×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Не видають готівковий долар з карток, але вільно продають всім бажаючим
Заявки постійно переносять. У касі кажуть «немає підкріплення валютою, знімайте у гривні».
Проходячи чергове відділення банку Пумб зайшов, запитав, чи можу купити 3000 доларів?
Так, відповів касир. А більше можна запитую? І знов ствердна відповідь
Я зрадів, що нарешті долари привезли, дістаю валютну картку — «ось з неї мені видайте долари», кажу
І тут виявилося, щоб зняти гроші з картки, треба вже робити замовлення на колись.
Керівник відділення почав вже добре відому мені пісню про тяжкий військовий стан, відсутність підкріплення валютою.
А продажа готівки то інше і зняття з валютної картки це різні несумісні операції, навіть за наявності доларів у касі вдосталь.
Зателефонував до гарячої лінії банку. Вони відповіли, що на такі питання не впливають, потрібно «домовлятися» з керівником. Керівник зі мною домовлятися не схотів.
Гаряча лінія НБУ сказала писати скаргу.
Написав. #120/127 від 05.09.2022
Гидко.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (13)
Причина не видачі готівкової валюти.
Хочу зазначити що в інших банках такої проблеми немає.
Замовив в четвер (25го серпня) валюту на понеділок, прийшовши в понеділок мені повідомили що надійшло розпорядження не видавати валюту готівкою і якщо я хочу то можу зняти в гривні. Звісно що при таких курсах мене не влаштовувало зняття в гривні. Головний менеджер почала розказувати про запобігання махінацій і видала бланк заяви де потрібно вказувати походження грошей та прикріпляти документи що свідчать про їх легальність і сказала що ситуація можливо покращиться з 15го вересня. Зауважу що при надходженні грошей на рахунок ніяких доказів не потрібно, а тільки тоді коли вже хочеш ці гроші зняти =) На гарячій лінії сказали що нічого такого не знають і ніяких розпоряджень не було ні від головного офіса ні від НБУ і порадили ще раз замовити валюту вже на наступний четвер і що якщо не видадуть то знову телефонувати їм. Прийняли скаргу (яку так і не розглянули в обіцяні 5 днів) і побажали успіху. Зрозуміло що в наступний четвер гроші не видали, а головний менеджер на пропозицію поспілкуватися з гарячою лінійою сказала що ні з ким говорити не збирається.
І вже на наступний день, в п’ятницю (2го вересня), всім приходить повідомлення що з 10го вересня буде зніматися комісія у розмірі 1% від суми при знятті валюти готівкою.
Так що всі ці ніби то проблеми з валютою через агресію росії, зараз виглядають огидно.
Комісія — це нормально але не таким ось чином. Багато в кого були плани на ці кошти в певний час і багато хто зняв в гривні від безвиході і втратив ~1000грн на тисячі доларах на конвертації. Дуже розлючений ось такою поведінкою і таким ставленням до своїх клієнтів. Закриваю всі рахунки і переходжу до більш адекватного банку.
Дійсно, з З 10 вересня ПУМБ змінює тарифи на зняття в касі банку готівки у валюті (USD/EUR/GBP/PLN) з дебетних карток всеКАРТА. Відтепер, власники дебетових карток всеКАРТА під час зняття в касі банку готівки у валюті USD/EUR/PLN/GBP сплачуватимуть 1% комісії. Банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн.
Однак, Ви все ще можете зняти кошти без комісії, до 10 вересня.
Комментарии (12)
Ніколи не працюйте з ПУМБ
Уточнити інформацію по запиту, або надіслати додаткові документи можна на пошту Банку info@fuib.com.
Комментарии (4)
Некогда любимый банк
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Ваша заявка містить дані, необхідні для початку розслідування. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок
Комментарии (2)
Банк-мошенник , не выдаёт валюту с карты
Ах да, ещё один подарок от этого недобанка — снятие валюты с карты с 10.09. -1%.
В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (3)
Пумб онлайн
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону
Написать комментарий
Не хочуть віддавати валюту з валютних рахунків по вказівки Косенко
Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (1)
Не выдают валюту в отделении
Заведующая отделения ссылается на то, что было распоряжение не выдавать валюту хотя на горячей линии говорят, что такого распоряжения не было и если валюта заказана то должны выдать.
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (1)
Не віддають валюту.
