Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

тверда трійка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olena De 28 июля 2025, 15:23
я клієнтка банку 4 місяці, враження від сервісу банку слабкі, тверда трійка, що виявилось незручним:
• вночі банківська година не можна робити перекази
• смс повідомлення приходять після кожної транзакції, їх неможна вимкнути
• немає функції статистики витрат, вона тестуються, але не в мене
• некомпетентна підтримка, замовила зняття валюти на понеділок, оператор підтвердив, в понеділок говорять, що неправильно оформлено
• підтримка вибачилась за оператора, ніяк не прокоментували, але питання щодо зняття не прокоментували і не вирішили, гроші так і не зняла вчасно
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 июля 2025, 17:11
Вітаємо! Нам прикро, що маєте негативне враження.

У нас є нічна банківська година, при якій кредитні продукти перебувають в обробці. Це не впливає на дебетові операції.
Вимкнути сповіщення від застосунку ПУМБ Ви можете в налаштуваннях смартфона.
Щодо функції статистики витрат — вона ще в розробці і невдовзі буде доступна для всіх клієнтів.
Також, нещодавно вже було розглянуто ситуацію щодо замовлення готівки, де оператор помилився з часом. З ним була проведена розмова, аби даних помилок більше не повторювалось.
Щодо даної ситуації Вам було надано зворотний зв'язок та надісланий giftmall в знак вибачення.

Будемо вдячні за розуміння!

Комментарии - 4

+
0
Olena De
Olena De
28 июля 2025, 17:58
#
Смс повідомлення від банку не відключаються і це підтвердила ваша підтримка, щодо налаштувань телефону ви плутаєте терміни смс і сповіщення як нотифікація

щодо ситуацієї зі знаттям валюти ви знову прокоментували оператора, який помилився з днем, а не часом, але моя ситуація ніяк не була вирішена зі сторони банка і не було запропоноване ніяке альтернативне рішення, гроші я так і не отримала
+
+15
am1
am1
28 июля 2025, 18:45
#
За смс дивно, в мене жодного смс від ПУМБ за весь час що я є клієнтом банку не приходило.
+
0
Три літри
Три літри
29 июля 2025, 5:57
#
Про СМС повідомлення якась відверта маячня.

Всі повідомлення про операції приходять в застосунок. І я вже навіть і не згадаю чи було колись інакше тобто це було дуже давно.
+
0
Три літри
Три літри
29 июля 2025, 6:49
#
Спеціально загуглив: в 2020 тобто пʼять років тому ПУМБ додав можливість обирати між повідомленнями в застосунку та СМС. Зараз навіть і не має такого перемикача тобто повідомлення в застосунок приходять завжди.

https://about.pumb.ua/presscenter/news/item/5953-obirajte-zruchnij-sposb-otrimannya-povdomlenj-pro
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка