Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

ПУМБ блокує мій рахунок через відсутність «пластикового» документа. Я не можу отримати свої гроші вже понад рік.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Дар\'я Добєжина 27 мая 2025, 18:23
Я — клієнтка ПУМБ. У мене на рахунку залишилося понад 6 000 грн, які потрібні на лікування. Але банк відмовляється розблокувати доступ до коштів, бо я маю паспорт-книжечку старого зразку.

Я пройшла відеоверифікацію, показала паспорт, ІПН, пройшла фотофіксацію. Але в кінці консультанти сказали: «Тепер покажіть ще один документ — ID-картку, водійські права, закордонний або пенсійне посвідчення. Інакше — йдіть у відділення».

Я не можу цього зробити. Через агорафобію (розлад, що унеможливлює самостійний вихід із дому) я фізично не можу з’явитись до відділення або оформити довіреність. У мене немає інших документів, бо для цього теж треба кудись йти. Це замкнене коло, яке створив сам банк.

Пишу до ПУМБ вже понад рік. Надсилала офіційні звернення. Відповіді — сухі шаблони. Ситуацію не вирішено.

Я не прошу нічого незаконного — я хочу доступ до своїх грошей. Але банк карає мене за те, що я не така, як їм зручно.

Якщо у вас старий паспорт — подумайте двічі, перш ніж відкривати рахунок у цьому банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 мая 2025, 18:49
Вітаємо!
Шкода, що Ви маєте негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детально розібратися у ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 30 мая 2025, 22:04
Вітаємо!

Ми уважно розглянули ситуацію та хочемо запевнити Вас, що Банку важливо знаходити зручні рішення для кожного клієнта. З Вами вже була проведена комунікація щодо можливості проходження віддаленої переідентифікації у зв’язку з Вашим станом здоров’я.

Щиро дякуємо за розуміння та перепрошуємо за незручності, які виникли. Ми прагнемо, щоб кожна операція, яку Ви виконуєте, проходила легко, зручно та без зайвих труднощів.
Полезный комментарий
PUMB 9 июня 2025, 19:33
Вітаємо!

Ми щиро цінуємо кожного нашого клієнта, тому прагнемо знаходити найкращі рішення для вирішення будь-яких питань клієнтів. З урахуванням Вашої ситуації Банком запропоновано рішення і станом на 09.06.2025 ситуацію повністю врегульовано.

Вдячні Вам за розуміння!

Комментарии - 40

+
0
Три літри
Три літри
27 мая 2025, 18:55
#
Вийдіть несамостійно, а з кимось. Враховуючи що ви рік якось існуєте, у вас є гроші на інтенет щоб написати цей відгук — поруч є люди які можут вам допомогти.
+
+57
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
27 мая 2025, 19:04
#
Ваш коментар свідчить про повне нерозуміння ситуації і поваги до чужих проблем. Стан здоров’я — це не вибір, а реальність, з якою людина змушена жити. Я не прошу співчуття, а лише хочу мати доступ до своїх законних коштів. Якщо вам здається, що це так просто — раджу зосередитись на розвитку емпатії і повазі до інших, замість необґрунтованих оцінок чужого життя.
+
0
Три літри
Три літри
27 мая 2025, 20:00
#
Ваш відгук свідчить про нерозуміння вимог законів і процедур. Не можна обійти закон тому що хтось десь сказав що у нього агорафобія. Ви давите на емоції, але банк діє за законом і процедурами.
+
+45
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
27 мая 2025, 20:19
#
Ви явно не розумієте, про що йде мова, але намагаєтесь повчати. Закон передбачає не тільки процедури, а й права людини. А серед них — право на доступ до власних коштів, особливо коли мова про лікування. Моє звернення — це не «тиск на емоції», а боротьба за свої права, які банк обмежує під виглядом бюрократії. Якщо для вас нормальна ситуація, коли людину без документів в пластиковій формі відрізають від грошей, — то це говорить лише про рівень вашої емпатії та інтелекту, а не про закон. Не плутайте сліпе дотримання внутрішніх регламентів із справедливістю.
+
0
Три літри
Три літри
27 мая 2025, 21:04
#
Ви явно не розумієте, про що йде мова, але намагаєтесь повчати.

На відміну від вас я не намагаюсь повчати. Я вже двічі звернув вашу увагу на те що навколишній світ працює за встановленими правилами, а ви не є центром навколо якого все обертаєтся.

