Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Радабанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.4 |
| PLN | 11.5 | 11.7 |
| USD | 41.95 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Вже рік часу не можуть виплатити 15000 грн…
Я написала заяви на закриття карток 5 листопада минулого року, сьогодні вже пройшов рік часу, і в них наче триває якесь «службове розслідування», тобто і розблокувати картку не можуть, но й закрити її теж не можуть. і це я чула протягом цього часу… Зараз чую тільки одне: «очікуйте, перевіряю інформацію…»
Однозначно не раджу цей банк, просто обманює людей, наживаючись на них… Якщо хтось з співробітництва це прочитає, то я й вимагатиму моральну компенсацію за весь час що мені хамили…
Написать комментарий
Обдурюють клієнтів, на зараховують своєчасно кошти на рахунок
а потім не зараховують грн на банк рахунок,
щоб в подальшому під депозит можна було купити валюту.
Перший раз з цим столкнулася 21.09.25, на наступний день був виїзд закордон.
21.09.25 різко змінили валютний курс у вихідний, розповідаючи про якісь технічні складнощі, чому не можна відкрити валютний депозит.
Мабуть, так само зроблять завтра, тому не зарахували своєчасно грн сьогодні. Морочили голову 2 години з банком-відправником. О 20:00 відключили техпідтримку.
Як наслідок, ні грошей на рахунку, ні валютного депозиту. Проте є посилання на якійсь загальний регламент, що кошти зараховуються протягом 1−3 банк дня. Текст або посилання на цей регламент у договорі на обслуговування рахунку або у застосунку відсутні. Так само не було попередження на гар лінії.
Комментарии (1)
Заблокировали средства для открытия депозита
Через две недели у жены заканчивается депозит в ПУМБ — хотел перечислить сюда и открыть депозит, но наверно не буду :D
Комментарии (1)
Жахливий банк, зірвали поставку мене кинув постачальник та цей банк
ФОП ПОЯРКОВА О.М
Як працювати в цій країні
Постачальник не повертає передоплату
Банк не виплачує страхування за договором
Позор
Комментарии (1)
Мабуть, найнедолугіша служба підтримки у світі…
Заставили відкрити депозит, щоб можна було купувати в них монети.
Коли зникла потреба в обслуговуванні в банку, я зняв кошти і закрив рахунки.
Захотів отримати довідку про закриття усіх рахунків у банку.
Ознайомився на сайті як це зробити.
Створив запит, підписав його ЕЦП, та надіслав на електронну адресу: bank@radabank.com.ua 20.03.25
21.03.25 прийшла ось така відповідь:
ЛИСТ від АТ «АБ «РАДАБАН з пошти almexecm@radabank.com.ua
Дууууже змістовна відповідь… На що я відповів, що повідомлення пусте без довідки, Далі тиша…
Вчора зателефонував для з’ясування деталей, цілий день служба підтримки, щось дізнавалась і за підсумком сказали, що нічого не отримували від мене і потрібно спрямувати запит повторно. Я погодився і надіслав повторно і попросив в телефонній розмові, щоб створили запит на перевірку, чи надійде мій лист поштою чи ні.
Сьогодні мені ранком зателефонували і сказали, що на мій запит було надано довідку 21 березня.
А вчтора казали, що ніяких запитів не надходило від мене…
Якісь дивні циркачі, просто немає слів.
Такої некомпетентної та «пропущено цензурою» служби підтримки я не зустрічав ще в своєму життя.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАТИ РАДАБАНК, щоб потім не спілкуватися з такими, навіть не знаю як їх охаректиризувати співробітниками…
телефон служби підтримки з якої перетелефонували +380980500999
Написать комментарий
Заблокували рахунок, Не хочуть приймати пояснення для розблокування
Комментарии (3)
Неадекватна робота банку
Сьогодні думав придбати навушники з кешбек 5%. Поповнив для цього карту і… отримав бан по фінмоніторингу.
Розумію що можливо не варто було поповнювати карту р2р переказами з різних своїх банків. Але далі найцікавіше: банк запросив квитанції на операції поповнення, я надав; термін розгляду не миттєво або протягом декількох хвилин, а МІСЯЦЬ!!!
По факту банк терміном на місяць викрав мої кошти.
Комментарии (1)
Обслуговування
Написать комментарий
Банк ***, подумайте перш ніж відкривати
Попросив техпідтримку пояснити чому виникла така ситуація, ніхто пояснити не може.
Тех підтримка некомпетентна.
Написать комментарий
Обдираловка за напоминание пин-кода по вине банка.
Написать комментарий
Цен банк дно! І ворогу не побажаю мати з ним справу.
Якщо рахунок був відкритий дистанційно — то і закрити його дистанційно має бути можливо.
Написать комментарий
246 дней блокируют 16,000 гривен
В конце июля удалось получить информацию в чате поддержки Монобанка — претензий к вам не имеем, официально первые не напишем, ответим на запрос Радабанка. Передал информацию Сергею Гербуту, начальнику отдела обслуживания физлиц отделения № 27 г. Киев. Сергей Гербут не ответил! Подождал неделю, продублировал. Результат тот же — Сергей Гербут не ответил! Выкроил время, подьехал распечатав все необходимые документы и переписки. Ответ Сергея Гербута был гениален — в нашем отделении эти вопросы не решаются!?, пишите на электронный адрес банка bank@radabank.com.ua
Радабанк, оперативно получив от меня полный комплект подтверждающих документов, 246 дней незаконно удерживает мои 16,000 гривен!
Комментарии (7)
Дурят на обмене валют
Комментарии (1)
Поки все добре
Написать комментарий
Заблокували рахунки
Комментарии (12)
Мене обманули на 700грн
Написать комментарий
Блокування картки за кордоном
Комментарии (4)
ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ПЕНСІЙНОЇ КАРТКИ
Комментарии (1)
Мій рахунок заблокували і не віддають грощі
Десь приблизно місяць тому, заблокували мій рахунок на якому знаходилось приблизно 40 000 грн. Пояснень ніхто ніяких не дає. У відділенні працюють люди які взагалі не розуміють як і чим мені допомогти. Попросили підтвердження транзакцій, які я пояснила, але це пояснення їм не підходить. Пока я не подзвоню — ніхто зі мною не звʼязується, кошти віддавати не хочуть. Вимагають неіснуючі документи
Комментарии (1)
Мне заблокировали карту
Написать комментарий