситуация была 3 месяца назад и со четом моей жены. То есть банк в тихую снимает незаконно средства у жителей Украины и использует их в своих целях
Сенс Банк
Ответ банка
25 августа 2022, 12:31
Нам дуже шкода, що виникла така помилка :( На жаль іноді так може статися, якщо у вас виникає технічний мінус (кожна операція проводиться по рахунку за певний час, такий «мінус» не відображається на балансі і виникає якщо витратні операції проводяться швидше за операції поповнення). Але у разі такої ситуації завжди повертаємо кошти.

Розуміємо і знаємо про цю проблему з нашого боку, постійно працюємо над розвитком наших внутрішніх систем, в т.ч. і виправленням наявних проблем. Пробачте, будь ласка, за незручності
yuliya01 24 августа 2022, 12:48
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 106/2
05.08 зі свого валютного рахунку знімала долари. Всі купюри були 1996, 2003 та 2006 року. Перебирали більш-менш прийнятного зовнішнього вигляду… на відеоспостереженні видно, як касир перебирає і замінює на мій запит гроші… коли перебрали вже всі наявні купюри, то одну мені касир дала зі словами: «я можу замінити, але вона потерта»… таким чином, серед суми «затісалися» дві купюри: одна — з потертостями 2003 року, а інша — з мілкою іржою або грибком (не щнаю, зо воно таке). В обміннику мені відмовили їх приймати. Я прийшла до банку, в те ж відділення аби покласти їх на свій рахунок і цей же касир, який мені втюхала ці банкноти, мені сказала: «ми такі гроші не приймаємо». Далі була розмова з начальником відділення, яка мені пояснювала, що вони зі старими (ветхими) купюрами не працюють, на мій контраргумент: «якщо ви не працюєте, то чому ви своїм клієнтами втюхуєте ці старі купюри», блондинка-начальниця нічого внятного не відповіла…
Обходьте стороною це відділення, а можливо і банк… не здивуюся, якщо таким же чином вони будуть втюхувати якісні підробки…
Заява написана і зафіксована… подивимося, як банк буде розбиратися…
alex2013a90 23 августа 2022, 9:06
Через альфабанк купляв акції міжнародних компаній (facebook, microsoft і т.п.). Після оголошення військового стану заборонили будь-які операції з ними, але НКЦПФР 3 тижня тому дозволила операції з ними. Але альфа банк чомусь не може 3 тижні виконати технологічні операції. Тому ні продати, ні купити їх не можу. ЦЕ безвідповідально з боку банку. Не рекомендую
Сенс Банк
Ответ банка
23 августа 2022, 9:29
Розуміємо причину вашого негативу, однак це не наше рішення, а Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відповідно банк на це не впливає :(

Сподіваємося, що вже скоро операції будуть доступні, як і до впровадження в Україні військового стану.
Semen78 22 августа 2022, 18:12
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейський, 20
знімав кошти з картки за кордоном. Все було наче норм. Наступної доби я переслав залишок коштів з картки цього банка на іншу картку. А от вже наступного дня (коли у мене на рахунку було 0 грн.), банк чомусь списує з мене комісію (приблизно на 80 грн.), при цьому в додатку втавляє це списання заднім числом (тобто у день коли я знімав гроші з банкомату з картки), і не зрозуміло чому на рахунку в мене вже навіть не -80 грн., а -650 грн. Тобто просто так взяли і навісили мені кредит по картці, по якій я НЕ МАВ МОЖЛИВОСТІ отримати кредит, оскільки при відкритті картки це було моєю умовою (мене запевнили в цьому співробітники банку). На запитання про то звідки взявся цей кредит — вони кажуть що нібита я сам взяв кредит, і наполягають щоб я його повернув. … Щодо комісії (яку вони зняли через 2 доби і записали заднім числом) я ще міг би погодитися, але ЗВІДКИ у мене ще додаткові 500 з лишнім гривень боргу взялося ??? І на якій підставі, ви мене втягуєте в кредит, якого я не погоджувався брати ???
Аферисти! Нікому не раджу цей банк. Нічого не можливо нормально в них дізнатися. Тим паче це проросійський терористичний банк в Україні!!!
