Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Харьков, пр-т Героев Харькова, 196-А
Адрес:
Харьков, пр-т Героев Харькова, 196-А
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Игорь Рябинин
10 мая 2024, 9:54
Надо было получить пенсию умершего, после вступления в наследство. 09.05.2024 в 13.00 пришёл в отд.30 г. Харькова. Закрыто. Воздушная тревога. Прождал 4 часа, так и не открылось. Уехал. Приехал 10.05 к 9.00. Только в 9.02 открыли дверь и запустили. Естественно за столами никого нет, а единственный сотрудник начала подметать пол после вчерашних посетителей. В 9.05 снова звучит серена и естественно входная дверь закрывается. Т.к. я уже записался все-таки приняли документы. Спрашиваю какой нужен пакет документов? Не знаем. А есть кто-то компетентный, кто знает? Нет. Может говорю ещё эти отсканируете? Ну давайте. Сказали ждите, отправим их в Киев и в течении дня перезвоним. Жду
Комментарии (20)
Ответ банка
10 мая 2024, 11:03
Ігоре, перш за все прийміть наші співчуття щодо вашої втрати 😢 Стосовно роботи наших відділень, то задля безпеки клієнтів та співробітників банку, вони не працюють під час повітряних тривог. Щодо документів, то вам потрібно надати необхідні підтверджуючі документи, а саме:
* свідоцтво про смерть — оригінал або нотаріальна копія;
* паспортні дані;
* свідоцтво про право на спадщину;
* ідентифікаційний код.
Надані вами документи, співробітники мають відсканувати та завірити, після чого вони відправляються для опрацювання у відповідний відділу банку. Згідно Закон України про звернення громадян, воно опрацьовується у термін до 30 днів. Після опрацювання з вами мають зв'язатись та повідомити ваші подальші дії.
Стосовно часу роботи відділення, то ми обов'язково зв'яжемось з ними для уточнення щодо цієї ситуації.
Гарного вам дня та бережіть себе.
З повагою, Андрій
* свідоцтво про смерть — оригінал або нотаріальна копія;
* паспортні дані;
* свідоцтво про право на спадщину;
* ідентифікаційний код.
Надані вами документи, співробітники мають відсканувати та завірити, після чого вони відправляються для опрацювання у відповідний відділу банку. Згідно Закон України про звернення громадян, воно опрацьовується у термін до 30 днів. Після опрацювання з вами мають зв'язатись та повідомити ваші подальші дії.
Стосовно часу роботи відділення, то ми обов'язково зв'яжемось з ними для уточнення щодо цієї ситуації.
Гарного вам дня та бережіть себе.
З повагою, Андрій
Уже больше месяца пытаюсь получить свои деньги.Депозит был валютный. Заказываю, через 5 дней назначают время встречи в отделении 30 в Харькове.Прихожу мне предлагают выбрать между купюрами 1996 года и сильно потертыми 2006 года (У Франклина пол-лица нет совсем) Взял часть, а их нигде в обменках не принимают.Предлагали обменять в Сенс Банке по курсу 37−00. Вот такой банк.Договор № 651791343
Комментарии (1)
Ответ банка
3 октября 2023, 18:40
Ми повністю розуміємо вас та ваше бажання отримати нові купюри, оскільки всі ми люди і завжди хочемо нове та гарне. Але справа в тому, що банк приймає та видає будь-які купюри, що відповідають вимогам НБУ. Тобто якщо купюра відповідає цим вимогам та не має слідів значного зношення, то вона буде прийнята банками згідно правил НБУ. Тому клієнт може отримати як купюру нового зразку, так і купюри 2006 або 1996 року.
Що стосується прийому цих купюр, то банки мають їх приймати, а от обмінники мають власні правила оцінки та прийому купюр, тому, на жаль, в таких пунктах купюри дійсно можуть не обміняти.
З повагою, Андрій 💙
Що стосується прийому цих купюр, то банки мають їх приймати, а от обмінники мають власні правила оцінки та прийому купюр, тому, на жаль, в таких пунктах купюри дійсно можуть не обміняти.
З повагою, Андрій 💙
24 квiтня 2023 року менi зателефонував представник банку з приводу депозиту, термiн дii якого закiнчиться 27 квiтня 2023. На його питання чи буду я забирати кошти по закiнченню депозиту я сказав що кошти буду забирати. 27 квiтня 2023 року я звернувся до вiддiлення банку номер 27 у м. Харкiв. У прверненнi коштiв менi було вiдмовлено з аргументацiею, що кошти заброньованi пiд iнших клiентiв i взагалi iде вiйна i кошти не доiхали до банку. Прикро, що у цей важкий час окремi банки намагаються не виконувати власнi зобов’язання.
Комментарии (24)
Ответ банка
27 апреля 2023, 18:10
Дійсно є певні терміни щодо повернення коштів з депозиту. Тому згідно правил, все зроблено вірно. Колеги з відділення пішли вам на зустріч та зробили бронювання коштів на 28.04. На наступний день після звернення до відділень.
Щодо співробітника, який повинен був зафіксувати звернення на бронь коштів раніше — на, жаль, інформації немає. Тому можливо помилка була і з нашого боку.
Хочемо принести вибачення за дану ситуацію, бо вийшло недорозуміння.
Приходьте завтра за грошима 💛
*Микита
Щодо співробітника, який повинен був зафіксувати звернення на бронь коштів раніше — на, жаль, інформації немає. Тому можливо помилка була і з нашого боку.
Хочемо принести вибачення за дану ситуацію, бо вийшло недорозуміння.
Приходьте завтра за грошима 💛
*Микита