Блокування рахунків #2
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Все більше і більше блокувань (почитайте відгуки)
так може є за що блокувати?
дропи яких турнули з інших банків вирішили спробувати своє щастя в ПУМБ
думали що як банк класичний то фінмон дивится кріз пальці
а вийшло що ні.
так може є за що блокувати?
дропи яких турнули з інших банків вирішили спробувати своє щастя в ПУМБ
думали що як банк класичний то фінмон дивится кріз пальці
а вийшло що ні.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 29 июля 2025, 14:47
- #
Тут как раз неизвестно доп или нет.Но то что сервис ухудшился у банка это уже чувствуется
- +
- +40
-
- DaniilLebed
- 30 июля 2025, 12:26
- #
Всі докази щодо платежу, які були вами запрошені, були надіслані на вашу електронну адресу, як ви і просили.
Чому ви ігноруєте мої запити щодо блокування від:
16.07.2025 14:14 та 21.07.2025 14:49?
На перше звернення відповідь по суті не надала того, що я просив.
Під час звернення до банку у відділення, як зазначено у вашому останньому листі:
«Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр.» —
я особисто звернувся до відділення банку. Проте, працівники відділення повідомили, що жодного запиту з вашого боку у внутрішній системі не зафіксовано, і, відповідно, вони не мають жодних вказівок або інструкцій щодо подальших дій. Це створює враження навмисного затягування розгляду справи.
Чому ви ігноруєте мої запити щодо блокування від:
16.07.2025 14:14 та 21.07.2025 14:49?
На перше звернення відповідь по суті не надала того, що я просив.
Під час звернення до банку у відділення, як зазначено у вашому останньому листі:
«Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр.» —
я особисто звернувся до відділення банку. Проте, працівники відділення повідомили, що жодного запиту з вашого боку у внутрішній системі не зафіксовано, і, відповідно, вони не мають жодних вказівок або інструкцій щодо подальших дій. Це створює враження навмисного затягування розгляду справи.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 30 июля 2025, 17:57
- #
Пишите на info@fuib может ускорить. Местный представитель копипастит хорошо, но не читает, что пишут
- +
- 0
-
- DaniilLebed
- 31 июля 2025, 14:17
- #
Там и общался с банком, жаль что для формирования документов в суд нужно ждать определенное время на ответ каждого вопроса (
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Все більше і більше блокувань (почитайте відгуки)
Додаток до відгуку — https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/397298/#comments
PUMB — 8 червня 2025 о 21:58 Дякуємо за уточнення інформації! Ми обов’язково все перевіримо та повернемось до Вас зі зворотнім зв’язком.
І надалі тиша.
Надав все те що було запрошено в листі на пошту, та відправили мені лист (Шаблоний)
Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр. — Прийшовши до віділення, мені кажуть що нічого не бачуть все видалено, а карта заблокована вона не знає що робити бо нічого в мене не запитують, витратив 2 години у віділенні щоб сказали що вони не знають що треба від мене.
Так само я зробив запит в банк, а банк приховую або ігнорує цю частину мого запиту.
Та відповідає шаблоними повідомленнями.
На все віділення працює 1 робітник, нав’язує всім кліентам *** послуги банку.
Вам потрібен захист від шахраїв, 200 грн на рік.
В неї питають для чого? ЇЇ відповідь — хароший вапроос я сама не знаю))
Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Проте, маємо зауважити, що нами була надана повна та вичерпна відповідь на Вашу анкетну ел.пошту з рекомендаціями, які слід дотримуватись.
Якщо в Вас є інші питання, то напишіть їх, будь ласка.