×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.85 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Користуюсь банком багато років і спостерігаю як він іде на дно
карта Black «без комісії», але комісію стягує застосунок;
дуже слабка підтримка;
регулярні відмови платежів у терміналах (у держбанку паралельно все проходить).
У підсумку я закрив усі картки і переніс рахунок ФОП в інший банк. Тримаю лише зарплатний проєкт і використовую картку суто для переказу зарплати на іншу карту.
Не раджу зв’язуватися з цим банком. Тим, хто вже клієнт, варто розглянути більш гідні варіанти на ринку.
Дійсно, за тарифом картки Black відсутня комісія за переказ коштів, але існує комісія сервісу, через який робиться така операція. Якщо переказ виконується у застосунку на картку іншого банку, то комісія за таку операцію буде 1%+5 грн від її розміру. Але якщо скористатись іншим варіантом переказу, наприклад переказ за реквізитами, то за таку операцію комісії не буде.
Також, якщо ви регулярно виконуєте перекази на картки інших банків, то для цього можна скористатись іншою карткою, де є місячний ліміт на безкоштовні операції. Наприклад це може бути картка Cameleon, де можна переказувати до 20 000 грн за рахунок власних коштів без комісії 👌
Щодо роботи підтримки, то всі наші оператори працюють на 100% задля допомоги клієнтам. Але якщо у вас є приклади, де співробітник надав не коректну інформацію чи не зміг вирішити ваше питання, то будемо вдячні якщо поділитесь цим з нами у особисті чи на help@sensebank.com.ua
Протягом останніх кількох місяців проблем із розрахунками картками нашого банку не спостерігалось. Тому можемо припустити, що проблема при розрахунку може бути зі сторони саме терміналу чи його налаштувань.
Ще раз дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Сподіваємось, що у майбутньому ваша думка про нас зміниться на краще 🙌
З повагою, Андрій
Комментарии (3)
Оцінка Банку
Нам неймовірно приємно знати, що ви вже давно користуєтесь продуктами та сервісами банку й у вас залишається відчуття стабільності та впевненості. Саме цього ми прагнемо щодня — щоб клієнти довіряли нам у важливих фінансових питаннях і при цьому почувалися комфортно у будь-яких ситуаціях.
Особливо цінно чути, що ви відзначаєте роботу нашої підтримки 🙌 Адже це команда людей, яка завжди готова швидко реагувати та знаходити рішення, навіть коли питання складні. Ми віримо, що щира увага та турбота до кожного клієнта — це те, що робить банк живим і близьким.
Ваші слова надихають нас не зупинятися на досягнутому й робити все, аби Sense Bank залишався надійним помічником для вас щодня 😊
Дякуємо, що ви з нами, і щиро раді бути банком, якого хочеться рекомендувати!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Жахливий банк
Стосовно комісій, то за закритими картками вони не списуються, адже якщо картка закрита, то вона анульовується, а рахунок спочатку заморожується, після чого остаточно закривається. Можливо ваша картка лише заблокована, а рахунок активний. У такій ситуації списання будуть, адже всі вони відбуваються по рахунку.
Щодо списань за користування кредитними коштами під час грейс-періоду, то під час його дії діє пільгова відсоткова ставка 0,01%. Тому списання за використання коштів, навіть під час дії пільгового періоду, будуть.
