×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Заблокировали аккаунт (все карты)
Комментарии (5)
Як Sense Bank нахабно краде і привласнює кошти з рахунків
Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.
Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!
Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.
Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!
За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.
Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!
Комментарии (5)
Кредитный лимит не для всех
Что вы думаете? Кредитный лимит — 0. Поддержка говорит, что «система автоматически принимает решение».
Есть официальная работая, госслужба, хорошие доходы и чистая кредитная история. Что ещё надо?
Если мне отказали в кредитном лимите, то пусть покажет идеального заёмщика. Смешно.
Решил так: если за неделю ситуация не изменится, закрою счёт.
Комментарии (7)
Не прозорі комісії які призводять до втрати грошей
Дуже дякуємо вам за зворотній зв'язок з приводу відображення комісії в додатку.
З приводу цією комісії спробуємо уточнити і напишемо вам в особисті, одразу як будуть деталі
Комментарии (5)
Велика подяка «Клешня Яна»
Написать комментарий
Получение валютного депозита
Не понравилось:
— чрезвычайно перегруженное приложение на моб.телефон, дебри с ярлыками, рабочими столами, тонны экранов — возьмите например приват, а-банк та еще куча популярных банков, простые и понятные приложения
— по-умолчанию подключено платное смс-информирование для карт, кому оно сто лет надо, когда 10 лет уже есть пуш-уведомления, отключается опять же в лесу настроек
— списывается абонплата в минус (!) на карте с 0 кредитным лимитом при открытом депозите в 1300$, благо я успел заметить и закрыл долг процентами с депозита)
Что это я крайне терпеть не могу в банках, которые загоняют в минус дебетовые карты.
— в отделениях не работает эл.очередь, к 2 специалистам выстраивается очередь, и все прекрасно слышат, кто и что сколько снимает
— депозит выплачивается на валютный счет, с которого снятие с комиссией, нужно открывать еще карту, на которую надо перекинуть всю сумму, чтоб снять без комиссии
— дурацкий робот алла на горячей линии, который вызывает одно раздражение и груду нецензурных слов по поводу тех, кто его поставил
— манипуляции с заказом валюты — горячая линия во всю утверждает, что валюту можно заказать только после окончания депо и ждать нужно 5−10 р. дней, здесь это массово в отзывах описывается. Валюту удалось заказать через чат в проге заранее
Хотя в договоре явно указывается
https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi
4.2.7. При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму, що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 5-ть (п'ять) робочих днів (без урахування вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів
Пока все счета закрыл до стабилизации положения банка
— Додаток орієнтований на налаштування його під себе, тобто можливо розмістити основні рахунки для себе на робочому столі та в декілька кліків проводити операції необхідні для вас.
— З приводу смс, в банку є клієнти не лише які користуються мобільним додатком, а і користувачі які користуються веб банкінгом та лише карткою, при цьому в тарифі описани тарифи як для смс інформування так і пуш.
— На дебітових картках немає кредитного ліміту, але при активному рахунку відсутність грошей не означає обслуговування рахунку тому плата списується в мінус якщо не виповнено одну з умов обслуговування пакету (для вайт на приклад самий простий це проведення 10 покупок в місяць), плата списується одноразово в мінус.
— Не виключено що в конкретний момент з-за збою могла не працювати єлектронна черга, але в цілому все працює стабільно.
— Депозит виплачується на рахунок в тій валюті з якого було оформлення тому рекомендовано офомрлювати відразу з картки, для уникнення додаткової комісії.
— Бот Алла це помічник який допомогає відповісти на популярні питання, та для зв’язку достатньо сказати декілька разів оператора =)
— Про замовлення валюти дійсно так, і обумовлено з логістикою в період військового стану, та ввели це нещодавно, чекаємо змін в кращу сторону
Комментарии (4)
Банк не дає зняти депозит раніше аніж чере 10 робочих днів після закінчення
Написать комментарий
Шахраї та аферисти
Комментарии (3)
Выдача валютного депозита
В отделении на обслуживании клиентов работают девочки, которые совсем недавно закончили школу. Натуральные дети. Работают медленно, неуверенно, по вопросам обслуживания бегают и консультируются друг у друга.
К работе кассира претензий нет. Кассир грамотный, упредительный, не ребёнок. Но ваша дата выдачи депозита в её системе установлена на дату через 2 недели после окончания срока действия депозита, поэтому вам придётся напомнить, что вы звонили на горячую линию и просили выдать быстрее. При получении валюты выясняется, что у кассира нет новых купюр. Только какие-то старые, потрёпанные, надорванные, с пятнами, с штампами. Такое ощущение, что в банк передают все те купюры, которые забраковали в целом по банковской системе. Банкноты с подобными вопросами (а сейчас банки не принимают валюту при обнаружении малейшего дефекта) настолько часто встречаются в пачке купюр, что кассир с трудом выбирает более или менее нормальные, среди которых ты всё равно просишь обменять часть на другие. На мелкие дефекты ты уже просто не обращаешь внимание, иначе не сможешь подобрать нужное количество сносных купюр.
