Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Винница, ул. Привокзальная, 2/1
Адрес:
Винница, ул. Привокзальная, 2/1
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
7 мая 2023, 16:48
Приємно, що 5 років ви вже з нами 😊
А також дякую за ваш відгук. Проте хочу додати інформацію стосовно оплати на закордонних ресурсах:
— покупка з гривневих рахунків на закордонних сайтах за календарний місяць можлива, але максимальна сума 100,000 грн на всі гривневі рахунки;
— покупка з валютних карток на закордонних сайтах без обмежень НБУ, але в рамках денного ліміту по картці.
Що стосується банкоматів, то треба також розуміти, якщо це в наших — можливо на той момент не було коштів або ж проблема була в іншому. Якщо в банкоматах інших банків, то це вже питання до партнерів.
Писав вам у приватні повідомлення, щоб перевірити ваші дані, можливо сам ресурс відмовляє при оплаті. На жаль, так і не отримав від вас відповіді. Але в будь-який момент ви можете написати нам як у Чат підтримки, так само тут у ПП.
Для допомоги та вирішення ваших питань 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
А також дякую за ваш відгук. Проте хочу додати інформацію стосовно оплати на закордонних ресурсах:
— покупка з гривневих рахунків на закордонних сайтах за календарний місяць можлива, але максимальна сума 100,000 грн на всі гривневі рахунки;
— покупка з валютних карток на закордонних сайтах без обмежень НБУ, але в рамках денного ліміту по картці.
Що стосується банкоматів, то треба також розуміти, якщо це в наших — можливо на той момент не було коштів або ж проблема була в іншому. Якщо в банкоматах інших банків, то це вже питання до партнерів.
Писав вам у приватні повідомлення, щоб перевірити ваші дані, можливо сам ресурс відмовляє при оплаті. На жаль, так і не отримав від вас відповіді. Але в будь-який момент ви можете написати нам як у Чат підтримки, так само тут у ПП.
Для допомоги та вирішення ваших питань 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
В банке работают абсолютно не компетентные люди! Позвонила на горячую линию, хотела узнать, что там с моим депозитом. Сказали, что все отлично, могу приехать и забрать деньги. Приезжаю. Как гром среди ясного неба: ваш счёт арестован. Внутренний арест. Для выяснения обстоятельств надо писать в главный офис. Написали. Ответа я не дождалась (не могу сидеть целый день в банке, пока они там раздуплятся). Перезванивает сотрудница банка мне на мобильный спустя пару часов. Говорит, ничего страшного, вам надо перезаключить договор. Говорю «Зачем? И почему счёт все-таки арестован?» Ответ был «Я не знаю. Это в главном офисе так решили».????? Зачем Мне перезаключать договор, если я собираюсь забрать деньги? Никто ничего не знает. На горячей линии все футболят тобой, позвони сюда, позвони туда. Так я ничего и не выяснила.Получается, мне снова нужно ехать в банк, который находится за 150 км от меня и опять мне там будут придумывать какие-то отмазки, лишь бы деньги не отдавать. Может сэкономить время и сразу к адвокату? Я так понимаю, деньги мне отдавать не собираются.
Написать комментарий
Ответ банка
30 октября 2020, 9:20
Liniara, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш ИНН или номер телефона. Проверим.
Соблазнилась разнообразием категорий для кешбека и оформила карту в этом банке. Получение заняло не более 20 мин, но после начались проблемы. Не работал вывод бонусов. Уже собиралась закрывать счет и позвонила в поддержку, попала на оператора Сергея. Он оформил заявку и уговорил подождать еще пару дней. И, ура, все заработало. Уже пользуюсь картой 3 месяца и всем довольна. Только обращайте внимание на доп. услуги. Смс я переключила на пуш, мне в чате сбросили инструкцию как это сделать. А страховку отключили по звонку. Так что, теперь получаю свои бонусы за покупки и бесплатно пользуюсь картой. Спасибо, Альфа-банк.
Написать комментарий
Ответ банка
18 сентября 2020, 14:40
svletuta, спасибо, что поделились впечатлениями. Надеемся на дальнейшее сотрудничество :)
Сьогодні мені зателефонував співробітник банку і сказав, що я маю сплатити платіж по кредиту до завтрашнього дня. Хоча перед цим я вже розмовляла з іншим співробітником і він сказав, що банк погодив за моїм договором кредитні канікули. Ми з ним домовились, що я маю надіслати смс із кодом, що я і зробила. Але, як сказав другий співробітник, він не бачить ніяких канікул і я повина оплатити борг. Зараз я не маю змоги сплачувати, сижу вдома. Чому один співробітник надає послугу, інший її відміняє, пояснивши, що перший співробітник помилився? Мене вже тіпає від цих розмов!
Комментарии (8)
Ответ банка
14 мая 2020, 9:37
Доброго дня, svetvno4i. Вкажіть, будь ласка, Ваш мобільний номер телефону в особистому повідомленні, перевіримо.
Два місяці тому, з мої карти шахраї зняли кошти більше 2х тисяч.
Я звернулась до банку з цією проблемою, написала заяву.
