Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
IvankaPAVL 5 ноября 2025, 17:03
Минулого року я нічого не знаючи про цей банк оформила картку, вони заморозили її мені бачте через «невідомі платежі» хоча це була допомога від близьких…

Я написала заяви на закриття карток 5 листопада минулого року, сьогодні вже пройшов рік часу, і в них наче триває якесь «службове розслідування», тобто і розблокувати картку не можуть, но й закрити її теж не можуть. і це я чула протягом цього часу… Зараз чую тільки одне: «очікуйте, перевіряю інформацію…»

Однозначно не раджу цей банк, просто обманює людей, наживаючись на них… Якщо хтось з співробітництва це прочитає, то я й вимагатиму моральну компенсацію за весь час що мені хамили…
MariiaTAS 11 октября 2025, 21:22
Виставляють низький валютний курс,
а потім не зараховують грн на банк рахунок,
щоб в подальшому під депозит можна було купити валюту.
Перший раз з цим столкнулася 21.09.25, на наступний день був виїзд закордон.
21.09.25 різко змінили валютний курс у вихідний, розповідаючи про якісь технічні складнощі, чому не можна відкрити валютний депозит.
Мабуть, так само зроблять завтра, тому не зарахували своєчасно грн сьогодні. Морочили голову 2 години з банком-відправником. О 20:00 відключили техпідтримку.
Як наслідок, ні грошей на рахунку, ні валютного депозиту. Проте є посилання на якійсь загальний регламент, що кошти зараховуються протягом 1−3 банк дня. Текст або посилання на цей регламент у договорі на обслуговування рахунку або у застосунку відсутні. Так само не було попередження на гар лінії.
sergise 15 августа 2025, 8:08
Вчера после окончания депозита в ПУМБ перечислил сюда на свою радакарт 90к грн (3 платежа по 29999 со своей карты) для открытия депозита. Карту и деньги почти сразу заблокировали (сослались на ДКБО «до з’ясування суті операції) и попросили предоставить три квитанции на перевод средств из ПУМБ. Квитанции предоставил, сказали ждать до 30 дней разблокировки средств :cry:.
Через две недели у жены заканчивается депозит в ПУМБ — хотел перечислить сюда и открыть депозит, но наверно не буду :D
olenapoakrova 21 июня 2025, 11:24
Не платять по банківскьм гарантіям
ФОП ПОЯРКОВА О.М
Як працювати в цій країні