Якщо говорити про нашу систему кешбеку, то можливо на перший погляд вона здається трішки не звичною, але хочемо вас запевнити що достатньо лише спробувати і вона вам обов'язково сподобається😉 Адже зі свого боку ми пропонуємо до 7 категорій, особливу категорію за розрахунок гаджетом, додатковий кешбек за покупки у наших партнерів. Тому варіантів для накопичення бонусів дуже багато. А за накопичені бонуси ви можете повертати повністю суму покупок, що були зроблені раніше, назад на баланс вашого рахунку та знову використовувати ці кошти на ваш розсуд 👌
Сподіваємось, що ми змогли допомогти вам хоча б трішки розібратись у наявних питаннях. Але якщо вас щось цікавить додатково, то ви завжди можете звернутись до підтримки через чат у застосунку або написавши нам на help@sensebank.com.ua
З повагою, Андрій💙
Написать комментарий
Дуже гарний персонал,бистро вирішили проблему з банком у 23:00 ночі,дівчина звали Ольга супер з позитивним настроєм ще раз скажу у 23:00
Безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені роботою наших спеціалістів, які змогли допомогти у вирішенні вашого питання. Ми обов'язково поділимось із вашою помічницею цим відгуком, щоб ще раз нагадати що саме для таких ситуацій і існує підтримка банку 🫶
Гарного вам дня та бережіть себе 😉
З повагою, Андрій 💙
Написать комментарий
З кожним роком обслуговування гірше
Може краще закрити це відділення або я відмовлюся від послуг цього банку в якому є клієнтом біля 20 років.
З кожним роком обслуговування все гірше
Справді, на момент вашого звернення до відділення банку, у касі тривала обідня перерва. Касир йде в обідню перерву не у один і той же час кожного дня, а обирає час, коли у відділенні найменше навантаження. Тому, дійсно, можуть виникати такі ситуації, коли ви завітали до відділення саме під час даної перерви, внаслідок чого вимушені трішки зачекати.
Звернувшись до відділення, ми детально з'ясували ситуацію, яка сталась, та її причини:
На жаль, через технічні особливості касир не має змоги переглянути ваші поточні рахунки для здійснення операції поповнення, лише карткові. У зв'язку з цим, вам порекомендували звернутись до менеджера, задля формування платіжної інструкції для вас та з нею ви могли виконати поповнення поточного рахунку у касі банку. На жаль, під час формування платіжної інструкції, виник технічний збій, внаслідок чого це зайняло більше часу, ніж зазвичай 😥
Розуміємо, наскільки нашим клієнтам важливо отримувати швидке та якісне обслуговування, і нам дуже прикро, що під час вашого візиту до відділення вам довелось зіткнутись з незручностями, що були викликані таким несподіваним збігом факторів.
Ми постійно намагаємось мінімізувати час, який необхідний для отримання консультації та виконання операцій у відділенні, та покращуємо якість обслуговування у всіх каналах банку, задля того, щоб ви отримували лише позитивні враження від співпраці з нами 👌🏻
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталась, та дякуємо, що залишаєтесь з нами 💛
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)
Закрили рахунки, не надавши відповіді чому!
С 22 року була відкрита картка Є підтримка, на яку я купляла через Дію військові облігації, у липні місяці, я з банку зняла кошти на ремонт, менеджер мені повідомила що з самої карти я зняти гроші не можу і потрібно відкрити іншу карту, відкрили карту АТБ, я перерахувала на неї кошти і частинами в декілька місяців знімала гроші, пройшло 2 місяці, приходить повідомлення що мені заблокували картки
Увага!
Банк, використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин 24.09.2025 року на
підставі абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
З якого пере-пугу я хочу запитати так зробили? Окрім військових облігацій нічого не куплялося, гроші завжди були на рахунку банку, ви забирали з моїх грошей процент, гроші мої працювали на вас! І тут мені приходить повідомлення що рахунки закриті і я типу рецидивіст? Оператори нічого не знають. Як так виходить?, військові облігації не оподатковуються, не потребують під час воєнного стану підтвердження де взялися кошти, хоча вони не великі. Я встигла зробити виписку мені там нарахували півтора мільйона, я в шоці просто. Також оператор каже що це фінмоніторинг і він не ПОЯСНЮЄ чому. Як так виходить, якщо я тільки купувала ОВДП.
Шановний клієнт! Керуючись чинним законодавством України та виходячи з наявної інформації щодо суті та характеру фінансових операцій, АТ «СЕНС БАНК» використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин. Ознайомтесь з текстом листа.
