Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Григорий Балабан 23 мая 2023, 19:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 195/43
Хочу сказати величезний дякую Ользі Бабіч працівнику відео чатів в застосунку sense. Яка допомогла скористатись акційною знижкою щоб погасити кредит.

Складність була в тому що карту я закрив, щоб не користуватись кредиткою, але борг там був понад 30 тисяч грн.

Звернувся в чат підтримки, нажаль Дмитро яцковський підійшов до питання дуже топорно, і сказав що так як рахунок закритий, в мене немає такої можливості і я не маю можливості скористатись такою послугою.

Я засмутився, але спробував подзвонити по відео чату до працівників. І тут почалась магія:

Дуже привітна людина Ольга, уважно мене вислухала, попросила зачекати вона дізнається що можна зробити. Зафіксувала всю інформацію. Через 2 години подзвонила і сказала, що може допомогти мені, навіть якщо рахунок вже закритий, і в застосунку не пускає платіж. Надіслала реквізити і підказала як оплатити. Я сплатив 20500 грн і банк мені зменшив борг ± на 8500 грн.

Я безмежно вдячний Ользі за те що вона все зробила для того щоб людина змогла закрити кредит, по акційній пропозиції, навіть долаючи певні труднощі.

В котре переконуюсь, справа не в банку, а в людях які там працюють. Мені пощастило потрапити на людину яка мислить спокійно, виважено, логічно, та всім серцем хоче допомогати людям, вирішувати їх складнощі.

Велике дякую Вам пані Ольга, сподіваюсь ви станете тренером і навчите сотні операторів піклуватись та турбуватись про людей❤️
Сенс Банк
Ответ банка
28 мая 2023, 11:32
Дякуємо за такий великий та щирий відгук. Ольга дуже розчулилась, коли читала його. Завжди раді вам допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
30551805 23 мая 2023, 16:22
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Вчера 22,05,2023 в 15:46 с номера +380444988447. На мой телефонный номер позвонили, узнавали о моих действиях на моей зарплатной карте. Когда отказалась отвечать мою карту заблокировали.
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Сенс Банк
Ответ банка
28 мая 2023, 11:25
У всіх банків є своя система протидії шахрайським діям і у випадках підозрілих/не типових операцій згідно цим же правил банк має право обмежити операцію/заблокувати на доуточнення та зв'язуватись з клієнтом для підтвердження цієї операції, при цьому виконуючи дзвінок на фінансовий номер телефону(не питаючи даних по картці окрім підозрілих операцій по ній) — п. 4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.

Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі

/Анастасія
ktsb 23 мая 2023, 12:55
Открыл депозиты в $ в нескольких банках.
В других банках при завершении депозита достаточно сделать несколько кликов, чтобы оформить снятие средств в одном из отделений. И также потратить 5−7 минут на снятие, но только не в бывшем альфа-банке.

1. Депозит закончился, обязательно звони или пиши в службу поддержки, чтобы забронировать средства. Автоматизировать процесс никак.
2. Прихожу в отделение, пытаюсь снять деньги, которые с депозита упали на «мій рахунок», а сотрудник банка говорит, что за это комиссия 1,5%! Надо выводить оказывается на карту и с нее снимать без процентов. То есть, я минут 15 убил на то, чтобы через службу поддержки заказать средства, а их сотрудник даже не додумался заранее предупредить, что надо перевести деньги на карту?
3. Окей, перевожу со своего счета на карту. Платеж проходит, в меню карты показано, что есть перевод на мою сумму, но их на балансе просто нет. Сотрудник банка говорит, что надо подождать несколько минут. Проходит более получаса, сотрудник банка никак помочь не может. Пишу в службу поддержки, оказывается надо активировать карту.

То есть в приложении при переводе нельзя было указать, что карта неактивна? То есть сотрудник банка не научился определять, почему перевод может зависнуть?

Активирую карту и жду еще 30 минут, пока средства наконец зачислятся на счет.

Потрачено несколько часов на банальную операцию.

