Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AKostretskyi 3 октября 2025, 14:07
Можу сміливо сказати: для мене це один із найгірших банків в Україні. Я багаторічний клієнт, і колись банк був непоганим та інноваційним. Тепер маю низку проблем:

карта Black «без комісії», але комісію стягує застосунок;

дуже слабка підтримка;

регулярні відмови платежів у терміналах (у держбанку паралельно все проходить).

У підсумку я закрив усі картки і переніс рахунок ФОП в інший банк. Тримаю лише зарплатний проєкт і використовую картку суто для переказу зарплати на іншу карту.

Не раджу зв’язуватися з цим банком. Тим, хто вже клієнт, варто розглянути більш гідні варіанти на ринку.
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2025, 16:12
Дякуємо, що поділились своїм досвідом співпраці з банком. Дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас🥲

Дійсно, за тарифом картки Black відсутня комісія за переказ коштів, але існує комісія сервісу, через який робиться така операція. Якщо переказ виконується у застосунку на картку іншого банку, то комісія за таку операцію буде 1%+5 грн від її розміру. Але якщо скористатись іншим варіантом переказу, наприклад переказ за реквізитами, то за таку операцію комісії не буде.
Також, якщо ви регулярно виконуєте перекази на картки інших банків, то для цього можна скористатись іншою карткою, де є місячний ліміт на безкоштовні операції. Наприклад це може бути картка Cameleon, де можна переказувати до 20 000 грн за рахунок власних коштів без комісії 👌

Щодо роботи підтримки, то всі наші оператори працюють на 100% задля допомоги клієнтам. Але якщо у вас є приклади, де співробітник надав не коректну інформацію чи не зміг вирішити ваше питання, то будемо вдячні якщо поділитесь цим з нами у особисті чи на help@sensebank.com.ua

Протягом останніх кількох місяців проблем із розрахунками картками нашого банку не спостерігалось. Тому можемо припустити, що проблема при розрахунку може бути зі сторони саме терміналу чи його налаштувань.

Ще раз дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Сподіваємось, що у майбутньому ваша думка про нас зміниться на краще 🙌

З повагою, Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yuriykisil 29 сентября 2025, 17:16
Користуюся послугами і продуктами банку дано і ніколи не було ніяких проблем. Всі сервіси працюють добре, підтримка працює добре і завжди всі питання вирішуються позитивно. Рекомендую Банк…
Сенс Банк
Ответ банка
29 сентября 2025, 20:36
Дякуємо вам за такий чудовий і теплий відгук 💙
Нам неймовірно приємно знати, що ви вже давно користуєтесь продуктами та сервісами банку й у вас залишається відчуття стабільності та впевненості. Саме цього ми прагнемо щодня — щоб клієнти довіряли нам у важливих фінансових питаннях і при цьому почувалися комфортно у будь-яких ситуаціях.

Особливо цінно чути, що ви відзначаєте роботу нашої підтримки 🙌 Адже це команда людей, яка завжди готова швидко реагувати та знаходити рішення, навіть коли питання складні. Ми віримо, що щира увага та турбота до кожного клієнта — це те, що робить банк живим і близьким.

Ваші слова надихають нас не зупинятися на досягнутому й робити все, аби Sense Bank залишався надійним помічником для вас щодня 😊
Дякуємо, що ви з нами, і щиро раді бути банком, якого хочеться рекомендувати!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
N3M3515 27 сентября 2025, 9:42
Беруть комісії за все, щомісячне списання по закритих картках, списання за користування кредитними коштами під час грейс-періоду (касово-разрахункове обслуговування окремо). Система кешбеків — повна дикуха. Я клієнт багатьох банків і цей — просто треш. Нікому не рекомендую ним користуватися.
Сенс Банк
Ответ банка
4 октября 2025, 16:46
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїм досвідом з нами. Для нас це дуже важливо🤝
Стосовно комісій, то за закритими картками вони не списуються, адже якщо картка закрита, то вона анульовується, а рахунок спочатку заморожується, після чого остаточно закривається. Можливо ваша картка лише заблокована, а рахунок активний. У такій ситуації списання будуть, адже всі вони відбуваються по рахунку.
Щодо списань за користування кредитними коштами під час грейс-періоду, то під час його дії діє пільгова відсоткова ставка 0,01%. Тому списання за використання коштів, навіть під час дії пільгового періоду, будуть.
Якщо говорити про нашу систему кешбеку, то можливо на перший погляд вона здається трішки не звичною, але хочемо вас запевнити що достатньо лише спробувати і вона вам обов'язково сподобається😉 Адже зі свого боку ми пропонуємо до 7 категорій, особливу категорію за розрахунок гаджетом, додатковий кешбек за покупки у наших партнерів. Тому варіантів для накопичення бонусів дуже багато. А за накопичені бонуси ви можете повертати повністю суму покупок, що були зроблені раніше, назад на баланс вашого рахунку та знову використовувати ці кошти на ваш розсуд 👌

