Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Unalfa 2 января 2023, 16:58
Заблокировали аккаунты (все карты) 31 числа за, якобы, мошеннические действия. Связался в чате — перенаправили на видеочат, связался в видеочате — сказали идти в отделение. Пришел в мини отделение ничего сказать не могут. После праздников сходил в обычное отделение, разблокировать невозможно. Никто не знает, что делать, работа остановилась. Подали запрос на разблокировку, сказали ждать 40 минут, прошел рабочий день — без ответа. Половина персонала просто дизинформируют, то одно говорят, то другое. Потерял деньги и счета. Раньше всем советовал банк, теперь не буду.
Сенс Банк
Ответ банка
2 января 2023, 17:26
Щоб надати точну відповідь по вашій ситуації — нам потрібно знати трішки більше інформації, тому пишемо вам у приватні повідомлення, та сподіваємось вияснити чому служба безпеки банку вас заблокувала, так чи можливо це виправити♥
Проблема решена
Ladyyu1 Ladyyu1 2 января 2023, 4:36
У четвер 30.12.2021 року розрахувалася через додаток Нової пошти за посилку на суму 969 грн. Все пройшло ок.

Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.

Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!

Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.

Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!

За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.

Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!
Сенс Банк
Ответ банка
2 января 2023, 14:46
Нам шкода, що виникла така неприємна ситуація. Трапилась дійсно технічна проблема, яка зробила подвійне списання. Про дану проблему вже відомо і робимо все, щоб усунути її. Вже сьогодні увечері, сума буде автоматично повернута на ваш рахунок. Ще раз вибачте, за такий неприємний досвід 😥
Проблема решена
Andrey2512 1 января 2023, 11:52
Увидел на сайте Эпика рекламу «покупка частями 10 платежей Меня». Думаю, заведу карту Выгода, куплю себе товар. Удобно же.

Что вы думаете? Кредитный лимит — 0. Поддержка говорит, что «система автоматически принимает решение».

Есть официальная работая, госслужба, хорошие доходы и чистая кредитная история. Что ещё надо?

Если мне отказали в кредитном лимите, то пусть покажет идеального заёмщика. Смешно.

Решил так: если за неделю ситуация не изменится, закрою счёт.
Сенс Банк
Ответ банка
1 января 2023, 12:13
Дійсно, у період військового стану кредитні ліміти у нас узгоджує система значно повільніше, на жаль поки що ми не можемо надати кредитну лінію майже кожному нашому клієнту. Зараз наш банк зосереджений на полегшенні для клієнтів, що втратили заробіток, виплат їх кредитів. І для забезпечення стабільності банку — кредитні ліміти ми узгоджуємо менше😔
Проблема решена
vner 1 января 2023, 6:26
Я не перший рік є клієнтом як цього так і інших банків та користуюсь багатьма сервісами та можливостями, що вони надають. Але був дуже здивований тим, що при переказі власних коштів з одного рахунку на іншій в межах одного банку стягується комісія у розмірі 4% від сумми. В моєму випадку це було 5,5 тисячі гривень. І найбільш неприємно, що ця коміссія не відображається у додатку при переказі. Банк свідомо робить так, щоб клієнти робили такі помилки і в подальшому списувати це на неуважність клієнтів, бо вони не дивились на тарифи зазделегіть. Да і сама комісія в 4% за таку операцію це занадто. Планую вивести всі грощі з банку та припинити подальше співробітництво.
Сенс Банк
Ответ банка
3 января 2023, 9:23
При переказі комісія прораховується і проведення операції в додатку неможливе, поки сума комісії не завантажиться (зазвичай це 1-2 секунди після введення суми).

Дуже дякуємо вам за зворотній зв'язок з приводу відображення комісії в додатку.