Сенс-банк — это непрофессионализм и неудобность на всех уровнях.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 24 мая 2023, 12:12
Доброго дня. Дякую, що залишили ваш відгук. Є декілька побажань, які я обов'язково передам колегам. І можливо ваші побажання змінять деякі внутрішні процеси 😊
А тепер повернуся до вашого відгуку.

Вірно, бронь готівки відбувається саме через чат підтримки або контакт-центр, або якщо зручно, в самому відділенні.
Все вірно, якщо знімати кошти з поточного рахунку, комісія буде 1.5%. Проте добре, що колега вас попередив та допоміг зняти без комісії з рахунку картки.
Стосовно того, що вас не інформував співробітник чату, вибачте, будь ласка, проведемо розбір цього кейсу з колегами.
Прикро, що з активуванням картки вам допомога затягнулася. Цей момент також розберемо з колегами.

Щиро вибачаюся, що виникла така ситуація і ви витратили зайвий час на отримання ваших коштів. Сподіваємося, що після розгляду вашої історії, таких помилок більше не будуть колеги допускати.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Роман Федоренко 23 мая 2023, 12:35
Була в мене КК, у зв’язку з війною і відсутністю роботи, почав прострочуватися платежі. Потім трішки все устаканилося, почав робити проплати. Потім зателефонували з банку, запропонували оформити реструктуризацію. Пояснили, що кошти потрібно вносити до 16 числа кожного місяця. Я ще просив щоб, до 25, бо зп так приходить. Але сказали ні, до 16. Ну ок. Почав оплачувати. Ну 16 кошти не списалися, так само 17,18,19,20, 21. Ну, щоб не допускати затримок і не нараховували %, натискав кнопку «погасити достроково», потім приходить повідомлення про прострочену платежу, то ж платив ще і в 20х числах. Але не завжди приходили повідомлення про прострочку.А потім мені зателефонували і сказали, що в мене прострочена на 3600грн. Ну, оплатив 3к потім докинув ще 600.(Перед оплатою розмовляв з оператори і запитував чи зарахуються ці кошти в розстрочку? На що відповісти: Так) але як виявилося, що ні. В розстрочку зарахувалося тільки платіж за 1міс. А решта на КК у якості богу. (Тільки якого). І виходить що? Що я із-за того, що оператори — консультанти не знають свою роботу, я просто подарував банку загалом вже приблизно 5к грн, окрім % які так оплачуються. Збс, Клас 👍👏
І на моє запитання, це виходить, що я із-за операторів подарував гроші банку. Оператор відповів: Вибачте, що так вийшло.
Класно. За них я втратив 5к грн, а отримав — вибачте.
Сервіс просто — супер (сарказм)
Сенс Банк
Ответ банка
23 мая 2023, 13:49
Перевірили деталі за вашою карткою.

Ви дійсно достроково погашали борг і оскільки вам не розказали деталі, то це призвело до прострочення. Однак всі кошти, які ви вносили пішли на погашення боргу, достроково, що в свою чергу зменшило борг і відповідно кількість відсотків, яка на нього нараховувалася. Проте мінімальні платежі після дострокового погашення все ще формуються і банк на них очікує, саме через це і виникла прострочка. Проте штрафів і пені за прострочення ми не нараховуємо, тобто тут ви не втратили коштів.

Дострокове погашення потрібно проводити завжди, якщо ви хочете погасити суму більшу, ніж мінімальний платіж. Тобто тут фактично все правильно.

Мені дуже шкода, що вам не пояснили детально як це працює в службі підтримки і ми з цим обов'язково розберемося, керівники співробітників вже в курсі цієї ситуації. Пробачте, будь ласка, за це. Проте всі ваші гроші, в т.ч. і ті 5 тис. грн, про які говорите, нікуди не зникли, а погасили борг.

Пропрацюємо це, щоб в майбутньому подібні ситуації не повторилися.

^З повагою, Богдан
Проблема решена
Alexisva 22 мая 2023, 15:48
Добрый день. Взял кредит в банке в 2016 году. Да, нужны были деньги. Платил исправно до конца прошлого года проценты. Наконец-то банк решился на реструктуризацию и рассрочку по кредитам. Отлично думаю я. Наконец-то закрою тему. Но вдруг накладывается арест на счета, и соответственно, как потом я узнал аннулируется рассрочка. Предупреждений и извещений об этом, никаких. Ни смс ни оповещения ни звонка. Арест был не по моей вине, но это уже не важно. Был снят арест в течении пару месяцев, так-как судебные исполнители тоже очень «быстро «работают. Рассрочку вернуть отказываются по непонятным причинам. Предлагают реструктуризацию, которая тоже может растянуться на года. У меня погибла жена и оставила новорожденного ребенка, с работой сами понимаете всё плохо. И если ещё была возможность отдать денег в рассрочку и закрыть тему, то сейчас я опять у них в оказался в «кабале». Я думаю что я уже не мало «накормил «этот банк. Навстречу не идут. И это при военном положении. Руки опустились. Да и уже и платить больше не хочется. Жадности банка должен быть какой-то предел. Если вам наплевать на людей, ждите, что люди плюнут вам в ответ. Не советую этот банк никому. Обходите стороной.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 26 мая 2023, 12:06
Ми співчуваємо вашій втраті дружини. А також прикро, що виникла така ситуація, коли ваша реструктуризація автоматично була закрита із-за арешту.
Від себе зробив запит на колег, які допомогли вам надати нову реструктуризацію. Можете переглянути у застосунку Sense SuperApp, пропозиція вам вже з вчорашнього дня доступна для оформлення.
У разі додаткових запитань, можете написати нам 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
программа пишет что мой телефон не поддерживает приложение, что мне сделать мне выдали зарплатную карту, а я не могу ей пользоваться
Сенс Банк
Ответ банка
20 мая 2023, 14:59
Розуміємо вас та вашу ситуацію, але наш додаток можна встановити лише на телефон/планшет, що відповідає мінімальним вимогам, а саме впливає версія операційної системи. Sense SuperApp доступний для Android версії 5.0 і вище, а для IOS потрібна версія 13.0 і вище. На жаль, якщо на вашому пристрої версія операційної системи не відповідає вимогам, то додаток банку встановити не вийде 😥

З повагою, Андрій 💙
Shtop 19 мая 2023, 14:07
Отделение по адресу: Днепр, ул. Березинская, 64-А
Ни в коем случае не связывайтесь с этим банком, в любом случае разведут на деньги минимум в 10 кратном размере, особенно при военном положении. В начале войны выехали из Украины, в телефонном режиме отказались от арендованной ячейки. По возвращении в Украину отказались принимать ключ пока не оплатиш штраф-пеню, которая каждый день щелкает. Ячейку сами не могут открыть ссылаясь на военное положение, но пеню насчитывать военное положение не мешает.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 25 мая 2023, 18:40
Обговорили стосовно заборгованості та договору у приватних повідомленнях.
Але хочу зауважити, що стосується лише кредитних умов.
Згідно цивільного кодексу України: «У період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану та у тридцятиденний строк після його припинення або скасування у разі прострочення позичальником виконання грошового зобов’язання за договором, відповідно до якого позичальнику було надано кредит (позику) банком або іншим кредитодавцем (позикодавцем), позичальник звільняється від відповідальності».

