Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AlexAA1 11 октября 2022, 10:32
отличный банк, самая удобная апликуха и куча функционала — можно купить овгз (доллар или гривна) + валюта под депозит (адекватный курс) нет комиссии за обнал доллара. Заявку нужно подать за 10 дней и без проблем получить в отделение уе на сумму до 100к по лимитам НБУ
Сенс Банк
Ответ банка
11 октября 2022, 10:46
Дуже дякуємо за ваш відгук! Додали ще більше бажання працювати і ставати краще :)

Якщо будуть зауваження — обов'язково пишіть
Минфин
Ответ администратора
12 октября 2022, 12:27
Відгук зарахований (на 12.10.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jesura 10 октября 2022, 20:37
Хочу залишити свій відгук про найкращого оператора Нехай Нікіта, він дійсно на своєму місці, йому подобається те чим він займається і мені було дуже комфортно спілкуватися з ним! Моє питання не стосувалось глобальних проблем, та він підключився і вирішив моє питання, при цьому вже наступного дня він відправив мені посилку від банку з подарунками, та ще й зі смаколиками від себе, він міг нічого не робити в принципі, та все ж таки він проявив ініціативу до клієнта, не до ВІП клієнта, а до простої людини, і це підкупає більш за все!)
Сенс Банк
Ответ банка
10 октября 2022, 20:47
Ми безмежно раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням Нікіти 😊 Ми обов'язково передамо ваші теплі слова йому. Впевнені, що ваш відгук змотивує працювати його на всі 200% 💪
Минфин
Ответ администратора
13 октября 2022, 9:34
Відгук не зарахований (на 13.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Julialia 10 октября 2022, 18:33
Нараховують відсотки уявні списання піднімають ліміт-таким шляхом збільшуючи заборгованість
Просто жахливий банк я не розумію так обманювати людей, а саме цей **** cameleon
Знущання обкрадання людей
А це сума в місяць -800−1000 гривень на карточці яким чином шось ставиш на карточку, а вони якимось шляхом зникають

Хто в такій ситуації з цим банком коментуйте
Я буду подавати позов до суду
Сенс Банк
Ответ банка
10 октября 2022, 19:08
Ми повністю вас розуміємо, але наш банк жодними шархрайськими діями не займається. Всі нарахування відсотків, як і раніше, здійснюються згідно умов вашого договору. У випадку, коли на картці не достатньо коштів для погашення щомісячного платежу, по картці може виникати несанкціонована заборгованість, що негативно впливає на кредитну історію. Щоб її уникнути, банк може збільшувати суму кредитного ліміту на розмір цієї заборгованості, і на жаль, відмінити таке збільшення не можливо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DDR2 10 октября 2022, 0:14
Являюсь клиентом Альфа Банка уже много лет… и именно потому, что он крупный и КОМЕРЧЕСКИЙ!!! Сотрудники зарабатывают деньги, а не получают зарплату, как в госбанках.
Никогда за время сотрудничества небыло финансовых проблем: всегда банк платил вовремя в любой валюте без внутренних ограничений! … в отличии от Привата или Ощада.
К сожалению власти хотят его превратить в гос.кормушку типа Ощада или Привата и качество сервиса тут же упадет ниже некуда… Помню как Приват национализировали. Это плохо… это плохо, когда 2/3 банковского сектора контролируется и дерибанится государством (((Ни о каком развитии банковского сектора и речи быть не может.

Но ВРЕМЕННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ все-таки БУДЕТ:
«Временная администрация Фонда гарантирования вкладов физических лиц (ФГВФЛ) планирует зайти в Альфа-Банк сразу же по завершении работы в банке «Сич». Об этом UBR.ua стало известно от источника в Национальном банке Украины (НБУ), который пожелал остаться неизвестным.
«В Альфа-Банке скоро будет временная администрация. Из «Сичи» она идет в «Альфу», — рассказал источник в НБУ. Свою работу в банке «Сич» временная администрация Фонда гарантирования завершила в пятницу, 7 октября. Таким образом в Альфа-Банк временная администрация ФГВФО может зайти в любой день начиная с понедельника, 10 октября».

