×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Опять рашен банк оштрафували
Таке рішення Комітет з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем ухвалив 10 квітня 2023 року.
Анастасія, ваша помічниця ❤
Комментарии (7)
Легка розстрочка від Sense
07.04.2023 перерозподілив ліміт з картки RedCash на картку Connect (не вистачало необхідної суми ліміту) і в цей же день оформив покупку у торговій мережі Цитрус (iPad Air M1) по Легкій Розстрочці на 6 місяців, всі транзакції (підтвердження по SMS, по оплаті) в online виконані успішно з першого разу.
Дякую Sense банк і вашим партнерам Цитрус за послугу «Легка Розстрочка"🤝
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Аферисты и мародеры
Із повагою, Марі♥
Комментарии (16)
Акція по погашенню кредита
Прощення боргу буде протягом цього кварталу
^З повагою, Богдан
Комментарии (7)
Банк Сенс!
Усі нарахування відбуваються згідно умов договору.
Було приємно прочитати ваш відгук, він є дуже важливим! ☺
Комментарии (1)
Дякую директорові відділення за вирішення конфліктної ситуації
Сподіваємося, у майбутньому взагалі не буде ситуацій, які будуть вас хвилювати і все буде файно 💛
Ваш помічник, Микита 😎
Комментарии (1)
Шахраї
Також зазначимо, що всі пропозиції, які ми надаємо ми виставляємо згідно з ринком.
Надалі рекомендуємо зв'язуватись за номерами, що ми надали вам в особистих повідомленнях.
Ваша помічниця, Анастасія ❤😊
Комментарии (5)
Не допомагають, а терорять
В цій ситуації мені дуже прикро, що відразу вашому чоловіку не допомогли. Але я прошу вас, нехай він напише нам у чат підтримку й ми йому неодмінно допоможемо!
Він може написати нам на електронну адресу: help@sensebank.com.ua
Також у наш чат підтримки у Телеграмі в боті: https://t.me/sensebankbot (потрібно запустити бота та задати питання, тоді підключиться агент підтримки).
А також надаю посилання на Фейсбук: https://www.messenger.com/t/SenseBankUkraine
Та Інстаграм: https://ig.me/m/sensebank.official
Так само ваш чоловік може написати нам із застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Головне, щоб він звернувся до нас і ми йому все деталізуємо та допоможемо вирішити його питання 👌
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (4)
Поддержка просто на 100000 баллов
Завжди раді не тільки класний відгук про нас прочитати, але й вирішити будь-яке питання нашого клієнта, підказати як зробити краще або вирішити нестандартну ситуацію.
Допомога — це наш скарб, який ви можете побачити перед собою. В цьому і є сенс 💙
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написать комментарий
Компетентна в своём деле!!! 👍
*Микита
Комментарии (2)
Шахраї в долі?
Невже банк, який себе поважає і піклується про свій авторитет буде користуватися такими методами розширення своєї клієнтури? Я думаю, ні. А тому, грош вам ціна і навіть 100 бонусних гривень не рятує вас в моїх очах і очах всіх тих, кому я про вас розкажу.
Але з вашого дозволу хочу повідомити, що влітку 2022 року, коли ми запустили програму «Запроси друга», деякі шахраї вирішили заробити 100 грн у будь-який спосіб. Одна з їх «пропозицій», це коли на сайтах з пошуку роботи вони описують дуже щедрі умови, гарну зарплатню… та всього лише вказують виконати одну із умов. Зареєструватися за їх реферальним посиланням. Ось коли ви реєструєтесь, тоді вони і зникають. А разом з ними історія переписки, оголошення 😞
Але боротьба постійно триває, і ми не одного вже такого шахрая заблокували!
Проте я дуже радий знати, що більшість наших клієнтів залучає нових клієнтів чесно та не оманюють стосовно суми винагороди.
Також, я вам напишу у приватні повідомлення, якщо бодай у вас залишилося реферальне посилання, то обіцяю, цього нам вистачить, щоб заблокувати шахрая 🚓
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (1)
Ніколи не писала скарги , але ситуація просто вже ПОТРЕБУЄ ЦЬОГО!!! (Питання вирішене, 31.03.2023)
На гарячій ліній ЧОТИРИ співробітники кажуть різну інформацію.
Ситуація наступна був здійснений платіж 24.03 МИ вказали не вірно код одержувача.Відразу подзвонила (на лінію)і запитала (що в таких випадках робити) дівчинка сказала очікувати на смс повідомлення про запит (від платіжної системи сіті 24 ми робили, через нього платіж) Телефонуємо 29.03 і почався КОШМАР перший співробітник мені взагалі сказав, що вони не співпрацюють з СІТІ 24, другий сказав їхати писати заяву на відділення банку, а третій вселила НАДІЮ, що платіж надішлють на запит.
Але СЬОГОДНІ 30.03 платежу ніхто НЕ БАЧИТЬ.Звертаємося на лінію сіті 24 кажуть платіж успішний БАНК НЕ ПОВЕРНУВ НА ЗАПИТ.
ПИТАННЯ:
ДЕ КОШТИ ???
ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ДОПОМОЮ???
Я НЕ ВІДЧУВАЮ, ЩО СПІВРОБІТНИКИ ХОЧУТ ДОПОМОГТИ, А ПРОСТО ЗНІМАЮТЬ ІЗ СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
Прикро, що спочатку була непорозуміння стосовно повернення. Але завдяки командній роботі, все вдалося.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (5)
Самый лучший оператор 👍
*Микита
Комментарии (1)
Не приходят уведомления в приложение
Якщо проблема ще актуальна, то з радістю допоможемо. Чекаємо на ваше повідомлення
^Богдан
Комментарии (3)
Отличный сервис.Компетентно, четко, понятно.
Спасибо Андрею за оперативность и помощь через чат в блокировке карты и выяснении многих нюансов.
А ми передамо ваші слова йому, щоб зробити і його день кращим!
Марі♥
Комментарии (1)
Сенс Банк ограбил на 21.000 грн / получил незаконно бесплатный кредит от граждан
оператор:
Вітаю🤗Я Оксана 💙💛Сьогодні я ваш помічник💖
Бачу, що ви вже зафіксували запит через контакт-центр. Очікуйте рішення, строки розгляду претензії становлять від 7 до 45 днів
я:
45 дней ждать мои 21.000 грн??? Вы реально на приколе???
Вы все издержки, пеню, комиссии, нанесённый ущерб и т. д. тоже возместите, как это полагается всем европейским банкам или будете уклоняться, как это делают в рашистской федерации?
если я не ошибаюсь, атб работники получают по 8−10к в месяц, это 2 месячная зп, пенсионеры получают по 2−3к — это почти годичная пенсия, а банк — ну мы до 45 дней можем расматривать и искать ваши деньги.
ЭТО ПРОСТО НА ПРИКОЛЕ БАНК, какая Европа, если вы даже не один банкомат не можете настроить так, чтобы он работал как в Германии работает все!
Про все остальные проблемы этого банка я молчу уже, как мои данные незаконно оператор передал на другие сайты, ваши данные в этом банке не в безопасности!
Пробачте, будь ласка, за незручності, проблему з банкоматом виправили.
^Богдан
Комментарии (12)
Опять рашен банк оштрафували
Йдеться про порушення вимог щодо етичної поведінки, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» по відношенню до споживачів.
У зв’язку з цим Національний банк застосував до АТ «СЕНС БАНК» заходи впливу у вигляді штрафів за порушення вимог щодо етичної поведінки за двома встановленими фактами порушення у розмірі 102 тис. грн за кожним порушенням.
ДНО.
Марі♥
Комментарии (5)
Морачать цілий день голову
— Вам подобається наш додаток?
— Ні.
— Чому?
— Довго шукати потрібні функції. Сиджу по 10−15 хвилин шукаю.
— А я дуже швидко знаходжу.
Далі знічого півгодини розказують про депозити і надбавки якщо гроші лишити в них на депозиті.
— Як зробити щоб ви мені більше не дзвонили?
— Ви є клієнтом банка і так не може бути щоб ми не дзвонили.
Хоча дійсно, іноді нам потрібно зателефонувати, щоб переконатися та почути зворотній зв'язок від наших клієнтів. Це нам дуже допомагає почути вас та змінюватися на краще! 🤝
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
Шахраї 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід
Гроші перерахувала 16.03.2023 р. на карту 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід з карти Приватбанку.
Прохання вжити заходів щодо повернення коштів.
В такій ситуації потрібно звернутися до кіберполіції (https://cyberpolice.gov.ua/) з заявою про шахрайство. Зі свого боку вже передали інформацію службі безпеки на перевірку, щоб запобігти в майбутньому подібних ситуацій. Дякуємо за сигнал і сподіваємось, що все вирішиться на вашу користь якнайшвидше
^Богдан
Комментарии (4)
Настоящий профессионал своего дела.
Очень хороший и опытный специалист, с большим стажем работы в банковской системе. Всегда старается максимально помочь в любом вопросе, без фанатизма и раболепия. Неоднократно помогал мне в нестандартных ситуациях, пытался вникнуть в суть проблемы и решить её максимально быстро, чтобы сохранить доверие и приятное расположение к данному учреждению.
Ну вот, недавно возникли разногласия между мной и банком в получении валютного депозита по окончанию срока. Я очень был зол и расстроен, так как приходилось ждать чуть ли не неделю, чтобы получить свои кровные, но благодаря Сергею Куманскому, который вошёл в моё положение, процесс ускорился и я закрыл этот вопрос.
А также хотелось бы отметить внешний вид Сергея. Всегда опрятный, в белой выглаженной рубашке — сразу видно, что человек работает в серьёзном банке, а не в забегаловке. Во внешнем облике всегда виден настрой человека, кто на что горазд.
Приятно работать с такими профессионалами. Хотелось бы, чтобы руководство банка Sense отметило Сергея Куманского за его достойную работу и человеческое отношение к клиентам данного отделения.
Охоче передам посилання на відгук Сергію та дуже вам дякую, дуже радий за колегу 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написать комментарий