Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
krAndrii 7 марта 2023, 10:27
У зв’язку з ситуацією в країні виникла потреба в реструктуризації заборгованості.
З усім бажанням оплатити по поточним рахункам, я просто не маю на те можливості.
Звернувся до чату підтримки з запитанням про реструктуризацію, чи необхідно якесь звернення і т.п. мені скидають посилання на статтю від банку по реструктуризації «стоп прострочка» і повідомляють, що за кожним клієнтом індивідуально розглядається стосовно поточного питання. Виходить, що при всьому моєму бажанню якось реструктуризувати борг і ПЛАТИТИ, потрібно чекати невідомості, тому що, як такого звернення від клієнта і розгляду питання, я так розумію, що не має
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 7 марта 2023, 13:36
Побачив ваш відгук та відразу пішов у приватні повідомлення для вирішення вашого питання. Дійсно, на жаль, вам поки що була пропозиція недоступна, але взявши ваші дані, передав колегам для уточнення. Колеги пообіцяли вже найближчим часом надати вам реструктуризацію.
Вибачте, що трохи вийшов квест із звернень, але щиро радий був вам допомогти 😊
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gv5276 4 марта 2023, 22:04
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 44
Хочу выразить благодарность за обслуживание в банке Сенс.Очень отзывчивые и внимательные специалисты работают в этом банке. Быстрое обслуживание. Отдельно хочу выделить обслуживание в кассовом зале. Все удобства для клиентов. Вежливый кассир. По моему мнению, этот банк отличается от всех банков г Запорожья. Советую всем запорожцам пользоваться эти банком. Он находится на пр. Соборный 44 г Запорожье.
Сенс Банк
Ответ банка
5 марта 2023, 15:30
Нам дуже приємно, що вам сподобалось у нашому відділенні 💕 Обов'язково передамо ваші теплі слова нашим працівникам із Запоріжжя 😉
Дякуємо, що обрали наш банк та залишаєтесь із нами 🤝

Ваш онлайн-помічник, Андрій 💙
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
smuller78 3 марта 2023, 11:37
Свіжий кейс:
звечора перевів усі кошти з картки на сейф, зранку баланс дебітової картки МІНУС 302.22 грн. Питаю в чаті: поясніть куди ділися мої гроші, бо у деталізації жодних записів за цей час немає.
Відповідь 1: підключаємо колег, приєднуйтесь протягом 24 год.
Відповідь 2: ми займаємося, надамо відповідь протягом 2х робочих днів.
Відповідь 3: СМС Shanovnyj kliente! Vash zapyt rozglyanuto. Z boku Banku ne vyjavleno porushen' dogovirnyh vidnosyn. V razi najavnosti pytan' zvertajtes' v chat za posylannyam https://hi.sensebank.com.ua/chat abo telefonom 0800502050. Z povagoyu Sens Bank!

Чи можливо у банку так зробити, щоб клієнт мав можливість контролювати власний баланс та бачити і розуміти всі його зміни самостійно?
Бо виплата відсотків по сейфу пишеться у історію, а сам баланс сейфу при цьому не змінюється ще кілька годин (і відстежити момент коли та наскільки він змінився кожного разу не реально), гроші нишком списуються з карти, навіть у мінус із дебітової (можливо якісь корегування/комісії/доплати) а в історії взагалі нічого про це немає. Так втрачається довіра до банку ☹, навіть якщо банк все списав корректно, але ж «вничку». Мають же існувати якісь сертифікації для банківської системи та правила відображення достовірної інформації…
Сенс Банк
Ответ банка
3 марта 2023, 16:01
Зі свого боку повністю розуміємо вас, що ситуація виникла досить не приємна 😥 Судячи з першої частини вашого відгуку, то наші спеціалісти в чаті допомогти вам розібратись в причинах виникнення цього мінусу за вашою карткою.

Дійсно, через особливості проведення операцій в іншій валюті, можуть виникати подібні ситуації, коли за дебетовою карткою виникає мінус. Наша команда робить все можливе для того, щоб покращити це. Ознайомитись із особливостями проведення операцій в іншій валюті можете за цим посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search.

Щодо балансу та відображення деталей списань, то в планах є покращити це, але на жаль, поки що точних термінів вирішення цього немає.

