АТ «ПУМБ» Відмова від підтримання ділових відносин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Так і є як Ви написали. Там повний неадекват і некомпетентність…
Все вірно, на Ваш письмовий запит щодо причини блокування/закриття рахунку банк зобовязаний надати відповідь та вказани статтю, пункт Закону за підписом посадової особи що прийняла рішення. Потім скарга в НБУ і якщо потрібно в суд.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 12 декабря 2025, 10:10
- #
Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге:
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246978/
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246968/
Если ваши деньги на счету заблокированы смело составляйте, если требуют разорвать договор тоже не спешите:), через суд вам и банк разблокают и деньги вернут ещё и моральну шкоду заплатят, но как показ практика ПУМБ будет звонить договориватся:)
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246978/
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246968/
Если ваши деньги на счету заблокированы смело составляйте, если требуют разорвать договор тоже не спешите:), через суд вам и банк разблокают и деньги вернут ещё и моральну шкоду заплатят, но как показ практика ПУМБ будет звонить договориватся:)
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 12 декабря 2025, 12:17
- #
Для первого банка стандартный копипаст в данной ситуации мягко говоря не уместен. Здесь по меньшей мере должны быть хоть какието извинения от представителя (хотя учитывая рейтинг и обслуживание в банке надеется на это зря). Подавайте в суд и пишите в нбу
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 50 |
| PLN | 11.6 | 11.9 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Нещодавно отримав запит від банку про транзакції річної давності по звичайні карті фіз особи, надав максимально які міг пояснення, надав декларації за 2023−2024 рік, пояснив що декларацію за 2025 зможу надати тільки в 2026 році, бо скоріше це не можливо для ФОП 2-ї групи які мають лише річні деклараці, як результат блокування рахунків і відмова в обслуговувані
У мене питання до представників банку. Я є діючим ФОП з 2011 року, останні два роки взагалі працюю через prozorro, ви мене підозрюєте у відмиванні грошей одержаних злочинним шляхом, тероризмі і розповсюдженню зброї це не витримує жодної критики. Оскільки ваші неправомірні дії наносять значних репутаційних втрат я змушений звернутись до суду і у мене питання:
Де у Львові у якому відділенні я можу взяти від уповноваженої особи лист з поясненням по якій саме частині ви мені відмовили в облуговуванні, чи по всім трьом відразу, чи має бути для цього адвокатський запит, чи ви взагалі не надаєте пояснень як і хто проводив то розслідування і на основі чого приймалось рішення?
Змушений питати це тут бо по телефону і електронній пошті ніхто нічого не знає, всі говорять лише про той шаблонний лист який розсилають усім підряд.
Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.