Фінмон ПУМБ розірвав в односторонньому порядку ділові стосунки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 14
Вітаємо!
Дякуємо, що зачекали! Для отримання детальної інформації з приводу накладених обмежень та розірвання ділових відносин власнику рахунку необхідно особисто звернутися у будь-яке відділення, або написати на пошту банку info@fuib.com, або написати нам у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Дякуємо, що зачекали! Для отримання детальної інформації з приводу накладених обмежень та розірвання ділових відносин власнику рахунку необхідно особисто звернутися у будь-яке відділення, або написати на пошту банку info@fuib.com, або написати нам у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Варто звернутись до суду, і як для себе брати до уваги «хто такій власник банку і як він збагатів»
- +
- +15
-
- Ганна Гінжул
- 20 сентября 2025, 1:38
- #
Вирішили розпочати з досудової претензії та прохання переглянути їхнє рішення. А за результатами , якщо банк відмовить, будемо звертатися до суду.
Жодних перспектив у суді справа не має.
- +
- 0
-
- Ганна Гінжул
- 23 сентября 2025, 20:00
- #
Чому?
Тому що вам нічого заперечити банку.
Ваша думка про те були причини чи ні не має жодного значення: читайте закон про фінмониторинг який наділяє банк правами блокувати ваші рахунки і повністю їх закривати, а от вам як клієнту ніяких прав не дає. То на що ви збираєтесь скаржитись?
Ваша думка про те були причини чи ні не має жодного значення: читайте закон про фінмониторинг який наділяє банк правами блокувати ваші рахунки і повністю їх закривати, а от вам як клієнту ніяких прав не дає. То на що ви збираєтесь скаржитись?
- +
- +15
-
- Ганна Гінжул
- 24 сентября 2025, 11:36
- #
Якщо дивитися на все з вашої позиції, то навіщо правосуддя?!навіщо ознаки держави? Жити рабом… вважаю, що є права у фінмона і є права у мене. І докази є. А фінмон, наприклад, мені не надав фактів, на підставі яких він
прийняв рішення розірвати ділові
стосунки. То на ваш погляд закон фінмона — це найвищий закон в державі???
Якщо дивитися на все з вашої позиції, то навіщо правосуддя
По-перше це не моя позиція, ви Ганна робите ту ж саму тупу помилку коли сприймаєте слова опонента за його особисту позицію по цьому питанню. Я вам кажу про те як це встановлено в законі про фінмониторинг. Ось цей закон вам треба вивчити до того як ви зберетеся звертатись до суму.
По-друге до чого тут відсутність правосуддя? Ви збираєтесь звертатися в суд стосовно цивільної, а не кримінальної справи. Тож розгляд буде відбуватись не так як це передбачено для кримінальних справ: вам треба буде довести що банк щось порушив — чи то договір, чи то закон. Але ви про це навіть не замислюєтесь, ви оперуєте своїм власним віддчуттям справедливості. Але суддю ваше віддчуття не цікавить, його цікавить що написано в законі. А в законі написано що у банка є повний набор прав на зупинку операцій, вимагання пояснень від клієнта та закриття рахкну. А от у клієнта прав немає. Взагалі. Ніяких. Не тому що це мені так хочется, а тому що такий закон у нас діє з 2020 року.
По-перше це не моя позиція, ви Ганна робите ту ж саму тупу помилку коли сприймаєте слова опонента за його особисту позицію по цьому питанню. Я вам кажу про те як це встановлено в законі про фінмониторинг. Ось цей закон вам треба вивчити до того як ви зберетеся звертатись до суму.
По-друге до чого тут відсутність правосуддя? Ви збираєтесь звертатися в суд стосовно цивільної, а не кримінальної справи. Тож розгляд буде відбуватись не так як це передбачено для кримінальних справ: вам треба буде довести що банк щось порушив — чи то договір, чи то закон. Але ви про це навіть не замислюєтесь, ви оперуєте своїм власним віддчуттям справедливості. Але суддю ваше віддчуття не цікавить, його цікавить що написано в законі. А в законі написано що у банка є повний набор прав на зупинку операцій, вимагання пояснень від клієнта та закриття рахкну. А от у клієнта прав немає. Взагалі. Ніяких. Не тому що це мені так хочется, а тому що такий закон у нас діє з 2020 року.
- +
- 0
-
- Ганна Гінжул
- 24 сентября 2025, 14:31
- #
Замкнуте коло
Ні, ніякого замкнутого кола. Є *** закон який дозповляє банку при підозрах робити клієнту купу невиправданих проблем. З цим не можна нічого зробити крім як змінити закон. Жодний суд тут не допоможе.
Одначасно з цим є інші закони яки регулюють статус грошей клієнта в банку і який звісно банками теж викнуєтся: я зараз про те що банки після закриття рахунку всі власні гроші клієнта яки були на рахунку — віддають клієнту.
Тому якщо банк по процедурі фінмона заблокував гроші, чи після блокування закрив рахунок — звертатися в суд сенсу немає. Суд не стане на сторону клієнта бо банк діяв відповідно до закону. А повернення грошей клієнту іноді дійсно банками затягуєтся, але навіть в цьому випадку знов таки зазвичай гроші клієнту віддаются бо інакше і не можна. Тож і тут не має сенсу звертатись в суд бо розгляд справи по суті наврядчи почнется раніше ніж банк всеж віддасть гроші. Були б в законі вказані конкретні терміни повернення — було б звісно добре. Але їх немає.
Одначасно з цим є інші закони яки регулюють статус грошей клієнта в банку і який звісно банками теж викнуєтся: я зараз про те що банки після закриття рахунку всі власні гроші клієнта яки були на рахунку — віддають клієнту.
Тому якщо банк по процедурі фінмона заблокував гроші, чи після блокування закрив рахунок — звертатися в суд сенсу немає. Суд не стане на сторону клієнта бо банк діяв відповідно до закону. А повернення грошей клієнту іноді дійсно банками затягуєтся, але навіть в цьому випадку знов таки зазвичай гроші клієнту віддаются бо інакше і не можна. Тож і тут не має сенсу звертатись в суд бо розгляд справи по суті наврядчи почнется раніше ніж банк всеж віддасть гроші. Були б в законі вказані конкретні терміни повернення — було б звісно добре. Але їх немає.
- +
- 0
-
- Ганна Гінжул
- 24 сентября 2025, 23:34
- #
Так мене менше всього хвилює те, що банк заблокував гроші. Банк не відмовляється їх віддати. Я за гроші не хвилююся. Моя претензія в тому, що я не погоджуюся з тим , що банк розірвав ділові стосунки однобоко. Я хочу відновити співпрацю.
Ви не можете виправити цю ситуацію через суд бо з боку банку немає порушень закону. Більш того у вас навіть відчутне право робити апеляцію на рішення банку.
- +
- +15
-
- Ганна Гінжул
- 25 сентября 2025, 14:36
- #
Не придумуйте. Відпишуся чим закінчиться це все. Потім і поговоримо. Мене ваше бачення не влаштовує)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
затребувані документи, написав пояснення на кожну цифру. Надав офіційне підтвердження доходів на основі податкової декларації та виписки по підприємницькому рахунку, надав
договори та акти виконаних робіт на підставі
яких отримував дохід. Пояснив всі вхідні та вихідні платежі за операції по зняттю готівки. Всі додатково затребувані договори. Ніяких додаткових питань — просто блок та лист: банк не підтвердив ваш фінансовий стан. Гарно написали. Але нуль пояснень. Ми вважаємо, що ділові стосунки розірвали без найменшої причини, без жодного факту. Дуже шкода та сумно відчувати, будучи чесним пахарем-підприємцем таке нехтуюче відношення до сумлінного клієнта. Вважаю все ж це впливом людського окремого фактора та прошу надати іншого спеціаліста та уважно розібратися в нашій справі. Хотілося б залишитися вашим клієнтом
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому вже написали Вам у приватні повідомлення. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Для отримання детальної інформації з приводу накладених обмежень та розірвання ділових відносин власнику рахунку необхідно особисто звернутися у будь-яке відділення, або написати на пошту банку info@fuib.com, або написати нам у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua