Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.55 | 44.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Киев, пр-т Берестейський, 20
Адрес:
Киев, пр-т Берестейський, 20
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
28 ноября 2023, 13:21
Бронювання коштів дуже цікава процедура, яка має багато нюансів😉
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.
З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂
Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.
З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂
Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Якась гніда або гніди, видаючи кредити шахраям, системно вбивають мій номер телефона, як телефон довірених осіб або як основний номер. На протязі багатьох років проблему вирішити не можуть, агресивні колектори тероризують майже кожного дня з різних номерів. Повністю прибрали кредитні ліміти, мабуть готуються до тимчасової адміністрації або націоналізації.
Комментарии (9)
Ответ банка
17 февраля 2023, 16:14
Дуже неприємна історія, котра у вас виникла. Але я підхопив ваше питання та пішов до колег із перевіркою, чи дійсно в цьому є вина банку. У нас таких справ немає, додатково зробили запит до КА, котрі підтвердили, що дійсно, є справи, на жаль, де ви були вказані як довірена особа. Але все швидко вирішилося і у колекторських агентствах видалили ваш номер телефону.
Відтепер все має бути добре і я сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати по справам, котрі до вас не мають жодного відношення.
/маленький принц, Ярослав 🤴
Відтепер все має бути добре і я сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати по справам, котрі до вас не мають жодного відношення.
/маленький принц, Ярослав 🤴
знімав кошти з картки за кордоном. Все було наче норм. Наступної доби я переслав залишок коштів з картки цього банка на іншу картку. А от вже наступного дня (коли у мене на рахунку було 0 грн.), банк чомусь списує з мене комісію (приблизно на 80 грн.), при цьому в додатку втавляє це списання заднім числом (тобто у день коли я знімав гроші з банкомату з картки), і не зрозуміло чому на рахунку в мене вже навіть не -80 грн., а -650 грн. Тобто просто так взяли і навісили мені кредит по картці, по якій я НЕ МАВ МОЖЛИВОСТІ отримати кредит, оскільки при відкритті картки це було моєю умовою (мене запевнили в цьому співробітники банку). На запитання про то звідки взявся цей кредит — вони кажуть що нібита я сам взяв кредит, і наполягають щоб я його повернув. … Щодо комісії (яку вони зняли через 2 доби і записали заднім числом) я ще міг би погодитися, але ЗВІДКИ у мене ще додаткові 500 з лишнім гривень боргу взялося ??? І на якій підставі, ви мене втягуєте в кредит, якого я не погоджувався брати ???
Аферисти! Нікому не раджу цей банк. Нічого не можливо нормально в них дізнатися. Тим паче це проросійський терористичний банк в Україні!!!
Комментарии (2)
Аферисти! Нікому не раджу цей банк. Нічого не можливо нормально в них дізнатися. Тим паче це проросійський терористичний банк в Україні!!!
Ответ банка
22 августа 2022, 20:57
Дуже шкода, що ви опинились у такій ситуації(( Для уточнення деталей, та щоб допомогти — вже пишемо вам у особисті повідомлення♥
Залишаю цей відгук, щоб керівництво звернуло увагу на найкращого менеджера з всіх віділень Альфа Банк яких я відвідував. Професіонал своєї справи, Ірина завжди зробить все можливо, щоб вирішити проблему клієнта. Їзджу через весь Київ в це віділення, а не відвідую найближче, так як знаю, що Ірина мою проблему точно вирішать. Рекомендую!
Комментарии (1)
Ответ банка
20 января 2022, 16:45
Нам дуже приємно, що співробітники банку залишають такі приємні враження від своєї роботи, що клієнти витрачають час на дорогу, щоб вирішити питання саме з ними :) Обов'язково передамо Ірині та її керівництву вашу подяку!
Хотела поблагодарить за прекрасную работу сотрудников отделения № 13 Альфа банка на проспекте Победы 20.
Руководитель отделения Олег Андрейчук — человек, который прекрасно организовал работу подчиненных и откликается на нужды клиентов.
Персональный менеджер Тесленко Ирина — профессионал, который быстро и эффективно закрывает все вопросы клиентов, решает возникающие проблемы.
Заведующая кассой Татьяна — прекрасная работа в любое время: быстрота, внимательность, внимание к клиенту.
Спасибо за работу!
Написать комментарий
Руководитель отделения Олег Андрейчук — человек, который прекрасно организовал работу подчиненных и откликается на нужды клиентов.
Персональный менеджер Тесленко Ирина — профессионал, который быстро и эффективно закрывает все вопросы клиентов, решает возникающие проблемы.
Заведующая кассой Татьяна — прекрасная работа в любое время: быстрота, внимательность, внимание к клиенту.
Спасибо за работу!
Ответ банка
13 декабря 2021, 12:16
Дякуємо за такий розгорнутий коментар про роботу відділення) Нам дуже приємно, що вам сподобалось обслуговування у нас. Обов'язково передамо ваші слова подяки нашим спеціалістам. Будемо раді знову бачити вас 😊
Ограничили карту (не могу пользоваться совершенно), в банке говорят одно, по телефону другое, сначала говорят вы можете разблокировать карту в телефонном режиме, после говорят только отделение и то что карта была заблокированная в целях безопасности, в отделении разводят руками и говорят, что мы не знаем причины блокировки «возможно за это, возможно за это»
Написать комментарий
Ответ банка
13 октября 2021, 18:27
Карту можна було розблокувати тільки після ідентифікації у відділенні. Після вашого звернення зв'язались з відділенням та вирішили питання. Додатково проведемо роботу зі спеціалістами, щоб в майбутньому питання вирішувались швидше
В моей жизни такой случай впервые. Обычно обслуживанием в этом отделении всегда была довольна, поэтому пришла сюда поменять 3000 у.е. В этот раз кассир потребовала 2 грн., иначе мы «не разойдемся». Я предложила 1,80 грн., всё что смогла найти у себя из мелочи. В итоге мне вернули 100 у.е. и мне пришлось бежать искать другой пункт обмена. А общий тон общения с клиентом вообще оставляет желать лучшего, хамство зашкаливает, не хочется даже комментировать, как будто на базаре побывала.
