Заборгованність по «безкоштовній картці»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +15
- Ответ банка
- Sense Bank
- 5 июня 2020, 14:26
- #
- Полезный комментарий
JohnCena, продукт був оформлений на акційних умовах, фахівець ознайомив вас з усіма тарифами картки. Картку ви активували і користувалися деякий час. Щодо заборгованості, менеджер намагався зв'язатися з вами кілька разів, але номер був недоступний.
Варіанти вирішення питання обговорили по телефону. Дякуємо, що залишаєтесь з нами :)
Варіанти вирішення питання обговорили по телефону. Дякуємо, що залишаєтесь з нами :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.75 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Картою цією жодного разу не користувався — лежало там може пару тисяч якихось.
Сьогодні телефонує робот і сповіщає про заборгованість. В саппорті Альфи кажуть, що я давно на прострочці і вони передали мій борг (800 грн якимось чином нарахували) колекторам.
Маю таке питання: чому альфа може щомісяця/щотижня телефонувати і парити свої страховки/депозити/карти/кредити, але не може один раз за два роки зателефонувати і сповістити про заборгованість, яку вони по суті мені і створили?
Варіанти вирішення питання обговорили по телефону. Дякуємо, що залишаєтесь з нами :)