×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.2 |
USD | 42 | 42.65 |
Все курсы банка |
хороший банк
Комментарии (2)
Меняют дату расчетного периода как хочется самим
Комментарии (1)
Регистрация в сенс банке
Комментарии (1)
Не повербанк банк!
К 17−50 оба кеш-ин банкомата выключаются, 1 я успел загрузить на сумму 60500грн — там еще пара людей стояла за мной хз что собирались делать — болтали по телефону — ну в общем собирались тоже что-то делать — но при#$ли от ситуации — такое вот повер-банк отделение банка…
Заявку на горячую линию сразу сделал — номер банкомата A2404721
Аллу сразу «прошел» — сказав коронную фразу «Упс… щось пишло не так».
Оператор принял заявку
НО!!!
Я был в повер-банк отделении!
Мне ждать денег от 7 до 45 рабочих дней!
Отзывы на минфине не радуют — относиться не только к Сенс-Банку!
Следует ли писать жалобу в НБУ на счет ПоверБанк отделения? Какую отвественность несет банк за не соотвествие «ПоверБанк отделение банка?»
Следует ли писать заявление в полицию-прокуратуру в случае если вся сумма не будет засчитана на карту?
Комментарии (11)
Списали комісію понад 60 доларів (за транзакцію на ~1500$) за використання Apple Pay.
Жоден банк не бере комісію за використання Apple Pay. Жоден.
Будьте обережні.
Загнали валютну дебетову картку в мінус постфактум.
Комментарии (2)
Снятие валютного депозита
В сенс банк сделали нововведение на заказ валюты. Это нужно делать за 10 дней после окончания депозита. Т. е. средства должны быть уже на карте + 10 дней.
Ссылаются на тяжелую логистику, но скорее всего, что есть какие-то проблемы.
Ведь не логично совсем. Пусть даже есть проблемы с логистикой, окей. Я же специально заказываю за 10 дней. Могу за 20 дней, если надо. Но они отказывают в бронировании валюты.
Значит не в логистике дело, а попросту нет денег. Не рекомендую Сенс для открытия депозита. Даже в мной нелюбимом ПриватБанке выдают валюту день в день.
Це правило відносно нещодавно ввели, і працює воно при наступних умовах:
1. подача на бронь готівки можливк при наявності, коли кошти вже зараховані на рахунок;
2. термін очікування валюти — 10 робочих днів з дати замовлення.
Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості. Ми розуміємо ваше обурення, але сподіваємося, що вже скоро ситуація зміниться. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (4)
Не забезпечують вчасного повернення валютних депозитів. Затримують кошти на внутрішньобанківських операціях
Проблема з видачею валютних депозитів.
Банк, всупереч договору на обслуговування клієнтів, нав’язує вигаданий термін повернення коштів клієнтів — через 10 робочих днів, тим самим безкоштов нокористуючись коштами клієнтів половину місяця. З тривалими завчасними переписками в чаті та дзвінками на гарячу лінію довів абсурдність цих вимог та «з боями» добився виплати депозиту в день завершення договору.
Але, не тут то було. Банк вирішив «відігратися» і затримав зарахування коштів на пластик з поточного валютного рахунку на сім годин. Хочу зазначити, що це внутрішньобанківська операція, яка мала б провестися максимум до години часу.
Через затримку оновлення залишку на картковому рахунку, отримання коштів в касі стало неможливим і я змушений був провести у відділенні половину робочого дня, очікуючи поки «внутрішній техвідділ» натисне кнопку та оновить залишки по рахунках.
Ні дзвінки керуючої відділенням, ні запити оператора не врегулювали проблеми.
1) долар або євро має бути вже зарахован на рахунок;
2) дійсно, зараз за правилами банку при броні валюти термін на видання — 10 робочих днів. Це обумовлено логістикою в період військового стану, ввели це нещодавно, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали. Ми чекаємо змін в кращу сторону :)
Написали вам у приватні повідомлення щодо уточнення вашого питання, що кошти не відразу розподілилися, а на жаль, із запізненням. За це щиро вибачаємося, але на жаль, ви не надали даних для перевірки. Тому сподіваємося, що з часом напишите нам з уточненням.