Сенс Банк
Ответ банка
22 августа 2022, 20:57
Дуже шкода, що ви опинились у такій ситуації(( Для уточнення деталей, та щоб допомогти — вже пишемо вам у особисті повідомлення♥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
afendimihail 22 августа 2022, 0:23
Усі знаємо що банк має східні інвестиції, проте будучи клієнтом на зарплатному проекті був задоволений сервісом.
Будемо відверті, державні банки це великі машини у яких сервіс страждає, тому що і дотації на них теж йдуть з бюджету. В держ. банках зарплата прийшла і вже добре, чат спеціалістів дуже часто не доступний, це про Приват. Рідний пішов у відділення Ощадбанку щоб закрити карту так відмовилися, прийшов за консультацією — врешті сказали усно інформацію яку не запам’яталася довелося особисто допомогати і це тільки крихти у сервісі.
Дуже багато клієнті скаржаться про безпеку ПриватБанку, я працював у фін компанії де з відгуків клієнтів, або співробітники мали доступ та користувалися данними клієнтів, абож безпека банку на ізі рівні. Так, вони пропонують додаткові послуги з безпеки, але платні. При тому що маючи дані особисті клієнта вже зобов’язані зберігати та не розповсюджувати їх. В Альфа було усе спокійно, проте прогнозую що якщоб керівництво країни було принципове та більш вперте аніж я, то всі російські проекти та компанії обклали санкціями та заборонили роботу, але і Альфа щось таки насипала (трохи) і ніби домовилися.
Сенс Банк
Ответ банка
22 августа 2022, 8:54
Не секрет, що на деяких наших акціонерів було накладено міжнародні санкції, одразу після цього вони були позбавлені права голосу в раді акціонерів нашого банку та замінені на особу, яка виконує їх обов'язки. Особа з бездоганною репутацією, яку узгодили з НБУ.

Також з 2014р. ми не виплачуємо акціонерам дивіденди, весь прибуток використовується для розвитку банку та допомоги Україні. Велика кількість джерел надають інформацію, на жаль, в т.ч. і фейкову :( Тому просимо довіряли лише офіційним, наприклад сайт НБУ, де було зазначено, що санкції США та Великобританії (як і всі інші) накладені на Альфа-Банк росія, не впливають на нашу роботу, оскільки ми український банк.
Минфин
Ответ администратора
23 августа 2022, 14:46
Відгук не зарахований (на 23.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Andr2022 21 августа 2022, 11:29
В квітні місяці скористався акцією — вніс необхідну сумму в розмірі 80%. Оператор банку сказав, що все добре — очікуйте листа про закриття боргу. В кінці липня (через 2 місяці, як я вніс гроші) довідка про закриття так і не прийшла, а в додатку появилась сумма, яку необхідно внести для щомісячного погашення кредиту. Оператор банку сказав на це реагувати і що в мене виконані умови акції, ще треба трішки почекати на довідку. Через місяць, 20 серпня, УБКІ присилає мені звіт, в який альфа-банк подав, що в мене прострочений кредит більше 30 днів і понизили мій кредитний рейтинг з 421 до 326 (до низького). Оператор на моє звернення сказав, що довідки ще немає (пройшло 4 місяці після внесення коштів) і банк «буде розбиратися».
Не попадайтеся на ці шахрайські дії банку, вам не тільки не закриють кредит, зроблять просрочку, але і знищать кредитну історію і ви більше не будете мати доступа до кредитування в інших банках.
Не розумію, це політика банку до всіх громадян, чи тільки до військових?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 26 октября 2022, 12:36
Ми щиро вибачаємося, що виникла така ситуація, вирішення котрої затягнулося на декілька місяців. Ми завжди намагаємося вирішувати подібні питання швидко та вчасно, але не все завжди виходить так, як плануємо. Але ми дуже раді за те, що нам вдалося допомогти вирішити ваше питання та змінити вашу кредитну історію, звернувшись до УБКІ. І що саме важливе для нас, це те, що у вас відтепер гарна кредитна історія та ви скористалися акцією 80/20.

