Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Співробітник розмовляв по-хамськи

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталія Мілевська 11 января 2018, 21:21
Добрий день. Сьогодні, 11 січня, мені о 19:21 зателефонували з номера (073) 260-23-14. Щодо моєї заборгованості по кредитній картці. Так, заборгованість є. Інтонація операторки була, м'яко кажучи, «з наїздом», наче гроші я винна особисто їй. Почала від мене у примусовому порядку вимагати інформацію, куди я діла гроші. Коли я відповіда, що на навчання, почула інтонацію з нотками знущання: «Так Альфа-банк Вас навчати ще повинен, чи що?». Далі почала на підвищених тонах ВИМАГАТИ (саме так) особисті телефонні номери моїх родичів та начальниці. Давати номер начальниці я відмовилася, мовляв, можу продиктувати номер установи. На мене почали ледь не кричати, щоб я дала саме особистий (по суті, це персональні дані сторонньої людини. Чи законно їх вимагати?). Довелося, ледь стримуючись, давати відсіч. Я попросила ТАК зі мною не розмовляти, на що почула, що у неї це НОРМАЛЬНИЙ ТОН. Операторка сказала, щоб я до 10:00 наступного дня поклала на картку конкретну суму саме через банкомат, з комісією (про банкомат звучало ультимативним тоном, наче поповнення іншим шляхом — це злочин). Я погодилась, бо знаю, що винна. Й одразу знущальний тон: «А де ж Ви візьмете стільки грошей?». На мене фактично накричали, знехтувавши субординацією «співробітник-клієнт».

Я маю поповнити картку, зателефонувати за номером 0 800 500 286 і продиктувати їм номер квитанції. Зв'язалася з оператором, спитала про номер. Виявилося, що це колекторська служба банку. За номер, з якого дзвонили, він сказав, що в них купа купезна операторів, номери корпоративні й постійно змінюються, тому він не може сказати про цей номер нічого. Тобто якщо наступного разу мене покриють матом (перепрошую), я не зможу довести, що це хамське поводження саме банку до клієнта. Єдиний вихід — записувати телефонні розмови.
Сенс Банк
Ответ банка
12 января 2018, 9:53
Наталія Мілевська, доброго дня! Підписання Кредитної угоди свідчить про те, що Ви були ознайомлені з його умовами і тарифами і зобов'язуєтесь їх виконувати. Нагадаємо, що ризик можливості невиконання договірних зобов'язань за договором кожна зі сторін оцінює самостійно перед укладенням договору, а результатом такої оцінки є прийняття рішення про укладення або неукладення договору, і таке рішення приймається кожною зі сторін договору ініціативно, добровільно і на власний розсуд. Для можливості перевірки корректності дій співробутника, вкажіть, будь-ласка, номер Вашого договору та номер телефону, на який був дзвінок.

Комментарии - 3

+
0
VladimirGold
VladimirGold
12 января 2018, 8:43
#
«Єдиний вихід — записувати телефонні розмови».
Вывод неправильный. Платить нужно вовремя по кредиту и выполнять взятые на себя обязательства.
+
+15
Toxa David
Toxa David
12 января 2018, 10:26
#
Платить нужно вовремя по кредиту и выполнять взятые на себя обязательства. А также предупредить сотрудника банка о проведении записи разговора на диктофон, попросить сотрудника еще раз представится ФИО и назвать кого он представляет (банк, колекторскую фирму, из какого отдела), произнести дату и время записи. Данная запись может использоваться для передачи в банк или в суд. Поверьте многих сотрудников это отрезвляет, многие не хотят хамить под запись (либо разговаривают вежливо либо бросают трубку). Иначе ничего не докажите, или скорее всего получите отписку что сотрудники банка работают по утвержденным (вежливым) шаблонам.
+
0
papa v
papa v
12 января 2018, 14:52
#
Еще правильнее сказать: я не знаю кто ко мне звонит, ЕСЛИ ВЫ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ИЗ БАНКА, то будьте добры все претензии в письменной форме отправьте на мой почтовый адрес, который указан в договоре. сам адрес повторять им НЕЛЬЗЯ
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.65 44.2
USD 41.7 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.65 44.2
USD 41.7 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Співробітник розмовляв по-хамськи