В цивилизованных странах сотни коммерческих банков, существует конкуренция между ними, поэтому депозитные ставки растут, а кредитные снижаются… но не в СОВКОВОЙ Украине, где депозиты по 10−15%, а кредиты по 35−40%…)

Не страна, а пародия!
Сенс Банк
Ответ банка
10 октября 2022, 8:41
Дякуємо вам за співпрацю! Однак просимо не робити завчасних висновків.

Рекомендуємо розглядати декілька варіантів:
1. Було декілька заяв від представників регулятора та інших гілок влади про те, що причин для націоналізації немає.
2. Навіть якщо націоналізація гіпотетично можлива, то це не має бути так «сумно», як в уже відомих прикладах, оскільки раніше причиною були погані фінансові показники, чого в нашому випадку немає.

Ще раз дякуємо, що ви з нами. Все буде добре❤
bvzbvz 9 октября 2022, 23:08
Створюють умови для порушення ЗУ «Про запобігання корупції»

При отримання доходу на певну суму (наприклад, у разі закриття депозиту та суттєвої зміни у майновому стані — отримання доходу) державний службовець згідно зі ст. 52 ЗУ «Про запобігання корупції» повинен повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції, надавши відповідну інформацію.
Проте в Альфа-Банку (Sense Bank) отримати необхідну інформацію неможливо, такі відомості цей банк надає лише у кінці року («довідка для декларації», що звісно відповідає ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції»). А для отримання інформації, необхідної для виконання ст. 52 цього ж Закону, Банк вимагає від клієнта сплатити 150 грн.

Логічно — давайте вимагатимемо гроші за те, що і так маємо надавати безкоштовно кожного року!!!

В інших Банках така інформація надається за декілька хвилин (МОНО та Глобус — можливо сформувати виписку у додатку при закритті депозиту, Аваль — інформацію повідомить оператор в чаті онлайн, надасть математичний розрахунок для перевірки… Альянс — відомості про нараховані відсотки та сплачені податки по депозиту наявні у самому додатку в інформації щодо такого депозиту, Крістал — якщо потрібно клієнту, направить таку інформацію навіть на електронну пошту…).

Але в Альфа-Банку (Sense Bank) про таке лише чули…
Сенс Банк
Ответ банка
17 октября 2022, 16:48
Наш агент допустився помилки, запропонувавши вам платну довідку в даній ситуації, оскільки ви досить детально пояснили що саме вам потрібно. Виписку за депозитом, або просто інформацію, звісно ж, ми можемо надати безкоштовно. Пробачте, будь ласка, нас за це непорозуміння. Роботу над помилками провели.

