Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дякую банку за довіру, але...

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kingcity 16 декабря 2019, 16:19
Отделение по адресу: Львов, ул. Сыховская, 5
По рекомендації знайомої оформив карту «Максимум». Процедура оформлення пройшла дуже швидко — звернувся у відділення, через годину мені передзвонив співробітник банку, задав декілька запитань щодо характеру моєї діяльності, розміру доходу і т.д., а ще через годину мені передзвонили з відділення і повідомили, що карту можна отримати.По карті був встановлений немалий кредитний ліміт (немалий порівняно з іншими моїми картами).
Можливо все це обумовлено тим, що я вже давно є клієнтом банку — користуюсь пакетом «Platinum Black». У будь-якому випадку дякую банку за довіру.Але є і негативний момент — по карті автоматично підключається страховка (захист від фін.ризиків).У тарифах на сайті банку про неї ніде не сказано, та й банк не спішить повідомляти клієнтів про неї. Раніше страховки по картах можна було відключити, звернувшись у відділення.Зараз процедура змінилась не в кращу сторону — потрібно звернутись на гарячу лінію банку, повідомити про своє бажання і чекати дзвінка співробітника у відповідь.Зв`язався зі службою підтримки через чат у додатку 12.12.19 — повідомили, що мені передзвонять на протязі 24 годин. Дзвінка не відбулось. 13.12.19 зв`язався ще раз — «інформація передана керівництву, вам передзвонять якомога скоріше». Немая дзвінка. Через кілька годин пишу ще раз — «Вам передзвонять на протязі 48 годин». 16-е число, 16.15. Дзвінка немає. Ну-ну. Що банк скаже далі — передзвонять на протязі 96-годин? Чи вже після Нового Року? Чи чекати марно?
P.S. Користуючись нагодою, хочу подякувати менеджеру відділення Оксані Сіловій та касиру Ганні Кекіс за професійність та чуйне ставлення до клієнта.
Сенс Банк
Ответ банка
17 декабря 2019, 8:53
kingcity, доброго дня. Вибачте за ситуацію, будь-ласка. Напишіть нам в приват ІПН, розберемося і все відключимо.

Комментарии - 11

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
16 декабря 2019, 18:42
#
В каждой бочке меда должна быть хоть ложка дёгтя...
+
0
kingcity
kingcity
17 декабря 2019, 12:30
#
Та без неї не обходиться, зрештою як і всюди. Але проблему вже вирішено - дякуючи представнику банку. З`явився ще один позитив - буквально через день після того, як я отримав цю карту з лімітом, Монобанк раптом «відчув довіру» до мене і по своїй ініціативі збільшив мені кред.ліміт.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 декабря 2019, 12:37
#
Таки смогли отказаться от страховки после публикации отзыва на Минфине?

Так может это редакция Минфина — молодцы, не дают расслабиться банкам публикуя отзывы клиентов!?
+
+15
kingcity
kingcity
17 декабря 2019, 12:57
#
У приватному повідомленні я надав представнику банку свій ІПН - через кілька хвилин отримав відповідь, що мені передзвонять з банку. Дійсно, десь через півгодини мені передзвонили з цього питання.Трохи поморочили голову - спочатку розказували страшилки про шахрайства з картами, потім переконували, що страховка недорога і варто її залишити про всяк випадок. Так як я залишився «непокобелимым»  : ) і рішення свого не змінив, то пообіцяли страховку відключити. Тривала розмова (як вказано на моєму телефоні) 10 хв. 31 сек.
+
0
kingcity
kingcity
17 декабря 2019, 13:41
#
За публікацію відгуків - редакції Мінфіну теж подяка. Хоча сайт для цього і створений (звичайно, не лише для цього).
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 декабря 2019, 17:26
#
Пообещали отключить или отключили?

Может есть смысл в пятницу или понедельник уточнить ещё раз — есть страховка или нет?
+
0
kingcity
kingcity
17 декабря 2019, 17:45
#
Дослівно - сказали, що страховка буде відключена ближче до розрахункової дати і плата за неї списана не буде. Я це обов`язково проконтролюю. Можливо, сподіваються, що до цього часу я зміню рішення...
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 декабря 2019, 18:14
#
Маякните по факту...
+
0
kingcity
kingcity
17 декабря 2019, 18:31
#
Домовились, зроблю, але це вже після Нового Року, у мене розрахункова дата -12-е число.
+
0
kingcity
kingcity
18 декабря 2019, 10:51
#
Сьогодні зранку про всяк випадок зайшов у банк — підтвердили, що скарга зафіксована, стоїть помітка вирішено.
+
0
kingcity
kingcity
27 января 2020, 23:40
#
Страховка відключена, все нормально, ніяких оплат за неї не знімалось.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.3 41.8
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.3 41.8
Все курсы банка