×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Реструктуризація кредиту
Тепер з банком стало все зрозуміло.
Відповідь колеги звісно цікава, як альтернатива, але все ж таки хотілося б переглянути все більш детально.
Напишіть нам повторно в особисті, якщо буде бажання чи можливість, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Комментарии (2)
Звонилки
Щодо поведінки дзвінку, потрібно уточнити деталі, що саме не так і все переглянути, тому якщо буде можливість, напишіть нам в особисті, будь ласка, щоб ми все перевірили.
Відповіді від вас, на жаль, не отримали(
Ваш помічник, Микита
Комментарии (2)
Вдячність за профессіоналізм
Я і раніше намагалась отримати допомогу від трьох операторів, але, на жаль, отримували від них лише марні обіцянки. Сегій взяв ініціативу у свої руки та прийняв рішучі кроки для вирішення нашої проблеми. Його зусилля, щирість та компетентність заслуговують на визнання.
Я була приємно вражена професіональністю та відданістю роботі Сергія. Співпраця з ним була приємною та ефективною.
Бажаю подальших успіхів та високих досягнень у професійній діяльності. Ви є прикладом цінного співробітника для Sence Bank, і ваші зусилля заслуговують на велике визнання.
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Елизар Неймовірний
Анастасія, ваша помічниця ❤
Написать комментарий
Ненадежный банк
Але б хотіли розібратись в цій ситуації. Так як блокування рахунку в такому випадку може бути через арешт на вашій картці, або блокування фінмоніторингом. У разі заборгованності по вашій кредитній картці/кредиту — ми не блокуємо рахунки.
Також погашення заборгованності можливо не тільки готівкою, а й безготівково.
Тому будемо раді, якщо ви нам напишете і ми розглянемо детальніше цю ситуацію.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (1)
Керівництво банку закриває рахунки прибуткових клієнтів, щоб зменшити прибуток і в подальшому отримати рефінансування від держави
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
Та в інших випадках, передбачених договором.
На жаль, трапляються випадки, коли клієнтом порушуються правила, і ми маємо закривати рахунок. Проте є випадки, коли клієнт може надати додаткові документи для перевірки, і ми можемо знову поновити співпрацю.
Банк прагне стати більш ефективним постачальником фінансових послуг для своїх клієнтів і найтехнологічнішим банком в Україні. Цінуємо відданість наших клієнтів та сподіваємось на поглиблення співпраці. Команда робитиме все, щоб задовольняти потреби наших клієнтів, і сподіваємося, що розрив співпраці на основі порушень рідко відбуватиметься.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (19)
Подяка Елизару, як кращому співробітнику Сенс банку
питанні залишили сильне враження. Весь час контактував зі мною та повідомляв про хід всіх нюансів. Дуже раджу цього співробітника як відмінного фахівця та приємну людину для співпраці. Успіхів тобі Елизар!!!
Обов'язково передамо ваші слова подяки Єлизару, він буде на 7 небі від щастя 🤩Дякуємо, що обираєте нас, ми це цінуємо💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Шахрайство
Банк заблокував можливість розрахунку карткою є-відновлення. Звернення у службу підтримки не дають результату, ні клієнта, ні продавців, просто стандартні відписки.
Тиждень не можу розрахуватись за вікна та вхідні двері.
Всі умови програми є-відновлення виконані і з боку клієнта і з боку продавців, йде блокування саме зі сторони банку. В цих же магазинах без проблем розраховуються картками є-відновлення інших банків.
Таке враження, що банку вигідно тримати у себе гроші, а люди в цей час витрачають купу часу та нервів.
Шкода, що виникла така ситуація, але досить круто, що все вирішилося максимально швидко. Вибачте за незручності.
Ваш помічник, Микита.
Комментарии (1)
Розірвали ділові відносини за просто так 🫡
З вашого боку може бути подана апелляція у разі наявних підстав.
У разі наявності відкритих рахунків у вас — вони мають бути закриті, залишок коштів може бути перерахований в інший банк за реквізитами, вказаними вами в заяві на закриття.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (13)
Відмовляють у видачі іпотеки через невірну інформацію у sense bank
(Пишу пост 22.08.2023)
Оформила заявку на оновлення інформації, котрий день має статус — в роботі, але зміни до УБКІ так і не надійшли
Паралельно з цим замовила довідку про відсутність кредитних продуктів у банку, на що через декілька днів також отримала відмову. Причина — рахунок закривається протягом 30 робочих днів. Отже видача довідки можлива тільки після цього терміну.
Продавець квартири не збирається чекати такий термін.
Не користуйтеся кредитними продуктами від Sense bank навіть про «запас», як це було в мене, адже може вилізти боком.
Наразі ситуація така, що через кредитний ліміт в 32800 ми втрачаємо можливість придбати квартиру, звучить як абсурд 😱 але це завдяки sense bank. Але я навіть не користувалася цими коштами.
До речі, приват банк закрив кредитну карту, видав довідку і оновив інформацію про кредитні продукти в УБКІ протягом 3 днів. Тож обирайте свій банк з розумом.
Sense bank зв’яжіться зі мною.