Сподіваємось, що все ж змогли вам допомогти в особистих повідомленнях, як це мали зробити з самого початку. Постараємось більше не допустити ситуацій, за які потім буде соромно 😊
Минфин
Ответ администратора
10 октября 2022, 14:07
Відгук зарахований (на 10.10.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тетяна Антоненко 9 октября 2022, 21:23
Написала жалобу, прошло 6 дней. Тишина.
Сенс Банк
Ответ банка
24 октября 2022, 15:15
Вітаємо, написали вам ще 9.10 в особисті, але ви, на жаль, не відповіли. Тому переглянути ми нічого не можемо. Якщо все ж таки буде вільний час — зверніться повторно до нас.
sanook 8 октября 2022, 19:27
альфа-Банк предложил, в телефонном режиме, долг по кредитной карте перевести в рассрочку под 27% на 5 лет. Сообщили, что карта будет закрыта для расходов и вносить только установленную сумму. В приложении надо подтвердить согласие. Согласился. Прошел месяц, вкатали сумму о которой договаривались, платеж за страховой пакет (который не должен действовать), списание за операции с наличкой (откуда если карта закрыта на расход). последние два платежа составляют две трети!!! от суммы процентов. То есть при общении сообщили одно, а навязали другие услуги. Просто ппц.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 декабря 2022, 13:49
Ми просимо вибачення, що вчасно не змогли вирішити ваше питання. Повторно зв'язавшись з вами, розпочали займатися вирішенням проблеми. Нарешті ми можемо написати ці слова із відчуттям щасливого банку — ваше питання вирішено!
Повернули клієнту 2 реструктуризацію, котру він і оформив. Зі святом ЗСУ!
Тетяна Овдій 6 октября 2022, 23:01
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 106/2
З самого початку свого відгуку, хочу відзначити за сумлінну працю та допомогу у вирішенні мого надскладного питання, яке дані працівники банку так старанно хотіли виконати та дійсно зі всією душею хотіли допомогти клієнту банку цілих 2 тижні поспіль, відвойовували мої законні права, як клієнта банку — таких співробітників ПАТ «Альфа — Банк», а саме: Ганна Коноваленко (надає допомогу через онлайн чат) та Куролап Вікторія (працівник Святошинського відділення банку в м. Києві). Закликаю ПАТ «Альфа — Банк» цінувати таких сумлінних працівників банку — дійсно цінних, зі справжнім покликом серця та завзяттям до роботи в допомозі будь якому клієнту банку.
13 серпня 2022 року мені надійшов дзвінок від співробітника ПАТ «Альфа — Банку про те, що я можу скористатися гарячою пропозицією від банка і збільшити кредитний ліміт, також скористатися ще певними продуктами банку.
13 серпня 2022 року я збільшила кредитний ліміт до 50 000 грн і почала користуватися кредитними коштами, постійно користуючись перевагами перебування в льотному періоді, щоб не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами.
22 вересня 2022 року пізно ввечері в мобільному застосунку «Sence» я отримала повідомлення про те, що «Стоп прострочка», що в мене наявна прострочена заборгованість за кредитним договором станом на 22.09.2022 р. і що вже завтра і кожного наступного дня сума буде змінюватися, і таких повідомлень мені прийшло ще 2 вже зі збільшеними сумами боргу та нарахованими стандартними відсотками по даному кредиту.
Налякана та стурбована цією обставиною, я відразу ж звернулася в чаті банку до представника банку Владислава Мельник, який був не компетентним та мене запевнив в тому, що по моїй картці просто доступна реструктуризація і з карткою все гаразд, я його переконала в іншому, надавши всі докази того, що в мене є підтвердження того, що я мала перебувати в пільговому періоді ще до 16 жовтня 2022 року, що банк не логічно діє, а саме — після підвищення кредитного ліміту, що мало місце 13 серпня 2022 року, без будь яких повідомлень в мобільному застосунку «Sence» — зменшив кредитний ліміт 16 вересня 2022 року майже вдвічі від суми кредиту, який був схвалений по картці, в зв’язку з чим в мене на картці вийшла чимала заборгованість, через що мені в статусі «боржника» почали нараховуватись % за користування кредитними коштами, хоча я до цього часу за день до надходження повідомлень про наявність прострочки зверталась до чату, а саме 21 вересня я листувалася з Тетяною Ткаченко, яка також була некомпетентною і також мене запевнила в тому, що я в пільговому періоді та в мене все добре по картці і що на всі мої покупки діє пільговий період, запевнила що на готівкові операції він не діє, тому в мене знялося з рахунку 12 та 2 грн і що перейматися з даного приводу не потрібно.
Коли ситуація набрала критичного розвитку, мені почали надходити дзвінки від співробітників відділу прострочки з нахабною манерою розмовляти з боржниками, приходити повідомлення про те, що мені вже за прострочку банк нарахував майже 300 грн і мені потрібно терміново сплатити всю суму заборгованості, співробітник банку Владислав Мельник в чаті банку повідомив, що питання потребує детальнішого вивчення та він перемикає мене на співробітницю банка — Ганну Коноваленко, яка вже з 22 вересня 2022 року (2 тижні) кожного дня мене підтримувала та налаштовувала мене на позитивне вирішення мого питання.
Я їй довірилася та не поспішала вносити суму заборгованості, а тим часом, станом на 05.10.22 — мені набігло відсотків до сплати за прострочку кредитної заборгованості в розмірі: 280, 54 грн.
Ганна Коноваленко обіцяла вирішити питання по помилковому зниженню кредитного ліміту, через що банк самостійно вивів мене з пільгового періоду — це викликало прострочку, хоча фактично — я в пільговому періоді повинна була залишатися до 16.10.2022 року, та внесла невелику суму поповнення картки, яка значилася в мобільному застосунку «Sence» під даними кредитної картки. За цей час банк почав нараховувати стандартну відсоткову ставку та надсилати повідомлення про наявність прострочки в мобільному застосунку «Sence».
Всі наявні докази підтвердження факту відсутності вини з моєї сторони — я надала Ганні та Вікторії, також зафіксовані мої неодноразові звернення у Святошинське відділення АТ «Альфа-Банк» по проспекту Перемоги, 106/2 в м. Київ, також в чатах та на гарячій лінії ПАТ «Альфа — Банку, які змусили мене чекати 2 тижні вирішення мого питання та сподіватись на позитивне його вирішення, через що продовжувалося нарахування відсотків (станом на 05 жовтня 2022 року — 280, 54 грн.) по факту сума може бути більшою.
06 жовтня 2022 року Ганна Коноваленко в чаті банку в мобільному застосунку «Sence» повідомила мене, що хоч якось хоче прикрасити мій сьогоднішній день, написала, що моє питання майже вирішено, щиро вибачалась за довготривале вирішення мого питання (2 тижні) та сповістила про те, що кредитний ліміт все-таки повернути мені на кредитну картку не вдасться, він вважається закінченим та не продовженим на рік, але в знак мінімальної компенсації з боку банку — мені буде нараховано 50 бонусів в мобільному застосунку «Sence» та я все-таки сподіваюсь, що надані мною докази в повному обсязі щодо помилки з боку банку в даній ситуації, банк вивчить повно та всебічно та анулює ті несанкціоновані нараховані відсотки по штучно створеній заборгованості (прострочці), яка не мала мати місце ще до 16 жовтня 2022 року.
Бажаю всім успіху у вирішенні питань!
Сенс Банк
Ответ банка
7 октября 2022, 9:28
Вітаємо! Ознайомились із вашою ситуацією, і дійсно засмучені, не менше вас, що таке сталось. Передаємо ваш відгук всім вказаним агентам, і також напишемо вам у особисті повідомлення, щоб дослідити ситуацію повністю, та спробувати її вирішити на вашу користь. Сподіваємось на плідну та позитивну співпрацю♥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nitsikus 6 октября 2022, 12:35
При закрытии счетов банк настаивает на заполнении «стандартной формы», где прописаны условия, с которыми я не согласен. Тем самым нарушает действующее законодательство —