Сподіваємось, що ми змогли допомогти вам хоча б трішки розібратись у наявних питаннях. Але якщо вас щось цікавить додатково, то ви завжди можете звернутись до підтримки через чат у застосунку або написавши нам на help@sensebank.com.ua

З повагою, Андрій💙
kvasha2017 26 сентября 2025, 0:04
Проблеми з паспортом
Сенс Банк
Ответ банка
4 октября 2025, 16:29
Дякуємо вам, що поділились своїм досвідом з нами ☺️
Безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені роботою наших спеціалістів, які змогли допомогти у вирішенні вашого питання. Ми обов'язково поділимось із вашою помічницею цим відгуком, щоб ще раз нагадати що саме для таких ситуацій і існує підтримка банку 🫶
Гарного вам дня та бережіть себе 😉

З повагою, Андрій 💙
Проблема решена
Vvz2019 25 сентября 2025, 14:40
Йшла друга година, як у відділенні мені не могли поповнити мій валютний рахунок. Сиджу і чекаю…
Може краще закрити це відділення або я відмовлюся від послуг цього банку в якому є клієнтом біля 20 років.
З кожним роком обслуговування все гірше
Сенс Банк
Ответ банка
21 ноября 2025, 14:30
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що відбулась. Хотів би детальніше пояснити, чому питання, з яким ви звернулись до відділення, зайняло більше часу, ніж зазвичай 🙏🏻

Справді, на момент вашого звернення до відділення банку, у касі тривала обідня перерва. Касир йде в обідню перерву не у один і той же час кожного дня, а обирає час, коли у відділенні найменше навантаження. Тому, дійсно, можуть виникати такі ситуації, коли ви завітали до відділення саме під час даної перерви, внаслідок чого вимушені трішки зачекати.

Звернувшись до відділення, ми детально з'ясували ситуацію, яка сталась, та її причини:
На жаль, через технічні особливості касир не має змоги переглянути ваші поточні рахунки для здійснення операції поповнення, лише карткові. У зв'язку з цим, вам порекомендували звернутись до менеджера, задля формування платіжної інструкції для вас та з нею ви могли виконати поповнення поточного рахунку у касі банку. На жаль, під час формування платіжної інструкції, виник технічний збій, внаслідок чого це зайняло більше часу, ніж зазвичай 😥

Розуміємо, наскільки нашим клієнтам важливо отримувати швидке та якісне обслуговування, і нам дуже прикро, що під час вашого візиту до відділення вам довелось зіткнутись з незручностями, що були викликані таким несподіваним збігом факторів.

Ми постійно намагаємось мінімізувати час, який необхідний для отримання консультації та виконання операцій у відділенні, та покращуємо якість обслуговування у всіх каналах банку, задля того, щоб ви отримували лише позитивні враження від співпраці з нами 👌🏻

Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталась, та дякуємо, що залишаєтесь з нами 💛

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
qwsa28 24 сентября 2025, 17:11
Отделение по адресу: Днепр, ул. Независимости, 17
НЕ РЕКОМЕНДУЮ СЕНС БАНК!
С 22 року була відкрита картка Є підтримка, на яку я купляла через Дію військові облігації, у липні місяці, я з банку зняла кошти на ремонт, менеджер мені повідомила що з самої карти я зняти гроші не можу і потрібно відкрити іншу карту, відкрили карту АТБ, я перерахувала на неї кошти і частинами в декілька місяців знімала гроші, пройшло 2 місяці, приходить повідомлення що мені заблокували картки
Увага!
Банк, використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин 24.09.2025 року на
підставі абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

З якого пере-пугу я хочу запитати так зробили? Окрім військових облігацій нічого не куплялося, гроші завжди були на рахунку банку, ви забирали з моїх грошей процент, гроші мої працювали на вас! І тут мені приходить повідомлення що рахунки закриті і я типу рецидивіст? Оператори нічого не знають. Як так виходить?, військові облігації не оподатковуються, не потребують під час воєнного стану підтвердження де взялися кошти, хоча вони не великі. Я встигла зробити виписку мені там нарахували півтора мільйона, я в шоці просто. Також оператор каже що це фінмоніторинг і він не ПОЯСНЮЄ чому. Як так виходить, якщо я тільки купувала ОВДП.

Шановний клієнт! Керуючись чинним законодавством України та виходячи з наявної інформації щодо суті та характеру фінансових операцій, АТ «СЕНС БАНК» використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин. Ознайомтесь з текстом листа.
Сенс Банк
Ответ банка
15 октября 2025, 15:02
Розумію ваші емоції, проте в таких випадках банк діє згідно з п. 4.3 ДБО та чинним законодавством України, зокрема з законом «Про банки і банківську діяльність» та «Про запобігання легалізації доходів, отриманих...»

Як державна установа, ми зобов’язані дотримуватися нормативних вимог і реагувати на будь-які порушення, тому в окремих випадках змушені припиняти співпрацю 😓

Серед можливих причин блокування, можуть бути:
— надходження інформації від МПС про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору клієнтом;
— офіційне підтвердження незаконної діяльності від правоохоронних чи інших уповноважених органів;
— наявність обґрунтованих підозр, сформованих на основі внутрішніх висновків банку.

Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
Felorgas 24 сентября 2025, 14:15
Ітак. поки був користувачем зарплатної програми, плюс-мінус було норм. АЛЕ завжди виникала якась ситуація, коли кредитку загасив, а потім фух і якогось числа списуються кошти. В договорі десь там далеко прописано, що окремо ще платиться «за користування кредитними коштами» чи якось так, рік тому було, коли закривав рахунки, тому вже точно не пам’ятаю відповідь підтримки. Тобто крім комісії, процентів за кредит ще списувало якусь суму за користування… Ну саме тому, що ненавиджу всякі скриті платежі, які НІДЕ в додатку не виводяться, що вони мають бути, а вони стаються і закрив рахунки в банку, взяв виписку, що все ОК, питань і боргів немає і давай, до побачення…

І що ви думаєте? уже не один раз звонять з пропозиціями різного непотребу. Підтримка каже, що треба йти в їх банк і там щось писати, щоб вони видалити мій номер з їх спам-прозвонки. Це нонсенс.
Дзвінок був 24.09.2025 в 14:02. Опять впарювали кредитку. Номер 097−200−07−36
Ще дзвінок був 23.09.2025 в 11:54. Номер 067−200−08−37.
І це ще без фрахування спаму, коли відкрив ФОПа… але там всі банки наярювали як ненормальні…

Саме тому за моб додаток в цілому, який не дуже лагав — 1 зірка, плюс-мінус адекватна наявність готівки на початку війни в банкоматах — + 1 зірка, але -1 зірка за відмову видалити мої дані, і — 2 зірки за два спам дзвінки за вчора і сьогодні.
Сенс Банк
Ответ банка
16 октября 2025, 17:26
Дякую вам за такий докладний відгук і за терпіння 🙏🏻

Розумію ваше занепокоєння. Однак, відповідно до п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний зберігати документи, копії, записи та дані, включно з інформацією про клієнтів, навіть після припинення правовідносин, протягом не менше 5 років. Це стосується всіх даних, зібраних у рамках виконання банком фінансового моніторингу.

Таким чином, на підставі цієї норми та відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону «Про захист персональних даних» банк не має права видаляти ці дані протягом визначеного законодавством терміну.

Але ми вільно можемо задовільнити ваше бажання, щоб вас не турбували з пропозиціями, продуктами, або ж іншими комунікаціями ✅

Ми уважно розібралися у ситуації й з’ясували, що з технічних причин ваша відмова від комунікацій з раніше поданого запиту не збереглася в системі. Саме тому вам продовжували надходити дзвінки 😔
Зараз усе виправлено — жодні небажані дзвінки чи пропозиції від банку більше не будуть вам докучати 🙌🏻

Щодо користування кредитною карткою — відсотки нараховуються щодня на поточну заборгованість, а списуються один раз у розрахункову дату, у вигляді проводки «Списання процентів за користування кредитом...». Якщо я вірно зрозумів, саме їх ви мали на увазі 🧐 Це в жодному випадку не додаткові нарахування — а ваші %% річних.