Бережіть себе та близьких, все буде Україна 💙💛

З повагою, Андрій
Проблема решена
Андрій Томашевський 2 марта 2023, 15:01
Сегодня утром обнаружив что меня заблокировали по неизвестной причине, я спросил у сотрудника банка о переводе личных средств на другой счёт, поскольку у меня на карте лежала крупная сумма я был предельно заинтересован в этом вопросе. На что мне дают ответ что нужно писать заявление в отделении банка, там же и забирать деньги, НО, поскольку я нахожусь за границей и приехать у меня просто попросту нет возможности, я сразу же начал задавать вопросы о том как мне перевести деньги на другой свой, личный счёт, онлайн. На что мне дали очень краткий и разочаровывающий ответ — наш банк не предоставляет такие услуги, серьёзно? Это повергло меня в глубочайший шок и разочарование, поэтому попрошу людей задуматься над тем что вас в один прекрасный день могут просто заблокировать, и если у вас нет возможности посетить отделение банка, тогда вы попрощайтесь со всеми своими накоплениями, просто чудесно что банк не принимает заявления онлайн либо по почте, меня это шокировало ещё больше. Надеюсь что это будет доступно в ближайшем будущем, хотя на самом деле современный банк обязан предоставлять такие услуги.
Сенс Банк
Ответ банка
8 марта 2023, 13:05
Нам жаль, при такому блокуванні рахунки потрібно лише закрити і отримати власні кошти, розблокування неможливе.

Про виплату коштів онлайн. Зі співробітником проговорили дану ситуацію, пробачте, будь ласка, за незручності. Кошти на вказані вами реквізити вже відправили і рахунки будуть автоматично закриті через 30 днів, зараз вони вже заморожені.

^Богдан
multikiron 27 февраля 2023, 16:21
Отделение по адресу: Харьков, пл. Павловская, 2
Я була клієнтом Альфа Банку з 2017 року, будучи співробітником провідного промислового підприємства м.Харкова, мала зарплатну картку у цьому банку.
Через війну у травні, 2022 році звільнилася з цього підприємства, але продовжила користуватися послугами Альфа Банку, а саме проводити розрахунки в торгових мережах, знімала готівку у касі Банку, розмістила валютний депозит …але така моя діяльність здалася Банку підозрілою, тому без жодних попереджень Альфабанк заблокував мої рахунки, при тому що депозит на момент блокування, ще не добіг кінця, і лише через півтори місяці від дати блокування мав бути мені зарахований на картковий рахунок, та за умовою обслуговування виданий без комісій у касі банку…але не склалося, зараз банк мені не хоче видавати валюту у касі свого банку, а безальтернативно пропонує, тобто примушує, зробити свіфт-переказ на мій валютний рахунок відкритий у іншому банку за 25 умовних одиниць (долларів), тобто вся економічна доцільність розміщення депозити втрачена. А я б хотіла цей депозит зняти у готівковій формі у касі СенсБанку (Альфа Банк), як обіцяли співробітники банку при відкритті депозиту у них на відділенні м. Харків, пл Павлівська 2.
Співробітники Банку ніяк не можуть вирішити це питання і безпідставно надають лист про відмову у обслуговуванні закону про фінансовий моніторинг, більше того ввжаю це звинувачання безгрунтовним, адже мною банку було надано довідку про доходи та декларацію фізичної особіи підприємця, тобто проведені розрахункові операції є цілком в рамках мого власного бюджету, але Банк не взяв до уваги ці документи, і тепер мої власні кошти може повернути лише за умови сплати комісії. Не раджу цьому СеНС банку (Альфа банку) довіряти свої кошти, так як банк не дотримуючись умов договору, вам поверне їх лише при умові сплати комісії, на які ви не розраховували раніше.
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2023, 17:22
Вітаю!
На жаль блокування Фінансового моніторингу не є нашим особистим рішенням, його приймає не банк, не якийсь конкретний відділ, і навіть, якщо ви надасте нам всі потрібні документи — ми відправляємо їх до фін. моніторингу, і саме вони вирішують, чи буде зняти блокування. І дійсно, при такому блокуванні ми не можемо видати вам кошти в касі банку((
Проте, маю надію, що зможу спробувати допомогти вам, для цього вже пишу у приватні повідомлення, щоб уточнити деяку особисту інформацію. Сподіваюсь на ваше порозуміння🤗

Із повагою, Марі♥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Qwerty1999 26 февраля 2023, 19:16
В Україні прийнято рішення про припинення соціальних виплат та стипендій
на картки банку з російським акціонерним капіталом Альфа (Сенс-банку).

Тому від отримувачів соціальної допомоги вимагають терміново
надати банківські реквізити державних банків — Привату або Ощаду.

Виплату стипендій на картки Альфа (Сенс-банку) також
припиняють, тому навчальні заклади рівно через рік
россійської агресії повинні будуть оперативно закрити
все студентські картки в Альфа (Сенс-банку).