Як державна установа, ми зобов’язані дотримуватися нормативних вимог і реагувати на будь-які порушення, тому в окремих випадках змушені припиняти співпрацю 😓
Серед можливих причин блокування, можуть бути:
— надходження інформації від МПС про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору клієнтом;
— офіційне підтвердження незаконної діяльності від правоохоронних чи інших уповноважених органів;
— наявність обґрунтованих підозр, сформованих на основі внутрішніх висновків банку.
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (3)
Приховані платежі по кредитках, спам-дзвінки.
І що ви думаєте? уже не один раз звонять з пропозиціями різного непотребу. Підтримка каже, що треба йти в їх банк і там щось писати, щоб вони видалити мій номер з їх спам-прозвонки. Це нонсенс.
Дзвінок був 24.09.2025 в 14:02. Опять впарювали кредитку. Номер 097−200−07−36
Ще дзвінок був 23.09.2025 в 11:54. Номер 067−200−08−37.
І це ще без фрахування спаму, коли відкрив ФОПа… але там всі банки наярювали як ненормальні…
Саме тому за моб додаток в цілому, який не дуже лагав — 1 зірка, плюс-мінус адекватна наявність готівки на початку війни в банкоматах — + 1 зірка, але -1 зірка за відмову видалити мої дані, і — 2 зірки за два спам дзвінки за вчора і сьогодні.
Розумію ваше занепокоєння. Однак, відповідно до п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний зберігати документи, копії, записи та дані, включно з інформацією про клієнтів, навіть після припинення правовідносин, протягом не менше 5 років. Це стосується всіх даних, зібраних у рамках виконання банком фінансового моніторингу.
Таким чином, на підставі цієї норми та відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону «Про захист персональних даних» банк не має права видаляти ці дані протягом визначеного законодавством терміну.
Але ми вільно можемо задовільнити ваше бажання, щоб вас не турбували з пропозиціями, продуктами, або ж іншими комунікаціями ✅
Ми уважно розібралися у ситуації й з’ясували, що з технічних причин ваша відмова від комунікацій з раніше поданого запиту не збереглася в системі. Саме тому вам продовжували надходити дзвінки 😔
Зараз усе виправлено — жодні небажані дзвінки чи пропозиції від банку більше не будуть вам докучати 🙌🏻
Щодо користування кредитною карткою — відсотки нараховуються щодня на поточну заборгованість, а списуються один раз у розрахункову дату, у вигляді проводки «Списання процентів за користування кредитом...». Якщо я вірно зрозумів, саме їх ви мали на увазі 🧐 Це в жодному випадку не додаткові нарахування — а ваші %% річних.
Усі ці нарахування можна легко переглянути у виписці по рахунку або звернувшись до нашої підтримки — ми завжди раді допомогти й усе детально пояснити 💙
Щиро перепрошую за завдані незручності та сподіваюся, що мені вдалося покращити ваші думки та враження від взаємодії з нами 👌🏻
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Написать комментарий
Знімають щомісячну оплату з заблокованих карток!
Справа у тому, що блокування картки не є її ануляцією або ж закриттям рахунку, це різні поняття. При блокуванні картки нею буде неможливо розрахуватися/провести операцію, до моменту її розблокування, але рахунок до неї продовжує бути активним, і плата за його обслуговування, відповідно, продовжує списуватися ☑️
Списання виконується з того рахунку, де є достатньо коштів для списання комісії.