Усі ці нарахування можна легко переглянути у виписці по рахунку або звернувшись до нашої підтримки — ми завжди раді допомогти й усе детально пояснити 💙

Щиро перепрошую за завдані незручності та сподіваюся, що мені вдалося покращити ваші думки та враження від взаємодії з нами 👌🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
Вікторія Шостак 22 сентября 2025, 15:00
В мене зʼявилась картка на той момент Альфа банку в звʼязку з роботою, я звільнилась з неї, але картки залишились мені нарахували по мінус 25 грн на 2 картки, я їх заблокувала і забула на 3 роки, нещодавно вирішила сплатити цей мінус на картках і заблокувала картки знову, не заблокувавши рахунок, так як навіть не знайшла такої функції, через місяць, тобто сього мені знову надходить смс що у мене заборгованість… Я заходжу в банк і тепер у мене -50 грн на кожній ЗАБЛОКОВАНІЙ картці, це що прикол такий? я запитую це як взагалі у оператора, на що вона каже що у вас такий пакет послуг який, на хвилинку стосується лише однієї картки, що знімає щомісячну плату чомусь з 2 карток, це все звісно круто, але картки заблоковані, я кажу що борг гасити не збираюсь, але без цього не можливо закрити сам рахунок, я вже не знаю куди звернутись щоб мені закрили ці рахунки, бо це вибачте верх ідиотизму і просте здирництво грошей!
Сенс Банк
Ответ банка
6 октября 2025, 13:09
Вікторія, розумію ваші емоції та хочу допомогти розібратися у ситуації, щоб ви мали повне розуміння, що саме відбулось 🙌🏻

Справа у тому, що блокування картки не є її ануляцією або ж закриттям рахунку, це різні поняття. При блокуванні картки нею буде неможливо розрахуватися/провести операцію, до моменту її розблокування, але рахунок до неї продовжує бути активним, і плата за його обслуговування, відповідно, продовжує списуватися ☑️

Списання виконується з того рахунку, де є достатньо коштів для списання комісії.

Якщо ви не користуєтеся пакетом, але маєте два активні (не закриті) рахунки у гривні, плата за пакет початково списується з одного рахунку в мінус. Наступного місяця з другого рахунку в мінус. Два рази з одного рахунку комісія в мінус не списується ❌

Для уникнення списання плати за пакет послуг ви можете виконувати умови безкоштовності пакету (середньомісячний залишок власних коштів на рахунках фіз. особи або ж загальна сума торгових операцій за всім рахунками в пакеті). Переглянути їх розміри відповідно до вашого пакету ви можете у тарифах картки 💸

Або ж, я у разі, якщо картками та рахунками в подальшому ви не плануєте користуватись — ви можете їх закрити (не заблокувати), але для цього необхідно погасити наявну заборгованість. Після цього рахунки будуть остаточно закриті, і будь-які комісії або плати по ним не будуть стягуватись ⚠️

Також надаю інструкцію, як це можна зробити у нашому застосунку: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/6255860579090

Також, для закриття рахунків ви можете звернутися до нашої чат-підтримки або ж контакт-центру 🤝

Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber

Номер контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно), для швидкого зв'язку з оператором скажіть двічі слово «оператор». Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).

Сподіваюсь, я зміг допомогти розібратися у ситуації, пояснити причини таких списань та описати перелік подальших дій для уникнення таких непорозумінь в майбутньому. У разі, якщо у вас залишаються додаткові запитання — ми завжди поруч та будемо раді допомогти, варто лише звернутися до нас за одним з каналів вище 🙏🏻

Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
AnnaChumak 22 сентября 2025, 13:30
Банк не попередив про те що повідомлення у вигляді смс не безкоштовні, сума маленька всього 35 грн на місяць.

Але справа не у вартості, а в тому що служба підтримки не вміє вести спілкування з клієнтами.

Коли мені зателефонували та я проговорила все своє незадоволення, у відповідь почула: зрозуміло.

Рахунок я закрила та більша до цього банку звертатися не буду, жахлива комунікація.
Сенс Банк
Ответ банка
24 октября 2025, 14:45
Дякуємо за ваш зворотній зв'язок. Для нас дуже важлива думка наших клієнтів ☺️

Справа у тому, що смс-інформування є основним каналом сповіщень про рух коштів, через що воно встановлюється для усіх нових карток автоматично. У застосунку клієнт може змінити канал на безкоштовні push-сповіщення, щоб уникнути таких списань у майбутньому.
Щоб це зробити, спочатку потрібно у налаштуваннях Sense SuperApp дозволити відправку таких сповіщень на ваш пристрій, ось інструкція як це зробити https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360017051259. Після чого у меню налаштування конкретної картки потрібно змінити канал із смс на push-сповіщення, https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016999079.
Якщо виконати ці дії, то плата за смс більше стягуватись не буде 👌

Прикро, що співпраця з нами закінчилась на такій ноті🥲 Але ми завжди будемо раді вас бачити знову у якості нашого клієнта. Гарного вам дня та бережіть себе 🤗