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
Комментарии (3)
Не выдали деньги по Е документу в отделении
При звернені касир у вас попросила паспорт. В системі банку зазначений саме паперовий паспорт України, якого, на жаль, при собі його у вас не було. Перевіривши у Дії, виявилося, що був лише закордоний.
Колеги направили вас до спеціаліста для внесення змін в системі (по паспорту). Після чого спеціаліст намагався отримати через Дію дані закордонного паспорта. Але на ваш номер телефону, на жаль, не надходив ні лінк для відправки документів в Дія, ні СМС, ні навіть у Вайбер. Тому так виникло, що в той момент не вдалося спеціалісту внести змінити у систему.
Ця ситуація проаналізована та зробили висновки, щоб на місці намагалися зробити перезавантаження застосунку, перевірку мобільного зв'язку та інших налаштувань, які можуть допомогти уникнути подібної ситуації.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (13)
Ужас работы банка и его приложения
Щодо даних, як скріншоти, модель телефону і т.д., то в деяких випадках вони потрібні, щоб ми мали змогу передати в роботу колегам із ІТ-відділу ту чи іншу проблему. Саме тому Владислава у вас і уточнювала цю інформацію.
Дякуємо, що знайшли час, щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо, адже завдяки цьому ми станемо краще в майбутньому 😊
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Комментарии (2)
Заблокували рахунки не зрозуміло за що
Кілька днів тому банк вирішив просто заблокувати рахунки і доступ до додатку навіть не пояснюючи причини. Адекватний банк йде на зустріч клієнтам, у них же своя атмосфера.
Всі надходження на рахунок міг підтвердити, але їм очевидно все рівно.
В підтримці лише сказали що розблокування не можливе, посилаючись на положення про ділові відносини.
І така ситуація не лише в мене. Не раджу користуватись, якщо на довгий час не бажаєте лишитись без грошей.
Сьогодні отримав відповідь, що все добре, блокування знято. Додатково написав у чат, щоб ви перевірили, чи все добре. Отримав від вас підтвердження вирішення питання.
Сподіваюся, що взаємовідносини продовжуються й надалі, і більше подібних історії вже не буде, а буде розквіт та співпраця.
Щиро радий, що вдалося вирішити ваше питання з позитивним результатом! 😊
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (7)
Лохотрон з прощенням боргу
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (4)
Шахрайські дії
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (2)
Погіршення якості обслуговування в порівнянні з Альфа банк
Кошти до нашого банку не надходили, а залишились скоріш за все на рівні банку кореспонденту. Це може уточнити банк відправник. Щодо співробітників — ніякого впливу вони не можуть на це зробити, адже це не на рівні нашого банку.
рекомендуємо звернутися в банк відправника, щоб він надав запит на уточнення, де все ж таки кошти.
Якщо потрібна офіційна відповідь від банку, ось інструкція:https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819?source=search
Але зміна назви не залежить на термін зарахування коштів.
*Микита
Комментарии (1)
Зайва подвійна конвертація по валютній картці.
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написать комментарий
Восстановите работу веб версии
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.
Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (12)
Сенс банк-це просто жах!
Але головна проблема в іншому! По своєму рахунку протягом декількох років я здійснював однотипові стандартні побутові операції, для чого картка і призначена, — просто клав кошти на рахунок, а потім ними розрахувався. Отже я, звісно ж не зі своєї волі, став клієнтом Сенс банку замість Альфа-банку. І наступного дня після націоналізації цього новоствореного банку я, знаходячись у відрядженні, заходжу в додаток і бачу, що мене заблоковано. Без жодних попередніх повідомлень! Телефоную на гарячу лінію, а мені кажуть: «Ви вже не клієнт банку, ваш рахунок заблоковано.» Питаю: «Як? З якої такої причини? Я навіть не користувався карткою протягом останніх двох тижнів. Я декілька років преміальний клієнт, і все було добре!» А мені оператор з таким обличчям, ніби його задача розривати відносини з клієнтами, відповідає: «Згідно наших правил ми не зобовʼязані пояснювати причини розриву договору з клієнтами». Мало того, ще й всі мої кошти заморозили і сказали, що я зможу їх приїхати і забрати не раніше, ніж через місяць.
Ось така націоналізація. Ось такий тепер банк.
Стережіться цього банку подалі!!!
А я буду писати скаргу в Нацбанк.
Я бачу, що ваші картки обмежені і розблокування по ним недоступне. Доступне тільки закриття рахунків. Закриття рахунку відбувається 30 календарних днів, після чого кошти можна отримати у касі. Оскільки ваші дії по карткам не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку.
Дії банка регламентовані згідно п.4.3 ДКБО, надаю посилання: https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi
Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (4)
Списання коштів за обслуговування
Непоганий такий лохотрон!
До речі, кредитні картки відкриваються, але без доступного балансу!
Не рекомендую і буду просити керівництво піти з цього банку.
В якості індивідуального випадку, на цей раз плату вдалося компенсувати, але надалі такого дива вже не буде, на жаль(
Зайдіть в тарифи картки і ознайомтесь з усіма можливими списаннями, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Комментарии (5)