Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Хмельницкий, ул. Героев Майдана, 9/1
Адрес:
Хмельницкий, ул. Героев Майдана, 9/1
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Наталя Кухар
24 февраля 2023, 20:49
Добрий день. Я прошу розібратись в ситуації, в якій моя донька, Гончар Світлана Іванівна, опинилась по примсі державних служб. Багатодітна мама, якій приходить соціальна допомога багатодітної мами на дітей, також допомога по догляду за дитиною до 3-х років у Сенс банк, де в неї оформлена соціальна картка вже більше двох років. Пару днів назад їй зателефонували з Управління соц.захисту і сказали, щоб вона поміняла соц. картку Сенс банку на картку другого банку, так як у них нема договору на обслуговування з сенс банком, рекомендували наполегливо приватбанк або ощад банк. Донька сказала, що вона не згідна міняти на другий банк так як Сенс банк повністю задовольняє її вимоги. У відповідь представник соц. захисту сказала, якщо не поміняє банк, то їй не будуть виплачувати допомогу і на 27 лютого наполегливо рекомендували принести рахунок з приватбанку чи ощад банку. Ми телефонували на гарячу лінію Сенс банку 23 лютого, лишали заявку і просили розібратись. Чому вона має міняти банк і «плодити» пластик по чиїсь прихоті? І ще я знаю, що це не тільки з нею трапилась така неприємна ситуація, в нашої знайомої донька, Поліщук Світлана Миколаївна, отримує стипендію в Сенс банку, так їй також сказали що навчальний заклад буде міняти соціальні картки Сенс банку на приватбанк. З повагою Кухар Наталія Миколаївна.
Комментарии (3)
Ответ банка
24 февраля 2023, 21:00
Добрий вечір☺
З приводу соціальних виплат — Управління соціального захисту не може вимагати від вашої доньки змінити банк чи рахунок, так як всі соціальні картка (у будь якому банку) перш за все створенні для цих виплат, і соц. захист не може самостійно обирати за вас банк: у цій ситуації я можу вам порекомендувати звернутись до Управління, та залишити скаргу на цих співробітників, так як такі вимоги є неправомірними.
З приводу ж стипендіальних виплат — тут трішки інша ситуація: деканат може обирати, із яким банком йому взаємодіяти, так як державні установи можуть співпрацювати з якимось конкретним банком. Тут, на жаль, дійсно доведеться міняти рахунок😔
Дякую, що залишаєтесь із нашим банком, та довіряєте нам. Для нас це дуже важливо.
Із щирою турботою, Марі♥
З приводу соціальних виплат — Управління соціального захисту не може вимагати від вашої доньки змінити банк чи рахунок, так як всі соціальні картка (у будь якому банку) перш за все створенні для цих виплат, і соц. захист не може самостійно обирати за вас банк: у цій ситуації я можу вам порекомендувати звернутись до Управління, та залишити скаргу на цих співробітників, так як такі вимоги є неправомірними.
З приводу ж стипендіальних виплат — тут трішки інша ситуація: деканат може обирати, із яким банком йому взаємодіяти, так як державні установи можуть співпрацювати з якимось конкретним банком. Тут, на жаль, дійсно доведеться міняти рахунок😔
Дякую, що залишаєтесь із нашим банком, та довіряєте нам. Для нас це дуже важливо.
Із щирою турботою, Марі♥
Отлично пообщались, пошутили и помогли.
100/10 одним словом!
Очень рекомендую!!!
Написать комментарий
100/10 одним словом!
Очень рекомендую!!!
Ответ банка
19 августа 2021, 15:17
dmitr0, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Брав кредит на телефон на без відсотковий кредит сума 14996.01 залатив одразу 1000 грн далі щомісячно підрахувавши усі платежі сума на даний час сплачено 16634.67 і ще треба остаток сплатити 922.65 що це за без відсотковий кредит такий що я переплатив 1638 грн від кредиту і ще винен 922 грн при тому все в сроки сплачувалося в дані без відсокові місяці НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ і прошу Мін фін звернути увагу на Альфа Банк як вони нагло обдурюють людей і прийняти міри
Комментарии (1)
Ответ банка
5 мая 2020, 8:20
Доброго дня, Вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні, допоможемо.