/Ярослав
Комментарии (7)
Cкарга на оператора в чаті
Питання було за оплату неактивного рахунку, вона написала що оплати за неактивний рахунок по картці хамелеон не буде, якщо на картці буде залишок більше 500 грн.
Но це не правда.
Чат був на сайті, вона підключилась о 21:48
Чому тут такі некомпетентні оператори, думав в приват набирають аби кого, но ви гірше привата на рахунок операторів в чаті
Комментарии (3)
Открытие депозита. Маленькая ошибка
Я понимаю причина, что межбанк не работает. Но все равно. В других банках, даже Приват, + 2 дня если открываешь в выходной пл срок не добавляется.
Комментарии (1)
Мене банк порадував
Ми вже почали повертати/надавати кредитний ліміт за індивідуальною пропозицією в додатку, тому тут все файно 🤗
Щодо сплати комунальних платежів.
Зайдіть саме в розділ «Перекази/Платежі» і знайдіть потрібний вам ресурс для поповнення. Як альтернатива, можете зробити повний переказ за реквізитами, після чого додати шаблон на головний екран. Наступний раз будете робити переказ в 1 клік 💛
Комментарии (4)
Минус на карте Є-Підтримка
Комментарии (2)
Обман та маніпуляція при видачі депозитів
АЛЕ не приймає замовлення до закінчення депозиту — що не має ніякого відношення до питань логістики, а являється формою шахрайства з боку банка так як клієнт обмежується в користуванні коштами ще на +10 робочих днів.
Комментарии (4)
перевипуск карти її отримання та активація
Дякуємо за теплі слова, які гріють в таку холодну пору року. Бажаємо вам переможного 2023 року і мирного неба. Все буде — Україно 💛
Комментарии (1)
Неправдива інформація від банку
По-перше, дезинформує про наявніст проваджень від приватного виконавця, по-друге, пише про якісь «всі арешти», коли річ іде про можливість користування коштами.
Арешти знімаються в виконавчій і якби ваш банк працював, а не смайлики обирав, то ще у лютому ви би повідомили вірні дані виконавця, а не відправили мене у іншу виконавчу службу, яка не накладала арешт (підтвердження є у ваших відповідях в вайбер)
Наявність проваджень ми не можемо переглянути через відгуки, якщо ви хочете уточнити чи є у вас арешт на рахунок чи на суму — ви можете написати нам у приватні повідомлення і ми все уточнимо. Також можемо уточнити вашого приватного виконавця, до якого вам потрібно звернутись, щоб він передав нам документи, і арешт був знятий😊
Комментарии (3)
Банк не виконює Розпорядження КМУ номер 198-р від 02.03.2022 р
Але «гаряча лінія» банку та його співробітники в відділенні вигадують різні пояснення для відмови у користуванні коштами. Їм надійшла постанова по суммі стягення 1827 грн.
У відділенні вигадали, що треба бути «єдиним кормільцем», у «гарячій лініі" — що арешт повинен бути не на рахунок, а на кошти (
В Розпорядженні вказановсе чітко, але банк під час воєнного стану «викручує руки»
Комментарии (7)
Заблокировали аккаунт (все карты)
Комментарии (5)
Як Sense Bank нахабно краде і привласнює кошти з рахунків
Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.
Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!
Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.
Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!
За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.
Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!
Комментарии (5)
Кредитный лимит не для всех
Что вы думаете? Кредитный лимит — 0. Поддержка говорит, что «система автоматически принимает решение».
Есть официальная работая, госслужба, хорошие доходы и чистая кредитная история. Что ещё надо?
Если мне отказали в кредитном лимите, то пусть покажет идеального заёмщика. Смешно.
Решил так: если за неделю ситуация не изменится, закрою счёт.
Комментарии (7)
Не прозорі комісії які призводять до втрати грошей
Дуже дякуємо вам за зворотній зв'язок з приводу відображення комісії в додатку.
З приводу цією комісії спробуємо уточнити і напишемо вам в особисті, одразу як будуть деталі
Комментарии (5)
Велика подяка «Клешня Яна»
Написать комментарий