З приводу цією комісії спробуємо уточнити і напишемо вам в особисті, одразу як будуть деталі
Grebs 31 декабря 2022, 0:44
Хотів би подякувати за гарну роботу, та за миттєве реагування на мою проблему, побільше б таких співробітників для банка, безмежно дякую, дуже допомогли.
Сенс Банк
Ответ банка
31 декабря 2022, 8:04
Подаруночок під ялинку у вигляді ваших теплих слів та побажань — вже прямує до Яни. А вам від нас — міцні віртуальні обійми та ще більше чудових моментів🤗
Danilich 30 декабря 2022, 19:42
Получил здесь конвертационный валютный депозит
Не понравилось:
— чрезвычайно перегруженное приложение на моб.телефон, дебри с ярлыками, рабочими столами, тонны экранов — возьмите например приват, а-банк та еще куча популярных банков, простые и понятные приложения

— по-умолчанию подключено платное смс-информирование для карт, кому оно сто лет надо, когда 10 лет уже есть пуш-уведомления, отключается опять же в лесу настроек

— списывается абонплата в минус (!) на карте с 0 кредитным лимитом при открытом депозите в 1300$, благо я успел заметить и закрыл долг процентами с депозита)
Что это я крайне терпеть не могу в банках, которые загоняют в минус дебетовые карты.

— в отделениях не работает эл.очередь, к 2 специалистам выстраивается очередь, и все прекрасно слышат, кто и что сколько снимает

— депозит выплачивается на валютный счет, с которого снятие с комиссией, нужно открывать еще карту, на которую надо перекинуть всю сумму, чтоб снять без комиссии

— дурацкий робот алла на горячей линии, который вызывает одно раздражение и груду нецензурных слов по поводу тех, кто его поставил

— манипуляции с заказом валюты — горячая линия во всю утверждает, что валюту можно заказать только после окончания депо и ждать нужно 5−10 р. дней, здесь это массово в отзывах описывается. Валюту удалось заказать через чат в проге заранее
Хотя в договоре явно указывается

https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

4.2.7. При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму, що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 5-ть (п'ять) робочих днів (без урахування вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів

Пока все счета закрыл до стабилизации положения банка
Сенс Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 20:09
Так в цілому ви праві, але опишемо більш детальніше:

— Додаток орієнтований на налаштування його під себе, тобто можливо розмістити основні рахунки для себе на робочому столі та в декілька кліків проводити операції необхідні для вас.

— З приводу смс, в банку є клієнти не лише які користуються мобільним додатком, а і користувачі які користуються веб банкінгом та лише карткою, при цьому в тарифі описани тарифи як для смс інформування так і пуш.

— На дебітових картках немає кредитного ліміту, але при активному рахунку відсутність грошей не означає обслуговування рахунку тому плата списується в мінус якщо не виповнено одну з умов обслуговування пакету (для вайт на приклад самий простий це проведення 10 покупок в місяць), плата списується одноразово в мінус.

— Не виключено що в конкретний момент з-за збою могла не працювати єлектронна черга, але в цілому все працює стабільно.

— Депозит виплачується на рахунок в тій валюті з якого було оформлення тому рекомендовано офомрлювати відразу з картки, для уникнення додаткової комісії.

— Бот Алла це помічник який допомогає відповісти на популярні питання, та для зв’язку достатньо сказати декілька разів оператора =)

