Найгірший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
А у чоловіка немає 4200 закрити цей кредит?
Очевидно що всі питання по рахункам людини банк вирішує тільки з цією людиною. Це в будь якому банку так діє, не тільки в ПУМБ. До слова і користуватись грошима з рахунку має виключто власник рахунку, а не сторонні особи в яких би стосунках вони не були з власником.
Очевидно що всі питання по рахункам людини банк вирішує тільки з цією людиною. Це в будь якому банку так діє, не тільки в ПУМБ. До слова і користуватись грошима з рахунку має виключто власник рахунку, а не сторонні особи в яких би стосунках вони не були з власником.
- +
- +15
-
- Kateryna14
- 16 июля 2025, 14:13
- #
Ми закрили кредит,але 2500 пішли на попередньо закритий рахунок рострочки.При чому тут немає,він фізично не може з’явитися в банк для вирішення питання,на війні!А через ідентифікацію по телефону вони не хочуть,в любому випадку ми все погасили,а 2500 хай будуть на совісті банку
Банк у вас ніякі гроші не забирав, ви самі відправили гроші не на той рахунок. Коли буде в чоловіка відпустка він зможе особисто це питання вирішити.
- +
- 0
-
- Kateryna14
- 23 июля 2025, 18:57
- #
Він не забрав просто не віддасть....., між двома рахунками можна зробити операцію, тож обидва рахунки однієї людини.
Повторюсь: банк віддасть, але клієнту, а не вам. Тобто віддасть чоловіку.
Щоб ви могли вирішити це питання замість чоловіка в теорії він може оформити на вас довіреність. Але тут та ж сама проблема: оскільки чоловік воює це зробити не просто і витрати на довіреність можуть сягнути сум які співставні з сумою через яку у вас з банком суперечка.
Тож резюме: чекайте коли така можливість буде. І будьте уважні при переказах.
Щоб ви могли вирішити це питання замість чоловіка в теорії він може оформити на вас довіреність. Але тут та ж сама проблема: оскільки чоловік воює це зробити не просто і витрати на довіреність можуть сягнути сум які співставні з сумою через яку у вас з банком суперечка.
Тож резюме: чекайте коли така можливість буде. І будьте уважні при переказах.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 16 июля 2025, 22:15
- #
Если счёт закрытый деньги могут вернуться назад автоматически. Если нет придётся мужу делать все самому
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що всю інформацію щодо отримання коштів було надано клієнту 04.07.2025 р. під час дзвінку на Гарячу лінію.
Також, маємо зауважити, що під час консультації у відділенні зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною згідно стандартів обслуговування та внутрішніх регламентів банку.
Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що всю інформацію щодо отримання коштів було надано клієнту 04.07.2025 р. під час дзвінку на Гарячу лінію.
Також, маємо зауважити, що під час консультації у відділенні зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною згідно стандартів обслуговування та внутрішніх регламентів банку.
- +
- 0
-
- Kateryna14
- 23 июля 2025, 18:53
- #
Я і не сподівалась на щось інше з вашого боку.У вас все вірно ,все чесно.І працівники не хамлять ,і консультація була коректною,хоча навіть не відкрили систему,щоб подивитись справу… Розчарування…Діло не в грошах, а в принципі
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Нам шкода, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що всю інформацію щодо отримання коштів було надано клієнту 04.07.2025 р. під час дзвінку на Гарячу лінію.
Також, маємо зауважити, що під час консультації у відділенні зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною згідно стандартів обслуговування та внутрішніх регламентів банку.