Також, згідно умов договору:
6.1. Сейф може бути розкритий Банком не в присутності Клієнта, але за умови присутності працівників Банку, які входять до складу спеціально створюваної для цих цілей комісії.
Але з початку повномасштабної війни банком було прийнято рішення не розкривати сейфи!
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 18 мая 2023, 18:58
все долги закрыл русскому банку все отдал…а потом оказалось должен еще 5000 за 3 мес это как банк обьясни? и работники врут и не дают справку …дадим ее после оплаты.оплатил и в итоге недают НИЧЕГО!!! куда смотрит НБУ
Сенс Банк
Ответ банка
18 мая 2023, 19:05
Ми вирішили з вами питання ще декілька місяців тому. Якщо ж у вас з'явилися нові питання, на які ви хочете отримати відповідь — напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Залюбки допоможемо 😉
*Микита
Проблема решена
Angal 16 мая 2023, 15:05
Постанова виконавця про розблокування визначеного рахунку надійшла до банку 15.05.2023, рахунок на 16.05.2023 14.55год заблокований, це зп рахунок, на ньому особисті кошти, в підтримкі кажуть що в канцелярії,2-йдень!!! Згідно законодавства банк зобов’язаний надати доступ в той самий день коли отримав постанову, якщо в неробочий час надійшла постанова, то на наступний роб.день.І «в канцелярії» це не відповідь! Канцелярія-це також департамент банку! Відповідно ще 15.05.2023 мені повинні були надати доступ! Постанова надійшла в банк 15.05.2023 в 09.05год. маю доказ від укрпошти коли лист був забраний! А заблокували кошти ще 05.05.2023 що також є порушенням закону, бо він вступив в дію тільки 06.05.2023, такі дії зі сторони банку також є неправомірними!
Сенс Банк
Ответ банка
17 мая 2023, 14:28
Ваш арешт існував з моменту його накладення, під час війни згідно з постановою НБУ, банк дозволив користуватись коштами на які було накладено арешт. Згідно з доповненням від 06.05.2023 р та до закінчення воєнного стану — з рахунків, на які накладено арешт, дозволено щомісяця здійснювати з одного рахунку видаткові операції у розмірі двох мінімальних заробітних плат (13 400 грн), а також сплачувати податки та збори.

Тобто, арешти на рахунках були весь цей час. 05.05.2023 відновились обмеження в системах банку (блокування), які були тимчасово зняті.

Зазначимо, якщо документи було відправлено через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту.
Також відмітимо, що ваші електронні документи були надіслені не у відповідному вигляді (без підпису Кепом), тому були розглянуті тільки коли поступили паперові документи.

Строки зняття арешту банком залежать від часу надходження документів про зняття арешту. Банк приймає ці документи у робочі дні.

Ваші документи вже були оброблені, тому раді допомогти та проконсультувати.

Анастасія, ваша помічниця
Виктория Филина 15 мая 2023, 12:57
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 106/2
Примерно 20.04 захожу в приложение и вижу что устройство заблокировано. Связалась с поддержкой, сказали обьяснить операцию за 20.02(двухмесячной давности). Я предоставила все необходимое для обьяснения, на что ничего внятного поддержка не ответила и сказала что мы отказываемся от сотрудничества с вами. С просьбой обьяснить причину блокировки, от банка ноль реакции. Морозятся, либо сами не понимают что они там делают. Уже почти месяц никакой реакции, банку п.уй. Не связывайтесь с этой русской шарагой! Заблочат счет, ничего не обьяснят, да и еще и скажут что бы вы сами писали заявление на закрытие счета (вы были инициатором).
Сенс Банк
Ответ банка
16 мая 2023, 11:08
Звернення зафіксовано, щодо якої саме причини було відмовлено в обслуговування. Воно надійде офіційним листом на вашу адресу. Розблокування неможливе, можна закрити рахунок і отримати залишок коштів у касі.

Заблоковано згідно даних пунктів. Який саме — буде вказано в офіційному листі. Ми їх не утримуємо, можете звернутися хоч сьогодні до каси банку і забрати їх.
4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку,
припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або
Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
4.3.6. У разі відкриття Рахунків за цим Договором призупинити (заблокувати) дію Картки/Токену у будь-якому з
перелічених нижче випадків:
• у разі виявлення неплатоспроможності, незаконного використання Картки/Токену, надання недостовірної
інформації або виникнення у Банку підозри щодо вірогідної загрози незаконного використання Картки/Токену
Держателя/Довіреної особи Держателя, в тому числі в разі отримання інформації про це від МПС;
• у разі порушення Держателем Картки умов цього Договору;
• у разі не надання Держателем документів згідно п. 4.2.1., 4.2.5. та 4.2.6.;
• у разі припинення хоча б однієї з порук (гарантій), наданих будь-якою третьою особою за зобов’язаннями
Клієнта перед Банком по цьому Договору;
• у разі виникнення Несанкціонованої кредитної заборгованості за Рахунком та/або простроченої заборгованості
за короткостроковим кредитом / простроченої заборгованості за Відновлюваною кредитною лінією в день
виникнення;
• отримання від Клієнта повідомлення відповідно до п. 4.2.12 цього Договору;
• у випадку встановлення факту на підставі офіційних документів/звернень/повідомлень правоохоронних та/або
підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, органів державної влади і т.д. та/або наявності
обґрунтованих підозр банку, здійснене на підставі висновків уповноважених служб Банку, про порушення
Клієнтом умов п. 4.2.5 Договору та/або про факт здійснення противоправної (протизаконної) діяльності
(використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним (злочинним) шляхом);
• в інших випадках, прямо передбачених цим Договором.
Посилання на ДКБО:
https://sensebank.com.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-01052023.pdf
*Микита
Dina1989 12 мая 2023, 17:34
Виїхала закордон, зміна документів номера мобільного і самого телефона. Виникла проблема із поверненням коштів на кредит. Дуже допоміг співробітник банку Богдан Савенко. Дуже вдячна, не розуміюсь в інтернеті. Чоловік потратив на мене багато часу. Дуже вдячна, дуже допоміг. Дакую банку за хороших працівників!!!
Сенс Банк
Ответ банка
12 мая 2023, 17:41
Дуже круто отримувати такі щирі слова після консультації підтримки. Це дійсно мотивує нас робити більше та краще 🤗 Обов'язково передамо ваші теплі слова Богдану )
Ваш помічник, Микита 🙂
Linda13 12 мая 2023, 14:59
Блокируют счёт и пишут насмешливые СМС
Юрий Гавяда 11 мая 2023, 13:40
Кредитний договір № 631021066
28,01,2019 отримав кредитну картку.
15,06,2020 картку заблокували. причини не зїясовував (причини незїясовував, боргів не було продовжував сплачувати відсотки та погашеня кредиту)
Всего викоростаного коштіи з картки 18,552гр.в цю суму входить знятя та погашеня в льготний термін.
На 24,02,2022 Початок повномаштабноі війни виникла заборгованість яку я сплатив в повному обсязі до 11,01,2023 — сплатив з штрафами та відсотками.
Після чого я дізнався що мій борг по кредиту 27,000гр.
Спілкувався з менеджарами та керікником віділеня (Кийв ВІДДІЛЕНЯ «кИРИЛІВСЬКЕ»
Відповіді не отримав — спілкувались вічливо.
Но як можливо роками сплачувати відсотки та погашеня кредиту, а борг рости невідомо — та пояснити не можуть. акт звірки отримав — невідомо що це!!!
мною внесено за термін13,01,2019 по 13,02,2023рік 46тис 327гр
повторю що ежемісячно сплачував відсотки та погашував кредит та штраф як що виникала заборгованість.
памятайте взяв кредит — ти не користувач чи кліент — ти відразу боржник!!! я не з першого разу це зміг пояснити співробітнику гаряч лініі.
Сенс Банк
Ответ банка
11 мая 2023, 14:27
Сума вашого боргу відрізняється від тої, яку ви вказуєте у відгуку :(
На 24/02/22 вона складала іншу суму. Далі платежів від вас не надходило тривалий період, розумію що на початку повномасштабного вторгнення рф були складнощі, в т.ч. і фінансові для багатьох, тому штрафи і пеню банк не нараховував і не нараховує, лише стандартні відсотки.

Відсотки скасувати банк не може, оскільки це призведе до того, що він не зможе працювати і виконувати свої обов'язки перед клієнтами (виплати депозитів, відсотків за ними, проведення операцій, видача готівки і т.д.).

Коли ви почали вносити платежі майже кожного місяця сума боргу поступово зменшувалася, проте на січень 2023 він ще не був погашений.

Оскільки ми розуміємо, що зараз багатьом складно проводити оплати на рівні, як до 24/02/22, то ми підтримуємо клієнтів і пропонуємо програми допомоги. Наприклад реструктуризація, яку ви оформили. По реструктуризації майже вдвічі менша відсоткова ставка і платіж, відповідно погашення боргу для вас набагато ефективніше. Також ви завжди можете достроково погасити весь борг, або його частину, що зменшить суму відсотків. У вашому випадку після внесення достроково суми потрібно додатково звернутися до підтримки, щоб його розподілили на погашення.