— Про замовлення валюти дійсно так, і обумовлено з логістикою в період військового стану, та ввели це нещодавно, чекаємо змін в кращу сторону
Владислав Чуприн 30 декабря 2022, 19:26
Отделение по адресу: Киев, пр-т Воздухофлотский, 36
Замовити готівку до завершення депозиту неможливо. Після завершення оператор відмовляється бронювати дату раніше аніх через 10 робочих днів.
Сенс Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 20:06
За правилами, ми не можемо замовити суму, поки вона не буде на рахунку, а згідно нових умов воєнного стану — доставка готівки до касс зараз більш проблематична, ніж раніше, ситуація з валютою ще складніша. 10 робочих днів це прийнятий термін на замовлення валюти, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали♥
Dmytro1111 30 декабря 2022, 18:06
Рік назад у мене були кредитні картки цього банку «Тревел» з лімітом 50 000 грн та «Red» з лімітом 163 000 грн. 24.02.2022р. всі ліміти на моїх картках заблокували. На той час в мене був загальний «мінус» близько 20 000 гривень. Влітку 2022 року мені запропонували скористатися прогрвммою 80/20 і сплатити на 20% менше, ніж я витратив з карти до початку війни. Але я, як порядний клієнт, вирішив віддати банку всю сумму до копійки, бо так буде порядніше, що і зробив. Виплатив весь борг без будь-яких дисконтів, копійка в копійку. Зараз ситуація така: на карті «Тревел» в мене кредитний ліміт 19 000 гривень, на карті «Ред» — 0 гривень. При цьому абонентську плату за користування картою «Тревел» (150 гривень на рік) банк не забув в мене списати. Питання — як сталося, що Банк в односторонньому порядку зменшив мій кредитний ліміт більше, ніж у 9 разів? Чому не скасував абонентську плату? Я дзвонив на гарячу лінію багато разів. На всі мої питання мені відповідали «банк вирішує», «банк присилає повідомлення» і т.п. про банк — в третій особі. А що ж тоді це за підтримка взагалі і навіщо вона потрібна, якщо вона нічого не вирішує?
Весельчак У 30 декабря 2022, 16:43
Отделение по адресу: Днепр, ул. Харьковская, 2
Очень жаль. Искренне. Потому что депозитная ставка по долларовым вкладам на 3 месяца в банке — 2,5%. Но… Банк настоятельно склоняет своих вкладчиков к выдаче денег с депозита спустя 2 недели после окончания срока вклада. На горячей линии утверждают, что заказать валюту до окончания срока действия депозита на отделение нельзя! Говорят так: «Заказать можно только при наличии денег на вашем счёте. А произойдёт зачисление денег только в день окончания срока депозита». Абсурд. В день окончания срока депозита необходимо что-то выдумывать, беседуя с оператором горячей линии, про срочную потребность в «деньгах на лекарства от непрекращающейся срачки», или «срочную операцию по удалению фурункула на заднице» или «скоропостижную смерть троюродного брата троюродной тёти», чтобы срок выдачи депозита перенесли на более адекватную дату. Как ещё выписку с медицинской карты не требуют… Оператор горячей линии всё это детально фиксирует, рассказывает, что ведёт переговоры с выбранным вами отделением, и, несмотря на то, что дата выдачи депозита в системе банка автоматически устанавливается на 14 календарный день от даты окончания срока депозита, соглашается пригласить вас в отделение, но, УВЫ, не день-в-день, а позже, как договоритесь. На форуме подсказали ещё один способ заказа валюты (его не проверял) — через чат в приложении, но там тоже не получается заказать валюту на день окончания срока действия депозита.
В отделении на обслуживании клиентов работают девочки, которые совсем недавно закончили школу. Натуральные дети. Работают медленно, неуверенно, по вопросам обслуживания бегают и консультируются друг у друга.
К работе кассира претензий нет. Кассир грамотный, упредительный, не ребёнок. Но ваша дата выдачи депозита в её системе установлена на дату через 2 недели после окончания срока действия депозита, поэтому вам придётся напомнить, что вы звонили на горячую линию и просили выдать быстрее. При получении валюты выясняется, что у кассира нет новых купюр. Только какие-то старые, потрёпанные, надорванные, с пятнами, с штампами. Такое ощущение, что в банк передают все те купюры, которые забраковали в целом по банковской системе. Банкноты с подобными вопросами (а сейчас банки не принимают валюту при обнаружении малейшего дефекта) настолько часто встречаются в пачке купюр, что кассир с трудом выбирает более или менее нормальные, среди которых ты всё равно просишь обменять часть на другие. На мелкие дефекты ты уже просто не обращаешь внимание, иначе не сможешь подобрать нужное количество сносных купюр.
Вся эта чепуха вызывает только недоверие к банку и желание сменить его на другой.
Сенс Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 20:28
Розуміємо вас, про замовлення валюти дійсно так, і обумовлено з логістикою в період військового стану, та ввели це нещодавно, видача раніше відбувається у виключних випадках та з балансу каси, по валюті та що залишилась та вносили в касу, під замовлення підвозяться нові купюри і також ви можете відразу їх перевіряти для уникнення проблем в подальшому з обігом цих грошей, над рівнем якості обслуговування постійно працюємо та тримаємо на контролі це, та намагаємось зробити як найкраще тому колеги можуть перепитувати про всяк випадок)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alekc58 26 декабря 2022, 10:56
Отделение по адресу: Николаев, ул. Шевченко, 59-А
Добрый день! Зашла сегодня в приложение Sense App, и увидела, что у меня оказывается там есть карта є-підтримка. А на ней -минус 34567,87 грн. Во-первых, у меня такая карта открыта в другом банке в марте этого года. Здесь карта открыта 19.08.2022.По выписке ни каких движений нет. Только написано, что карта заблокирована. Что это такое???
Сенс Банк
Ответ банка
11 января 2023, 13:51
Перевірили всю інформацію та написали вам в особисті з приводу того як зняти арешт. Оформити картку без вашої згоди у нас немає можливості, тому можливо ви випадково оформили її і в нашому банку, оскільки застосунок у вас все ж таки є.
nitsikus 26 декабря 2022, 1:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Братиславская, 11
Хоть и на горячей линии уверяли, что заказ наличных возможен только по окончании депозита, и деньги будут после этого через 10 рабочих дней, — по факту удалось снять наличные доллары в отделении в Эпицентре без заказа, при этом в кассе еще было достаточно долларов. Хоть обычно пишу негативные отзывы, но в этот раз банк порадовал)
Сенс Банк
Ответ банка
26 декабря 2022, 8:03
Дуже дякуємо, що знайшли час і залишили позитивний відгук для нас 😀