Я пользуюсь кредитной картой Альфа-Банка больше года. В прошлом месяце допустила просрочку. 13 декабря около 19:00 я пополняла свою кредитную карту через терминал в отделении Альфа-Банка на сумму 2600 грн. Кредитная карта была заблокирована из-за просрочки, а деньги были задержаны банком, терминал чек не видал.На горячую линию звонила вчера, сказали ждать 3 — 5 дней. Зачем вы блокируете возможность пополнять свою карту, чтобы начислять дополнительно штрафы?
Написать комментарий
Ответ банка
16 декабря 2019, 15:16
SvitlanaD, сроки зачисления средств для погашения задолженности есть на сайте: https://alfabank.ua/pogashenie/pogashenie-kredita/bankomati-z-funkciyeyu-prijomu-gotivki-cash-in-5
Карта блокируется только при наличии просрочки.
Карта блокируется только при наличии просрочки.
Лучший банк в Украине по качеству продуктов, пользуюсь всеми продуктами, отличный сервис, отдельная благодарность персональным менеджерам отделения Хмельницкое 2.
Написать комментарий
Ответ банка
19 августа 2019, 10:09
Сергей Медзатый, добрый день. Спасибо за отзыв :)
В договорі, підписаному в банку, про виплату заробітної плати є пункт, що можна знімати гроші в будь-якому банкоматі.При знятті,26 вересня коштів в банкоматі УкрСоцБанку, він не видав кошти.Одразу подзвонили за номером на банкоматі, оператор відповів звертатись у свій банк.Потім зателефонували оператору в Альфа Банк, оператор сказав, що бачить, що сума не була знята та, що кошти повернуться на рахунок протягом 3-5 днів.Кошти так і не повернулись.29 вересня, звернулись в банк з заявою, про повернення коштів співробітник сказав, що проводиться розслідування і кошти повернуться не пізніше 45 днів.Хоча, банк мав провести розслідування в місячний термін.Вже минуло 55 днів.22 листопада прийшли в банк, працівники знизують плечима, а жінка-керівник, яка не представилась і не мала бейджа, сказала, що не може нічим допомогти,і запропонувала писати заяву повторно.
Написать комментарий
Ответ банка
23 ноября 2017, 15:34
Олег Матвєєв, доброго дня! Для розгляду Вашого запиту, прошу вказати, будь-ласка, Ваш ідентифікаційний номер в особистому повідомлені.
4 сентября я снял с карты 5355-6154 ФАКТИЧЕСКИ ( DE FACTO ) КРЕДИТНЫЕ СРЕДСТВА 11000гр. (т.к. долг по карте на тот момент был 6541,36гр. ) и получил СМС что задолженность на 4 сентября 17541,36гр. Как ПРИМЕРНЫЙ КЛИЕНТ вашего банка я 5 сентября закрыл карту в 16.30 полностью на 17700 гр. и получил СМС что на карте 28158.64 гр. А 6 сентября вижу что с меня сняли 440 гр. якобы я снимал 4 сентября СВОИ СРЕДСТВА. Считаю эти действия НЕЧЕСТНЫМИ И НЕЗАКОННЫМИ. Прошу вернуть 440 гр. НЕЗАКОННО И ОБМАННО снятых. Мне кажется вам и процентов за пользование кредитами должно хватать. С Уважением Евгений Филатов. P.S. Если 440гр. не вернут копии СМС и выписок отправлю на ICTV в прогамму Константина Стогния «Чрезвычайные новости», и на 1+1 в программу «Гроші».
Комментарии (11)
Ответ банка
11 сентября 2017, 9:39
Евгений Филатов, добрый день! Ответ Вам был предоставлен в личном сообщении.
При поповненні картки через термінал після 17:00, гроші у вас появляться на наступний день після 11:00. Тому, якщо вам треба ввечері щось купити чи проплатити користуйтесь готівкою.
В «Альфа-банку» Хмельницький добре:
1. Приємі менеджери по роботі з клієнтами
2. Працює електронна система по роботі з клієнтами(ніхто не піде без черги)
3. Виплати по депозитах проходять вчасно
В «Альфа-банку» Хмельницький погано:
1. Часто зависають комп'ютера, приходиться довго чекати обслуговування
2. Погано працюють термінали, краще сказати не працюють термінали(більше часу несправні, ніж робочі)
3. Інтернет банкінг, з появою новоі закладки my.alfa.bank рябить логін і пасворд, не зручно входити.
4. Програмісти банку могли б розробити проплати комунальних платежів для різних міст України, а не виключно Києва. Це ще одна дохідна частина банку. Видно «Альфа-банку» це не цікаво.
Є ще недоліки, але і так негативу хватає.
