Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Валентин Рак 16 декабря 2020, 17:31
Альфа банк- це банк, якому довірити свої кошти не можливо. Пишу так, тому що був клієнтом цього банку. Ваші гроші не захищені, і ви потрібні доки вносите свої кошти. Я поповнював свою картку у відділенні банку в банкоматі. Гроші взяв банкомат, а картку не поповнив і кошти не повернув. я звертався на гарячу лінію, писав три заяви, відповідь одна- ваші гроші банкомат вам повернув. правди я так і не добився, тому закрив рахунки і все. Доречі коли закривав картку ще заплатив за послуги банку, хоча картку тільки відкрив і нею не встиг навіть скористатись. Підсумовую- цей банк раджу обійти стороною,
Сенс Банк
Ответ банка
17 декабря 2020, 11:33
Валентин Рак, за результатами проведеної перевірки АТ «Альфа-Банк» згідно з даними АТМ від 17.10.2020р. в результаті здійснення операції поповнення рахунку кошти були повернуті у повному обсязі. Надлишків в АТМ не виявлено.
IgorNN 16 декабря 2020, 15:48
Надзвичайно повільне обслуговування у відділені Велика Васильківська 28. Отримав талон в касу о 14:05 чекав, до 50 хв. за це й через касу пройшло 3 клієнти (2 з талоном, 1 без). Намагаєшся провести елементарну операцію, а потрапляєш в неймовірні пригоди. Відділення має 2 каси, працювала (якщо це можна так назвати) тільки 1 незважаючи на те, що обслуговування фактично припинилось. Паралельно масово отримували картки студенти університету, кількість їх у зовсім невеликому приміщенні банку ніхто не контролював, що небезпечно в умовах пандемії. Це не питання високих чи низьких тарифів, чи банківських продуктів, це підхід банку до клієнта. Кому неймовірних вражень і незабутніх пригод, довжелезних черг всі сюди на Велику Васильківську 28, альфапроблеми чекають на тебе.
Сенс Банк
Ответ банка
17 декабря 2020, 11:18
IgorNN, надішліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш контактний номер телефону, щоб ми змогли перевірити інформацію.
Roman1425 16 декабря 2020, 14:53
Вимагають сплатити давно погашені кредити!!! Постійно надзвонюють з різних телефонів. Задовбали вже! Путіну дзвоніть і Фрідману, а не мені!
Сенс Банк
Ответ банка
17 декабря 2020, 10:10
Roman1425, надійшліть будь ласка в особисті повідомлення номер договору та деталі ситуації. Перевіримо.
AverinBogdan 15 декабря 2020, 14:56
Всегда можно выгодно купить или продать валюту.
Сенс Банк
Ответ банка
16 декабря 2020, 10:28
AverinBogdan, спасибо. Рады, что пользуетесь нашими сервисами :)
Елена Елена 15 декабря 2020, 11:29
Отделение по адресу: Киев, бул. Шевченко, 2
У вашому банку був відкрит рахунок. Три роки не було ніяких операцій.На даний момент ми хочемо закрити цей рахунок.Але банк вимагає кошти за закриття. Однак якщо три роки не було ніяких операцій повінні закрити безкоштовно. Не довіряйте Альфа банку.Вони брехуни. Сподіваюсь моє звернення буде передано до керівництва. Тому що всі дзвінки залишились без уваги.
Vitaliy Diedukh 14 декабря 2020, 19:49
Аннулировали бонусы на сумму 3000грн. Предоставил все скрины по покупке. Ответа нет уже больше месяца, постоянно затягивают с ответом, есть отписки типа будем рассматривать и т. д. вопрос затягивается намеренно. Помогите решить вопрос, иначе буду вынужден действовать соответственно!
Сенс Банк
Ответ банка
16 декабря 2020, 10:22
Vitaliy Diedukh, ответ на ваш запрос был отправлен 05.11.2020:

На сьогоднішній день Банк не може задовольнити ваш запит. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку.
Вас виключили з Програми Винагород згідно п.3.15. Правил., але Ви можете і далі активно користуватися картою та іншими послугами банку.

Зауважимо, що відповідно до п. 3.7. Правил програми лояльності Бонуси не нараховуються за вчинення операцій, пов’язаних з комерційною діяльністю.
Проблема решена
ValerValerych 13 декабря 2020, 16:03
Заказал карту (дебетовую, как физлицо), активировать не могут, т.к. записали её на мой «финансовый номер» десятилетней давности. При заказе карты ни про какой фин. номер не спрашивали, думаю он подтянулся автоматически из базы данных, вероятно когда-то в начале 2000-х брал что-то в рассрочку через их сервис — единственное разумное объяснение, к-рое приходит в голову.
И теперь кому-то шлют смски сначала об активации карты, потом о смене фин. номера, и человек возможно паникует, что его грабят кибермошенники:)
Сменить финансовый номер можно в банкомате, но для этого должна быть активирована карта, а активировать её можно только с действующего финансового номера — классика.
В онлайн чате этого не умеют, бесплатной горячей линии для физлиц у них нету.
Звонишь на киевский номер, указанный на сайте — там автоответчик, который на оператора не переключает (по крайней мере мне не удалось допроситься).
Пришлось писать в чат снова, дали другой номер 3344 — стоимость звонка 2 грн, зато если дважды вежливо попросить, то переключает на живого человека, таких живых людей для решения (не окончательного пока, т.к. смс о смене номера ещё не пришла) потребовалось 2-е, если не считать ещё 2-х операторов онлайн-чата.

Теперь о плюсах:
* можно заказать карту с доставкой курьером (доставка в течение 7 дней, с момента заказа, если не ошибаюсь).
* можно стать клиентом банка без установки приложения на мобильный (в отличие от моно и спортбанка)
* курьер напомнил, что после активации карты стоит отказаться от предварительно подключенного смс-банкинга и кажется какой-то страховки.
Сенс Банк
Ответ банка
14 декабря 2020, 17:08
ValerValerych, ответ по работе виртуального помощника предоставили в личных сообщениях.
Проблема решена
Olegglushenko2 13 декабря 2020, 10:25
Вы реально банк или в игры играете? Вы создали приложение которое глючит, операторы не могут подгрузить фото, переключают на коллег, коллеги при получении фото вводят не корректные данные, после часовой регистрации онлайн и прохождения всех этапов, программа глючит и выбивает ошибку и все что советует ваш оператор пройти это повторно в понедельник так как сегодня выходной день, а тех поддержка чата даёт советы которые не работают ;)
Сенс Банк
Ответ банка
15 декабря 2020, 14:05
Olegglushenko2, извините, пожалуйста, за эту ситуацию. Мы активно развиваем и улучшаем наше приложение. Надеемся, что уже в ближайшее время вы увидите результат.

Сотрудники связались с вами по телефону и подали заявку на оформление, карта в процессе выпуска.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
azyazev 12 декабря 2020, 14:23
Sense отличное приложение, в одном флаконе все и для физика и для Фопа, очень удобно. Однако с работой фопа не без минусов. Что бы зарегать бухгалтера ему надо прийти в отделение с паспортом:) это не много странно. В целом я сейчас работой банка доволен. Понравилось обслуживание во втором отделении г. Николаев. И в первом отделении менеджер Сергей Скляр.
Сенс Банк
Ответ банка
14 декабря 2020, 12:29
azyazev, спасибо, что поделились впечатлениями. Мы стараемся стать еще лучше, надеемся, вы уже в ближайшее время увидите изменения :)
Проблема решена
banderlogic 11 декабря 2020, 20:06
Я вовремя, еще вчера сделал платеж на свою кредитку. По выписке деньги видно. Остаток по кредитке уменьшать не хотят. Говорят мы три дня можем не зачислять ваши деньги. Воры. Ноги моей не будет в том банке больше
Сенс Банк
Ответ банка
16 декабря 2020, 9:30
banderlogic, технология переводов р2р предусматривает мгновенное пополнение карты (не счета). После того как банк-отправитель присылает сумму на зачисление, т.е. происходит взаиморасчет между банками (эта процедура занимает, как правило, до 3 рабочих дней), она зачисляется на счет получателя. В личном кабинете у вас отображался баланс карты.

В октябре вы так же проводили р2р операцию пополнения, ее сумма поступила на счет на 3 рабочий день.

Сроки проведения межбанковских платежей указаны в ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні »: 8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.

ДБО: п. 3.4.8.3.… При цьому у випадку якщо станом на 17.00 за київським часом останнього операційного дня Платіжного періоду Клієнт не забезпечить наявність на своєму Рахунку суму грошових коштів… проценти за користування Відновлювальною кредитною лінією нараховуються згідно стандартних Тарифів банку та списуються за рахунок встановленої Клієнту Відновлювальною кредитної лінії.