Вся эта чепуха вызывает только недоверие к банку и желание сменить его на другой.
Комментарии (1)
Минус на карте Є-Підтримка
Комментарии (3)
Выдали валюту с депозита без заказа
Ми завжди раді зробити краще, ніж це відбувається зазвичай. І у разі наявності валюти ви, звісно ж, можете її отримати. Однак бронювати рекомендуємо для того, щоб сума 100% була для вас зарезервована.
Якщо будете мати зауваження — пишіть. 😉
Комментарии (5)
Відгук від 28 листопада 2022, 18:59. Проблему так і не було вирішино.
З приводу результату. В таких випадках ми проводимо інкасацію і перевіряємо логи банкомату. У випадку, якщо була відмова — це означає, що кошти все ж було видано і отримано.
Комментарии (4)
Погано працює і непопереджують
Ви можете закрити рахунки і отримати залишки власних коштів у касі банку.
Комментарии (4)
самодуры в отделении
При попытке заказать сумму заблаговременно говорят можно заказывать только когда срок депозита окончился, а потом ожидать 14 дней задержки своих денежных средств
Это разводняк, не несите деньги в это отделение, в отделении в центре города деньги отдали, без вопросов
Лучший способ избавиться от этого — не нести деньги в то отделение, писать отзывы, и тогда руководство банка подумает о смене заведующего отделением пр-т Академика Глушко, 7/9 на более компетентного
ОБХОДИТЕ пр-т Академика Глушко, 7/9 СТОРОНОЙ
Комментарии (1)
Чудове обслуговування працівником банку.
Комментарии (2)
Всім хто виїхав за кордон з окупованних территорій
Будемо чекати на повідомлення
Комментарии (8)
Задержка вывода с валютного депозита
Было открыто 5 депозитов в валюте сроком на 3 месяца. При открытии сообщили, что есть возможность забронировать валюту за 10 дней до окончания депозита и получить свои средства день в день конца срока.
Увы, но как наступили эти 10 дней до окончания, то оператор сообщил, что бронирование невозможно. Средства можно будет получить только +10 дней от срока окончания.
Банк был выбран за хорошую процентную ставку, хороший курс, хороший КБ по карте. Кредитными продуктами не пользуюсь и не могу оценивать.
К сожалению, но это очень негативный опыт для меня, который влечет смену банка по окончанию всех депозитов. В любом случае деваться некуда и придется ждать +10 дней.
В той час, коли ви оформлювали валютний депозит, бронь можлива була перед закінченням депозиту. Зараз умови змінені, ми бронюємо лише при наявності валюти на рахунку. Термін отримання долара або євро — не раніше, ніж через 10 робочих днів з дати замовлення.
Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості.
Ми щиро раді за ваше розуміння та зміну оцінки <3
Комментарии (3)
Нарікань по роботі данного банку не маю)
Звати мене Владислав, я являюсь активним клієнтом Sense банку.
Перечитавши всі коментарі нижче, я прийшов до висновку, що бажаю розвіяти всі не зрозрозумілі міфи.
На сам перед бажаю наголосити увагу Всіх не задоволених клієнтів, що при оформлені картки будь якого банку, фізичній особі пропонують на сам перед ознайомитися з правилами та Тарифами того чи іншого банку.Не прийміть мої відверті слова в образу, але скажіть будь ласка Люди, навіщо Ви намагаєтеся підпсувати репутацію банку, якщо саме по Вашій не уважності і Вашої несерьозності відносин до документу, як правило призводять саме до таких гучних коментарів і не умістних запитань.
Люди Я являюсь Кліентом Sense банку вже понад трьох місяців. І у мене немає жодного приводу сказати шось погане в Їх сторону, а нарікань не має якраз тому, що я ознайомився с документом перш ніж реєструватися.Після чого Мене все влаштувало і тільки після цього, надавши свою згоду, я продовжив реєстрацію.Також від свого імені, я хочу подякувати саме Sense банку за чітку роботу, яку вони надають кліентам без перебоїв, на порівнянні з іншими банками.Розробники молодці, постійно вигадують цікаві програми лояльності, та бонуси для клиентів банку.Всі ті люди які зі мною будуть не згодні, то моя Вам порада.Читайте більше книжок.На разі я закінчив, бажаю Всім міцного здоров’я, та Мирного неба над головой. СЛАВА УКРАЇНІ.
Комментарии (2)
Робота спеціалістів
Впевнені, що це покращило її настрій і додало мотивації для подальшої праці 💛
Написать комментарий
Готуйтесь що вас залишать без грошей
Тому перед тим, як вибирати банк, почитайте коментарі, і робіть висновки!
З такими шахраями краще не стикатись!!!
Позор вам, в війну таке роботи!!!
Комментарии (7)