Постачальник не повертає передоплату
Банк не виплачує страхування за договором
Позор
zubpaco 2 мая 2025, 11:33
Не пощастило мені стати клієнтом цієї контори…
Заставили відкрити депозит, щоб можна було купувати в них монети.
Коли зникла потреба в обслуговуванні в банку, я зняв кошти і закрив рахунки.
Захотів отримати довідку про закриття усіх рахунків у банку.
Ознайомився на сайті як це зробити.
Створив запит, підписав його ЕЦП, та надіслав на електронну адресу: bank@radabank.com.ua 20.03.25
21.03.25 прийшла ось така відповідь:
ЛИСТ від АТ «АБ «РАДАБАН з пошти almexecm@radabank.com.ua
Дууууже змістовна відповідь… На що я відповів, що повідомлення пусте без довідки, Далі тиша…
Вчора зателефонував для з’ясування деталей, цілий день служба підтримки, щось дізнавалась і за підсумком сказали, що нічого не отримували від мене і потрібно спрямувати запит повторно. Я погодився і надіслав повторно і попросив в телефонній розмові, щоб створили запит на перевірку, чи надійде мій лист поштою чи ні.
Сьогодні мені ранком зателефонували і сказали, що на мій запит було надано довідку 21 березня.
А вчтора казали, що ніяких запитів не надходило від мене…
Якісь дивні циркачі, просто немає слів.
Такої некомпетентної та «пропущено цензурою» служби підтримки я не зустрічав ще в своєму життя.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАТИ РАДАБАНК, щоб потім не спілкуватися з такими, навіть не знаю як їх охаректиризувати співробітниками…
телефон служби підтримки з якої перетелефонували +380980500999
Андрій М 25 апреля 2025, 18:18
Заблокували рахунок (з немалою для мене сумою), надав те що просили, зателефонували — сказали — банк все прийняв, скарг немає, картка буде розблокована сьогодні. Не розблокували, телефоную в банк — кажуть що не розблокують карту та не закриють рахунок до поки я не надам офіційні листи від інших банків з яких мені надходили кошти про те що ці банки до мене претензій не мають. (Інші банки фізично такого не роблять просто) І саме головне, в мене є всі пояснення що це мої кошти та звідки вони, але РадаБанк не хоче навіть чути про це, приймати пояснення теж, можливо хтось зштовхувався з цим, буду вдячний за відповідь.
Богдан Зінченко 3 апреля 2025, 17:22
Нещодавно став клієнтом даного банку, так як полюбляю отримувати кешбеки. Карту замовив кредитну, банк ліміт не погодив. Але то таке…
Сьогодні думав придбати навушники з кешбек 5%. Поповнив для цього карту і… отримав бан по фінмоніторингу.
Розумію що можливо не варто було поповнювати карту р2р переказами з різних своїх банків. Але далі найцікавіше: банк запросив квитанції на операції поповнення, я надав; термін розгляду не миттєво або протягом декількох хвилин, а МІСЯЦЬ!!!
По факту банк терміном на місяць викрав мої кошти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Solo1985 3 февраля 2025, 17:22
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Яценко, 1
Дякую що допомогли моїй мамі відкрити картку та встановити додаток. Пенсіонерам це важко.
alexnr 16 декабря 2024, 10:36
Користувався кредитною карткою RADAcard з пільговим періодом, як заявляє банк, до 92 дні. Тривалий час сплачував все вчасно, просрочень не було, але одного прекрасного дня банк прибрав пільговий період без попередження, а всю заборгованість перевів в овердрафт і почав нараховувати відсотки на неї. Яким було моє здивування коли в черговий раз відкрив додаток аби погасити кредит, а там повідомлення про нараховані відсотки.
Попросив техпідтримку пояснити чому виникла така ситуація, ніхто пояснити не може.
Тех підтримка некомпетентна.
21.11.24 хотел снять в банкомате деньги, не было мелких купюр, поэтому пришлось зайти в отделение.При вводе пин-кода терминал (для пин-кода) 3 раза написал что пин не верный, хотя до этого в банкомате я его вводил. Пин-код заблокирован. Сотрудник предложила, напомнить пин через приложение.Услуга 10 грн!!! за напоминание). Пришел тот же пин. Следом мне блокируется вход в приложение и предлагается все заново авторизировать (кодовое слово, паспорт и т.д) После проделанного в банкомате с этим же пином я проверяю баланс и в кассе снимаю деньги. Кучу потраченного времени, обдираловка с смс, хотя на лицо сбой в терминале или возможно ошибка кассира. Горячая линия ничем не помогла, они вообще не видят, что я не правильно вводил пин-код, соответственно я сам решил напомнить себе пин-код или возможно не правильно его вводил. И такой геморрой постоянно. Хотите скорости и прозрачности в работе обходите стороной этот банк.
LeMarkiz 28 октября 2024, 8:17
На тому тижні відкрив віддалено цей банк.На наступний день картка заблокована з моїми 20169 грн.Ліміти я не порушував. Так як я за кордоном цей банк користується цим та не хоче закривати рахунок дистанційно та переказати кошти на інший банк.
Якщо рахунок був відкритий дистанційно — то і закрити його дистанційно має бути можливо.
aquila 27 сентября 2024, 13:35
Отделение по адресу: Киев, пр-т В. Лобановского, 123
Карту открыл удаленно. После первого же зачисления карту заблокировали. На горячей линии посоветовали подойти в отделение. В отделении оказалось, что есть запрос из Монобанка с подозрением в мошенничестве. Оперативно предоставил полный комплект подтверждающих документов. Думал ситуация решится или быстро или максимум в течение месяца. От менеджера услышал странную позицию — карту разблокируем после снятия претензии Монобанком, обращайтесь к нему. Обратился с официальным запросом в Монобанк, куда продублировал весь пакет документов. Меня, естественно, отфутболили как не клиента сославшись на нарушение регламента банка и действующее законодательство. Передал эту информацию в Радабанк. Ноль реакции — разблокировка после снятия претензии Монобанком. Опять обратился в Монобанк. Ответ тот же — вы не клиент, пусть Радабанк сделает запрос на нас. Передал инфо Радабанку — ноль реакции, нам должен написать Монобанк. ЗАМКНУТЫЙ КРУГ ИЛИ КРУГОВАЯ ПОРУКА? Безуспешно переписывался-перезванивался в течение месяца с обоими банками. Спросил — какой регламент на внутренне расследование? Ответ — ЛИМИТА НЕТ!!! При этом НИ РАЗУ! ни один представитель Радабанка со мной не связывался и никакой дополнительной информации по «внутреннему расследованию» не пытался получить!