Перед тим як замовити, на гарячій лінії сказали щоб гроші з депозита перевів на картку, я так і зробив, підтвердили доставку на 1 вересня, сказали після 15ї години щоб підійшов до каси, а якщо не доставлять то банк мені зателефонує попередить. Ок. Прийшов, касир каже що долярів НЕ дасть, так як мене нема в списку замовників, отакої, на спробу апелювати тим що я дзвонив через підтримку і робив замовлення, каже нічого не знаю мене в списку нема… І знову так само як і перед цим декілька днів назад пропонують забрати гривнею. Після мене в черзі стояла жіночка, підійшла спитала чи продадуть їй готівковий долар, їй відповіли що без проблем.
Ось такі в банку стандарти роботи зі своїми клієнтами.
Звісно що більше не планую на далі таких відносин, моїх долярів банк в себе НЕ побачить. Добре що є де залишити конструктивний відгук аби інші люди бачили реальну ситуацію.
Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти, різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Комментарии (1)
Третій раз не надійшла готівка у валюті до каси
Цього разу навіть не телефонували з попередженням. Про те, що банк мене в черговий раз «кинув» дізнався безпосердньо в касі.
Чергова заявка на готівку прийнята аж на 06.09.2022.
«Керівник» відділення «нічого зробити не може».
Пропонують зняти в гривні і для цього курс сьогодні знизився вже до 39 грн за долар.
Залишив скаргу № 120/344/07.8 від 01.09.2022
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (2)
ПУМБ закрыл депозит Вільний и не перечислил остаток денег на расчетный счет
Просто день сюрпризов с этим банком. Но такое откровенное мошенничество не ожидала.
Уточніть будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися в ситуації.
Написать комментарий
ПУМБ что-то напутал с начислением процентов по кредитке и не может объяснить сумму
Ви здійснили платіж вже після того як закінчився пільговий період, тому сума відсотків нарахована за період користання коштами.
Комментарии (1)
Нет кнопки оформить
Стати клієнтом банку та отримати віртуальну карту можна за посланням: https://www.pumb.ua/pumbonline
Якщо Ви хочете отримати пластик то необхідно звертатись до відділення.
Написать комментарий
Не надійшла готівка у валюті черговий раз
Якщо попередній раз було тільки не зручно, цього разу банк мене серйозно підвів — я мав розрахуватися за боргами до кінця місяця. Наступну заявку на привезення готівки створили на наступний місяць.
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Комментарии (5)
Кредитні картки
Користування кредитним лімітом на сьогодні відновлено для більшості клієнтів. Ліміти розраховані індивідуально та постійно переглядаються банком.
Комментарии (1)
Я просто в шоке
Комментарии (3)
Обращение
Уточніть будь ласка куди Ви звертались щоб надати документи та коли їх надали?
Комментарии (8)
Карта заблокирована и деньги не возвращают
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний щомісячний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ваш рахунок буде розблоковано, як тільки Ви надасте необхідні документи й відбудеться відповідна перевірка нашими спеціалістами. Надіслати документи або зробити запит про стан вирішення питання можна, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Комментарии (9)
Нарушение Постанови НБУ 172 від 05.08.22
Займаюсь пошуком, придбанням та доставкою автомобілів за кордоном для ЗСУ.
Звернувся в ПУМБ з метою зняття обмежень на зняття готівки за кордоном на придбання автомобілів для потреб ЗСУ.
В ПУМБ надав договір волонтера з БФ, посвідчення волонтера Акти прийому — передачі автомобілі військовим ЗСУ.
Але в ПУМБ сказали що такого розпорядження НБУ немає. Я на горячу лінію подзвонив, назвав номер Постанови НБУ, на що мені відповіли, що БАНК ще не знає як це зробити, вони тільки ДУМАЮТЬ!!! 20 днів думають???
На початку місяця проходив фін.мониторинг банку в зв’язку з волонтерської діяльністю. Та надавав весь пакет документів волонтера, що займаюсь збором коштів на рахунки для придбання автомобілів для ЗСУ.
Комментарии (5)
ЖАЛОБА!!!
Как долго ещё это может продлиться?
На улице война, деньги заканчиваются, а они удерживают не только те деньги, что нужно вернуть, а все, что есть на моем счету без возможности сейчас их вывести!!!
Я просто в диком шоке и негодовании!!!
Комментарии (1)