По мірі погашення сума відсотків зменшується, а значить швидкість погашення боргу буде більшою. Більш детально з датами та сумами написали в особистих повідомленнях

^З повагою, Богдан
Проблема решена
Dyha 10 мая 2023, 18:21
Банк застосував обмеження по картам, не просто блоконув, а через овердрафт, на картах кред.ліміту немає, обмеження через арешт рахунків, згідно закону повинні надати доступ до рахунку який був визначеним для видаткових операцій в сумі 13400, після винесення постанови виконавцем.Там висить блокована зп.до якої немає доступу.Виконавець виніс відповідну постанову в 13.09!!! Рахунки блоковані! Кошти потрібні терміново! Це власні кошти! Які повинні буть доступні відразу! Банк повинен надати доступ в день винесення постанови виконавцем, підтримка каже на протязі 3днів.Це порушення з, а кону,і зробить нічого неможливо
Сенс Банк
Ответ банка
10 мая 2023, 19:04
Якщо арешт накладається на певну суму, а не рахунок, то він залишається активним, але ви не можете користуватися арештованою сумою, відповідно на неї і зменшується баланс картки (при цьому кошти все ще на вашому рахунку).

Вибір рахунку, по якому дозволено видачу 13400грн/місяць відбувається шляхом подання постанови виконавцем до банку. Строки залежить від того, яким чином було надіслано постанову (лист або через НАІС).

Через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання банком.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту. Зі свого боку ми дотримуємось норм чинного законодавства і тому після надходження постанови ви зможете отримувати 13400грн на місяць з обраного рахунку.

^З повагою, Богдан
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 10 мая 2023, 10:43
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 12
закрыл все и кредиты и карты и должен оказывается за 3 мес натикало 5000 грн и банк не хочет м не может обьяснить откуда
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 12 мая 2023, 11:29
У приватних повідомленнях я вам надав відповідь стосовно вашого кредитного договору. Ви виконали умови спрощення по кредиту. Далі вам нічого вносити не потрібно, та сума, яку ви ще бачите, не є вашим боргом. А сума на яку зробив банк прощення.
Як тільки вам надійде довідка про спрощення, кредит закриється і більше ви не будете бачити цю суму.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Magikus 9 мая 2023, 21:11
Людмила Хоменко самий некомпетентний оператор в чаті підтримки.
2 рази звертався в чат і 2 рази вона не знала не і змогла відповісти
1. Питання було:" пояснити що таке паспорт споживчого кредиту,і чому він дається до хамелеона.Не змогла відповісти, сказала що не має нічого давитись, то можливо ви окремо оформити кредит.
2 питання було, що входить в 10 покупок в умовах, щоб вайт був безкоштовним, написала що тільки покупки в магазині через термінал фізично або через Гугл/епл пей і все.
Зверніть увагу на данного оператора.вона взагалі нічого не знає.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 10 мая 2023, 9:57
Доброго ранку! Усі ми люди, й так само можемо десь помилитися або не до кінця розкрити питання, на жаль. Я переглянув ваші 2 чати, коли ви спілкувалися з Людмилою.
Щоб вже остаточно ви мали відповідь на ваші запитання, я вам також надам відповідь:
1. Паспорт споживчого кредиту містить умови по пільговому періоду, по кредитному ліміту, який може бути встановлений по картці, %% ставку та інше.
Не зважаючи на те, що картка Хамелеон зараз оформлюється без кредитного ліміту, за замовчуванням ми надаємо пакет документів при оформлені, і один з них — паспорт споживчого кредиту.
Уся документація, котра надається клієнтам, є на нашому сайті: https://sensebank.com.ua/credit-cards/cameleon. Потрібно прогорнути вниз у розділ «Документи» (зліва), та відшукати вкладку «Форми угод Cameleon» (справа).

2. Моя колега надала відповідь стосовно покупок та оплати в інтернеті (хочу зауважити, що вона уточнили, щоб було саме як «Покупки»). Але все вірно, також підходить оплата комунальних послуг, поповнення мобільного інтернету.

