Оператор 5, банк 3
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 1 июля 2021, 16:46
- #
Cutlass, Можете надати ваш ідентифікаційний код в приватному повідомленні ми перевіримо інформацію по Альфа-чеку. Дякуємо!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Все курсы банка |
Умови прозорі, за 4 місяці переплата 1% річних (це я порахував в абсолюті, бо зрозуміло, що «нульова відсоткова ставка, але є комісія», класика в цілому, але рахувати я вмію).
Безпосередньо перед відкриттям цього інтернет-кредиту (саме так називається розстрочка) я навмисно відкрив їх віртуальну картку, щоб зручніше було слідкувати за сумою до погашення і власне платити кредит (з картки іншого банку на картку альфи долітає швидше, а потім з альфи на кредит альфи має бути так само швидко).
І от час першого платежу — заходжу, а в мене сума поточного рахунку зменшилась на 25 грн. Виявляється, в мене автоматично підключена послуга «Альфа-чек», а це смс сповіщення.
Я обслуговуюсь в багатьох банках і тільки у відсталому «Укргазбанку» (тепер вони «еко») є плата за обслуговування картки.
Альфа вирішила зробити схожу фігню.
Ну я з цим окей, але при відкритті рахунку «все було безкоштовно» і цю послугу я не замовляв.
Чому оператору 5 — я одразу написав в чат підтримки, 25 грн. сторнують і розповів як відключити послугу.
На це я не сподівався, думав скажуть «сам дурак».
Так що якось так. Питання можливо дріб'язкове, але я критично не люблю такі от «блохасті» речі. Вони випилюють довіру.
Всім гарного дня!
п.с. секретна фраза від продажників кредиток від альфи — «ваш сервіс зараз переростає в нав’язливий», саме після цих слів оператор вибачилась і завершила розмову, в якій 5 хвилин намагалась мені розповісти, як управляти своїми фінансами з кредиткою від альфи