Ми завжди раді зробити краще, ніж це відбувається зазвичай. І у разі наявності валюти ви, звісно ж, можете її отримати. Однак бронювати рекомендуємо для того, щоб сума 100% була для вас зарезервована.

Якщо будете мати зауваження — пишіть. 😉
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlexCV1 25 декабря 2022, 13:27
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Мицкевича, 2
Проблему ще від 28 листопада так і не було вирішино. Сенс банк дав відповідь що резерву в банкоматі немає. Тому гроші не повернуть. Тому дуже рекомендую подумати чи варто взагалі зв’язуватись з цим банком. Якщо навіть гроші повернути більше ніж за місяць не можуть. Певно скарга в НБУ допоможе. Тому і всім рекомендую спідкуватися з даним банком через державні органи які можуть впливати на банк.
Сенс Банк
Ответ банка
25 декабря 2022, 14:32
В даному випадку, як і казали, строки вирішення питання залежать не від лише від нас. Спір подає ваш банк-емітент через МПС.

З приводу результату. В таких випадках ми проводимо інкасацію і перевіряємо логи банкомату. У випадку, якщо була відмова — це означає, що кошти все ж було видано і отримано.
Станіслав Лоза 25 декабря 2022, 8:39
Отделение по адресу: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 17
Як це розуміти наранок вже заблокували акаунт ви немає права заблукавали рахунок
Сенс Банк
Ответ банка
25 декабря 2022, 10:34
Банк залишає за собою право заблокувати вхід в мобільний додаток, картку, токен, або анулювати їх дію з метою запобігання втрат клієнтів, банку, або інших осіб.

Ви можете закрити рахунки і отримати залишки власних коштів у касі банку.
PravdaOBanke 24 декабря 2022, 12:34
В отделении Альфа-Банк (Сенс Банк) по адресу Одесса, пр-т Академика Глушко, 7/9 не выдали депозит, сказали заказывать, при этом сказали 10 рабочих дней (14 календарных) тем самым воруя 15% вашего депозита, потому что вы не можете забрать свой депозит в срок и деньги лежат без дела!

При попытке заказать сумму заблаговременно говорят можно заказывать только когда срок депозита окончился, а потом ожидать 14 дней задержки своих денежных средств

Это разводняк, не несите деньги в это отделение, в отделении в центре города деньги отдали, без вопросов

Лучший способ избавиться от этого — не нести деньги в то отделение, писать отзывы, и тогда руководство банка подумает о смене заведующего отделением пр-т Академика Глушко, 7/9 на более компетентного

ОБХОДИТЕ пр-т Академика Глушко, 7/9 СТОРОНОЙ
Сенс Банк
Ответ банка
24 декабря 2022, 13:05
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було і ми могли замовляти суму до закриття. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу, згідно із Договором про комплексне банківське обслуговування. Те, що ви змогли зняти кошти в касі іншого відділення — це скоріше виключення, тобто хтось перед вами приніс валюту до каси, і вам змогли їх видати🤗
Віктор Лозовський 23 декабря 2022, 9:26
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 30-А
Хочу висловити подяку працівнику пятого відділення м. Львів Данилко Олені за прекрасне, швидке і професійне обслуговування. Давно є клієнтом цього банку і ніколи не було проблем.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 23 декабря 2022, 11:32
Олена справжня молодець та дуже кваліфікована співробітниця банку. Ваша подяка її дуже порадує і приємно здивує. Дякуємо за ваш відгук та оцінку колезі :)
Проблема решена
bastard36 21 декабря 2022, 20:29
В мене така історія. Користувався сенсом за кордоном (оплата в магазинах, оренда житла на аір бнб, пересилка грошей, зняття готівки у банкоматі). Заблокували рахунок без пояснення, коли до тех підтримки звернувся сказали надати інформацію щодо однієї транзакціїї на 2660 грн, відправив листа з усіма квитанціями і скрінами, неділю мовчали потім звернувся другий раз, тех підтримка сказала що присилайте ще раз десь ваши скріни загубилися, відправив повторно через 30 хвилин написали приходьте у віділення з паспортом для розблокування рахунку, знаючи що я за кордоном і неможу звернутися у віділення вони мене ще добили що з мого рахунку ще кожен місяць зніматимуть 25 грн за смс інформування та 150 гривень за обслуговування картки при цьому доступу до рахунку та додатку в мене немає і користуватися коштами я неможу. А я ще рекомендував та привів у цей банк друзів та знайомих. В коментах буду і надалі писати цю історію подальшого розблокування моїх коштів на рахунку 15 тис грн було.
Сенс Банк
Ответ банка
29 декабря 2022, 10:50
На жаль, не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях на уточнювальні запитання. Якщо проблема все ще актуальна, то з радістю вам допоможемо в усьому розібратися.

Будемо чекати на повідомлення
Проблема решена
druce 20 декабря 2022, 1:23
Доброй ночи!

Было открыто 5 депозитов в валюте сроком на 3 месяца. При открытии сообщили, что есть возможность забронировать валюту за 10 дней до окончания депозита и получить свои средства день в день конца срока.

Увы, но как наступили эти 10 дней до окончания, то оператор сообщил, что бронирование невозможно. Средства можно будет получить только +10 дней от срока окончания.

Банк был выбран за хорошую процентную ставку, хороший курс, хороший КБ по карте. Кредитными продуктами не пользуюсь и не могу оценивать.

К сожалению, но это очень негативный опыт для меня, который влечет смену банка по окончанию всех депозитов. В любом случае деваться некуда и придется ждать +10 дней.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 22 декабря 2022, 18:23
Нам шкода, що під час оформлення вами депозиту, і до моменту, коли ви вже можете його забрати, змінилися умови бронювання готівки.
В той час, коли ви оформлювали валютний депозит, бронь можлива була перед закінченням депозиту. Зараз умови змінені, ми бронюємо лише при наявності валюти на рахунку. Термін отримання долара або євро — не раніше, ніж через 10 робочих днів з дати замовлення.

Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості.
Ми щиро раді за ваше розуміння та зміну оцінки <3
vladyslav0998 19 декабря 2022, 3:02
Доброго дня Шановні читачі.
Звати мене Владислав, я являюсь активним клієнтом Sense банку.
Перечитавши всі коментарі нижче, я прийшов до висновку, що бажаю розвіяти всі не зрозрозумілі міфи.
На сам перед бажаю наголосити увагу Всіх не задоволених клієнтів, що при оформлені картки будь якого банку, фізичній особі пропонують на сам перед ознайомитися з правилами та Тарифами того чи іншого банку.Не прийміть мої відверті слова в образу, але скажіть будь ласка Люди, навіщо Ви намагаєтеся підпсувати репутацію банку, якщо саме по Вашій не уважності і Вашої несерьозності відносин до документу, як правило призводять саме до таких гучних коментарів і не умістних запитань.
Люди Я являюсь Кліентом Sense банку вже понад трьох місяців. І у мене немає жодного приводу сказати шось погане в Їх сторону, а нарікань не має якраз тому, що я ознайомився с документом перш ніж реєструватися.Після чого Мене все влаштувало і тільки після цього, надавши свою згоду, я продовжив реєстрацію.Також від свого імені, я хочу подякувати саме Sense банку за чітку роботу, яку вони надають кліентам без перебоїв, на порівнянні з іншими банками.Розробники молодці, постійно вигадують цікаві програми лояльності, та бонуси для клиентів банку.Всі ті люди які зі мною будуть не згодні, то моя Вам порада.Читайте більше книжок.На разі я закінчив, бажаю Всім міцного здоров’я, та Мирного неба над головой. СЛАВА УКРАЇНІ.
Сенс Банк
Ответ банка
19 декабря 2022, 8:41
Доброго ранку, Владиславе 😉 Перш за все, хотілось би подякувати вам, за такий змістовний відгук. Щодо оформлення продуктів банку, на 100% з вами згодні. Багато клієнтів не звертають увагу, що вони оформлюють і навіщо, а потім в повному шоці, чому і як були списання 😪 Але нічого, ми розуміємо, що всі люди різні, тому відносимося до цього з розумінням. Sense Bank дякує вам і бажає всього найкращого. А ми поки будемо ще більше працювати над функціоналом додатку і розвиватися. Героям Слава 💛💙
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valderchik 18 декабря 2022, 21:56
Зустрічались різні спеціалісти. Але сподобалась робота Світлани Салюк. Наскільки відповідально віднеслась до питання, все докладно пояснила, дочекалась відповіді від мене, та просто зробила гарний настрій. Побільше таких. Оцінка 100
Сенс Банк
Ответ банка
19 декабря 2022, 8:30
Передаємо ваші теплі слова до Світлани 😍
Впевнені, що це покращило її настрій і додало мотивації для подальшої праці 💛
Проблема решена
Lena127940 18 декабря 2022, 19:39
24 лютого, в нашу країну прийшла війна, всі такають закордон. Така ситуація була і в мене, поїхала закордон, можливості платити кредит не було. Кредит по карті був 30 тис, місяць назад повернулась в Україну шуказала роботу, можливості платити не було, але при цьому банк підвищив ліміт карти до 37 тис. Отримала першу заробітну плату на карту банку, так як карти не було ще в наявності, то банк швиденько знімає 11 тис грн на кредит, щей блокує карту на користування, тільки на поповнення працює. І людина перед святами залишається з 2000 грн на карті. Це найжахливіший банк, з яким я тільки зустрічалась!!!
Тому перед тим, як вибирати банк, почитайте коментарі, і робіть висновки!
З такими шахраями краще не стикатись!!!
Позор вам, в війну таке роботи!!!
Сенс Банк
Ответ банка
18 декабря 2022, 20:01
Ситуація дійсно виникла неприємна, але нічого шахрайського тут немає. З моменту, коли були надані кредитні канікули, списання % продовжувалися, адже від НБУ не було заборони на це. Кредитні канікули — це відтермінування боргу, а не його прощення. Тому % були списані за рахунок збільшення кредитного ліміту. Дана інформація була зазначена на сайті банку. З 19 жовтня 2022 року відновлено процес автоматичного погашення кредитних карток за рахунок списання коштів з гривневих карткових рахунків із позитивним залишком. Процес активований для кредитних карток, за якими існує прострочена заборгованість більше 60 днів. Списання здійснюється у розмірі суми для повного або часткового погашення заборгованості — в залежності від залишків власних коштів на рахунках. Списання відбуваються на підставі 7 розділу ДКБО. Щодо кредитної картки, банк дійсно міг в односторонньому порядку припинити подовження кредитної лінії, тому вона активна лише на погашення боргу.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