ПОСТАНОВУ від 29.07.2022 № 162 «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500−22#Text п. 26 — «Користувач має право самостійно оформити заяву про закриття рахунку в довільній формі із зазначенням реквізитів, визначених у додатку 2 до цієї Інструкції для відповідного користувача.»

Согласно этого пункта я составил заявление в произвольной форме. Прошу закрыть счета. А текст ниже, предложенный вами, я писать не буду:

«Поданням та підписанням цієї заяви, підтверджую (ємо), що ознайомлений (і) з тим, що відповідно до особливостей роботи та правил міжнародних платіжних систем, грошові кошти за операціями здійсненими з використанням електронних платіжних засобів та клірингові вимоги за такими операціями, можуть надходити до Банку протягом не більше як 180 календарних днів, з моменту ініціювання платежу з використанням електроного платіжного засобу, в звязку з чим, беззастережно погоджуюсь (-ємося), що (і) у випадку надходження до Банку такої клірингової вимоги про здійснення платежу (клірингу), ініційованого Клієнтом або його уповноваженою особою до моменту закриття поточного рахунку, до якого було емітовано електронний платіжний засіб, і (іі) задоволення такої клірингової вимоги за рахунок коштів Банку, — відшкодувати будь-які витрати та/або збитки, викликані/заподіяні здійсненням Банком задоволення такої клірингової вимоги за рахунок власних коштва Банку. Задоволення такої вимоги Банку зобов’язуюсь здійснити не пізніше п’ятого календарного дня, з дня направлення Банком відповідної письмової вимоги, на останню відому Банку адресу місця реестрації (фактичного проживання) Клієнта. »
Сенс Банк
Ответ банка
6 октября 2022, 13:03
Вітаємо! Окрім постанови НБУ ви також у банку підписували Договір про Комплексне Банківське Обслуговування, де все було вказано та прописано. Проте, додатково ми напишемо вам у особисті повідомлення, щоб переглянути ситуацію ще раз, та вирішити♥
dustodessa 5 октября 2022, 20:23
есть две карты red и выгода с сентября месяца (только заметил)помимо всех процентов списаний и т. д.возникло списание 100 грв за пользование картой, просроченных платежей нет, на выгоде лимит 100 грв за обслуживание-100 и у кого не узнавал у знакомых тоже самое, чего далеко не ходить у жены тоже карта алфы 93грв процент за пользование кредитными средствами и плюс 100 обслуживание))говорят ваши кредитные средства подорожали и Нбу подняли ставку до 25 процентов.Правильно будем с клиентов по 100 с каждого клиента сбивать и норм вот такое отношение от альфы
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 октября 2022, 14:54
З 1 вересня банк ввів щомісячну комісію для карток RED, Сaméléon, Альфа Travel, ФОКС КЛУБ, ВИГОДА та Максимум за розрахунково-касове обслуговування (РКО) в розмірі 100 грн. Списання комісії відбувається тільки, якщо сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше, якщо заборгованності немає — РКО не буде.

Якщо у вас або ваших друзів залишилися питання щодо РКО, то ви можете звернутися до нас у чат підтримки з додатку або ж написати нам у соціальних мережах.
SenkoDV 5 октября 2022, 17:16
Некому, видимо, обучать данных телефонисток. А манерам надо научить. Вопрос: почему не платите кредит? Ответ: потому что доходы упали, родственникам помогаю, пытаемся выжить! Вопрос: а зачем брали кредиты? Ответ: потому что гладиолус! Вопрос: как вы разговариваете с сотрудником банка? Ответ: а ты кем себя возомнила, уважаемая унижаемая?
Я поняла. Ставлю пометку на повторный звонок.

Скажу сразу, я Кличко и его администрацию нагнул, и каждый мой приход к ним создает для них массу проблем. Прийти мне в разные отделения банка и создать вам проблем тоже не составит труда. Вы вообще потерялись? У нас в стране война! Откуда деньги брать? На все денег не хватает. Сейчас едим 2 раза в день, если по везет.
Сенс Банк
Ответ банка
12 октября 2022, 11:53
З ваших слів не бачимо, що співробітниця була грубою у відношенні вас, якщо це не так, то ви можете написати нам в чат підтримки і ми розберемось із ситуацією. Рішенням від Національного банку України є припинення нарахування пені та штрафів, для полегшення виконання зобов'язань перед кредитором. Але не сказано про те, що ви можете не платити. Розуміємо ситуацію, оскільки самі ж в ній знаходимось. Уточнюємо, що зараз в банку існують акції та пропозиції для клієнтів у яких є складнощі з погашенням: акція 80/20 та реструктуризація. Ви можете ними скористатись у разі доступності.
lizzok 4 октября 2022, 21:22
На моє питання відповів швидко, оперативно, підняв настрій, зробив купу компліментів, взагалі виявилося у нас електронне кохання в сенсі 🤣🤣❤️Будь ласка призначте йому премію, бо то любов у додатку
Сенс Банк
Ответ банка
5 октября 2022, 8:18
Підняли нам настрій із самого ранку, а ми будемо підіймати його Владиславу♥ Вже передаємо йому ваше електронне кохання, м'які, теплі обійми, та можливо ще щось🤗️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим 234 4 октября 2022, 18:19
Я ждал 4 месяца закрытия квартал по информации вашего оператора. долг был закрыт — сейчас мне говорят о какой-то новой задолженности. я подаю в суд на вас и на ваш ужастный банк.

ваши операторы — не обладают никакой информацией, я называю точные номер договоров — они их не могут найти. жду связи месяц!!!

чистой воды мошенники и дилетанты.для добавления компании необходим логотип.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 октября 2022, 14:40
Перевіривши ваші дані, надали відповідь щодо заборгованності. Також додатково надали контакти для зв'язку із банком. Якщо у вас залишилися додаткові запитання, з радістю надамо відповідь на них.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Malevan 4 октября 2022, 11:48
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Д. Яворницкого, 109-А
Ранее писал отзывы об этом банке как не плохом банке, даже в это не лёгкое время. Моё мнение о нём не изменилось, есть правда ещё к чему стремится. С этим банком знаком уже довольно долго, соответственно являюсь его клиентом. Сегодня посещал банк с целью проведения финансовой операции. Свои задачи что я хотел выполнить у меня получилось, банк полностью выполняет свои обязательства перед клиентом.
Сенс Банк
Ответ банка
4 октября 2022, 12:28
Безмежно вдячні за ваш відгук. Нам дуже приємно, що ви залишаєтесь з нами 😉 Будемо і надалі робити все можливе для того, щоб ви залишались задоволені нашим банком, навіть в цей не простий час.