Якщо ви не користуєтеся пакетом, але маєте два активні (не закриті) рахунки у гривні, плата за пакет початково списується з одного рахунку в мінус. Наступного місяця з другого рахунку в мінус. Два рази з одного рахунку комісія в мінус не списується ❌
Для уникнення списання плати за пакет послуг ви можете виконувати умови безкоштовності пакету (середньомісячний залишок власних коштів на рахунках фіз. особи або ж загальна сума торгових операцій за всім рахунками в пакеті). Переглянути їх розміри відповідно до вашого пакету ви можете у тарифах картки 💸
Або ж, я у разі, якщо картками та рахунками в подальшому ви не плануєте користуватись — ви можете їх закрити (не заблокувати), але для цього необхідно погасити наявну заборгованість. Після цього рахунки будуть остаточно закриті, і будь-які комісії або плати по ним не будуть стягуватись ⚠️
Також надаю інструкцію, як це можна зробити у нашому застосунку: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/6255860579090
Також, для закриття рахунків ви можете звернутися до нашої чат-підтримки або ж контакт-центру 🤝
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Номер контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно), для швидкого зв'язку з оператором скажіть двічі слово «оператор». Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).
Сподіваюсь, я зміг допомогти розібратися у ситуації, пояснити причини таких списань та описати перелік подальших дій для уникнення таких непорозумінь в майбутньому. У разі, якщо у вас залишаються додаткові запитання — ми завжди поруч та будемо раді допомогти, варто лише звернутися до нас за одним з каналів вище 🙏🏻
Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Жахливий банк та сервіс
Але справа не у вартості, а в тому що служба підтримки не вміє вести спілкування з клієнтами.
Коли мені зателефонували та я проговорила все своє незадоволення, у відповідь почула: зрозуміло.
Рахунок я закрила та більша до цього банку звертатися не буду, жахлива комунікація.
Справа у тому, що смс-інформування є основним каналом сповіщень про рух коштів, через що воно встановлюється для усіх нових карток автоматично. У застосунку клієнт може змінити канал на безкоштовні push-сповіщення, щоб уникнути таких списань у майбутньому.
Щоб це зробити, спочатку потрібно у налаштуваннях Sense SuperApp дозволити відправку таких сповіщень на ваш пристрій, ось інструкція як це зробити https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360017051259. Після чого у меню налаштування конкретної картки потрібно змінити канал із смс на push-сповіщення, https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016999079.
Якщо виконати ці дії, то плата за смс більше стягуватись не буде 👌
Прикро, що співпраця з нами закінчилась на такій ноті🥲 Але ми завжди будемо раді вас бачити знову у якості нашого клієнта. Гарного вам дня та бережіть себе 🤗
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Інформування клієнтів на дуже низькому рівні
Прикро, що розділ push-сповіщень для вас не є актуальним, адже у ньому регулярно виходять оновлення та новини, тож все ж таки радимо періодично його переглядати, задля того, щоб не пропустити важливі деталі 👌🏻
Окремо хочемо розставити всі крапки над «і» у питанні роботи смс інформування, аби у вас не виникало непорозумінь в майбутньому:
При відправці смс сповіщення, воно за замовчуванням направляється на зазначений вами в банку номер телефону. Проте, у разі, якщо за даним номером встановлено активний Viber, дане смс сповіщення автоматично переадресовується до нього. У разі, якщо Viber відсутній, або зареєстрований на інший номер телефону — смс надходить стандартно 🙌🏻
Сподіваємось, що змогли пояснити деталі ситуації та допомогти розібратися у питання. Ми завжди поруч і готові допомогти, задля уникнення будь-яких непорозумінь. Дякуємо вам, за те, що ви з нами 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Написать комментарий
Sense bank поверніть кошти
Працівники банку заявили що стався збій і вирішення даного питання займе до 180 днів. Прошу зауважити що збій це суто провина банку. А кошти які там знаходилися необхідні мені для життя прошу посприяти як найшвидшому вирішенню даного питання
На жаль, компенсація за операції, здійснені користувачем самостійно, не передбачена умовами обслуговування.
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Рахунок не відкривали, але друг уже є клієнтом банку, тому реферальна програма не діє
Після звернення підтримка повідомила, що син уже є клієнтом банку, так як подавав заявку на відкриття картки два роки тому (також за моїм посиланням). Але тоді банк повідомив, що картки відкриває з 18 років, тому він НЕ став клієнтом банку.
На жаль, очевидні речі не були сприйняті співробіниками підтримки.