Дякую, що залишили ваш відгук! Ми ще раз пройдемося додатково по цим питанням з Людмилою 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 8 мая 2023, 11:11
Таки очередной раз меня СенсБанк побрил, но только сейчас более ухищренным способом, в выписке по карте банк скрывает некоторые операции, например дополнительные комиссии, которые надо отдельно смотреть либо в веб приложении, либо делать выписку по счету.

Общение с поддержкой ни к чему не привело, сотрудники банка считают правильным, что такие операции не отображаются в выписке движений средств по карте.
Сенс Банк
Ответ банка
9 мая 2023, 15:54
Комісія була нарахована коректно, в особистих повідомленнях розказали детальніше.

З приводу відображення дякуємо за зворотній зв'язок в коментарях, що розібралися :)

Головна проблема, через яку виникла ця ситуація — це те, що комісію не списали одразу після проведення операції, а лише після фіналізації операції по рахунку. В мобільному додатку Sense SuperApp в таких випадках комісія завжди відображається поруч з операцією, за яку нарахована, щоб було зрозуміло, що вона не з'явилася «з повітря».

Сподіваємось, що в майбутньому таких ситуацій не буде, ваші зауваження взяли до уваги ✅
^З повагою, Богдан
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Omiliutina 7 мая 2023, 13:15
Доброго дня! Хочу подякувати представниці «Сенс-банку» Анастасії Симко за допомогу у вирішенні питання. Також подяка за оперативне реагування представникам банку і вирішення проблем. Чат-бот теж налаштований так, що легко можна вийти на консультанта.
Сенс Банк
Ответ банка
7 мая 2023, 13:52
Нам дуже приємно бачити, що ви залишились задоволені нашим обслуговуванням та роботою нашої Анастасії 🥰 Раді, що ваше питання в чаті було вирішено. Якщо з'являться додаткові запитання, то ми завжди будемо раді вас бачити знову в чаті 😉

З повагою, Андрій 💙
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VictoriaR 6 мая 2023, 0:44
Я хочу сказати, дякую, прекрасній дівчині, яка допомогла мені, розібратись у моїх питаннях, яка ввійшла у моє положення, яка зрозуміла, що потрібно зробити та послухала мене, я дуже дякую, за оперативну відповідь, за те, що на зв‘язку, я таких щирих людей не зустрічала багато у житті, я хочу вам віддячити, бажаю, щоб добрі справи, які ви робите, обернулись до вас втричі більше, дякую вам ❤️❤️❤️
Сенс Банк
Ответ банка
6 мая 2023, 2:27
Дякуємо за ваш відгук, передамо Світлані вашу подяку.
Завжди чекаємо на вас як Хатіко в чаті, щоб допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
Серега Петров 5 мая 2023, 14:05
Добрый день! Хочу обратить к банку и задать вопросы на которые мне не отвечают ни отделении ни по телефону горячей линии. Я хочу и пытаюсь решить вопрос с кредитом звонишь в банк говорят звоните коллекторам (спасибо хоть номер коллекторов дали на горячей линии) звонишь колекторам спрашиваешь возможные способы решения вопроса по кредиту у меня знакомые решали не давно так говарят звоните в банк. Коллектора говорят что банк не дают ни каках предложений, а они так не могут.
1. Почему банк не уведомил меня что продали или передали на обслуживание коллекторам? (сотридники банк тоже почемуто говорят то продали то передали)
2. Мне звонили с банка сотрудники мы общались что да как после чего они сказали что нужно подойти в отделение и предоставить оригиналы документов обговориных и написать заявление на главу банка и будет доступно предложение 50\50 я сходил все сделал. Ответ не получил предложение тоже. Звоню можно узнать что с ответом говорят отправля смотрите в спаме возможно. Посмотрел нет ни чего. Сотрудники говорили ожидайте все будет в итоге продали или передали коллекторам. Почумы так происходит? Меня сотрудники банка обмановали?
Прошу связаться со мной предстовителей банка и разьяснить ситуацию. Я жил в харькове по улице Бучма кто знает она очень сильно разбита. На данный момент являюсь ВПО. Хочется найти все-таки с банком взаипонимание.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.45
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.45
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