І от пройшло два місяці, і мені повернули кошти які були зняті з моєї карти.
Сказати що я здивована, нічого не сказати.
Не вірилось що таке може бути.
З розрахунком на те що страхова не прийняла моєї заяви.
Дякую за неочікуваний сюрприз, в період карантину це дуже навіть актуально.
Написать комментарий
Я звернулась до банку з цією проблемою, написала заяву.
І от пройшло два місяці, і мені повернули кошти які були зняті з моєї карти.
Сказати що я здивована, нічого не сказати.
Не вірилось що таке може бути.
З розрахунком на те що страхова не прийняла моєї заяви.
Дякую за неочікуваний сюрприз, в період карантину це дуже навіть актуально.
Ответ банка
13 мая 2020, 10:07
Доброго дня, OlhaShveik. Дякуємо за відгук! У Вас була активована послуга страховий захист, що посприяло для вирішення Вашого запиту.
І так, пройшло більше тижня з моменту крадіжки грошей з моєї карти.
Як мені радили, я звернулась до банку там написала заяву. Оскільки моя карта була застрахована мені порадили звернутись до АЛЬФА СТРАХУВАННЯ.
Отже я позвонила до них, договір страхування у мене на руках.
По номеру договору, нічого не знайшли, по ІПН також нічого, запитали прізвище чи знайшли мій договір так і не повідомили.
Розпитали ситуацію.
Я розповіла, на що у мене спитали коли це сталось. Я повідомила дату і тут мені кажуть вибачте але такі заяви приймаються у перші два дні!
Сказали що у договорі це прописано, я нічого не знайшла можливо вже таким мілким шрифтом написали що й не розбереш, хто його знає.
Сказали ну ми вам скинемо все що потрібно для заяви, але її скоріше за все не приймуть.
Супер страхування, а то що якби мені не потрібні були кошти, я б і не помітила що у мене зняли їх то все фігня.
І що на момент коли я побачила відсутність грошей вже пройшло два дні також.
Не банк, а шарашкіна контора.
Не раджу до них звертатись.
Зараз мушу погасити кредитні кошти які не витрачала, і закрию раз і на завжди вашу чортову карту.
Ви ніякої поваги до клієнтів не маєте.
І договори ваші ні до чого, коли на них і опиратись не можна. Бо не зрозуміло, вснесли їх до бази чи ні!
Комментарии (2)
Як мені радили, я звернулась до банку там написала заяву. Оскільки моя карта була застрахована мені порадили звернутись до АЛЬФА СТРАХУВАННЯ.
Отже я позвонила до них, договір страхування у мене на руках.
По номеру договору, нічого не знайшли, по ІПН також нічого, запитали прізвище чи знайшли мій договір так і не повідомили.
Розпитали ситуацію.
Я розповіла, на що у мене спитали коли це сталось. Я повідомила дату і тут мені кажуть вибачте але такі заяви приймаються у перші два дні!
Сказали що у договорі це прописано, я нічого не знайшла можливо вже таким мілким шрифтом написали що й не розбереш, хто його знає.
Сказали ну ми вам скинемо все що потрібно для заяви, але її скоріше за все не приймуть.
Супер страхування, а то що якби мені не потрібні були кошти, я б і не помітила що у мене зняли їх то все фігня.
І що на момент коли я побачила відсутність грошей вже пройшло два дні також.
Не банк, а шарашкіна контора.
Не раджу до них звертатись.
Зараз мушу погасити кредитні кошти які не витрачала, і закрию раз і на завжди вашу чортову карту.
Ви ніякої поваги до клієнтів не маєте.
І договори ваші ні до чого, коли на них і опиратись не можна. Бо не зрозуміло, вснесли їх до бази чи ні!
Ответ банка
20 марта 2020, 13:56
Доброго дня, OlhaShveik. Взяли до роботи, очікуйте, будь ласка.
Сьогодні була не приємно здивована.
Зайшовши на карту зрозуміла що з неї зняли всі кошти. Хоча жодного підвердження операціїї я не давала.
В підтримці сказали ми нічого не знаємо, пишіть заяву і можливо вам повернуть.
Як з мєї карти без мого підтвердження було знято більше 2000 тисяч гривень!?
Я обурена, все що запропонували, це перевипустити карту та заблокувати теперішню.
Не пояснили, як могло статись що кошти було знято, невже можна і без підтвердження вже обнуляти карту? А якби у мене там більше коштів було? Це жах, я перейшла до вас з Привату з надією на кращий сервіс, але ж не тут то було!
Якщо ви оформлюєте карту, будьте готові що з неї без вашого відому можуть зняти усі гроші.
Написать комментарий
Зайшовши на карту зрозуміла що з неї зняли всі кошти. Хоча жодного підвердження операціїї я не давала.
В підтримці сказали ми нічого не знаємо, пишіть заяву і можливо вам повернуть.
Як з мєї карти без мого підтвердження було знято більше 2000 тисяч гривень!?
Я обурена, все що запропонували, це перевипустити карту та заблокувати теперішню.