Порада власнику «Альфа-банк» переглянути всю роботу свого банку і чи хотів би він сам як пристий користувач бути клієнтом «Альфа-банк».
Написать комментарий
В «Альфа-банку» Хмельницький добре:
1. Приємі менеджери по роботі з клієнтами
2. Працює електронна система по роботі з клієнтами(ніхто не піде без черги)
3. Виплати по депозитах проходять вчасно
В «Альфа-банку» Хмельницький погано:
1. Часто зависають комп'ютера, приходиться довго чекати обслуговування
2. Погано працюють термінали, краще сказати не працюють термінали(більше часу несправні, ніж робочі)
3. Інтернет банкінг, з появою новоі закладки my.alfa.bank рябить логін і пасворд, не зручно входити.
4. Програмісти банку могли б розробити проплати комунальних платежів для різних міст України, а не виключно Києва. Це ще одна дохідна частина банку. Видно «Альфа-банку» це не цікаво.
Є ще недоліки, але і так негативу хватає.
Порада власнику «Альфа-банк» переглянути всю роботу свого банку і чи хотів би він сам як пристий користувач бути клієнтом «Альфа-банк».
Ответ банка
16 августа 2016, 12:44
Дякуємо за Ваш відгук. Інформація буде прийнята до уваги і передана керівництву Банку.
Згідно з внутрішнім регламентом Банку встановлені наступні терміни зарахування коштів на картковий рахунок при поповненні карти через банкомат з функцією поповнення.
Без використання карти:
при виконанні поповнення в операційний час кошти зараховуються цього ж дня в режимі off-line:
— в робочі дні з понеділка по четвер включно, зараховуватимуться щогодини з 9:00 до 13:00 і з 14:00 до 17:00 включно;
— в п'ятницю і передсвяткові дні, зараховуватимуться щогодини з 9:00 до 13:00 і з 14:00 до 16:00 включно;
при виконанні поповнення в післяопераційний час (у тому числі у вихідний і святковий день) кошти зараховуються в перший робочий день до 11:00.
Кошти розподіляються в день зарахування.
При поповненні з використанням карти кошти доступні для використання в режимі on-line. Розподілення на рахунку відбувається:
робочий день: операція до 21:00 — на наступний робочий день; операція після 21:00 — на другий робочий день;
вихідний день (в т.ч. неділя до 20:00) — на другий робочий день; неділя після 20:00 — на третій робочий день.
Згідно з внутрішнім регламентом Банку встановлені наступні терміни зарахування коштів на картковий рахунок при поповненні карти через банкомат з функцією поповнення.
Без використання карти:
при виконанні поповнення в операційний час кошти зараховуються цього ж дня в режимі off-line:
— в робочі дні з понеділка по четвер включно, зараховуватимуться щогодини з 9:00 до 13:00 і з 14:00 до 17:00 включно;
— в п'ятницю і передсвяткові дні, зараховуватимуться щогодини з 9:00 до 13:00 і з 14:00 до 16:00 включно;
при виконанні поповнення в післяопераційний час (у тому числі у вихідний і святковий день) кошти зараховуються в перший робочий день до 11:00.
Кошти розподіляються в день зарахування.
При поповненні з використанням карти кошти доступні для використання в режимі on-line. Розподілення на рахунку відбувається:
робочий день: операція до 21:00 — на наступний робочий день; операція після 21:00 — на другий робочий день;
вихідний день (в т.ч. неділя до 20:00) — на другий робочий день; неділя після 20:00 — на третій робочий день.
Банк занимается ерундой (а точнее вымогательством), а именно, требует комиссию за закрытую по заявлению (от 4.02.16) карту к депозиту (закончился 4.02.16). Срок закрытия карты 45 дней уже истек. Горячая линия предлагает подождать еще до 30 дней))), может еще, что-то насчитают. В отделении отправляют на горячую линию. На вопрос почему через 2 месяца со дня закрытия (1.04.16 день обращения в отделение) появилась комиссия-ответ отсутствует.
А теперь банальный вопрос: есть ли смысл снова размещать средства в АЛЬФЕ??? Первичное впечатление от сотрудничества испорчено.
Написать комментарий
А теперь банальный вопрос: есть ли смысл снова размещать средства в АЛЬФЕ??? Первичное впечатление от сотрудничества испорчено.
Ответ банка
4 апреля 2016, 10:38
56234409, добрый день! Пришлите на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш ИНН с деталями ситуации — мы проверим информацию по вопросу.