Написать комментарий
Ответ банка
1 октября 2021, 17:39
Добрий день! Якщо співробітник каси не може зробити обмін валюти через відстуність валюти або потрібного номіналу, то він може відмовити. В даному випадку співробітник зробив максимально можливий валютобмін щоб реалізувати ваш запит. Додатково написали вам в приватні повідомлення для уточення деталей.
Была когда-то кредитка в этом банке, пользовалась без единой просрочки и закрыла одним платежом, а это 100000 сразу, сейчас хотела оформить, пол часа оформляла заявку и сразу отказ. Не рекомендую, не тратьте время!
Комментарии (3)
Ответ банка
28 мая 2021, 13:22
Juliya1979, Ваш запито розглянуто. Заявка на кредитну карту схвалена Банком. Деталі вирішення оговорені в приватних повідомленнях.
Прохання до відповідних співробітників банку: в моїй теперішній картці моє ім«я Ольга латинськими зображене як Olha, що не відповідає сучасному українському (тобто вже реформованому) правопису. Український знак «г» у власних іменах перетворюється на «h» як правило на початку слова, напр. в імені «Ганна» дійсно буде «Hanna». А у моєму випадку потрібно писати «Olga», як і в закордонному паспорті. Таке різночитання, між іншим, робить неможливим використання карти за кордоном.
Комментарии (2)
Ответ банка
18 марта 2021, 9:59
oriella2002, ви можете звернутись до КЦ або чату АБ і вказати яку саме транслітерацію хочете бачити на своїй карті. Співробітники вкажуть ваші дані відповідно до вашого прохання.
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, что делать? Альфа-Банк заблокировал карту, 2 месяца назад, просто без предупреждения! Карту использовала для своих нужд!
Ответ таков:
В соответствии с правилами НБУ о мониторинге транзакций, операции по Вашей карте попали под таковые, которые должны быть трактованы как мошеннические. На текущий момент банк проводит дополнительную проверку этих операций в соответствии с инструкциями НБУ. О результатах этой проверки мы Вас обязательно проинформируем."
Так же на карте образовался долг -43гр!
Карту не обслуживали, а деньги за пользование 25 гр и смс информирование 25 гр смнимали, 50 гр в месяц (!
Предложила на горячей линии отдать долг и разобраться во всем, но это только с разрешения службы безопасности!
Нужно ожидать ответ 45 дней!
Также оператор проинформировала, что пока не разрешат отдать долг банку и закрыть карту, он будет наростать!
После некоторой суммы его передадут партнёрам Альфа (коллекторский отдел)! Такие условия обслуживания! Долг будут у меня выбивать, за услуги которые не предоставляли! Ведь все операции заблокированны!
Присылают насильно рекламу услуг в своих смс и за это заставляют оплачивать!
Сказала консультанту, что пополню и закрою карту в приложении, на что приложение сразу же заблокировали!
Банк ведёт очень агрессивную политику в нашей стране, издеваются над нашими бедными гражданами!
Пусть мой отзыв будет хоть кому то полезен!
ОфПреда банка прошу прочитать мой отзыв и ответить мне
Комментарии (78)
Ответ таков:
В соответствии с правилами НБУ о мониторинге транзакций, операции по Вашей карте попали под таковые, которые должны быть трактованы как мошеннические. На текущий момент банк проводит дополнительную проверку этих операций в соответствии с инструкциями НБУ. О результатах этой проверки мы Вас обязательно проинформируем."
Так же на карте образовался долг -43гр!
Карту не обслуживали, а деньги за пользование 25 гр и смс информирование 25 гр смнимали, 50 гр в месяц (!
Предложила на горячей линии отдать долг и разобраться во всем, но это только с разрешения службы безопасности!
Нужно ожидать ответ 45 дней!
Также оператор проинформировала, что пока не разрешат отдать долг банку и закрыть карту, он будет наростать!
После некоторой суммы его передадут партнёрам Альфа (коллекторский отдел)! Такие условия обслуживания! Долг будут у меня выбивать, за услуги которые не предоставляли! Ведь все операции заблокированны!
Присылают насильно рекламу услуг в своих смс и за это заставляют оплачивать!
Сказала консультанту, что пополню и закрою карту в приложении, на что приложение сразу же заблокировали!
Банк ведёт очень агрессивную политику в нашей стране, издеваются над нашими бедными гражданами!
Пусть мой отзыв будет хоть кому то полезен!
ОфПреда банка прошу прочитать мой отзыв и ответить мне
Ответ банка
3 марта 2021, 16:05
mariamaria, плата за обслуговування пакета списується щомісяця, відповідно до тарифів картки. Послуга смс-інформування включає в себе відправку смс про рух коштів по рахунку. Рекламні смс до даної послуги не відносяться. Заборгованність ви погасили.
АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.