З надією на швидку ліквідацію
останього оплоту російського
акціонерного капіталу
у банківському секторі України,
ваш Qwerty1999.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 27 февраля 2023, 11:58
Жодної подібної заяви ми не отримували та відповідно не бачили. Це припущення з вашого боку виглядає як маніпуляція та інформування непідтвердженими фактами. Просимо вас на майбутнє робити посилання на офіційні джерела.

Sense Bank був акредитован та являється в списку уповноважених банків, котрі включено у перелік банків, які здійснюють виплати від соціальних служб, пенсії та стипендії. При цьому, на час військового стану, відповідно до рішення Мінфіну, цей перелік не підлягає перегляду.
Будемо вдячні, якщо ви надасте посилання, де ви ознайомилися з подібною інформацією. Бо інформація, котрою ви володієте, більше виглядає як «фейк» задля дестабілізації роботи банку.
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталя Кухар 24 февраля 2023, 20:49
Добрий день. Я прошу розібратись в ситуації, в якій моя донька, Гончар Світлана Іванівна, опинилась по примсі державних служб. Багатодітна мама, якій приходить соціальна допомога багатодітної мами на дітей, також допомога по догляду за дитиною до 3-х років у Сенс банк, де в неї оформлена соціальна картка вже більше двох років. Пару днів назад їй зателефонували з Управління соц.захисту і сказали, щоб вона поміняла соц. картку Сенс банку на картку другого банку, так як у них нема договору на обслуговування з сенс банком, рекомендували наполегливо приватбанк або ощад банк. Донька сказала, що вона не згідна міняти на другий банк так як Сенс банк повністю задовольняє її вимоги. У відповідь представник соц. захисту сказала, якщо не поміняє банк, то їй не будуть виплачувати допомогу і на 27 лютого наполегливо рекомендували принести рахунок з приватбанку чи ощад банку. Ми телефонували на гарячу лінію Сенс банку 23 лютого, лишали заявку і просили розібратись. Чому вона має міняти банк і «плодити» пластик по чиїсь прихоті? І ще я знаю, що це не тільки з нею трапилась така неприємна ситуація, в нашої знайомої донька, Поліщук Світлана Миколаївна, отримує стипендію в Сенс банку, так їй також сказали що навчальний заклад буде міняти соціальні картки Сенс банку на приватбанк. З повагою Кухар Наталія Миколаївна.
Сенс Банк
Ответ банка
24 февраля 2023, 21:00
Добрий вечір☺
З приводу соціальних виплат — Управління соціального захисту не може вимагати від вашої доньки змінити банк чи рахунок, так як всі соціальні картка (у будь якому банку) перш за все створенні для цих виплат, і соц. захист не може самостійно обирати за вас банк: у цій ситуації я можу вам порекомендувати звернутись до Управління, та залишити скаргу на цих співробітників, так як такі вимоги є неправомірними.
З приводу ж стипендіальних виплат — тут трішки інша ситуація: деканат може обирати, із яким банком йому взаємодіяти, так як державні установи можуть співпрацювати з якимось конкретним банком. Тут, на жаль, дійсно доведеться міняти рахунок😔

Дякую, що залишаєтесь із нашим банком, та довіряєте нам. Для нас це дуже важливо.
Із щирою турботою, Марі♥
Проблема решена
zig4free 23 февраля 2023, 14:54
Таки банк умудрился меня постричь.

Создал шаблон для перевода с карты Хамелион (как дебетка используеться) на карту Монобанка.
Тыкаю шаблон — жму оплатить — бегло смотрю комиссия 0, жму переказаты — опа комиссия 55грн.

Проверяю — по умолчанию подставляет кредиткую карту — а не ту с которой шаблон рисовался! — действительно после нажатия оплатить — некоторое время висит комиссия 0 грн!, но через время происходит пересчет, но нажать «переказаты» кнопочку можно и до просчета комиссии!

Накуя спрашиваеться накие приколы?

Будем как-то решать это? Или дальше будет расчет на ЛОХА?
Сенс Банк
Ответ банка
1 марта 2023, 16:16
Так, дійсно комісія підвантажується 1-2 секунди. Ми повернемо списані кошти за комісію і ми вже взяли в роботу цей баг. Працюємо як бджілки, щоб вирішити це питання.
З приводу шаблону, він не створюється під окрему картку, тобто є загальним. Щоб не створювати 10 шаблонів під кожну картку, ви можете її просто обрати при переказі.
Ми раді, що допомогли вирішити це питання та зробити наш застосунок більш зручним.
/Анастасія, ваш вирішувач багів
I. B. 22 февраля 2023, 1:05
В отзыве можно выбрать до 3 хорошо и плохо, но тут 3 плохо не ограничиться, я бы выбрал 13 из предложенных 22 плохо.

Я не знаю какой олигофрен придумал сменить насильно тарифы по картам по сути убивая грейс период — вводя комиссии в 100 грн + 0.1% от кредитного лимита + 1% от текущего баланса в «расчётный день», но он будет ответственным за самый крупный отток клиентов из этого банка. Купи за 1 день до «расчётного дня» что-то на 20 тысяч с лимитом в 100 тысяч и внезапно ты взял деньги в долг под 730% годовых. Ну и мелкие гадости — архива тарифов нет, доллары снять — жди 2 недели, снять депозит на 100 тысяч в долларах нельзя целиком, они считают для выдачи не по НБУ, а по 37.8, откуда такой курс никто не знает. По картам лимиты — похоже на кризис ликвидности. Через месяц забираю последний депозит и до свидания. Был лучший банк в Украине не так давно, как мало нужно времени что бы превратиться в один из худших.

Цитата с сайта банка:

«Чому мені автоматично підключають саме цей тарифний пакет?

Спираючись на ваш досвід користування додатковими послугами, в тому числі послугами страхування від фінансових ризиків та від ризику нещасного випадку в минулому, тарифний пакет «Розширений++» буде найбільш оптимальним для вас. В будь-якому випадку, в разі якщо вас не влаштовують нові умови, ви завжди можете відмовитися. Але не варто =)."

«Чи можливо відмовитись від розширеного тарифу?

Так. Якщо бажаєте повернути тариф обслуговування, яким ви користувалися до встановлення тарифу «Розширений ++»:
— зверніться до онлайн-чату або відеочату в Sense SuperApp;
— зателефонуйте до контакт-центру 0 800 50 20 50."
Сенс Банк
Ответ банка
22 февраля 2023, 9:46
З 1 вересня 2022 року введено щомісячну комісію в розмірі 100 грн. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних. Щодо інший ваших математичних прикладів, це скоріше за все не комісія, а страхування, яке можна відключити.

Щодо отримання коштів, то ми розуміємо, що ви хочете отримати свої кошти якнайшвидше, але реалії воєнного часу не дають нам це реалізувати. Натомість, ми гарантуємо зняття заброньованої готівки у визначений термін. Навіть, якщо була тривога — бронь буде дійсна і наступного дня. Можливо через деякий час ми знайдемо рішення даного питання якнайшвидше, але поки що так (

Щодо курсу, то використовується картковий курс продажу, який зазначений в додатку.

Щодо лімітів картки та додатку, дійсно, деякі ліміти були змінені, наприклад, ліміт на видачу коштів за кордоном. Адже з'явилися непередбачені заборони з боку НБУ.

З повагою, Микита
Qwerty1999 20 февраля 2023, 21:19
Альфа (Сенс-банк) — вы лучшие в части развода своих клиентов на деньги!

C весны 2014 года и по настоящее время, периодически публикую информацию о реальном вреде российского акционерного капитала для банковского сектора Украины и клиентов этих банков в частности.
Первым тревожным звоночком была утечка персональных данных по зарплатным проектам военнослужащих ВСУ из Альфа-банка в российские спецслужбы, что нанесло непоправимый моральный урон военнослужащим и их семьям. После чего данный инцидент обсуждался даже депутатским корпусом ВРУ, но в результате вопрос заболтали, а инцидент замяли.
Никто из сотрудников банка не был наказан, только и того, что все зарплатные проекты военнослужащих ВСУ были переведены из Альфа-банка в госбанки.
Вторым звоночком было введение менеджментом Альфы абонплаты за обслуживание клиентских счетов без движения в поглощаемом Альфой Укрсоцбанке на уровне 1000 грн в месяц, что во всей красе показало настоящий звериный оскал российского капитала по отношению к украинским гражданам — клиентам Укрсоцбанка.
Ну, а дальше Альфа-банк разводил своих клентов по мелочам, которые все и не перечислить. Из того, что всплывает в памяти — то абонплату подымет до 100 грн, то неправильно, в сторону уменьшения, посчитает проценты и при оплате рассчитанной банком суммы клиенты всё-равно влетают на абонплату, то по конвертационным депозитам норовит выдавать наличную валюту через 7−10 дней после даты завершения депозита.
А недавно Альфа (Сенс-банк) умудрился развести на деньги очень многих своих клиентов, которые выехали беженцами в Европу с гривневыми картами банка, ведь кроме принудительного введения двойной конвертации по всем своим БПК, банк, исключительно для удобства своих клиентов, ввёл ещё и дополнительную комиссию в размере от 1,2% до 1,3% в зависимости от региона, где клиенты банка рассчитываются гривневыми картами Альфа (Сенс-банка).

Но всё это какие-то достаточно мелкие финансовые проблемы,
которые почти никак не влияют на отток клиентов из Альфа (Сенс-банка).

Поэтому я и обращаюсь к менеджменту Альфа (Сенс-банка), и в том числе,
к маленькому принцу Ярославу, сотрудникам поддержки Анастасии, Никите, Богдану и многим другим сотрудникам банка — придумайте наконец что-нибудь такое, чтобы каждый клиент Альфа (Сенс-банка) ощутил на себе реальные материальные потери от сотрудничества с вами и вашим банком.

С надеждой на скорую ликвидацию
последнего оплота российского
акционерного капитала
в банковском секторе Украины,
ваш Qwerty1999.
Сенс Банк
Ответ банка
24 февраля 2023, 14:35
Доброго дня, Qwerty1999 💙💛
Ми відкриті до конструктивної критики та докладаємо максимум зусиль, щоб швидко реагувати на зауваження клієнтів.
Втім, звертаємо увагу, що факти наведені вами – не підтверджені та не мають зернятка правди.
Банк ніколи не передавав жодних персональних даних російським спецслужбам. Ми працюємо виключно в межах українського законодавства та не маємо відношення до російського банку. Цей факт підтверджено не лише Національним банком України, а й Міністерством фінансів США та Міністерством закордонних справ Великобританії.

Безготівкову валюту з конвертаційних депозитів ми зараховуємо клієнту у день закінчення депозиту, а готівкову валюту видаємо, як і прописано в ДБО, впродовж 10 днів після замовлення. Проте, через те, що термін дійсно завеликий — вже готові зміни, які будуть запроваджені зовсім скоро, і отримання валюти стане ще більш комфортним. До того ж, в індивідуальних випадках ми готові видавати кошти і швидше, наприклад, якщо у клієнта пошкоджено житло, або ж загинув родич (хоча, хотілось аби ніколи ніхто не відчув на собі нічого подібного).
Коментарі щодо примусового введення подвійної конвертації також не відповідають дійсності. По-перше, рішення про проведення операції відповідно до тих чи інших умов (курсу/комісії) приймається клієнтом самостійно, а не банком у якомусь автоматичному та примусовому вигляді. По-друге, інформація про всі умови банку, курси — публічна та знаходиться і на сайті банку і в ДБО.
В цілому хочемо підкреслити, що Sense Bank – це не вивіска на відділеннях, а близько 4,5 тисяч українців, які працюють в ньому. Хтось волонтерить, хтось сплачує податки, а хтось зі зброєю в руках захищає нашу Батьківщину від російської агресії. Також банк допомагає ЗСУ напряму – з початку повномасштабного вторгнення Sense Bank виділив понад 115 млн грн.
Будь-ласка, якщо у вас є конкретні запитання щодо продуктів банку або сервісів — звертайтесь, ми залюбки вам допоможемо. Проте, просимо утриматись від свідомого поширення неправдивої інформації та безпідставних образ до наших агентів, які продовжують працювати в такий нелегкий час.

Ваша турбота та допомога, Марі♥
Условия хуже чем у остальных банков, я уже молчу что даже за смс и за обслуживание карты снимают, прям как в российских банках, название поменяли, а привычки нет
Сенс Банк
Ответ банка
19 февраля 2023, 21:30
Ми постійно аналізуємо ринок та виставляємо пропозиції виходячи з нього та облікової ставки НБУ.
Плату за смс можна відключити та отримувати безкоштовні пуш-повідомлення.

Так, з 1 вересня 2022 року введено щомісячну комісію в розмірі 100 грн. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних.

/Анастасія, ваш помічник
Проблема решена
Александр Кирпиченков 18 февраля 2023, 13:50
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 195/43
Мое письменное обращение по поводу возврата ошибочно переведенных денег на счет юридического лица месяц остается без ответа и даже не рассматривается. Онлайн поддержка утверждает что якобы по вине работника который не прикрепил фото моего обращения при отправке запроса. Как теперь вернуть деньги и почему работники отделения не компетентны В течении месяца ожидания я подходил в отделение и уточнял статус рассмотрения -было получено ответ что обращение «принято и в работе, ждите».
С чего начиналось:
18.01.2023 в 01:05 по причине того что мобильное приложение «Сенс» заглючело при выборе кому платить за коммунальные услуги и было случайно выбрано не того получателя -деньги моментально (без запроса подтверждения) отправились и платеж провелся на счет не известной мне домофонной компании в другом городе (в Одессе)
Моментальное обращение в поддержку пользы не принесло. Получатель в телефонном режиме отрицает факт получения денег и на диалог не идет. 20.01.2023 в отделении по адресу ул. Борщаговская 195/43 было написано письменное обращение в банк с просьбой вернуть деньги и обещано срок рассмотрения до месяца, принял работник банка Чубенко Максим. Есть копия обращения на руках с его подписью. Сегодня 18.02.23 я написал в поддержку в онлайн чат где мне сообщили что еще 2.02.23 мой вопрос отправлен назад в отделение на доработку по причине того что сотрудник не прикрепил фото моего обращения. То есть как итог -2 недели никто даже не заметил что нет фото обращения, а потом еще 2 недели работники отделения не нашли времени сообщить мне о проблеме. Спустя месяц мой вопрос даже не начали решать. Как вернуть деньги и что делать с полной халатностью работников?
Сенс Банк
Ответ банка
23 февраля 2023, 15:25
Раді, що допомогли вирішити ваше питання та повернути кошти.
Так, на жаль у разі успішності платежу за повернення коштів відповідає саме отримувач. Тому вирішення питання було доволі тривалим, оскільки отримувач не відповідав на наш запит.
Приносимо вибачення, що ваша заявка була прикріплена із запізненням, вже провели бесіду із співробітником.
Рекомендуємо уважно перевіряти введені дані, оскільки якщо оплачуєте з довіренного пристрою, то кошти відправляються без смс підтвердження.

/Щиро, ваш помічник Анастасія
Проблема решена
51794115 17 февраля 2023, 8:52
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейський, 20
Якась гніда або гніди, видаючи кредити шахраям, системно вбивають мій номер телефона, як телефон довірених осіб або як основний номер. На протязі багатьох років проблему вирішити не можуть, агресивні колектори тероризують майже кожного дня з різних номерів. Повністю прибрали кредитні ліміти, мабуть готуються до тимчасової адміністрації або націоналізації.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 17 февраля 2023, 16:14
Дуже неприємна історія, котра у вас виникла. Але я підхопив ваше питання та пішов до колег із перевіркою, чи дійсно в цьому є вина банку. У нас таких справ немає, додатково зробили запит до КА, котрі підтвердили, що дійсно, є справи, на жаль, де ви були вказані як довірена особа. Але все швидко вирішилося і у колекторських агентствах видалили ваш номер телефону.
Відтепер все має бути добре і я сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати по справам, котрі до вас не мають жодного відношення.
/маленький принц, Ярослав 🤴
Svkolya 16 февраля 2023, 21:44
Відповіли пізно ввечері, хоча не відразу все зрозуміло завжди готові перефразувати або спробувати обяснити по другому.
Сенс Банк
Ответ банка
16 февраля 2023, 21:50
Завжди готові допомогти у будь який час, бо ви для нас — найдорожче🤗
Але щоб передати ваші слова, хотілось би уточнити, чи не пам'ятаєте ви ім'я агента, з яким спілкувались?)

Із найприємнішими емоціями від ваших слів, Марі♥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vkulb 15 февраля 2023, 13:57
Ребята, которые сталкивались с такой проблемой, помогите пожалуйста.
3 месяца назад моему мужу заблокировали карту, ответ оператора Альфа банка был мол, это мин. финансов, которое проводят мониторинг, вам нужно подать документы, ЖДАТЬ 90 дней. Собственно спустя 3 месяца после звонка в мин фин, заявили, что нужно подойти в отделение с паспортом, инн и военным билетом🤔 и вообще еще не прошел срок подачи документов. Ссылаясь на то, что вы ждите еще, умирайте с голоду, а мы тут посидим еще дней 90 будем проверять информацию) Кто вообще знает, как быть в таких ситуациях?)
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 18 февраля 2023, 18:52
Дякуємо, що написали нам. Проте хочу пояснити наступну ситуацію, при всьому моєму бажанні вам допомогти, я не маю права розголошувати інформацію про клієнтів третім особам, навіть, якщо ви його дружина.
Але розуміючи, що справа має вирішитися, було запропоновано звернутися у чат підтримки саме вашому чоловіку, при авторизації котрого, я би вже міг напряму консультувати та займатися вирішенням його питання.
Від вас поки що відповіді не було, чи звертався ваш чоловік, але якщо ще ні, будь ласка, нехай зверниться і ми неодмінно Sense командою допоможемо!
/агент 007, Ярослав 🚗
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ViktoriiaKk 15 февраля 2023, 13:40
У старої бабусі немає можливості доїхати до відділення, вона за кордоном. І загубила картку. Допомогли зробити онлаін картку для оплати через телефон. Дуже чемний і гарний спеціаліст нам допоміг по відеочаті в додатку
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 15 февраля 2023, 14:16
Вау, це дуже класна історія, котра закінчилася Happy End'ом 😍
Радий, що мої колеги з відеочату допомогли вашій бабусі виріши її проблему.
Але я все ж таки напишу вам у приватні повідомлення, щоб дізнатися ім'я та прізвище колеги, котрий/котра допоміг вам та надіслати відгук тому, хто його заслуговує.

/капітан Підтримка, Ярослав 😎
matsola 15 февраля 2023, 13:20
Хвалений додаток оновлюється сам по-собі,
На кредитній карті нараховують приховані відсотки,
Щомісячний мінімальний платіж по програмі розраховується НЕ ВІРНО, тому при погашенні систематично утворюється мінус,
Кредитний ліміт піднімають без твого відома,
Будь-який перегляд кредитного ліміта по кредитній карті платний (!)
тобто самі підняли, самі кошти списали, самі відсотків дорахували, — платить клієнт. Вони у всьому праві і внятних пояснень — нуль.
Перекредитувати чи реструктуризувати борг ПІДПРИЄМЦЯ відмовляються без пояснень.
Комісія по б/г розрахункам вища більшості банків
Періодичні проблеми із входом в банкінг
Останній рік проблемне оновлення балансів по карткам (гроші списані, а на картку не дійшли, хоча смс про зарахування вже отримано)
Тісно співпрацюють з колекторами, які задовбують дзвінками
ЦЕ КАБАЛА яку Я вже РІК НЕ МОЖУ РОЗІРВАТИ
Сенс Банк
Ответ банка
18 февраля 2023, 18:57
Нам потрібні ваші дані, щоб перевірити все та допомогти. Тому чекаємо на вашу відповідь в особистих повідомленнях.
Як тільки відпишете — перевіримо можливість реструктуризації.
З приводу підняття ліміту на початку війни ми піднімали ліміт на суму мінусу, щоб не списувались додаткові відсотки.
На ринку наші комісії плюс-мінус на рівні з іншими банками.
Масових проблем зі входом не маємо, тому тут треба розглядати детальніше на вашому прикладі, будемо раді, якщо надасте скріни. Так само і з балансами.
Ми готові змінюватись та покращуватись, тому будемо раді вашій відповіді нам ❤

/Ваш помічник Анастасія
Проблема решена
Дарья Ляшенко 15 февраля 2023, 12:04
При поповненні картки через банкомат, виникла технічна помилка банкомату та кошти не були зараховані на рахунок. При зверненні на гарячу лінію було сказано что термін опрацювання до 5 робочих днів, при повторному зверненні було сказано що вже від 5 до 10. Чому така жахлива оперативність? Не надання чіткої інформації, тільки годують очікуваннями. Якщо я не можу чекати? Інші банки вирішують це питання оперативно, деякі навіть в той самий день. Така робота змушує подумати, чи варто співправати з вами.
Сенс Банк
Ответ банка
20 февраля 2023, 11:12
Нам дуже шкода, що довелося чекати додатково кілька днів, оскільки через нашу помилку потрібна була додаткова перевірка банкомату :( Сподіваємось, що подібних ситуацій більше ніколи не виникне (ми для цього зробили все необхідне) і в майбутньому чекає лише приємна та взаємовигідна співпраця 😉

Кошти вже зараховано. Гарного дня та бережіть себе 💙

^З повагою, Богдан
54022684 11 февраля 2023, 1:48
Отделение по адресу: Львов, пл. Рынок, 26
В цьому відгуку хочу залишити власне враження про якість обслуговування в банку. Зрозуміло (завжди було), що за Нідерландським чи Люксембурзьким холдингом (лінь уточнювати, не пам’ятаю який він) стоять кінцеві бенефеціари з МосІмперії(так звана Росія), тим не менш. В кінці-кінців, в українській «доньці» банку все ж працюють українці, і податки відповідно платяться в бюджет. Для тих кому це дуже принципово, можу додати, що з врахуванням сум кешбеку, які я отримав за покупки і того бенефіту, який я отримав від непартнерських (від яких банк не отримує комісію від мерчанта) безкоштовних розстрочок, скоріше за все банк не покрив ні інтерчейнджем, ні якось інакше :).