3.4.18. В разі безготівкового перерахування Клієнтом грошових коштів з інших кредитних установ чи відділень поштового зв`язку фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Рахунок не з вини Банку, несе Клієнт. Підписанням Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших організацій або впливати на розміри комісій, що стягуються такими організаціями за перерахування грошових коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mariya85 11 декабря 2020, 12:39
Отделение по адресу: Львов, пр-т В. Черновола, 45
Сьогодні представник банку зателефонував, ми домовилися про сплату кредиту до 2 днів і кредитноі карти до 7 днів. Представник банку скинув реквізити обох рахунків, без вказівки чкий платіж є за цими реквізитами. Після оплати по кредиту, як я думала, що це реквізити по кредиту, виявилося ще це реквізити кредитної картки, де сума боргу менша в три рази. Я зателефонувала в банк, мені сказали що гроші не можуть повернути бо це, як вони сказали, платіж наступного погпшення, який ще не скоро має бути. Допомогти у вирішенні цієї проблеми представник відмовився і 6ахамив мені! Не раджу ставати клієнтом цього банку
Сенс Банк
Ответ банка
11 декабря 2020, 12:54
Mariya85, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях номер кредитного договору. Перевіримо інформацію.
Минфин
Ответ администратора
3 января 2021, 18:27
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SergSVS 10 декабря 2020, 16:57
не хочу разговаривать с роботом!!!
Сенс Банк
Ответ банка
11 декабря 2020, 15:29
SergSVS, виртуального помощника стараемся сделать понимающей, но у нее не всегда получается понять всё. Обычно, чтобы она правильно среагировала на вопрос достаточно 3 — 4 слова. Например, ПИН-код по карте, сделать перевод и т.д.
Проблема решена
qwertyArt 10 декабря 2020, 12:03
Давно заборгованість, яку заморозив на законних правах, як військовий. Зараз телефонує представник банку і ставить до відома, що в мене вже просрочка. Тому що банк в односторонньому порядку вирішив стягнути борг. Виставив дату, про яку мене не повідомив і тепер типу я винен. Мене не повідомили про якісь терміни. Сума мізерна, але принципове питання: ви порушили закон. На гарячій лінії оператор Яна 5 разів кидала слухавку. Я витратив всі гроші, так як безкоштовних номерів немає. В чаті ВИМАГАЮТЬ, щоб я встановив додаток. По іншому допомогти не хочуть. От такий банк. Банк не зацікавлений домовитися. Він вважає, що правий в односторонньому порядку
Сенс Банк
Ответ банка
11 декабря 2020, 12:48
qwertyArt, на підставі наданих Вами документів АТ «Альфа-Банк», проведені заходи, передбачені законодавством України, а саме призупинено нарахування відсотків за користування кредитами та штрафних санкцій.
Відповідно до п. 15 ст.14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» військовослужбовцям з початку і до закінчення особливого періоду, а резервістам та військовозобов'язаним — з моменту призову під час мобілізації і до закінчення особливого періоду штрафні санкції, пеня за невиконання зобов'язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками, та фізичними особами, а також проценти за користування кредитом не нараховуються.

