Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Сюрприз від банку, про який ніхто і не знав

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
gravezzz337 23 декабря 2025, 15:40
Користувався пумбом дуже давно. В 2023 році хтось поскаржився на платіж на мою користь. Приходив кілька разів на відділення, писав з десяток пояснень, надавав ок5 ок7, без толку.
Учора прийшов на відділення знов — подали запит, і вуаля, мені розблокували додаток!
Радості повні штани. При цьому відносини ніхто не розривав зі мною, я був діючим клієнтом.
Пробую зранку відкрити картку, потім депозит, потім накопичувальний рахунок. Всюди помилки. Одна й та сама помилка. Пишу по всім каналам звʼязку, і особисто менеджеру, яка займалась моїм вчорашнім питанням.
По телефону сказали: «у вас ніяких обмежень нема, відкривайте ввечорі, зніметься блок на користування продуктами, все гуд»
Менеджерка каже: «вам ще в 23 році відмовили в обслуговуванні, тому така помилка» (жодним чином ніхто ніколи мене про це не повідомляв! ні працівники відділення, жодного листа, жодного повідомлення! І рахунки були активні)
В телеграмі взагалі відправили чекати 3 дні поки розглянуть запит.

Я прошу компенентних на рівні таких питань надати мені детальне пояснення що відбувається, чому я чую від співробітників одного банку три різних версії, і як мені, бляха, відкрити картку. Я вільно можу користуватися додатком, оновлювати анкету, надавати документи, але при цьому картки не відкриваються. Готовий пройти фінмон у разі потреби, надати документи і довідки, актуалізацію. Пумб ніколи не визнавав мене високоризиковим клієнтом, питання стосовно скарг було вирішене правомірно, мною були надані всі витребувані документи і пояснення. Блокування було на рівні лише облікового запису. Чекаю на обґрунтовану та офіційну відповідь.
ПУМБ
Ответ банка
23 декабря 2025, 20:11
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок

Комментарии - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
23 декабря 2025, 22:31
#
Что вы хотите, у этого банка намечаются очень серьезные проблемы. Проблем вообще в банке много-мало обученного персонала, плохой разработчик приложения, плохо прописаны условия акций , очень плохой неклиентоориентированный финмон (почти каждый отзыв про него)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Сюрприз від банку, про який ніхто і не знав