Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Цен банк дно! І ворогу не побажаю мати з ним справу.
Якщо рахунок був відкритий дистанційно — то і закрити його дистанційно має бути можливо.
Написать комментарий
246 дней блокируют 16,000 гривен
В конце июля удалось получить информацию в чате поддержки Монобанка — претензий к вам не имеем, официально первые не напишем, ответим на запрос Радабанка. Передал информацию Сергею Гербуту, начальнику отдела обслуживания физлиц отделения № 27 г. Киев. Сергей Гербут не ответил! Подождал неделю, продублировал. Результат тот же — Сергей Гербут не ответил! Выкроил время, подьехал распечатав все необходимые документы и переписки. Ответ Сергея Гербута был гениален — в нашем отделении эти вопросы не решаются!?, пишите на электронный адрес банка bank@radabank.com.ua
Радабанк, оперативно получив от меня полный комплект подтверждающих документов, 246 дней незаконно удерживает мои 16,000 гривен!
Комментарии (6)
Дурят на обмене валют
Комментарии (1)
Поки все добре
Написать комментарий
Заблокували рахунки
Комментарии (12)
Мене обманули на 700грн
Написать комментарий
Блокування картки за кордоном
Комментарии (4)
ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ПЕНСІЙНОЇ КАРТКИ
Комментарии (1)
Мій рахунок заблокували і не віддають грощі
Десь приблизно місяць тому, заблокували мій рахунок на якому знаходилось приблизно 40 000 грн. Пояснень ніхто ніяких не дає. У відділенні працюють люди які взагалі не розуміють як і чим мені допомогти. Попросили підтвердження транзакцій, які я пояснила, але це пояснення їм не підходить. Пока я не подзвоню — ніхто зі мною не звʼязується, кошти віддавати не хочуть. Вимагають неіснуючі документи
Написать комментарий
Мне заблокировали карту
Написать комментарий
Вкрай непрозора робота
Втім, попри те що саме так я і вчинив, телефонуючи до цього відділення кожного ранку, сьогодні, трохи більше ніж тиждень потому, набір зник з сайту банку, а контакт-центр сповістив що всі монети розпродані (тим самим відділенням, в якому мене щоранку інформували що їх немає).
Це взагалі як?!
Комментарии (1)
Не рекомендую
Написать комментарий
Зіміна карти (неіменної, миттєвої) виявилася великою проблемою
Приїхавши у відділення, виявилося, що оскільки я відкривала карту і депозит в іншому, потрібно пройти переідентифікацію. Ну, ок. Зробили копію паспорта, ІПН (хоча, ну я ж є в системі, документи -оригінали з собою, ну то таке, треба так треба). Саме цікаве починається потім. Співробітниця Радабанку прочинає телефонувати на відділення, де мені видали карту, тому що необхідно, щоб саме з цього відділення дали згоду на перевипуск моєї карти. Але ця жіночка дуже зайнята и 40 (!!!) хвилин і цю саму згоду надати мені не може, ну не до мене їй зараз, а може вийшла десь, а може поїсти сіла, клієнт же ж може зачекати. На завершення мені сказали, що треба ще 15 хвилин зачекати. В мене не було вільної години (!) часу на перевипуск карти, так я і пішла не з чим.
Чесно, я ні в якому банку такого не бачила. Що мені, діючому клієнту треба підтверджувати??? Чому немає єдиної бази на всі відділення? Чому треба чекати, щоб якась тьотя щось підтвердила, маючи на руках оригінали паспорту, ІПН, діючий депозит в банку. Я ж свої гроші вам принесла. А не кредит чи позику у вас прошу…
Не планую продовжувати співробітництво після закінчення депозиту, але звертаюсь до відповідальних осіб банку: перевипустіть мою карту, бажано так, щоб я приїхала і забрала її в тому відділенні м. Дніпра, яке ви назвете, бо чекати вас годинами змоги не маю.
Написать комментарий
Достатньо непоганий банк, як на мене.
Написать комментарий
Вніс на карту гроші і їх відразу заблокували. Хотів депозити розмістити. Передумав
у розмірах 29999грн, 1001грн. і 9000грн. збирався відкрити два депозити в цьому банку. Жалію тепер, що не
віднісся серйозно до негативних відгуків про цей банк. По причині що ці 40000грн. тепер висять заблоконвані
у цьому банку. Навіть після того як надав їм три квитанції по моїм переводам моїх же коштів. Вони кажуть що потрібно чекати біля 30днів поки їхня служба безпеки це все розгляне і розморозять мої гроші. Дуже негативне
знайомство з банком і не бажання продовжувати з ним взаємодію. Тому раджу вам обходити стороною цей банк.