З повагою, Андрій 💙
Oleksii2025 21 сентября 2025, 13:15
Не знаю чи це спеціально або ні, але змінили умови смс-інформування, яке насправді просто меседж у вайбер по транзакціям, інформацію по цим умовам надали в застосунку, я користувався застосунком до серпня місяця, пуш-сповіщення в застосунку буквально спам непотрібною інфою, через що навіть туди не заходив, звик що в нормальних структурах важливе інформування проводять через пошту, але не Сенс, вони відправили просте сповіщення в пуш, який я навіть не побачив, змінили умови, списали кошти. Коли питаю, чому списали кошти, кажуть що колись відправили пуш в застосунок, навіть не смс за яке я власне і заплатив потім. При тому оператор зазначив що комусь вони таки відправили таке смс, напевно тим хто користується активно застосунком, а комусь ні) Напевно таким як я, цікаво скільки вони заробили на такому прокруті аж
Сенс Банк
Ответ банка
9 октября 2025, 15:48
Дійсно, з 29 серпня було змінено плату за смс інформування за картками. Про такі зміни банком було здійснено кілька розсилок інформування для клієнтів, 28-29.07.25 та 26.08.25, у форматі Push-сповіщень від застосунку, а також випущено відповідні новини на сайті банку (https://sensebank.ua/news/zmina-vartosti-sms-informuvanna) та у базі знань (https://help.sensebank.com.ua/360004793920-5f376c32/230720251022). Розсилка інформування в смс не відбувалась ❌

Прикро, що розділ push-сповіщень для вас не є актуальним, адже у ньому регулярно виходять оновлення та новини, тож все ж таки радимо періодично його переглядати, задля того, щоб не пропустити важливі деталі 👌🏻

Окремо хочемо розставити всі крапки над «і» у питанні роботи смс інформування, аби у вас не виникало непорозумінь в майбутньому:
При відправці смс сповіщення, воно за замовчуванням направляється на зазначений вами в банку номер телефону. Проте, у разі, якщо за даним номером встановлено активний Viber, дане смс сповіщення автоматично переадресовується до нього. У разі, якщо Viber відсутній, або зареєстрований на інший номер телефону — смс надходить стандартно 🙌🏻

Сподіваємось, що змогли пояснити деталі ситуації та допомогти розібратися у питання. Ми завжди поруч і готові допомогти, задля уникнення будь-яких непорозумінь. Дякуємо вам, за те, що ви з нами 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Lubmr1308 17 сентября 2025, 15:41
10 вересня 2025 року мою картку сенс і (хамелеон чі як вона називалась) і мій рахунок було перевипущено (автоматично). Кошти зникли з мого рахунку!
Працівники банку заявили що стався збій і вирішення даного питання займе до 180 днів. Прошу зауважити що збій це суто провина банку. А кошти які там знаходилися необхідні мені для життя прошу посприяти як найшвидшому вирішенню даного питання
Сенс Банк
Ответ банка
15 октября 2025, 12:42
Ми уважно розглянули вашу ситуацію та провели детальний аналіз. За результатами перевірки встановлено, що всі операції були виконані вами самостійно — в особистому кабінеті, із правильним введенням логіну та паролю. Збоїв у роботі системи в цей період не зафіксовано.

На жаль, компенсація за операції, здійснені користувачем самостійно, не передбачена умовами обслуговування.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Serg2073 13 сентября 2025, 12:56
Декілька днів тому сину виповнилося 18 років, тому вирішили відкрити картку в Сенсі рівня. У них є програма «запроси друга». Згідно з умовами програми, у разі відкриття картки кожному дають бонуси по 100 грн. Син після отримання запрошення відкрив картку, але я своїх 100 грн не отримав.
Після звернення підтримка повідомила, що син уже є клієнтом банку, так як подавав заявку на відкриття картки два роки тому (також за моїм посиланням). Але тоді банк повідомив, що картки відкриває з 18 років, тому він НЕ став клієнтом банку.
На жаль, очевидні речі не були сприйняті співробіниками підтримки.
Спеціально для співробітників Сенса витяг з їх програми — «Реферал — клієнт віком від 18 років».
Хочеться нагадати фразу — «подати заяву в РАЦС не означає одружитися»
Відповідно, кошти так і не отримав. Дрібниця, але відчуваю себе обманутим.
Сенс Банк
Ответ банка
6 октября 2025, 11:21
Згідно з умовами реферальної програми «Запроси друга», реферал дійсно має бути абсолютно новим клієнтом банку. У разі, якщо він вже проходив реєстрацію для оформлення банківських продуктів, але за ними надійшла відмова — клієнт вже вважається існуючим, оскільки його дані наявні в банківській системі і він може оформити один з інших наявних банківських продуктів 🤝

