Є мобільний банк, але у відділення потрібно побігати в т. ч. через несподівані блокування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 28 мая 2021, 13:14
- #
roman4ak, Просимо надіслати в приватному повідомленні ідентифікаційний код. Таким чином ми зможемо відшукати Ваші дані, розібратися в ситуації та надати якісний зворотній зв’язок
Дякую за допомогу, проблему вирішили.
При зверненні в чат, на жаль, на питання чи можна отрмати картку поштою, сказали, що ні, тільки у відділенні.
Прохання проінформувати працівників підтримки, що можна і поштою отрмати :)
При зверненні в чат, на жаль, на питання чи можна отрмати картку поштою, сказали, що ні, тільки у відділенні.
Прохання проінформувати працівників підтримки, що можна і поштою отрмати :)
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 31 мая 2021, 10:09
- #
Дякуємо за розуміння, роботу проведемо.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Все курсы банка |
На перший погляд сучасний і дружелюбний. Реєстрація пройшла дуже легко, всі дані підтягнулися з Дії, через добу видали віртуальну карту.
В чаті пишуть «Ми вміємо не лише в консультацію», але, на жаль, і в консультацію не дуже вміють :)
В чому недоліки?
1. При реєстрацію через додаток видають тільки віртуальні картки (гривня і долар), які можна привязати до Google/Apple pay, але банкомати для зняття з телефону є далеко не всюди. Пластик можна забрати тільки у відділенні (термін виготовлення 7 роб. днів).
2. Переказав гроші (приблизно 50тис грн 2 платежами) з того самого банку з котами. Все ок, навіть встиг частину перевести в долари. Решту перевів у «Дохідний сейф».
Наступного дня при виводі з сейфу видає абстрактну помилку типу «Сталася помилка, спробуйте ще раз».
Звернувся в чат — порадили перезавантажити телефон. Не допомогло, сказали дзвонити в кол-центр. Видно, оператори чату навіть не бачать повної інформації.
В кол центрі сказали, що заблокували рахунок «через ризикові операції», а розблокувати можна тільки через відділення і ніяк інакше.
В місті, де я знаходжуся, відділень немає, до найближчого більше 100 км. До того ж, на вихідних вони не працюють. А якби я був за кордоном?
Висновок. Задумка хороша, але є ризик, що ваші власні гроші несподівано зависнуть і без відділення ви не обійдетесь. Користуватися банком як основним не рекомендую, особливо якщо поряд з вами немає відділення.
До банку. Було б добре, якби банк зосередився на більш грунтовних процесах по переходу в онлайн (наприклад, видача карток і системи верифікації), а не лише красивому інтерфейсу і «дружелюбних» надписах у додатку.