Написать комментарий
додаток RB24
завантажив додаток, далі:
віддалена ідентифікація —
як завжди зробити шерінг всіх своїх документів з Дії, підписати цифровим підписом, надати фото свого обличча у різних ракурсах, заповнити анкету опитувальник, але це не все, сама соковита вишенька на торті це вкінці намалювати своїм пальцем підпис такий як у дії, і як би я не намагався його намалювати робот завжди відхиляє з коментарем — підпис не співпадає, цікаво хоч комусь вдалося пройти цей крок ?))
Сапорт по пошті відправляє у віділення оформлювати інший продукт, бо у них бачите повністью автоматизовано все, і їм побоку що з роками у людини може змінитися підпис від того що був у 16 років, тим паче якщо його пальцем малювати на екрані, а не ручкою писати в документі, та і навіщо все це, якщо я надав свій цифровий підпис?
Короче спробував раз 100, зрозумів, що сапорт марний, та і цю нанорозробку аі фінтеху мені не пройти і забив.
Комментарии (1)
Прийом на роботу
Написать комментарий
Чудовий банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Нацбанк не зобов’язує банки приймати електронні документи з Дії !!!
Дуже розчарований, що наш віцепремєр-міністр Федоров на всіх міжнародних майданчиках рекламує ДІЮ, а в нашій країні, з дозволу Національного Банку України (бо Нацбанк в своїх нормативних документах не зобов’язує банки згідно Законів України вважати паспорт та РНОКПП в ДІЇ таким же чинними документами) багато Банків (особисто зіткнувся з Укрсиббанк та Радабанк) не розглядають документи з Дії і вимагають тільки паперові документи. В державі склалася цікава ситуація: Уряд намагається цифровізувати багато сфер, а Нацбанк немовби і іншій країні.
Пишу не голослівно: перед війною в мене була ситуація, коли в м.Херсоні звернувся до Укрсиббанку отримати 200 грн через касу, а т.я. паспорта не було — запропонував показати його з Дії. Мені відмовили. Я через декілька днів зателефонував на гарячу лінію Нацбанку щоб зясувати, чи правомірно мені відмовили. Працівник гарячої лінії пояснив, що за нормативними документами Нацбанку банки самі встановлюють собі правила, в т. ч. і за використання документів з Дії.
Комментарии (4)
Епопея з Радабанком
Відкрили мені депозит, але без випуску карти. Зауважу, що я був клієнтом банку в м.Харкові і на момент присутності у Львові вже не користувався їхніми послугами. Але в додаток я довго зайти не міг, ні гаряча лінія, ні фахівці відділення, ні технічні фахівці допомогти не могли. Різні проблеми мене переслідуватимуть при співпраці з цим банком і далі.
Закінчився депозит, так вийшло, що доступу до відділення я не мав і тут побачив рекламу RadaBox — зберігайте ваші кошти з можливою використання в будь-який момент з нарахуванням відсотка, за схожим прикладом сейфа в сенсі-банку. Переклав я свою немалу суму в РадаБокс. Потім я переїхав до Києва і дістався до відділення. Мені кажуть, що для роботи з РадаБоксом необхідна карта, давайте відкриємо, 100 грн достатньо як мінімальна сума. Добре, починаємо відкривати. Я перекинув одну частину з Рада Бокс (близько 60 тис грн) і зайшов глянути в деталі платежу, і тут у мене заворушилося волосся, я побачив 600 грн комісії. Цей РадаБокс при відкритті прив’язався до депозитного рахунку (вкладний рахунок), я не надав цьому значення, як і умовам цього рахунку. А там виходило 1% від суми перекидання з Рада Боксу. Карту мені відкрили, але прив’язати її не міг, оскільки РадаБокс прив’язаний до іншого рахунку. Рахунок цей вважається поточним, в умовах відкриття Рада Боксу, як я вже прочитав, зазначено, що він може працювати з будь-яким поточним. Хоча у відділенні мене переконували, що РадаБокс працює тільки з картковим, у Харківському відділенні мені сказали те саме і ще що після мого звернення РадаБокс не може вже працювати з іншими рахунками, не знаю так це. Мені нічого не було, як переказати кошти і закрити цей злощасний РадаБокс. Проблеми всякого роду попутно були, у них постійна проблема з видимістю рахунків. Я клієнт різних банків, але таке бачу вперше. Доступ до рахунку одного клієнта при мені вони так і не отримали.
На цьому ще не закінчилося. Я виїхав, отримую повідомлення, що умови по карті змінюються (депозит на 100 грн закінчився і кошти перерахували на карту). Через 4 дні після повідомлення мої 100 грн. зникли. Взагалі, вони мали понад 300 грн забрати за умовами обслуговування недіючої картки. Карта під депозит відкривалася у січні, депозит закінчився у квітні, у травні вже забрали комісію.
Ось такий у мене сумний досвід співпраці з банком, єдиний банк з безлічі з яким я отримав стільки проблем і збитків.
Написать комментарий