В перший день повномасштабної війни кредліміти були обнулені(2 кредитки на ~130К і ~60K) і з тих пір так і залишаються в нулі. Але для мене це не проблема, я навіть не намагався їх відновити. Що значно важливіше, так це те, що там була значна сума валюти. У березні можна було знімати по $1000 в день без предзамовлення, пізніше видача пішла тільки під замовлення. Без суттєвих проблем вдалося по $1000 і іншими сумами вивести всі кошти. В останній час відкривав у банку кілька валютних депозитів на 3 місяці і без проблем отримував готівку, правда через 2 тижні після замовлення, але замовлення були завжди без сюрпризів.

Спочатку не сподобався мені новий застосунок банку. Тепер скоріше нейтрально-позитивно до нього відношуся. З іншого боку і спектр операцій звузився дуже сильно. Працівники банку завжди траплялися компетентні. Обслуговувався в Одесі і тепер у Львові. Ніяких суттєвих проблем не було. За грейс не виходив, погашав заборгованість по розстрочкам/кредткам вчасно.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 11 февраля 2023, 10:50
Вітаю! Дуже радий був прочитати такий відгук про наш банк, бо ви розкрили усі для вас важливі теми аргументовано і деякі речі, котрі можуть бути і не «+» в нашу скриньку досягнень, дають можливість розуміння ситуації, з котрою зіштовхуються наші клієнти.

Щодо інформації по нашим акціонерам банку, то дійсно, ми ніколи цього не приховували. Але від початку війни завжди наполегливо нагадуємо, що акціонери ще навесні 2022 року були відсторонені від управління банком, а права голосу по їх акціям було передано довіреній особі від НБУ — Сімеону Дянкову. Усю інформацію наші клієнти можуть перевірити на нашому офіційному сайті: https://sensebank.com.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti

Щодо лімітів, то дійсно, ситуація у лютому була складною і потребувала відповідних дій, навіть, якщо це сприяло обуренню серед клієнтів. Не знаючи що буде далі, були прибрані або зменшені кредитні ліміти. Проте зараз вони поступово поновлюються у клієнтів.

І завершити хотілося б інформацією про бронь готівки. Дійсно, умови бронювання змінилися, і зараз, забронювати ми можемо, коли валюта на рахунку та термін очікування 10 робочих днів. На жаль, умови війни та логістичні зміни досі впливають на це. Проте, при бронюванню готівки, видача завжди гарантується і з цим ніколи ще не було проблем. Єдине, що може вплинути, це якщо цілий день повітряна тривога і відділення може не працювати. Але тоді отримання броні переноситься на наступний робочий день.
Дякую ще раз за ваш відгук, нам завжди приємно читати відгук клієнтів і бачити помилки, котрі ми можемо змінити.

/Ярослав
Проблема решена
GRUNGEDIVISION 9 февраля 2023, 12:57
История достаточно простая: год назад (за 6 месяцев до войны) взяли кредит на холодильник. Вносили платежи по кредиту без просрочек. С началом военных действий воспользовались отсрочкой до июля (кажется), после чего, вернувшись из села в большой город, первым делом лично заехал в отделение и погасил кредит по сути досрочно, целиком, в августе 2022!!!
Прошло немного времени, решили стиралку взять. В кредит разумеется удобнее это делать. Стучишься в банк, и на любое обращение получаешь отказы в течении полуминуты без разбирательств, и даже мотивацию узнать невозможно никак.

Для меня вопрос, само собой, риторический: это именно то отношение которое заслуживает человек погасивший предыдущий кредит досрочно, в военное время, в наполовину окупированой на тот момент области?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 11 февраля 2023, 11:09
Дякую що написали ваш відгук щодо ситуації, котра виникла. Спочатку я хотів би сказати, що ви молодець, що зробили відразу погашення кредиту у такий важкий для кожного час. За що вам велика подяка!
Проте, що стосується вашого міста, не надання кредиту не пов'язано з географією країни. На жаль, є безліч причин, чому могла бути відмова: замалий кредитний рейтинг, сума доходу клієнта, умови кредитування та інше.

На жаль, але банк може відмовити іноді у кредитуванні, якщо на то є підстави. Бо надання кредиту розглядається по кожному клієнту індивідуально.
Сподіваюся, що я відповів на ваше запитання не лише тут, але й у приватних повідомленнях. У разі додаткових запитань, з радістю готовий допомогти.

/Ярослав

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