Також, не забудьте, що частина заборгованості, яку списує банк, підлягає декларуванню в податковій та необхідно сплатити 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору від цієї суми протягом 1-го року. Надання декларації про доходи буде відбуватися до 1.05.2023 року, сплатити податки потрібно до 1.08.2023 року.

Сподіваємося, що таких ситуацій взагалі не буде, й ми продовжимо з вами нашу співпрацю.
11A11artur 19 августа 2022, 13:59
з початку війни відмовился від послуг цього рашистського банку.Для закритя рахунку і припинення еквайрінгу звернулся на гарячу лінію. Там мені відповіли що для припинення договорів мені треба особисто з, явитись у відділення для підпису, банк у місті Слов’янськ у березні не працював,1.03.2022 є моє звернення о закритті!
у нашому місті ведуться бойові дії і щодня прилітають снаряди, проводится евакуація, бізнес весь закритий з 24.02.2022 і по еквайрингу не проводяться жодні операції!
а вони зараз кажуть, що у нас заборгованість за еквайринг!
Проблема решена
Наталія Гуцалова 18 августа 2022, 11:57
з початку війни відмовилась від послуг цього рашистського банку.Для закритя рахунку і припинення еквайрінгу звернулась на гарячу лінію. Там мені відповіли що для припинення договорів мені треба особисто з, явитись у відділення для підпису.Так як на той момент у мене небуло такої можливості бо відділення в іншому місті, Я запитала чи буде стягуватись комісія по обслуовуванню за еквайрінг в разі його невикористання. мене запевнили що комісія нараховуватись не буде. але вона нараховувалась.коли мені вдалось нарешті після кількасот спроб додзвонитись на гарячу лінію, мене знов запевнили що все ок і коміссію буде списано як таку що помилково нарахована .Ія можу з, явитись у відділення банку і закрити рахунок не сплачуючи жодної комісії при умові, якщо термінал не буде використовуватись. Коли я з, явилась увідділення мені відмовили у закриті рахунка через борг по комісії 1500гр яка мала не нараховуватись…говорили зі мною не в кращому тоні і навіть не намагались вибачатись.відмовляли мене писати заяву на скасування комісії.Пані менеджер сказала що багато таких заяв вже написано і жодна з них не була ухвалена.А пан керуючий сказа що жодної такої заяви ніхто не писав, всі мовчки платили.Хто з них бреше? рашистський банк…і відношення до клієнтів і все інше мене обурило.
Сенс Банк
Ответ банка
23 августа 2022, 12:20
Сподіваємось, що все таки змогли виправити ситуацію поверненням комісій, які обіцяли не списувати 😊 Дуже шкода, що сталася така помилка. Вибачте, будь ласка, за незручності
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Elena2304 16 августа 2022, 14:38
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 24-А
16.08.22 мне позвонил оператор и стал ТРЕБОВАТЬ в наглом порядке возврат долга. Я про него помню Не отказываюсь. Сказала, что погашу до конца августа, а не в течение 5 дней как ему хочется!!! В моем городе ВОЙНА!!! Харьков каждый день под жестким обстрелом!!! Банк нарушает права мои начисляя % во время войны. Я бежала из-под бомбежек и обстрелов.но это поймет тот, кто пережил! А ОН (оператор) через это не проходил! Никто не имеет права требовать у человека, который бежал от войны в чем был!!! И разговарить приказным, наглым тоном!!!
