Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Львов, ул. Научная, 30-А
Адрес:
Львов, ул. Научная, 30-А
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Quar
21 июля 2023, 11:47
Раніше всі зарахування проходили нормально, була затримка з зарахуванням коштів у зв’язку з тим, що вони спочатку зараховувалися на розподільчий, а вже через добу зараховувалися і на основний, не критично, але неприємно. 07 липня (п'ятниця) відправили свіфт переказ, всім іншим людям, які обслуговуються у інших банках, кошти були зараховані 10 липня (понеділок), а у мене почалися пригоди. Банк отримав оповіщення стосовно того, що кошти йдуть, але покриття не було (цю інформацію я отримав 10 липня). Така ситуація й досі. Менеджери думають, що це проблема з’явилася у зв’язку з тим, що банк змінює swift код і деякі банки можуть не пропускати кошти, тобто скоріше за все вони десь зависли (хоча крайній термін такої зміни був 15 липня). 2 тижні кошти десь блукають, ну добре, вирішили відправити кошти заного, вказавши новий swift код. На цей раз пощастило — банк побачив оповіщення, що кошти прямують, а на наступний день таки підтвердили, що вони прийшли до банку. На моє питання, коли ж я їх отримаю, мені відповіли, що Сіті банк повинен надіслати підтвердження, що кошти спрямовані саме для мене. 18 липня кошти були відправлені, 19 липня вони надійшли на рахунок банку, але доступу до них я не маю й досі. Вчора з’явилося повідомлення, що банк виводиться з ринку й буде націоналізованим, я допускав що затримка може бути через ці події, але у повідомленні фонду гарантування сказано, що платежі юридичні особи отримують без обмежень. На цей час, менеджери не знають коли будуть зараховані кошти.
Комментарии (3)
Ответ банка
25 июля 2023, 14:21
Дійсно, була проблема з Сіті банком, але зараз вже все вирішено😊
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Хочу висловити подяку працівнику пятого відділення м. Львів Данилко Олені за прекрасне, швидке і професійне обслуговування. Давно є клієнтом цього банку і ніколи не було проблем.
Комментарии (2)
Ответ банка
23 декабря 2022, 11:32
Олена справжня молодець та дуже кваліфікована співробітниця банку. Ваша подяка її дуже порадує і приємно здивує. Дякуємо за ваш відгук та оцінку колезі :)
В старенької мами пенсіонерки закінчився депозит 30го вересня. Наступного робочого дня (3 жовтня) підїхали у відділення. Нам кажуть — усе, депозит автопролонговано, приходьте 31го березня 23го року. Нічого робити не збираємось.
При цьому відмінити автопролонгацію через веб банкінг зробити було неможливо (помилка системи — ʼдепозит був відкритий у відділенніʼ). Звичайно ніхто не задзвонив, аби попередити про закінчення (я спеціально передивився історію дзвінків за тиждень). Тобто роблять усе щоби притримати гроші. Це звісно не крадіжка чи шахрайство але якість сервісу — низька.
Користуюь особисто послугами інших банків, мав подібну ситуаці., мені передзвонили, попередили, сказали що є 3 робочі дні на те щоби забрати гроші, тут нічого подібного.
Комментарии (3)
При цьому відмінити автопролонгацію через веб банкінг зробити було неможливо (помилка системи — ʼдепозит був відкритий у відділенніʼ). Звичайно ніхто не задзвонив, аби попередити про закінчення (я спеціально передивився історію дзвінків за тиждень). Тобто роблять усе щоби притримати гроші. Це звісно не крадіжка чи шахрайство але якість сервісу — низька.
Користуюь особисто послугами інших банків, мав подібну ситуаці., мені передзвонили, попередили, сказали що є 3 робочі дні на те щоби забрати гроші, тут нічого подібного.
Ответ банка
3 октября 2022, 16:11
До деяких депозитів пролонгацію підключають від самого початку, вас (або ж вашу матір) мали попередити про це перед відкриттям депозиту, до того ж, це вказано у договорі про депозит. Можете додатково звернутись до відділення (якщо відкривали депозит саме у відділення) та уточнити з приводу відключення пролонгації депозиту♥
Нікому не раджу з ними зв’язуватись — жахливий банк, жахливе обслуговування! Особливо відрізняються некомпетентністю працівники п’ятого львівського відділення. Але це недивно, бо їхній керівник так само вкрай некомпетентна особа, яка навіть незнає елементарної законодавчої бази!
Комментарии (2)
Ответ администратора
26 декабря 2021, 18:18
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 26.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Більше двох років являюся клієнтом цього банку. Кожного місяця по кредитній карті було багато операцій, але попереднього дав карті «відпочити». Вчора помітив, що баланс протягом певного часу зменшився. Виявилося, що Банк без мого відома підключив послугу «Страхування від фінансових ризиків». По виписці подивився, спочатку послуга була відключена, потім почало знімати по 60 грн., згодом — 80 грн. і от минулого місяця — 100. В чаті консультант визнала, що послуга не обов’язкова, відключила її та подала запит на оскарження списань. Оскаржили аж 100 грн. останнього списання, а от інші платежі пішли на рахунок банку без моєї згоди. Буду закінчувати співпрацю з цим банком.
Комментарии (3)
Ответ банка
9 ноября 2021, 18:46
Доброго вечора! Без підписання акцепту страхування банк не може оформити вам кредитну картку. Страхування починає списуватись кожного місяця після активації картки у розмірі 0.1% в розрахункову дату. Відключити дану послугу можливо за бажанням одразу після оформлення картки. Додатково написали вам в особисті повідомлення.
Клієнт банку 6 місяців і з кожним разом переконуюсь що вирішувати питання в чаті дуже зручно не виходячи з дому. Консультант Селезень Андрій чітко та професійно проконсультував мене по фінансових послугах та тарифах Альфа-Банку. Удачі Вам та відмінних фінансових результатів.
Написать комментарий
Ответ банка
28 октября 2021, 22:45
Дякуємо вам за відгук! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю :)
Ответ администратора
30 октября 2021, 17:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Дякую Мирославі Жук за хорошу консультацію по картках. Все зрозуміло пояснила.
Написать комментарий
Ответ банка
30 сентября 2021, 9:39
Передамо вашу подяку Мирославі та її керівнику. Будемо раді знову вас бачити у нас 😊
Ответ администратора
29 сентября 2021, 15:47
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 29.09.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Окрема вдячність менеджеру Максимишин Юлі з Наукової, адже змогла вирішити всі мої проблеми, доступно розповідає умови продукту і допомагає, дякуючи їй я користуюсь картами Альфа-Банку. Задоволений обслуговуванням.
Комментарии (4)
Ответ банка
18 февраля 2021, 14:28
Oleg Lemberg, дякуємо за відгук! Передамо ваші слова менеджеру :)
Неодноразово звертаюся на відділення Альфа-банку вул. Наукова 30, по своїх фінансових питання.
Порівняно з іншими відділеннями завжди директор Мирослава Павлишин оперативно вирішує мої питання.
Напротязі року, я здійснював платежі на купівлю квартири, директор завжди погоджував індивідуальні курси валют. Індивідуальний підхід це саме те, що зараз потрібно! Всім своїм знайомим рекомендую Альфу!
Комментарии (1)
Порівняно з іншими відділеннями завжди директор Мирослава Павлишин оперативно вирішує мої питання.
Напротязі року, я здійснював платежі на купівлю квартири, директор завжди погоджував індивідуальні курси валют. Індивідуальний підхід це саме те, що зараз потрібно! Всім своїм знайомим рекомендую Альфу!
Ответ банка
29 декабря 2020, 11:14
Korol76, дякуємо, що поділилися враженнями. Ми передамо інформацію співробітникам відділенням.
Звернувся у відділення Альфа -Банку, яке знаходиться за адресою м, Львів, Наукова ,30.Цікавили мене SWIFT перекази, зазвичай з таким питанням мене «футболили» з банку до банку.Попав до спеціаліста Романчук Ольги, мені задали декілька уточнюючих питань і допомогли оперативно зробити платіж куди я хотів.Дякую за допомогу і розуміння.
Написать комментарий
Ответ банка
26 ноября 2020, 14:31
Roman2019, дякуємо за ваш відгук! Обов'язково розповімо співробітнику відділення ;)