Дякую банку за довіру, але...
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
- +
- 0
- Qwerty1999
- 16 декабря 2019, 18:42
- #
В каждой бочке меда должна быть хоть ложка дёгтя...
Та без неї не обходиться, зрештою як і всюди. Але проблему вже вирішено - дякуючи представнику банку. З`явився ще один позитив - буквально через день після того, як я отримав цю карту з лімітом, Монобанк раптом «відчув довіру» до мене і по своїй ініціативі збільшив мені кред.ліміт.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 17 декабря 2019, 12:37
- #
Таки смогли отказаться от страховки после публикации отзыва на Минфине?
Так может это редакция Минфина — молодцы, не дают расслабиться банкам публикуя отзывы клиентов!?
Так может это редакция Минфина — молодцы, не дают расслабиться банкам публикуя отзывы клиентов!?
У приватному повідомленні я надав представнику банку свій ІПН - через кілька хвилин отримав відповідь, що мені передзвонять з банку. Дійсно, десь через півгодини мені передзвонили з цього питання.Трохи поморочили голову - спочатку розказували страшилки про шахрайства з картами, потім переконували, що страховка недорога і варто її залишити про всяк випадок. Так як я залишився «непокобелимым» : ) і рішення свого не змінив, то пообіцяли страховку відключити. Тривала розмова (як вказано на моєму телефоні) 10 хв. 31 сек.
За публікацію відгуків - редакції Мінфіну теж подяка. Хоча сайт для цього і створений (звичайно, не лише для цього).
- +
- 0
- Qwerty1999
- 17 декабря 2019, 17:26
- #
Пообещали отключить или отключили?
Может есть смысл в пятницу или понедельник уточнить ещё раз — есть страховка или нет?
Может есть смысл в пятницу или понедельник уточнить ещё раз — есть страховка или нет?
Дослівно - сказали, що страховка буде відключена ближче до розрахункової дати і плата за неї списана не буде. Я це обов`язково проконтролюю. Можливо, сподіваються, що до цього часу я зміню рішення...
- +
- 0
- Qwerty1999
- 17 декабря 2019, 18:14
- #
Маякните по факту...
Домовились, зроблю, але це вже після Нового Року, у мене розрахункова дата -12-е число.
Сьогодні зранку про всяк випадок зайшов у банк — підтвердили, що скарга зафіксована, стоїть помітка вирішено.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Все курсы банка |
Можливо все це обумовлено тим, що я вже давно є клієнтом банку — користуюсь пакетом «Platinum Black». У будь-якому випадку дякую банку за довіру.Але є і негативний момент — по карті автоматично підключається страховка (захист від фін.ризиків).У тарифах на сайті банку про неї ніде не сказано, та й банк не спішить повідомляти клієнтів про неї. Раніше страховки по картах можна було відключити, звернувшись у відділення.Зараз процедура змінилась не в кращу сторону — потрібно звернутись на гарячу лінію банку, повідомити про своє бажання і чекати дзвінка співробітника у відповідь.Зв`язався зі службою підтримки через чат у додатку 12.12.19 — повідомили, що мені передзвонять на протязі 24 годин. Дзвінка не відбулось. 13.12.19 зв`язався ще раз — «інформація передана керівництву, вам передзвонять якомога скоріше». Немая дзвінка. Через кілька годин пишу ще раз — «Вам передзвонять на протязі 48 годин». 16-е число, 16.15. Дзвінка немає. Ну-ну. Що банк скаже далі — передзвонять на протязі 96-годин? Чи вже після Нового Року? Чи чекати марно?
P.S. Користуючись нагодою, хочу подякувати менеджеру відділення Оксані Сіловій та касиру Ганні Кекіс за професійність та чуйне ставлення до клієнта.