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
marcutamarina 3 октября 2022, 23:24
Доброго вечора, я користувалася карткою альфа банк пару разів поповняла ії і зняла готивку і мені банк відмовляється обслуговати по статти 15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».І в мене плюс до цього є мінус на картку 47 гривень який не знаю як появився і його не можу оплачувати так як не має доступа
GGIIKK 3 октября 2022, 20:50
Я є клієнтом Альфа-банку від часу його появи в Україні. Завжди вважав його надійним, системним банком з гарним сервісом, уважними співробітниками та прекрасною інтернет-підтримкою. Зараз все кардинально змінились.
У серпні поточного року залучив до нових клієнтів даного банку свою дочку, про що зараз дуже шкодую і буду радити всім НЕ користуватись послугами цієї фінансової установи.
1.10.22 р. перераховав на нову карту Sence Cameleon своєї дочки 1500 грн., а наступного дня — 2.10.22 р. кошти в сумі 934 грн. буди викрадені співробітниками Альфи. Дочка отримала sms повідомлення від АТ «Альфа-банк» про списання коштів (934 грн.) з карти Sence Cameleon. У мобільному додатку з’явилася квитанція, яка підтверджує дане списання невідомою їй торгівельною точкою. Дочка ніколи не співпрацювала з даним магазином, не заходила і не реєструвалась на їх сайті, не здійснювала жодних покупок, не надавала будь-які дані карти.
CVV код і дата завершення дії карти нікому не повідомлялись в принципі, жодних покупок в інтернеті не здійснювалось взагалі. Карті випущена 1,5 місяці назад і використовувалась для купівлі продуктів у звичайних магазинах (оффлайн).
Після негайного звернення дочки до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та заблокування карти, їй було відмовлено у негайному повернені коштів, зазначено, що вона сама винна у скоєному та спрямовано розбиратися зі службою підтримки невідомого їй магазину, хоча вона не є його клієнтом і ніколи з ним не співпрацювала.
Після мого особистого звернення (як vip-клієнта) 2.10.22 р. до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та наполегливих вимог його зареєструвати на повернути кошти була надана обіцянка терміново розібратись у ситуації та повідоми мені результати наступного дня після обіду. Зрозуміло, що ніхто не збирався це виконувати, ніяких повідомлень не було, при черговому спілкуванні з оператором була відповідь: «очікуйте».
Висновки:
— банк краде кошти клієнтів з їх рахунків,
— відмовляє в прийнятті звернення про незаконне списання коштів, «перекидаючи» проблему на клієнта.
Потенційним клієнтам категорично не рекомендую, існуючим клієнтам — закривайте всі рахунки і припиняйте всі відносини з даною фінансовою установою.
P. S. Дуже шкодую, що завдяки моїм рекомендаціям дуже багато людей стали клієнтами даної фінансової установи.
Сенс Банк
Ответ банка
12 октября 2022, 13:37
Дійсно, ситуація склалась дуже не приємна, тому перш за все приносимо вибачення за незручності. Щодо даного списання, то через певну технічну помилку відбулась підв'язка нової картки вашої доньки до даного ресурсу, котрий списав кошти. Про цю технічну проблему вже відомо і наші спеціалісти працють над її вирішенням.
Стосовно списаних коштів, то після розгляду скарги щодо вашої ситуації, сума має бути компенсована.
Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на подальшу співпрацю. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
kste 3 октября 2022, 15:40
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 30-А
В старенької мами пенсіонерки закінчився депозит 30го вересня. Наступного робочого дня (3 жовтня) підїхали у відділення. Нам кажуть — усе, депозит автопролонговано, приходьте 31го березня 23го року. Нічого робити не збираємось.
При цьому відмінити автопролонгацію через веб банкінг зробити було неможливо (помилка системи — ʼдепозит був відкритий у відділенніʼ). Звичайно ніхто не задзвонив, аби попередити про закінчення (я спеціально передивився історію дзвінків за тиждень). Тобто роблять усе щоби притримати гроші. Це звісно не крадіжка чи шахрайство але якість сервісу — низька.
Користуюь особисто послугами інших банків, мав подібну ситуаці., мені передзвонили, попередили, сказали що є 3 робочі дні на те щоби забрати гроші, тут нічого подібного.
Сенс Банк
Ответ банка
3 октября 2022, 16:11
До деяких депозитів пролонгацію підключають від самого початку, вас (або ж вашу матір) мали попередити про це перед відкриттям депозиту, до того ж, це вказано у договорі про депозит. Можете додатково звернутись до відділення (якщо відкривали депозит саме у відділення) та уточнити з приводу відключення пролонгації депозиту♥
Проблема решена
Тарас Ткаченко 2 октября 2022, 22:28
30 сентября совершил покупку. Банк верно указывает остаток на счету — ≈2865 грн. На Доходном сейфе у меня 20.000 грн. 1 октября утром в магазине перевожу 2000 грн с Доходного сейфа. Пришло сообщение, в котором подтверждается перевод и указывается верный остаток на ДС — 18.000. На кассе идёт отказ и указывается остаток — 428 грн!!! Пишу в чат поддержки, прорываюсь сквозь абсурд робота «а вы были на море» и «давайте споём» (да-да, это поддержка банка!!!) и получаю ответ «в течении 24 часов мы разберемся и ответим. Ну, уже больше 36 часов прошло, ни денег ни объяснений. По их же собственным сообщениям видна эта «дыра», но для нынешнего банка это, видимо, норма. Был нормальный банк, а стало глючное убожество (как их теперешнее мобильное приложение по сравнению с прошлым)…
Сенс Банк
Ответ банка
4 октября 2022, 8:54
Розібралися з проблемою в особистих повідомленнях.

