×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.5 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 42.1 | 42.8 |
Все курсы банка |
Неприємна ситуація
Уточніть будь ласка коли відбулося спивання?
Комментарии (4)
Заблокировали карты без причины!
Прошу Вас любыми способами решить возникшую проблему, посодействовать и ускорить разблокировку моих личных карт!
Сьогодні нададуть звортній зв'язок за Вашим запитом.
Комментарии (2)
Кредит — реструкторизація
Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
На період дії воєнного стану у разі прострочення споживачем виконання зобов’язань за договором штрафні санкції не застосовуються. Законодавством не передбачене призупинення нарахування банком відсотків за користування кредитними коштами.
Якщо в банку з'явиться для Вас пропозиція щодо реструктуризаціїї Вас про це проінформують.
Комментарии (7)
Выплаты по Фонду гарантирования вкладов. Не связывайтесь с ПУМБом.
Любой нормальный человек понимает, что зачисление средств должно произойти в какой-то разумный срок, иначе проще зайти в соседний дом в отделение ПУМБа (или одного из 10-ти других уполномоченных банков) и получить в течение 15 минут выплату наличными.
Но ПУМБ дает себе три дня на выполнение такой «сложнейшей» операции. Прождав зачисления 2 дня, вы идете в банк получить свои деньги наличными, но оказывается, что и наличными вам теперь не выплатят. Теперь нужно ждать пока не рассмотрят вашу Online-заявку. Когда это произойдет никто не знает.
В этой ветке ниже уже есть отзыв клиента банка по этой теме. Там горячая линия ПУМБа отвечала: — позвоните через 2, потом -3, потом — 5 дней.
А-ууу!!! банк, а отменить эту заявку двумя кликами на компьютере и выдать немедленно клиенту его деньги? Нельзя? Можно. Только для этого нужно немножко ума, совести и уважения к вашим клиентам. НИ ТОГО, НИ ДРУГОГО, НИ ТРЕТЬЕГО У ВАС НЕ ОКАЗАЛОСЬ.
А я зашел в другой банк рядом и через 15 минут получил свои деньги.
Не связывайтесь с ПУМБом. Отд. № 15 г. Запорожье, пр. Соборный, 208.
Ми хочемо розібратися в ситуаціїї, чому виникла така затримка.Будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Комментарии (1)
предлагаю переменовать катру все можу, в нихрена не можу…
операция видхилена, ладно кассирша говорит, а давайте попробуем засунуть ее в терминал, а не прикладывать… операция видхилена, говорит странно, у меня сегодня десяток человек снимали деньги, правда с каких карт не помню.
ладно, давайте попробуем просто оплатить с нее покупку, без снятия наличных…
пролетело как из пушки… а еще одну? «вы только что рассчитывались ей? «-да»,
«-ну раз обналичивать не хотите, то ок, провожу…»
Нам дуже прикро що склалася така ситуація, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дату коли Ви намагались здійснити операцію ми перевіримо в чому могла бути проблема.
Написать комментарий
З ПУМБом до перемоги!
Дуже вдячний спеціалісту Рудько Оксані за професійне обслуговування, приємне спілкування та швидкість роботи.
Бажаю процвітання.
Написать комментарий
Невозможность сделать перевод
Написать комментарий
Непонятки с еврокартой
Комментарии (5)
Банк Пумб
Написать комментарий
Пумб оставляет без денег
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваш ПІБ та ІПН, перевіримо інформацію.
Дякуємо.
Комментарии (1)
Пумб краде гроші з картки
Телефонувала на горячу лінію пумбу, де мені відповіли, що НБУ міняє курс, тому і вони міняють, але на момент покупки курс був менший і була зарезервована інша менша сума, пумб міняє суму через декілька днів, коли курс міняється і списує з картки додаткові кошти, шахраї.
Під час проведення операції сума блокується по курсу, встановленому на цю дату. Протягом 2-х робочих днів відбувається безготівковий розрахунок між країнами. Якщо за цей період курс змінюється, сума в гривневому еквіваленті буде списана більше або менше заблокованої в день проведення операції.
Також з 01.07.2022 ми зменшили комісію на зняття готівки з використанням гривневих карток закордоном до 1% + 1USD. Комерційний курс на операціїї закордоном лишається одним з найвигідніших серед банків України.
Комментарии (1)
Заблокировал счёт
Василь Васильович, якщо відсутня можливості звернутися особисто до відділення банку, зателефонуйте до банку через наш сайт. Кнопка «Зателефонувати online»
Написать комментарий
Во время военного положения портит кредитную историю.
Колл центр бросает трубки. Один уникум вообще как робот по бумажке читает. «банк ничего не передаёт, обращайтесь в УБКИ». На любой вопрос ответ «я информацию предоставил».
Такого хамства как от Пумб я ещё не видел ни в одном банке. С банком сотрудничаю 7 лет. Но теперь «прощайте»!
Будет написана жалоба в НБУ, пусть разбираются.
Уточніть будь ласка Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону на який Вам телефонували та дату коли був здійснений дзвінок. Перевіримо інформацію щодо даного питання.
Комментарии (3)
Жахливішого ставленгя до себе ще не бачив
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, електронну адресу з якої відправляли лист та дату відправки.
Дякуємо.
Комментарии (1)
Банк заблокировал счета
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Написать комментарий
Перевірка джерела походження коштів
Вам мали зателефонувати й проінформувати про такий перелік документів. Або є Ви можете уточнити цю інформацію, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Якщо Банк не прийняв надані Вами документи, це значить, що вони не задовольняють певні вимоги, або ж від Вас очікують інший перелік документів.
Комментарии (5)
Проблеми з блокуванням рахунків
Певна сума коштів останні 4 місяці зберігалися на моїх рахунках в банку ПУМБ. Вони перетікали з депозиту «Вільний» на «Ювілейний», потім знову на «Вільний», на короткий термін під 3%, потім переоформив під 6%, після підняття відсоткових ставок. В цьому місяці знімав частинами. На рахунку залишалася деяка сума коштів, частину з яких я планував використати на погашення боргу по кредитній карті за минулий місяць.
Несподівано для себе кілька днів тому з’ясував, що мої рахунки заблоковані без жодного інформування по електронній пошті, СМС.
По телефону у відділенні мені заявили, що порахували оборот по рахунках за 6 місяців!!!
Це при тому, що останніх 4 місяці рахунок практично не поповнювався і кошти переміщувалися між депозитними рахунками через карту для виплат.
Що ніяк не в’яжеться з тим, що на фінансовому форумі
писав представник банку. Цитую:
«З 1.07.2022 року банком контролюється внесення готівкових коштів на рахунки клієнтів на суму 400 тис. грн та вище протягом місяця»
В цьому місяці з мого рахунку не знімалась подібна сума коштів, і не клалась на рахунок.
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
По рахунку були регулярні надходження та зняття. Потрібно пояснити операції, що проводяться і підтвердити джерела походження коштів.
З Вами зв'яжеться відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
Комментарии (2)
Нет выплат, нет обратной связи, банк полностью игнорирует обращения!
Написать комментарий
Взагалі страх потіряли
Списання відбулося так як не був внесений щомісячний платіж. Як тільки з'явиться пропозиція щодо реструктуризації банк проінформує Вас.Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
Комментарии (5)
Нет зачисления средств от Фонда гарантирования вкладов
Написать комментарий