Сенс Банк
Ответ банка
16 августа 2022, 15:21
Приносимо щирі вибачення, якщо наш оператор поводив себе некоректно із вами, і також ми напишемо вам у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі по цій ситуації♥ З приводу нарахування відсотків — на жаль, але це є правомірним для банку, хоча ми і розуміємо, що іноді складно для клієнтів(( Це потрібне для того, щоб банк не втрачав свою стабільність, і продовжував виконувати свої обов'язки перед клієнтами♥
Минфин
Ответ администратора
19 августа 2022, 11:00
Отзыв не засчитан (на 19.08.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
AndriyB 14 августа 2022, 22:11
Третього серпня мені зателефонували з філії банку та попередили, що мені надійшов SWIFT переказ з США (грант з університету, що я очікував), але я не зможу його отримати так як не маю валютного карткового рахунку. При зверненні на гарячу лінію банку отримав підтвердження що гроші надійшли та при наявному в мене поточному валютному рахунку не треба відкривати валютну картку, але я маю надати документи, що вказують на джерело звідки надійшли гроші. Дев’ятого серпня безпосередньо в філії банку знов отримав підтвердження, що мені надійшов SWIFT переказ та надав пакет документів. В кооперації менеджера філії банку й менеджера гарячої лінії був зроблений запит на зарахування грошей на поточний валютний рахунок. Мені надали інформацію, що протягом трьох діб гроші будуть зараховані. Дванадцятого серпня звернувся з проблемою в чат-боті банку в зв’язку з відсутністю зарахування грошей. Через 24 години отримав відповідь: «… за вашими даними не знаходжу переказ, ні за вашим прізвищем, ні за номером поточного рахунку, також документи, які ви надалі у відділенні на жаль у нас не відображаються…». При зверненні на гарячу лінію банку менеджер відповів мені, що грошей теж не бачить. То що було вже не має!
KotletaDollarov 13 августа 2022, 15:03
Зашел на страницу главного сайта, меня чуть не вывернуло от этой виртуальной лаборатории с плитками. Вы что-то слышали про слабовидящих людей и с малопроизводительными компьютерами? Ума же хватило у кого-то отдать денег на распил для создания этого вырвиглазного Г… Уже с первой страницы вызывает раздражение и омерзение что-то дальше читать
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 августа 2022, 15:30
Прикро, що вам не сподобався дизайн нашого сайту. Але у кожного свій смак та розуміння щодо дизайну. Сайт не навантажує сильно систему як на слабких комп'ютерах, так і на смартфонах.
На сайті є можливість увімкнути стару версію сайта та спокійно нею користуватися.
Nik1979 13 августа 2022, 13:03
Увага!!! Терміново необхідно убрати Цей Жахливий проросійський терористичний банк в Україні. Чого досі цього не зроблено! Це що за такий бред! Коли люди гинуть! Воюють! Альфа в цей час турбують усіх щоб сплачували кредити. Тай ще під час військового стану підвищили нереально відсотки громадянам України, щоб люди віддавали останнє! Де які люди скільки можуть сплачують, але це їх не влаштовує! Починають не зрозуміло як та хто зливає їм інфо, якісь зрадники знаходять контакти всіх родичів клієнтів і дзвонять та безпардонно турбують, щоб все до останнього сплачували! Лунають заяви, що змінюють назву на Сенс, але це брудна та кровава маска! Всерівно заробляють на крові та болі громадян України! Тому виходить, що цей банк теж знищує громадян України! Так виходить, що вони на стороні країни терориста. Терміново розібратися та ліквідувати повністю цей банк під нуль! Скільки можна гратися із цим брудним проросійським банком! Та притягнути до відповідальності моральних уродів які знищують країну із її середини! Да буде так! Слава Україні та смерть ворогам та терористам!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 августа 2022, 15:57
Ми Альфа-банк Україна — український банк, котрий працює давно в країні. Ми довше за всіх надавали можливість нашим клієнтам користуватися кредитними канікулами та відстрочити внесення платежу. Зараз канікули не діють, але є можливість в індивідуальному випадку оформити реструктуризацію. Також ми надаємо безвідсоткові канікули військовослужбовцям.
Наш банк не передає інформацію третім особам. А також ми не маємо відношення до російської агресії, тому, будь ласка, не потрібно нас відносити до них.
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.

До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rinvaleri 13 августа 2022, 10:17
Я не понять, что это за ужасные ежемесячные платежи? С чего вдруг они выросли до таких конских размеров? Альфа-Банк, обьясните
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 20 августа 2022, 12:37
Ми вам написали у приватні повідомлення. Прикро, що далі ми так і не змогли вирішити ваше питання, бо не мали усю актуальну інформацію. Але ми завжді готові допомогти та надати відповідь. Чекаємо вас у приватних повідомленнях.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