Зауважимо, що Законом не передбачено можливість несплати інших нарахувань та суми кредиту. Сума використаного кредитного ліміту підлягає до сплати.
Alextarasov 10 декабря 2020, 8:28
Я уже несколько лет являюсь клиентом альфа банка. Хочу выразить благодарность всему коллективу 5 отделения альфа банка в городе Запорожье (пр. Соборный 44) и особенно менеджеру Александру Маковецкому за оперативные и профессиональные решения любых возникших у меня вопросов и проблем. Также хочу ответить многим клиентам у которых негативные комментарии. Не лейте грязь. Читайте внимательно все условия, которые подписываете. Также на своем опыте убедился что коммунальные платежи проходят не за дни, а за часы.
Сенс Банк
Ответ банка
11 декабря 2020, 13:27
Alextarasov, спасибо за отзыв! Обязательно передам ваши слова сотрудникам отделения ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svetlanavk13 10 декабря 2020, 1:28
Отправили предоплату в размере 500 грн на карту 5355 2802 0125 6292 ФИО КОРНИЕНКО ОЛЬГА ЛЕОНИДОВНА. Деньги были отправлены 3 декабря в 15.59 с карты ПриватБанка. Изначально эта особа сказала что это карта АБАНКА.Посылку не отправили. На звонки не отвечает. Написали сообщение не звонить! Предоплату возвращать не собираются. Заблокируйте карту пожалуйста. Как наказать этого человека?
Сенс Банк
Ответ банка
10 декабря 2020, 10:53
Svetlanavk13, в Альфа-Банке карта с таким номером не найдена. Рекомендуем обратиться в А-Банк.
Проблема решена
сергей Потапенко 9 декабря 2020, 19:16
27.11.2020р. у відділені банку в м.Києві бул.Шевченка 2 робив операцію, по обміні валюти.
Касир Анісенкова С.О. зняла двічі з картки гроші в національній вілюті ( при цьому спочатку малу суму, а другий раз значно більшу), та видала мені потрібну суму. Але через день я, помітив, що з картки пропало 551 грн. При зверненні до колцентру банка 30.11.2020 оператор відповів, що це комісія за обслуговування на касі більш ніж 2 рази. Скаргу прийняли, але відповіли, що гроші мені не повернуть, бо касір не повинна знати скільки раз я знімаю гроші і результати перевірки мені повідомлять не будуть. Отже за рахунок дій оператора з мене взяли комісію (мабуть собі на премію?), яку мені повертати не збираються. Отже будьте уважні в банку працюють шахраї.
Сенс Банк
Ответ банка
10 декабря 2020, 13:32
serpo72, нажаль касир не може перевірити скільки разів ви отримували готівку у касі відділення. Комісія вказана у тарифах, які видавалися разом з карткою, також вони є на сайті банку: https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_Zero_new_25.05.2020.pdf

Варіанти вирішення питання відправили вам в особистих повідомленнях. Зі співробітником Контакт-Центру проведемо роботу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlikivsky30 9 декабря 2020, 10:44
Додаток банку SENSE SUPERAPP дуже погано працює — не реагує на відбиток пальця, поганий функціонал порівняно з попереднім. Після кількох моїх операцій в Інтернеті картку щораз блокують, це мені дяка за сплату 1% від фінансових ризиків. Мої ж гроші захищають від мене, часто здійснють неправомірні списання, і все списують на вади системи, яку давно вже треба поміняти
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2020, 12:38
Pavlikivsky30, про проблему з відбитком знаємо, технічна підтримка займається цим питанням.

На жаль, кількість шахраїв з кожним днем ​​зростає і банк змушений вживати заходів для збереження коштів клієнтів. У разі виявлення операцій з ризиковою ознакою, СБ банку може заблокувати карту до моменту звернення клієнта. У даній ситуації проявили, можливо на ваш погляд, зайву пильність. Але хотіли, як краще.

Всі списання і нарахування по картці здійснюються згідно тарифів та ДБО.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlikivsky30 8 декабря 2020, 21:40
Сьогодні, 8 грудня 2020р., система Альфа-Банку стягула з мене 115 грн.за готівкові операції, хоча у минулому звітному періоді я це не робив. Також списало 60грн за обслуговування картки старого взірця, хоча сьогодні я перейшов на картку Red, де цієї комісії вже нема. Коли я звернувся в службу підтримки, мені дали різні пояснення цього: то я не вніс всю суму для погашення боргу, який виник після покупки 11 листопада (від тієї дати навіть 30 днів не минуло, а за покупки дається пільгового періоду в 62 дні!), то списання відбулися через готівкові операції 2 листопада, хоча мені вже списали за них комісію минулого звітного періоду. За цей період мені мали нарахувати від 8 листопада до 8 грудня, за усе раніше всі комісії я вже сплатив, а за цей місяць готівких операцій не робив, лише покупку 11 листопада. Тому прошу Банк повернути мені надмірно списані комісії (115 і 60 грн.), бо їх стягнення порушує умови червоної картки Red (якщо вони, звісно, не фікція) і ображає мене як клієнта
PS за логікою оператора Банку мені нині нарахували комісії 115 грн. за готівкову операцію, здійснену 2 листопада, у сумі 20грн., а коли в жовтні я зробив готівкову операцію на 4000грн, а комісія, знята у листопаді, складала 95грн…
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2020, 12:23
Pavlikivsky30, згідно ДБО, п. 3.4.23.:… Зміна умов обслуговування здійснюється… у разі Перевипуску Основної картки з ініціативи Банку… в перший операційний день Платіжного періоду.

Тобто після перевипуску картки зміна тарифа відбувається після найближчої розрахункової дати.

Далі, згідно п. 3.4.7.1. Дія Пільгового періоду не розповсюджується на суму ...(д) переказу з Рахунку на будь-який інший Рахунок в тому числі рахунок, що відкритий Клієнту в будь-якому іншому банку України (послуга «Переказ з карти на карту»).

У п. 3.4.13. вказана черговість повернення заборгованості. Готівкові операції погашаються в останню чергу. Якщо ви не бажаєте сплачувати відсотки за ці операції, вам необхідно повністю погасити заборгованість по картці.

Вказані вами комісії списані коректно.
Проблема решена
Serhiko 8 декабря 2020, 16:23
Отзыв о работе с банком.
Приходит сообщение от Альфа банка, мол, купите в интернет магазине товар на черную пятницу 27-29 ноября и получите кешбек бонусами 10% но не более 1000грн. Ну, думаю, пришло время поменять телефон. Так как такой суммы на карте небыло, то пришлось поехать в отделение и закинул 20000 грн.
29 числа согласно акции совершаю покупку, оплачиваю онлайн картой. Приходит сообщение — оплата успешная и через некоторое время зачисляются бонусы.
Пока менял аппарат — настройки/программы и пр. моменты прошла неделя. Добрался до приложения Альфа банка SENSE SUPERAPP и каково было мое удивление, что бонусы списались автоматически! 0 на остатке! Пусто!
Попытался в телефонном режиме узнать — сотрудник поведал мне, что банк списал бонусы и причину не объясняет. Просто списал и все! В приложении 27ноября бонус начислен а 30ноября списан. Ни старший менеджер ни директор, в общем, с ее слов, ни кто мне не назовет причину этого безобразия. Банк списал автоматом бонусы ссылаясь на пункт правил. Какой пункт не уточнила.
Вечером в тот же день решил в чате приложения SENSE SUPERAPP узнать что же я нарушил, что банк «втихаря» списал деньги. ПОлучилось узнать немного больше. Оказывается 29 ноября банк транзакцию увидел как отказ а 30 числа успешная. Что за ерунда?! В чеке магазина дата стоит 29 число! Сообщение от банка о успешном списании аналогично 29 числа пришла. Да и товар я мог забрать уже вечером 29 числа!
Интересная акция от Альфа банка получилась.
Купил бы в другом месте через другой банк и получил бы кешбек 5 %, но нет, повелся на «акцию» от Альфы в первый и последний раз. Видимо, банк сильно не хотел чтобы я забрал эти бонусы — 800 с чем-то там гривен.
Добавил в переписке фото чека с датой покупки, фото сообщения с датой о списании средств Альфы со счета на карте, но… уже почти сутки ни сообщения в ответ больше от банка :(
Вот такой вот, увы, банк. Двойка!
P.S. и да, добавлю, приложение вылетает раз через три (на 5 андроиде) :(
Сенс Банк
Ответ банка
15 декабря 2020, 12:20
Serhiko, вопрос решили, детальную информацию отправили в личных сообщениях.

Аннулирование проводилось на оснований Правил программы лояльности:

8.1.3. відсутні операції в мобільному додатку «Alfa-Mobile Ukraine» та/ або «Sense Superapp» (Сервісні операції не враховуються) впродовж останніх 365 днів з моменту підключення до Програми та у відповідності до п.8.4., та/ або

8.1.4. відсутні покупки (у т.ч. при здійсненні токенізованих операцій) по всім Карткам Учасника впродовж останніх 183 днів у відповідності до п.8.4.
Проблема решена
AlexandraRu 8 декабря 2020, 14:49
Отделение по адресу: Киев, бул. Перова, 32
Я со своей мамой пришла в банк чтобы поменять ей карточку так как она истекла, все проходило так как и должно быть; ей активировали её, дали карту, она сделала пин код и сказали- теперь ваша карточка активирована и ею можно пользовать. Как только мы пришли домой я заметила, что на карточке написано не мамино имя, маму зовут Светлана, а не Катерина, ей пришлось идти обратно в банк и там ей сказали что да- это ошибка, вы не смогли бы ею пользоваться и послали ей на работу так как их выдают там. Я в ужасном возмущении, мало того что не извинились та и ещё так глупо протупить, извините пожалуйста. У меня вопрос, почему вы так халатно относитесь к своей работе и зачем вы вообще работаете в банк если вы все орете на своих клиентов? В какой раз убеждаюсь, что это худший банк!!!
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2020, 10:49
AlexandraRu, извините пожалуйста, за эту ситуацию. Сотрудник отделения будет оштрафован.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