Спеціально для співробітників Сенса витяг з їх програми — «Реферал — клієнт віком від 18 років».
Хочеться нагадати фразу — «подати заяву в РАЦС не означає одружитися»
Відповідно, кошти так і не отримав. Дрібниця, але відчуваю себе обманутим.
Окремо хочемо зауважити, що два роки тому оформлення дебетових пакетів ще було доступно з 16 років. Більш суворі вікові обмеження стосувалися саме кредитних продуктів 🙌🏻
Розуміємо ваші емоції, проте в даному випадку умови реферальної програми не були виконані, внаслідок чого бонуси, відповідно, не були нараховані 😔
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Незрозуміла і непрозора контора
Пропоную зупинитись детальніше на питанні умов користування та обслуговування картки ✅
Отже, по вашій картці діє нескінченний пільговий період на покупки, й за умови внесення мінімального платежу — відсоткова ставка для таких операцій буде 0,01% річних.
Але важливий момент: на перекази з картки чи зняття готівки він не поширюється. Для таких операцій одразу застосовується ставка 37% річних, відсотки нараховуються щодня, а списуються раз на місяць у розрахункову дату. Саме тому у застосунку Sense SuperApp ви й побачили суму 9,36 грн — це ті нараховані й списані відсотки за готівкові операції (переказ з картки на картку)👌🏻
Також по картці існує комісія за обслуговування у розмірі 100 грн. Вона списується, якщо станом на розрахункову дату по картці наявна заборгованість від 50 грн (без врахування розстрочок).
Ознайомитись із тарифами картки можна за посиланням https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon-from-29082025.pdf
Окремо зауважу, що у договорі прописується розмір відсоткової ставки для торгових або ж безготівкових операцій (покупок в POS/EPOS терміналах), а також для не торгових або готівкових операцій (переказів з картки на картку, зняття готівки тощо).
Ознайомитись із тим, які операції віднесені до готівкових або безготівкових можна за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004034180/360018617520
Радий був вам все пояснити! Буду щасливий бачити вас знову серед клієнтів Sense Bank 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Сенс Банк і Є-оселя
Для нас дуже важливо чути відгуки людей, які оформлюють «єОселю», адже ця програма створена саме для того, щоб підтримувати українців і давати можливість зробити крок до власного житла. Ми щиро цінуємо кожного, хто довіряє нам у цьому важливому процесі, і завжди прагнемо, щоб шлях до іпотеки був максимально зрозумілим та комфортним 💙
Щодо вашої ситуації — справді, розгляд затягнувся більше, ніж мав би. На етапі перевірки виникли моменти, які потребували додаткового уточнення та погодження, щоб усе відповідало вимогам програми та було застосовано коректно. Інколи такі нюанси можуть займати трохи більше часу, ніж очікується, і я розумію, що це могло викликати зайві переживання. Перепрошую, що вам довелося через це пройти 🙌🏻
Найголовніше — ситуація завершилася позитивно, й питання з видачею кредиту розв'язане ✅
Щиро дякую вам за ваше терпіння, витримку та довіру 💛 Дуже радий, що питання вдалося вирішити саме так, як мало бути!
Бажаю, щоб новий етап у власному домі приніс вашій родині лише радість, тепло та відчуття стабільності. Дякуємо, що обрали Sense Bank 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
Банк — *** навіть у дрібницях
Щиро дякую, що поділилися своїм досвідом — для нас важливо знати, як клієнти сприймають наші акційні пропозиції 💙
Водночас хочу повідомити, що з 02.09.25 діють оновлені умови акції: розмір кешбеку становить 5% замість 10%, а максимальна сума тепер обмежена 100 бонусами за період дії пропозиції😔
Таке рішення відповідає пункту 9.3 правил акції, який передбачає можливість змінювати умови або достроково зупиняти акцію, а точніше: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила»
Також ми опублікували відповідну новину у нас на сайті, переглянути її можна за посиланням: https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (5)
Не выполняют условия акции
Под День независимости они в своём приложении запустили игру: каждый день собираешь фигурки на небольшой локации. Проходишь пять уровней — получаешь возможность на протяжении семи дней получать кэш-бэк 10% со всех покупок от 500 грн., но не более 200 грн. Мелочь на самом деле, но да бог с вами. Прошёл я значит эту чудо игру — и действительно получил такую возможность. Из 200 грн. бонусов уже получил 98 бонусов кэ-бэка. Думаю, схожу в супермаркет, куплю на 1000 грн. продуктов — получу этот остаток из 100 бонусов. И что делает «чудесный» СЕНС банк? Меняет правила! И вместо 10% делает 5%, вместо 200 грн. бонусов — делает 100 грн. Т. е. я могу за оставшиеся два дня получить только два бонуса. СЕНС БАНК — вы ДНО, а не банк. Лучше вообще не устраивать акции, чем устраивать их вот так.
Дякуємо вам, що поділились вашими враженнями стосовно проходження гри й накопичення акційного кешбеку — для нас важливо розуміти клієнтські потреби й отримувати фідбек 💙
На жаль, від 02.09.25 банк вимушений змінити умови акції, зменшивши розмір кешбеку з 10 до 5%, та обмеживши максимальну суму бонусів з 200 до 100 за період дії акції 😔
Банк діє відповідно до пункту 9.3 правил акції, де вказано, що: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила».
Новина про зміну умов сьогодні була розміщена на нашому сайті, ознайомитись із нею можна за посиланням https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (5)
Де тарифи?
Зверніть увагу.
Також надаємо покрокову інструкцію, як це можна зробити: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016883399
У разі, якщо будуть виникати додаткові запитання щодо банківських продуктів, або будь які інші, що стосуються банку — наша підтримка працює 24/7 і завжди готова вам допомогти 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)
Швидко, але не без недолiкiв
Розуміємо, що електронна черга може здаватися зайвою при невеликій кількості відвідувачів, проте вона допомагає впорядкувати обслуговування та уникнути плутанини 🙌🏻
Дуже приємно чути, що ви залишилися задоволені якістю сервісу та швидкістю обслуговування. Завжди раді бачити вас у будь-якому відділенні Сенс Банку 🥰
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)
Якесь непорозуміння, а не банк.
Це доволі цікава ситуація, тому нам довелося більш детально в ній розібратися, аби мати повноцінну картину й можливість надати вам відповідь. Проте, все одно щиро перепрошую, що змусили вас очікувати тривалий час. Ми не маємо на меті затягувати процес розв'язання проблем й надання зворотного зв'язку, на жаль, саме в цьому випадку терміни дещо затягнулись 😔
Дійсно, при оформленні вашого кредиту — додатково було оформлено картку, для зарахування готівкових коштів, за які й була здійснена покупка товару. По цій картці був встановлений кредитний ліміт, який згодом ви зменшили, але не в повному розмірі. Внаслідок цього по картці почала нараховуватись комісія за розширений пакет послуг, передбачена умовами обслуговування картки, й списуватись за власні кошти, що ви внесли раніше.
Розуміємо, що ці списання могли стати для вас неприємною несподіванкою, але щиро раді, що наші колеги з відділення змогли допомогти вам повною мірою й все детально розказали 🙌🏻
Щодо роботи каси й поведінки касира — окремо спілкувався із директором відділенням та керівництвом мережі. На момент вашого звернення у касі була технічна перерва, тому вам дійсно довелося очікувати.
Стосовно дій касира, то ми з колегами провели роботу, аби надалі подібних інцидентів не виникало, адже якісна й людяна підтримка клієнтів — це наша цінність й головний аргумент, який допомагає нам залишати у клієнтів тільки позитивні враження після спілкування 😊
Просимо вибачення за цей неприємний інцидент, й сподіваємось, що наша плідна співпраця ще продовжиться. Будемо раді бачити вас в нашій Sense-сім'ї 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
Співробітник банку
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔
Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔
Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.
Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (9)