Деякі зауваження, наприклад, по вдосконаленню повідомлень про операції вже плануємо реалізувати, а також удосконалення розділу Історія, щоб подібні непорозуміння залишилися в минулому.

Дякуємо вам за розуміння
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andry22 1 октября 2022, 19:58
Кредитних коштів немає, робив переказ власних коштів на карту іншого банку,і потім приходить що з мене зняло 20 грн комісії в Кредит (за переказ з картки хамелеон на карту іншого банку, коли це має бути без комісії?) Власні кошти переказував, ліміту немає.
Підтримка в чаті рекомендує погасити терміново заборгованість, бо будуть проценти.
За що так комісія? За перекза власних коштів на карту іншого банку, де по тарифу хамелеона це все без комісії?
І щей підтримка пише що буде довго вирішуватись,і будуть йти проценти на ту незаконну заборгованість.
Сенс Банк
Ответ банка
12 октября 2022, 12:05
Розуміємо вас, подібне списання пов’язане з термінами зарахування платежів на рахунок в неопераційний час (п'ятницю після 19:00 та вихідні дні), тому фактично спочатку проходить списання операції по рахунку, а після цього вже зарахування поповнення — про дану проблему знаємо та шукаємо шлях її вирішення. Дані комісії повертаємо по звернення через канал підтримки, бачимо від вас звернення, кошти повернуться орієнтовно протягом 3х робочих днів
Тетяна Антоненко 1 октября 2022, 14:34
Добрый день. Сняла депозит, просила менеджера в телефонном режиме, закрыть мне карты, так как, на счету не оставалось денежных средств и пользоваться ими я уже не могла, потому-то не попадала под критерии клиентов А—Клуба. Мне было предложено перейти в розницу, что я успешно и сделала. Но… В конце сентября у меня на карте —500 грн., якобы за обслуживание клиента А—Клуба. Из переписки с менеджером выяснилось, что мне счёт не закрыт, что я не позвонила и не написала просьбу закрыть мне счета, что это полностью моя вина и моя зона ответсвенности, что она здесь вообще не причём. Но для чего того личный менеджер тогда??? Я отказалась платить эту комиссию, на что мне менеджер сказала, что попробует подать на «сторно «, проходит неделя, интересуюсь, как мои дела, говорит что отказано, но мне хотя можно об этом было сообщить??? Я не уверена, что на «сторно» вообще подавала менеджер. Переписывалась с менеджером пол дня, все равно, что слепой с глухим. Результат никакой. Я отказываюсь платить эту сумму, она возникла не по моей вине. Тем более, что я уже не раз оплачивала непонятные комиссии за пользование кредитными средствами. Я бывший сотрудник этого банка, и не по наслышке знаю, как закрываются счета и карты в банке, без присутствия клиента, в телефонном режиме без заявления … прошу разобраться, чтоб не было мне ещё одного начисления уже в этом месяце. Заранее спасибо.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