Не пояснили, як могло статись що кошти було знято, невже можна і без підтвердження вже обнуляти карту? А якби у мене там більше коштів було? Це жах, я перейшла до вас з Привату з надією на кращий сервіс, але ж не тут то було!
Якщо ви оформлюєте карту, будьте готові що з неї без вашого відому можуть зняти усі гроші.
Ответ банка
12 марта 2020, 13:42
Доброго дня, OlhaShveik. Приносимо вибачення за дану ситуацію, вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні, перевіримо.
После обновления интернет банкинга, точнее аутентификации залогиниться стало просто долго и крайне неудобно. Каждый раз логин/ дата рождения/ пароль/ угадай картинку/ введи смс. Какой идиот это придумал? Как советовали в банке сделать компьютер доверенным — не помогает, так-как скорее всего проверяется ip который на работе у 300 чел одинаковый. А значит каждый раз накручиваешь круги ада- логин/ дата рождения/ пароль/ угадай картинку/ введи смс. Интересно у них вообще тестированием кто-то занимается. С таким подходом скоро надо будет еще и отпечаток укрпочтой отправлять.
+ Добавлю комментарий про Аллу… идейному вдохновителю я бы перед входом в туалет сначала с Аллой давал бы пообщаться.
Написать комментарий
+ Добавлю комментарий про Аллу… идейному вдохновителю я бы перед входом в туалет сначала с Аллой давал бы пообщаться.
Ответ банка
7 ноября 2019, 10:48
fedor pupkin, предлагаю установить мобильное приложение Alfa Mobile. Так вы не будете привязаны к компьютеру и сможете зайти в кабинет в любой момент.
Користувався пакетом Платінум блек, все влаштовувало, кожного місяця кешбек непоганий виходив, вирішив дружину підтягнути, коли побачив, що банк виплачує обом по 200грн якщо запросити когось по своєму реферальному посиланню і ця людина зробить першу транзакцію.
Дружина перейшла по моєму посиланню, скачала додаток, замовила карту і потім забрала її на відділенні, вже пройшло більше місяця з моменту першої транзакції, але бонусів не видно, а пітримка морозиться, що ніби карта була відкрита не за посиланням. Якби дружина не попросила в бухгалтерії виплачувати зарплату на цю картку, то закрили би принципово не вагаючись.
Комментарии (2)
Дружина перейшла по моєму посиланню, скачала додаток, замовила карту і потім забрала її на відділенні, вже пройшло більше місяця з моменту першої транзакції, але бонусів не видно, а пітримка морозиться, що ніби карта була відкрита не за посиланням. Якби дружина не попросила в бухгалтерії виплачувати зарплату на цю картку, то закрили би принципово не вагаючись.
Ответ банка
24 сентября 2019, 8:48
Dima Koshevets, доброго дня. Приносимо вибачення за принесені незручності. Очікуйте винагороду до 5 жовтня. Дякуємо що ви з нами.
Я два года назад брал у них кредит. Отдавать старался нормально, не задерживать выплаты. Только в один из месяцев у меня получилось так, что задержки зарплаты я не смог вовремя оплату внести и снес ее немного позже. В остальном, вроде все было нормально. В марте этого года я внес последнюю оплату и кредит закрыл. Еще специально звонил в банк, чтоб уточнить, нет ли у меня там никаких задолженностей. Хотя был уверен на 99.9% что все хорошо, так как я сам старался считать и у меня все сходилось, кредит выплатил в полном объеме.
При звонке им мне подтвердили, что последняя оплата прошла, все хорошо. Ну и я со спокойной душой живу дальше. А недавно мне звонят и спрашивают, в чем дело, почему не оплачиваете кредит. Я удивился, по тому как считал этот вопрос исчерпанным. Оказалось. у меня там еще какая-то сумма набежала неоплаченная. Я не очень понимаю, откуда. Толи это как-то связано с одним тем месяцем, то ли я что начитал не так. Ну или они там ошиблись. Пообещали разобраться. Очень надеюсь, что разберемся. Общаются пока вежливо, без грубости, но ситуация сама по себе не очень.
Комментарии (2)
При звонке им мне подтвердили, что последняя оплата прошла, все хорошо. Ну и я со спокойной душой живу дальше. А недавно мне звонят и спрашивают, в чем дело, почему не оплачиваете кредит. Я удивился, по тому как считал этот вопрос исчерпанным. Оказалось. у меня там еще какая-то сумма набежала неоплаченная. Я не очень понимаю, откуда. Толи это как-то связано с одним тем месяцем, то ли я что начитал не так. Ну или они там ошиблись. Пообещали разобраться. Очень надеюсь, что разберемся. Общаются пока вежливо, без грубости, но ситуация сама по себе не очень.
Ответ банка
11 мая 2019, 16:21
Олег, добрый день. Уточните, пожалуйста, в личке номер кредита. Я посмотрю историю происхождения долга.
Единственная проблема оплата на иностранных сайтах не возможна.
Видимо из-за санкций. Очень мало банкоматов. Сейчас снять наличку проблема. Раньше без проблем в любом банкомате можно было, сейчас этой возможности нет.