×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Пумб стал обманывать своих клиентов
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Комментарии (1)
ПУМБ теряет репутацию, С Б Пумб мошенники, которые разводят клиентов банка!
Вредители службы безопасности Пумб мешают работе трейдеров и подрывают не только репутацию binance, но и репутацию Пумб!
Поддержка Binance сотрудничает с СБ банков которые находится у неё на платформе, жулики С Б Пумб также торгуют на платформе binance.
Проще говоря вы успешно завершили сделку на Binance, но покупатель как пострадавший обратился в банк вернуть ему средства, а точнее в отделении банка жулик СБ требует вернуть деньги за разблокировку вашего счёта, на указанный им счёт. Естественно на платформе binance фиксируется выписка успешно завершённого ордера и Ф.И. покупателя!
Мой счёт уже заблокирован неделю и служба поддержки отморозилась в ответах на e-mail после предоставления доказательства выписки об успешной сделке на binance.
Ігору Віталійовичу, необхідно звернутись до найближчого відділення банку Вам нададуть консультацію щодо питань розблокування рахунків.
Комментарии (10)
Банк заблокировал счета
Детальніше написали Вам в особисті повідомлення.
Комментарии (3)
Банк на входящую почту info@fuib.com установил фильтр, а клиентов не оповестил
Банк не повинен інформувати клієнтів про необхідність зміни їхньої особистої пошти.
Ми Вам порекомендували навторно написати з іншої пошти.
Важка фінансова ситуація не означає, що нараховані відсотки за Ваш кредит є незаконними. Ще з початку повномаштабного вторгнення Банком було введено кредитні канікули та суттєво зменшено необхідну суму до внесення.
На жаль, війна не передбачає звільнення від кредиту. Проте, у зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану клієнтів у період війни, Банк розробив програму реструктуризації та прощення заборгованості. Вас буде проінформовано, якщо Ви потрапите до даної програми.
Комментарии (3)
Первый Урановый Мемориальный Банк
Комментарии (1)
І ПУМБу приходить звізда заката. частина 1
Відключення доступу через звичайну десктоп версію і збереження доступу тільки через мобільний додаток.
Питання до банку — людина втрачає телефон в умовах війни. Як відновити доступ до особистого кабінету?
Очікую опус про ходіння по кабінетах з паспортом!
Приіоритетом банку є розвиток мобільного додатку як більш доступного сервісу, що дозволяє нашим клієнтам швидше отримати доступ до послуг та нових можливостей. У зв'язку з цим підтримка веб-версії припинена для нових та неактивних клієнтів. Вхід у мобільний додаток та веб-версію вимагає доступу до фінансового номеру телефону, який з міркувань безпеки наразі можна змінити лише у відділенні банку. Клієнти, що не мають смартфону, можуть отримувати інформацію щодо рахунків у чат-ботах ПУМБ у Viber та Telegram, а здійснювати платежі — на наших офіційних сайтах pumb.ua та payhub.com.ua
Комментарии (3)
Комісія за зняття депозита
І тепер, щоб забрати свій депозит з банка, з яким я сподіваюсь більше не зв’язуватись, мені потрібно платити 1.5%.
Що ж, будемо працювати з іншим банком.
З 10 вересня 2022 року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Клієнти можуть здійснити без комісії 2 транзакції на календарний місяць в сумі менше ніж 500 000,01 UAH в екв., при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунків клієнта в одній валюті, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD / EUR / PLN / GBP. Залишки коштів у різних валютах не додаються, умови пільгового тарифу за кожною валютою виконуються окремо. В іншому випадку стягується комісія 1% при знятті коштів у касі ПУМБ з використанням картки або 1,5% для зняття без використання картки.
Для перевірки комісії просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
Комментарии (13)
Оплата коммунальных услуг
Считаю ПУМБ очень удобным, клиентоориентированным банком.
Немного розачарована функцией добавления поставщика коммунальных услуг. После подачи заявки прошло почти две недели, но ни положительного, ни отрицательного ответа я так и не получила. Оплатила услуги через другой банк, который берет меньшую комиссию.
Уточніть будь ласка, де та коли Ви подавали заявку?
Комментарии (2)
Шахраї, карта ПУМБ 5355 2802 1349 7975 «K.R.V.S Слава україні, ЧП»
Інформацію передано до відповідного підрозділу Банку. Скріншоти листування Ви можете надіслати на електронну адресу банку info@fuib.com
Комментарии (2)
Жахливий банк по рівню лояльності до клієнта
Написать комментарий
Банк потребовал…
Комментарии (1)
Еще одна неделя с 29.06 . Продолжение
Комментарии (3)
Коммунальный
Після цього Ви можете описати проблему, що виникла, а наші спеціалісти допоможуть її вирішити.
Написать комментарий
Подобається ПУМБ
Написать комментарий
ПУМБ заблокировал средства на карте.
Комментарии (8)
Не можу «прив'язати» червону картку до Paypal
Якщо термін дії вашої картки закінчівся, нею можна користуватися як раніше — знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.
Проте, по закінченню терміну вказаного на пластику, можуть не проходити операції, які потребують введення терміну дії картки. Наприклад, при розрахунках в Інтернеті.
Ми рекомендуємо Вам в мобільному додатку інтернет-банкінгу відкрити віртуальну картку до необхідного Вам рахунку та підв'язати її до системи PayPal.
Комментарии (1)
Нажаль, кешбек не працює і це не всі проблеми
Ще саппорт не дуже прослуховуються до клієнтів, бо ще на самому початку при відкритті рахунку (віртуального) я казав, що відновити пароль не виходить, бо я не маю фізичної карти (думав зроблю краще з економією пластику) але вже за 5 місяців нічого не змінилося… При відновленні пароля треба писати номер карти. Я гадав, що повністю видалити додаток і встановити заново виправить ситуацію з кешбеком.
О і ще проблема дуже велика, якщо ви оформили віртуальну картку, то поповнення такої картки готівкою — це я вам не рекомендую, якщо сума маленька, то ще якось потерпіти є змога, а більшу суму зовсім не приємно поповнювати, бо через касу ви поповнити не зможете, а доведеться працювати з банкоматом, котрий трохи не оптимізований для комфортного використання. В будь-якому випадку, якщо прийшли покласти на рахунок 5к гривень купюрами по 100, ось і рахуйте скільки вам потрібно «втратити» часу, щоб по одній купюрі покласти на рахунок
Наразі сформовано 4 пропозиції: лише категорії від банку, лише пропозиції від партнерів, обидві пропозиції, або взагалі кешбек недоступний.
Вам запропоновано пропозиції від партнерів. Вибірка пропозицій для учасників акції визначалася з використанням моделі автоматичного алгоритму на основі багатьох факторів у тому числі й історії користування клієнтом продуктами банку.
Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку або натиснувши на «Забули пароль(Відновити пароль)» у додатку (знаючи номер картки та CVV-код) або у будь-якому відділенні банку.
Також Ви можете поповнювати свій рахунок через касу банку, проте попередньо необхідно звернутись до фахівця з документом, що підтверджує Вашу особу для формування квитанції на внесення необхідної Вами суми в касі. Термінал самообслуговування є альтернативою цьому процесу.
Написать комментарий
Списали деньги за депозит депозит не открился
Комментарии (1)
Продовжую тему з безпідставним заблокуванням!
Написали на мою електронну адресу співробітники банку пумб щоб я прийшов до відділення банку. Я прийшов щойно, привітався з оператором і пішов. Тому що відповіді не має знову. До сих пір в роботі(що банк пумб там такого важливого робить з 29.06 я навіть не уявляю!) Я витрачаю купу часу через те що ваш банк ненормальний!!!
Не можна писати нецензурну лексику бо модерація сайту не пропустить, але самі здогадайтеся що би я хотів написати. Не має нормальних слів!
Комментарии (2)
Додаткова інформація до попереднього поста про безпідставне заблокування рахунку
Чесно! Я більшого ідиотизму ще не бачив! МАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ БАНК!!!
САМЕ ЦІКАВЕ НАРАЗІ ОПЕРАТОР МЕНІ СКАЗАЛА ІНШУ ПРИЧИНУ, НІБИ ТО БУВ ВХІД З ІНШОГО ПРИСТРОЮ.
ВИ СЕРЙОЗНО ПУМБ, ЯК У ВАС ВЗАГАЛІ ЩЕ ЛІЦЕНЗІЯ ТРИМАЄТЬСЯ КОЛИ ВИ НАВІТЬ ПРИЧИНУ НЕ МОЖЕТЕ НОРМАЛЬНО НАЗВАТИ ЗА ТЕ ЩО ЗАБЛОКУВАЛИ РАХУНОК З МОЇМИ КОШТАМИ.
ДУЖЕ ХОТІЛОСЯ ЩОБ ЗА ТАКІ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВАМИ ЗАЦІКАВИЛИСЬ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ!
Комментарии (6)