В конце июля удалось получить информацию в чате поддержки Монобанка — претензий к вам не имеем, официально первые не напишем, ответим на запрос Радабанка. Передал информацию Сергею Гербуту, начальнику отдела обслуживания физлиц отделения № 27 г. Киев. Сергей Гербут не ответил! Подождал неделю, продублировал. Результат тот же — Сергей Гербут не ответил! Выкроил время, подьехал распечатав все необходимые документы и переписки. Ответ Сергея Гербута был гениален — в нашем отделении эти вопросы не решаются!?, пишите на электронный адрес банка bank@radabank.com.ua

Радабанк, оперативно получив от меня полный комплект подтверждающих документов, 246 дней незаконно удерживает мои 16,000 гривен!
Ivan211 23 сентября 2024, 13:03
Понадеялся на то, что в банке качество услуг выше, чем в обменнике и купил 1200$. Не стал пристально рассматривать купюры, лишь убедился, что нового образца и без надрывов. Придя домой и рассмотрев под дневным светом обнаружил рыжие пятна практически на каждой купюре. Степень загрязнения не критичная, но бросается в глаза. Видимо для этого и делают плохое освещение в «конторе"(иначе и не назовёшь), чтобы людей дурить. В итоге этот же банк потом купит их как минимум с 10% скидкой. На горячей линии ответили, что надо на месте рассматривать. Так я вроде не у торгашей подзаборных их покупал, чтобы досконально проверять, или??? В таких случаях хоть бы предупреждали о загрязнении и делали соответствующую скидку. Или это кассиры на местах так промышляют? Не знаю какое качество прочих услуг в банке, но крайне не рекомендую валютные операции с наличными средствами. Там где надурили один раз, обязательно надурят снова.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
aleksan1 19 августа 2024, 9:28
Вдячні співробітникам банку за допомогу в оформленні депозиту та дорученню по ньому. Особливо Борталевич Н. В.
Nazar021056 11 августа 2024, 10:38
Отделение по адресу: Львов, пл. Старый Рынок, 8
Доброго дня! Заблокували кошти на банківському рахунку.Проживаю за кордоном вже дуже багато часу, рахунок відкривав онлайн.Просять зявитися в банк, але я вже 100 разів пояснював що це не можливо так як в Україну повертатись не буду.На карті залишилась значна сумма коштів.Просив надати зразок заяви для перерахунку коштів в інший банк з моїм електронним підписом через Дію, на що банк відмовив.На скільки знаю і цікавився, що в інших банках такої проблеми немає.Номер телефону поточного рахунку +380730212280.Не знаю що робити в такій ситуації, банк привласнив мої кошти.Буду телефонувати в НБУ, а якщо не допоможуть буду подавати позов до суду через адвокатів.Якщо я відкрив рахунок онлайн то і його можу закрити, і повернути кошти онлайн.Але банку на це наплювати.Не рекомендую відкривати банківські рахунки в цьому банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vitalii94 6 мая 2024, 9:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Левка Лукьяненко, 21
Цією картою користуються шахраї 5168240501129679, 1го травня перевод 700грн, 09.44, допоможіть вирішить питання, мій мобільний 0979723509
Сергей Позняков 23 апреля 2024, 13:48
Зараз за кордоном. Строк дії картки закінчився в березні 24р. Автоматично не продовжилась. Немає змоги ні в магазині, ні в банкоматі зняти гроші і розраховуватись. Це єдиний банк хто так робить. Від інших людей знаю, що в інших банках без проблем. Мало того ще списують по 15 доларів кожного місяця за те, що не користуюся карткою. Радять прийти у відділення в Україні та переоформити. Але ж я за кордоном. Закінчіть війну і я з радістю повернусь додому. Що робити?
bossvika 11 апреля 2024, 19:12
сьогодня 11.04.2024 мати зайшла до відділення банку, що знаходиться за адресою м.Дніпро вул В.Мономаха, 5, щоб переоформити пенсійну картку у зв*язку з закінченням строку. Менеджер МАРГАРИТА ніяк не відреагувала на візіт та продовжувала займатися своїми справами. Єдинине, що вона сказала: «з воєнним станом картка автоматично пролангована», навіть не перевірила на наявність: перевипущена чи ні картка. Та відправила до іншого спеціаліста. Дівчина (нажаль її ім*я мати не запам*ятала) обслужила дуже швидко та якісно — їй окрема «БЛАГОДАРНІСТЬ».
krujevoo 2 апреля 2024, 12:52
Вітаю.
Десь приблизно місяць тому, заблокували мій рахунок на якому знаходилось приблизно 40 000 грн. Пояснень ніхто ніяких не дає. У відділенні працюють люди які взагалі не розуміють як і чим мені допомогти. Попросили підтвердження транзакцій, які я пояснила, але це пояснення їм не підходить. Пока я не подзвоню — ніхто зі мною не звʼязується, кошти віддавати не хочуть. Вимагають неіснуючі документи
Olegg228 13 февраля 2024, 13:26
Мне заблокировали карту на как основание не сказали пришел в банк сказали ждите пока счёт будет аннулирован и потому может быть не это мало вероятно что вам вернуть деньги карту заблокировали сразу же как только туда поступили деньги он родственников чеков у меня не было, а закрыть счёт отказываться и общаются будто с друзьями в отделение

Курс валют в Радабанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.4
PLN 11.5 11.7
USD 41.95 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Радабанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.4
PLN 11.5 11.7
USD 41.95 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Радабанк 💰 / Отзывы о Радабанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Радабанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.