Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Найгірший банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ситуація складна, в двох словах не роскажеш.Ми брали кухонний гарнітур в розстрочку, закрили його.Потім взяли кошти 4200 на особисті потреби,і останній платіж помилково внесли на закритий рахунок (за кухню).Тепер його неможливо повернути, дзвонили на гарячі лінії 100500 раз! Вирішення неможливе бо кредит на чоловіка, а він воює! У відділенні порадили, щоб чоловік особисто прийшов в банк, ну звісно їхні відділення в кожному окопі є.Відділення Кам’янець -Подільський справа молода дівчина консультант, не рекомендую! Неприємна, хамка, відношення зверхнє.І тепер до чоловіка постійно дзвонять щоб погасив кредит, кожного дня!!!
ПУМБ
Ответ банка
16 июля 2025, 13:33
Вітаємо!
Нам шкода, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 17 июля 2025, 16:02
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що всю інформацію щодо отримання коштів було надано клієнту 04.07.2025 р. під час дзвінку на Гарячу лінію.

Також, маємо зауважити, що під час консультації у відділенні зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною згідно стандартів обслуговування та внутрішніх регламентів банку.

Комментарии - 8

+
0
Три літри
Три літри
16 июля 2025, 8:17
#
А у чоловіка немає 4200 закрити цей кредит?

Очевидно що всі питання по рахункам людини банк вирішує тільки з цією людиною. Це в будь якому банку так діє, не тільки в ПУМБ. До слова і користуватись грошима з рахунку має виключто власник рахунку, а не сторонні особи в яких би стосунках вони не були з власником.
+
+15
Kateryna14
Kateryna14
16 июля 2025, 14:13
#
Ми закрили кредит,але 2500 пішли на попередньо закритий рахунок рострочки.При чому тут немає,він фізично не може з’явитися в банк для вирішення питання,на війні!А через ідентифікацію по телефону вони не хочуть,в любому випадку ми все погасили,а 2500 хай будуть на совісті банку
+
0
Три літри
Три літри
16 июля 2025, 15:45
#
Банк у вас ніякі гроші не забирав, ви самі відправили гроші не на той рахунок. Коли буде в чоловіка відпустка він зможе особисто це питання вирішити.
+
0
Kateryna14
Kateryna14
23 июля 2025, 18:57
#
Він не забрав просто не віддасть....., між двома рахунками можна зробити операцію, тож обидва рахунки однієї людини.
+
+1
Три літри
Три літри
24 июля 2025, 4:55
#
Повторюсь: банк віддасть, але клієнту, а не вам. Тобто віддасть чоловіку.

Щоб ви могли вирішити це питання замість чоловіка в теорії він може оформити на вас довіреність. Але тут та ж сама проблема: оскільки чоловік воює це зробити не просто і витрати на довіреність можуть сягнути сум які співставні з сумою через яку у вас з банком суперечка.

Тож резюме: чекайте коли така можливість буде. І будьте уважні при переказах.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
16 июля 2025, 22:15
#
Если счёт закрытый деньги могут вернуться назад автоматически. Если нет придётся мужу делать все самому
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
17 июля 2025, 16:02
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що всю інформацію щодо отримання коштів було надано клієнту 04.07.2025 р. під час дзвінку на Гарячу лінію.

Також, маємо зауважити, що під час консультації у відділенні зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною згідно стандартів обслуговування та внутрішніх регламентів банку.
+
0
Kateryna14
Kateryna14
23 июля 2025, 18:53
#
Я і не сподівалась на щось інше з вашого боку.У вас все вірно ,все чесно.І працівники не хамлять ,і консультація була коректною,хоча навіть не відкрили систему,щоб подивитись справу… Розчарування…Діло не в грошах, а в принципі
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка