Сенс Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.75 | 44.45 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Комментарии (1)
Якщо в застосунку є повідомлення про успішну виплату, а коштів на рахунку ще немає — очікуйте на зарахування. Наразі очікуємо реєстри на виплату від Ощадбанку, остаточна дата виплати поки що, на жаль, не відома.
Написать комментарий
Одобрили. Более чем 10 дней написано начислено.
Но денег так и нет.
Написать комментарий
Зараз банк чекає на фінансування від держави. Виплата допомоги в розмірі 6 500 грн надходить впродовж 10 робочих днів. Якщо кошти так і не з'явилися на рахунку — зверніться у службу підтримки Міністерства економіки України за номером гарячої лінії — 044 253 61 36.
Якщо в застосунку є повідомлення про успішну виплату, а коштів на рахунку ще немає — очікуйте на зарахування. Наразі очікуємо реєстри на виплату від Ощадбанку, остаточна дата виплати поки що, на жаль, не відома.
Написать комментарий
Якщо в застосунку є повідомлення про успішну виплату, а коштів на рахунку ще немає — очікуйте на зарахування. Наразі очікуємо реєстри на виплату від Ощадбанку, остаточна дата виплати поки що, на жаль, не відома.
Написать комментарий
Хто вкрав гроші «Альфа-Банк» ?????
портал_ДІЯ ?????
співробітники_МІНФІНУ ?????
Куди звертатись відносно порушень ЗАКОНУ ?????
Написать комментарий
Написать комментарий
Зв'язувалися з фінансовим партнером програми — Ощадбанком. Колеги з Ощаду повідомили, що перерахунку ще не було :( Очікуємо разом з вами. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали допомогу якомога швидше
Написать комментарий
Через день я попытался узнать поступили ли средства на карту и уже в беседу с работником гор.линии я узнал что что простым переводом на карту перевести нельзя так как она заблокирована я не могу переводить только лишь на расчётный счёт. Таким образом было упущено время для погашения текущей задолженности до наступления контрольного срока.
После этого были начислены значительные штрафные санкции несмотря на объявленные кредитные каникулы и отсутствие моей вины за не вовремя поступившие средства.
Только после длительного общения с работницей горячей линии и ссылки на вступление в законную силу решения суда о запрете арест имущества мне возобновили доступ к кредитной карте.
Сумма задолженности которая образовалась на карте вызывает недоумение и я не понимаю каким образом она образовалась!!!
Кто-нибудь может внятно пояснить происхождение задолженности и незаконные действия работников банка?
Для зняття арешту якщо сума до 100000 грн — потрібно звернутись в один з каналів або до відділення банку з паспортом та іпн або до чату. Арештовані рахунки поповнюються або в касі у відділенні Альфа-Банку або за номером рахунку з картки іншого банку. Канікули діють на обов'язковий платіж — це дійсно так, але лише на платіж, відсотки списуються згідно умов договору, при цьому ніяких штрафів та пені немає, відмінити відсотки немає можливості так як банк має зобов'язання також по виплаті відсотків по депозитам і обслуговувати клієнтів в штатному режимі — згідно можливості війни в країні. Пишемо вам в особисті повідомлення для розглянення ситуації.
Написать комментарий
С начала февраля пытался добиться от работников банка как я могу погасить задолженность по кредитной карте, ответов не было работники горячая линии футболили этот вопрос от одного работника на другого (в чате есть вся переписка).
После объявления военного положения и соответствующих постановлений кабинета министров я тоже неоднократно на горячей линии поднимал вопрос об отмене ареста и восстановление доступа к моим картам и счетам. Ответа не получил!!! Арест не был снят!!! Постановление Правительства Украины на работником альфа-банка явно не распространяются!!!
6 апреля мне пришло SMS потому что нужно делать обязательный платёж 1800 грн на кредитную карту и указаны 4 последние цифры. Я с карты другого банка приложение есть ещё времени на свою кредитную карту которая была указана sms
Для зняття арешту якщо сума до 100000 грн — потрібно звернутись в один з каналів або до відділення банку з паспортом та іпн або до чату. Арештовані рахунки поповнюються або в касі у відділенні Альфа-Банку або за номером рахунку з картки іншого банку. Канікули діють на обов'язковий платіж — це дійсно так, але лише на платіж, відсотки списуються згідно умов договору, при цьому ніяких штрафів та пені немає, відмінити відсотки немає можливості так як банк має зобов'язання також по виплаті відсотків по депозитам і обслуговувати клієнтів в штатному режимі — згідно можливості війни в країні. Пишемо вам в особисті повідомлення для розглянення ситуації.
Написать комментарий
Впевнені, що наш уряд робить все можливе, щоб прискорити виплати.
Написать комментарий
Написать комментарий
Питання — тепер сума дострокового погашення змінилась, чи сума, яка пришла в повідомлені 6-го квітня актуальна?
Потрібно вносити ту суму, яка була вказана у повідомленні.
Написать комментарий
Я, Мурашкін Іван Володимирович, 25.03.2022 року відправляв рекомендований лист АТ «Укрпошта» під № 1950202999796 в головний офіс АТ «Альфа-Банк».
08.04.2022 надійшло повідомлення на мій номер Viber, що офіційну відповідь можна отримати на найближчому відділенні АТ «Альфа-Банк». На даний час я перебуваю у сільській місцевості. Найближче відділення знаходиться у місті Черкаси, що робить отримання відповіді проблематичною.
Прошу відправити скан-копію відповіді на електронну адресу: way2000@ukr.net або на номер Viber.
Дякую.
Написать комментарий
Для перевірки інформації напишіть нам в приватні повідомлення. Все ретельно перевіримо.
Написать комментарий
Ми перевірили всі технічні аспекти зі свого боку, затримок через нас не буде💪
Написать комментарий
Написать комментарий
Після втрати телефона заблокували додаток Sense. Телефон уже знайшли,і після відкриття відділення намагались розблокувати додаток. Телефонували на гарячу лінію, ходили у відділення, додаток все ще заблоковано. Немає доступу до коштів з єПідтримки. Що можна зробити, щоб отримати доступ до додатку?
Напишіть нам в особисті ваші ПІБ та номер телефону, будь ласка 🙏
Написать комментарий
Наразі є певна технічна помилка з нарахуванням коштів 6500грн від держави. Вже розбираємось із цим питанням з ДІЯ. Як тільки проблема буде вирішена, то кошти надійдуть на вашу картку 😉
Написать комментарий