Окремо хочемо зауважити, що два роки тому оформлення дебетових пакетів ще було доступно з 16 років. Більш суворі вікові обмеження стосувалися саме кредитних продуктів 🙌🏻

Розуміємо ваші емоції, проте в даному випадку умови реферальної програми не були виконані, внаслідок чого бонуси, відповідно, не були нараховані 😔

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
marinadovbnya 3 сентября 2025, 14:19
Почала користуватися послугами банку. Оплачувала карткою покупки, до визначеного строку кошти повертала. За умовами договору не мали зніматися кошти, але чомусь їх було списано. Що-небудь, аби зняти, сума невелика, 9.36 грн, але навіщо брехати? А далі що буде??? Абсолютне недотримання умов договору, про таке у договорі не йдеться. Принципово закрила картку, оплативши тих майже 10 грн. Справ мати з ними не раджу. Прокористувалася 2 місяці.
Сенс Банк
Ответ банка
4 сентября 2025, 20:16
Пані Марино, щиро вдячні вам за відгук! Ми впевнені, що прозорий та чесний діалог це шлях до розвитку наших продуктів та процесів, а тому ми лише раді отримувати зворотний зв'язок від наших клієнтів, адже це допомагає нам ставити краще 💙

Пропоную зупинитись детальніше на питанні умов користування та обслуговування картки ✅
Отже, по вашій картці діє нескінченний пільговий період на покупки, й за умови внесення мінімального платежу — відсоткова ставка для таких операцій буде 0,01% річних.
Але важливий момент: на перекази з картки чи зняття готівки він не поширюється. Для таких операцій одразу застосовується ставка 37% річних, відсотки нараховуються щодня, а списуються раз на місяць у розрахункову дату. Саме тому у застосунку Sense SuperApp ви й побачили суму 9,36 грн — це ті нараховані й списані відсотки за готівкові операції (переказ з картки на картку)👌🏻

Також по картці існує комісія за обслуговування у розмірі 100 грн. Вона списується, якщо станом на розрахункову дату по картці наявна заборгованість від 50 грн (без врахування розстрочок). 
Ознайомитись із тарифами картки можна за посиланням https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon-from-29082025.pdf

Окремо зауважу, що у договорі прописується розмір відсоткової ставки для торгових або ж безготівкових операцій (покупок в POS/EPOS терміналах), а також для не торгових або готівкових операцій (переказів з картки на картку, зняття готівки тощо).
Ознайомитись із тим, які операції віднесені до готівкових або безготівкових можна за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004034180/360018617520

Радий був вам все пояснити! Буду щасливий бачити вас знову серед клієнтів Sense Bank 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Олексій Шекула 3 сентября 2025, 12:35
Звернулися до банку по програмі Є-оселя. На початковому етапі все було добре, попередньо погоджена потрібна сума і рухаємося далі. Надали всі документи, зробили оцінку (квартира від забудовника), надали підтвердження пільгової категорії тощо. Далі очікуємо рішення кредитного комітету. І отримуємо відмову в кредитуванні по пільговій категорії (ок тільки по звичайній). Чомусь банк не відносить до пільгової категорій… ще раз надаємо всі документи + додаткові, пояснюємо, що згідно постанови кабміну від 14 червня 2000р № 963 вказано перелік посад педагогічних працівників (які підпадають під пільгову категорію) і директор закладу позашкільної освіти є в даному переліку. А ми як раз і подаємся, працюючи на посаді директора Дитячої школи мистецтв, яка є закладом позашкільної освіти і вид діяльності за КВЕД має 85 Освіта. Але чомусь відповідальна людина в кредитному кабінеті не може перевірити один абзац в постанові і віднести посаду до правильної пільгової категорії.
Сенс Банк
Ответ банка
29 ноября 2025, 11:18
Дякую вам, що знайшли час поділитися своєю історією 😇
Для нас дуже важливо чути відгуки людей, які оформлюють «єОселю», адже ця програма створена саме для того, щоб підтримувати українців і давати можливість зробити крок до власного житла. Ми щиро цінуємо кожного, хто довіряє нам у цьому важливому процесі, і завжди прагнемо, щоб шлях до іпотеки був максимально зрозумілим та комфортним 💙

Щодо вашої ситуації — справді, розгляд затягнувся більше, ніж мав би. На етапі перевірки виникли моменти, які потребували додаткового уточнення та погодження, щоб усе відповідало вимогам програми та було застосовано коректно. Інколи такі нюанси можуть займати трохи більше часу, ніж очікується, і я розумію, що це могло викликати зайві переживання. Перепрошую, що вам довелося через це пройти 🙌🏻

Найголовніше — ситуація завершилася позитивно, й питання з видачею кредиту розв'язане ✅
Щиро дякую вам за ваше терпіння, витримку та довіру 💛 Дуже радий, що питання вдалося вирішити саме так, як мало бути!

Бажаю, щоб новий етап у власному домі приніс вашій родині лише радість, тепло та відчуття стабільності. Дякуємо, що обрали Sense Bank 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
OlgaBo 2 сентября 2025, 21:31
Зазвичай не залишаю відгуки, проте в цьому, здавалося б, дрібному випадку прлявилачь вся дріб'язковість і непорядність цього банку. Здібльшого послугами іншого банку користуюсь, але маю картку СЕНС банку. До Дня Нехалежності у застосунку з’явилась гра-головоломка. Нічого особливого: шукаєш приховані предмети, проходиш маленькі рівні, отримуєш бонуси. Цікаво і певною мірою — дотепно. Пройшовши всі рівні у якості маленького призу банк обіцяв 200 грн. бонусів за покупки від 500 грн. у вигляді кешбеку. То ж зібравшись з думками, я вирішила скупитися в продуктовому і отримати цей кешбек. Аж сьогоді дивлюся, а банк передумав і змінив приз після його отримання. Тобто тепер це не 200, а тільки 100 бонусів. Мені стало настільки огидно від цьогоя наче в мене з кишені витягнули 100 грн. Принципово розрахувалась карткою іншого банку. Від цього шахрайського сенс банку мені не потрібно нічого. Якщо вони так повели себе і такій справі, то страшно брати у них кредит чи класти депозит — мало що їм в голову прийде.
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2025, 21:43
Дуже приємно чути, що інтерактивна гра «Подорож Україною» вам сподобалася, а кешбек став гарним доповненням до вражень від участі 😊
Щиро дякую, що поділилися своїм досвідом — для нас важливо знати, як клієнти сприймають наші акційні пропозиції 💙

Водночас хочу повідомити, що з 02.09.25 діють оновлені умови акції: розмір кешбеку становить 5% замість 10%, а максимальна сума тепер обмежена 100 бонусами за період дії пропозиції😔
Таке рішення відповідає пункту 9.3 правил акції, який передбачає можливість змінювати умови або достроково зупиняти акцію, а точніше: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила»

Також ми опублікували відповідну новину у нас на сайті, переглянути її можна за посиланням: https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
gudkov77 2 сентября 2025, 15:41
Хочу написать, на сколько низко пал этот банк. Не могут даже нормально выполнить условия своей копеечной акции.
Под День независимости они в своём приложении запустили игру: каждый день собираешь фигурки на небольшой локации. Проходишь пять уровней — получаешь возможность на протяжении семи дней получать кэш-бэк 10% со всех покупок от 500 грн., но не более 200 грн. Мелочь на самом деле, но да бог с вами. Прошёл я значит эту чудо игру — и действительно получил такую возможность. Из 200 грн. бонусов уже получил 98 бонусов кэ-бэка. Думаю, схожу в супермаркет, куплю на 1000 грн. продуктов — получу этот остаток из 100 бонусов. И что делает «чудесный» СЕНС банк? Меняет правила! И вместо 10% делает 5%, вместо 200 грн. бонусов — делает 100 грн. Т. е. я могу за оставшиеся два дня получить только два бонуса. СЕНС БАНК — вы ДНО, а не банк. Лучше вообще не устраивать акции, чем устраивать их вот так.
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2025, 18:33
Раді, що наша інтерактивна гра «Подорож Україною» дійсно припала до душі нашим клієнтам, а винагорода стала приємним бонусом 😊
Дякуємо вам, що поділились вашими враженнями стосовно проходження гри й накопичення акційного кешбеку — для нас важливо розуміти клієнтські потреби й отримувати фідбек 💙

На жаль, від 02.09.25 банк вимушений змінити умови акції, зменшивши розмір кешбеку з 10 до 5%, та обмеживши максимальну суму бонусів з 200 до 100 за період дії акції 😔
Банк діє відповідно до пункту 9.3 правил акції, де вказано, що: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила».

Новина про зміну умов сьогодні була розміщена на нашому сайті, ознайомитись із нею можна за посиланням https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Julchen93 2 сентября 2025, 9:55
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 119
Максимально незручний мобільний додаток. Скільки інформації, кнопок, які спонукають відкрити новий продукт, а головного — скільки буде коштувати користування вже наявним відкритим продуктом — немає.
Зверніть увагу.
Сенс Банк
Ответ банка
8 октября 2025, 15:39
Тарифи за вже оформленими банківськими продуктами можна завжди переглянути онлайн у нашому застосунку. Вони наведені на сторінці відповідного продукту, у розділі «Інформація» 👌🏻

Також надаємо покрокову інструкцію, як це можна зробити: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016883399

У разі, якщо будуть виникати додаткові запитання щодо банківських продуктів, або будь які інші, що стосуються банку — наша підтримка працює 24/7 і завжди готова вам допомогти 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Микола Вороненко 26 августа 2025, 19:16
Давно співпрацюю із сенс банком, а у Харкові опинився вперше. Найближчим виявилося саме це відділення. Перед касою потрібно було стати в електронну чергу, хоча відвідувачів було небагато — для мене це здалося зайвим кроком. Касир оперативно опрацювала моє прохання українською мовою, що стало приємною несподіванкою. Загалом залишився задоволений, хоча прості процеси іноді ускладнюються додатковими діями
Сенс Банк
Ответ банка
4 сентября 2025, 16:33
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями 💙
Розуміємо, що електронна черга може здаватися зайвою при невеликій кількості відвідувачів, проте вона допомагає впорядкувати обслуговування та уникнути плутанини 🙌🏻
Дуже приємно чути, що ви залишилися задоволені якістю сервісу та швидкістю обслуговування. Завжди раді бачити вас у будь-якому відділенні Сенс Банку 🥰

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
0963979138A 26 августа 2025, 11:00
В 21-му році мав необережність взяти кредит в банку попри кредит нав’язали страхування плюс карту спочатку обслуговування було безкоштовне але потім стало платно поступово почала набігати маленька така непомітна оплата по 3 копійки з часом воно почало рости в більшу суму коли прийшов в місті Хмельницькому у відділення в приміщенні епіцентру закривати працівники грамотно все пояснили але каса це якийсь треш, мало того що касир ще не було на робочому місці чекав десь хвилин 20 так вона ще починає хамити і звертатись до мене ніби я її чоловік і щось їй винен.
Сенс Банк
Ответ банка
14 октября 2025, 19:02
Щиро дякуємо вам за те, що вирішили поділитись власними враженнями від нашої співпраці, адже чесний та прозорий діалог — це ключ до розвитку та покращення наших послуг й сервісу, який ми надаємо 💙

Це доволі цікава ситуація, тому нам довелося більш детально в ній розібратися, аби мати повноцінну картину й можливість надати вам відповідь. Проте, все одно щиро перепрошую, що змусили вас очікувати тривалий час. Ми не маємо на меті затягувати процес розв'язання проблем й надання зворотного зв'язку, на жаль, саме в цьому випадку терміни дещо затягнулись 😔

Дійсно, при оформленні вашого кредиту — додатково було оформлено картку, для зарахування готівкових коштів, за які й була здійснена покупка товару. По цій картці був встановлений кредитний ліміт, який згодом ви зменшили, але не в повному розмірі. Внаслідок цього по картці почала нараховуватись комісія за розширений пакет послуг, передбачена умовами обслуговування картки, й списуватись за власні кошти, що ви внесли раніше.

Розуміємо, що ці списання могли стати для вас неприємною несподіванкою, але щиро раді, що наші колеги з відділення змогли допомогти вам повною мірою й все детально розказали 🙌🏻
Щодо роботи каси й поведінки касира — окремо спілкувався із директором відділенням та керівництвом мережі. На момент вашого звернення у касі була технічна перерва, тому вам дійсно довелося очікувати.
Стосовно дій касира, то ми з колегами провели роботу, аби надалі подібних інцидентів не виникало, адже якісна й людяна підтримка клієнтів — це наша цінність й головний аргумент, який допомагає нам залишати у клієнтів тільки позитивні враження після спілкування 😊
Просимо вибачення за цей неприємний інцидент, й сподіваємось, що наша плідна співпраця ще продовжиться. Будемо раді бачити вас в нашій Sense-сім'ї 😇

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Микола Куц 21 августа 2025, 14:55
Це жах!!!
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2025, 21:37
Пане Миколо, щиро дякую вам за відгук та за те, що поділилися своїм досвідом 🫶🏻
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔

Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔

Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.

Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