Можна дорікати що ПУМБ (як і абсолютно всі інші українські банки) не мають послугу виїздного обслуговування клієнтів які з якихось причин не можут приїхати до відділення. Але це не відміняє того факта що банк має повне право вимагати від клієнта приїхати до відділення якщо це потрібно відповідно до вимог законів чи процедур.
+
+45
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
27 мая 2025, 21:15
#
Те, що ви називаєте «виконанням процедур», насправді є прикриттям небажання вирішувати ситуацію. Закон дозволяє банкам здійснювати дистанційну верифікацію за різними сценаріями — у тому числі для осіб з паспортом старого зразка. І я вже проходила таку відеоверифікацію, надала всі документи, які маю, але банк навмисно не визнає цього достатнім. Деякі інші банки з тими ж нормативними обмеженнями знаходять рішення, пропонують варіанти, дають змогу клієнту не бути заручником ситуації. Тому коли одна фінустанова блокує доступ до коштів під приводом «закону», а інша — вирішує аналогічне питання дистанційно, це вже не питання закону, це питання політики банку й ставлення до клієнта. І ні, я не центр Всесвіту. Але мої гроші не належать банку. І я маю право вимагати до них доступ без приниження та перепон, які не є обов’язковими, а лише «рекомендованими». Ви ж, натомість, просто виправдовуєте інституційну байдужість і викривляєте суть проблеми.
+
+28
211189mli
211189mli
28 мая 2025, 16:22
#
Три літра олень горний ілі горна олениха.)) А чому банк срумб при зміні закону,постанов пару років назад не попередив клієнта змініть дані,або зніміть кошти з рахунку?! Понабирають в срумб по оголошенні,і вони коменти пишуть))
+
+12
Я. ..
Я. ..
28 мая 2025, 16:35
#
В триміліметрового своя атмосфера, його іноді клинить на такі речі, забий, на нього тут не всі увагу звертають, бо вже звикли до його закидонів
+
0
SergeyNina
SergeyNina
28 мая 2025, 1:32
#
Внутренние инструкции банка такие. Надеюсь сделают исключение. Хотя это странно но таковы правила.
+
+42
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
28 мая 2025, 2:11
#
Розумію, що у банку можуть бути внутрішні інструкції, але жодна внутрішня процедура не повинна суперечити закону чи обмежувати базові права людини. Якщо клієнт має об'єктивні обставини, які не дозволяють фізично з’явитись у відділення, банк має шукати рішення, а не просто казати «такі правила». Це не питання винятку — це питання людяності та законності.
+
0
Margo Robins
Margo Robins
28 мая 2025, 10:20
#
Я з паспортом книжкою робила відео -верифікацію через додаток.
+
+10
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
28 мая 2025, 13:06
#
І не вимагали навіть додатковий документ показати?
+
0
Margo Robins
Margo Robins
29 мая 2025, 11:33
#
Так. Просто паспорт книжка і ІПН паперовий. Оператор говорив: наведіть камеру на паспорт, на таку, таку сторінку, потім сказав наведіть камеру на іпн. І все. Переідентифікацію пройшла таким чином.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
29 мая 2025, 18:34
#
Не требовали, около 9 месяцев назад
+
0
Я. ..
Я. ..
28 мая 2025, 13:37
#
Ви дарма описали свою проблему щодо фобії на форумі, люди в більшості своїй Вас не зрозуміють і можуть почати кепкувати. В даному випадку особисто я бачу для вас єдиний плюс мінус реалістичний вихід із ситуації, якщо Ви не готові просто забути про кошти на рахунку, спробуйте проконсультуватися (по телефону) з нотаріусом, обговорити можливість нотаріальної довіреності на людину, котра зможе на підставі цієї нотаріальної довіреності вчиняти всі необхідні дії з ваших банківським рахунком (в контексті розблокування коштів), не можу сказати наскільки це можна реалізувати в умовах України, проте, як варіант, бачу тільки це. Бо представники банку навряд чи будуть приїжджати до Вас, бачу це малоймовірним. Сподіваюся Ваша ситуація вирішиться для Вас позитивно і без зайвих емоційних переживань з Вашого боку.
+
+15
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
28 мая 2025, 14:24
#
Дякую Вам за людяність і доброзичливу відповідь. Так, ситуація непроста, і я це усвідомлюю. Варіант із нотаріальною довіреністю теж розглядала, хоча в моєму випадку є складнощі з організацією навіть цього кроку, тому що знову ж таки потрібна особиста присутність. З іншими банками таких проблем не було ніколи. Завжди шукали компроміс. І інші банки попереджають про оновлення анкетних даних, а не блокують без попередження рахунок. Шкодую, що зв’язалася з цією конторою
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
28 мая 2025, 15:53
#
Вітаємо!
За результатами перевірки хочемо повідомити, що Банк діє відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Постанови НБУ № 107, додаток 3, пункт 12.2.
Згідно з цими нормами, якщо основний документ клієнта — паспорт старого зразка (у формі книжечки), і він не містить безконтактного електронного носія, то під час дистанційної ідентифікації банк зобов’язаний вжити додаткових заходів безпеки для підтвердження особи.
Саме тому, для завершення відеоверифікації необхідно надати один з додаткових документів, які знижують ризик підробки:
— ID-картка,
— закордонний паспорт,
— водійське посвідчення,
— пенсійне посвідчення.
Які альтернативи доступні для дистанційної актуалізації без додаткових документів?
Якщо немає можливості надати додатковий документ або фізично відвідати відділення, ми можемо запропонувати такі варіанти:
— актуалізація персональних даних через застосунок «Дія», якщо у Вас є ID-картка або закордонний паспорт, завантажені в «Дію».
— актуалізація персональних даних через довірену особу: Ви можете оформити нотаріальну довіреність, і уповноважена особа звернеться до відділення банку від Вашого імені для оновлення анкетних даних.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
+
+13
Я. ..
Я. ..
28 мая 2025, 16:19
#
«Згідно з цими нормами, якщо основний документ клієнта — паспорт старого зразка (у формі книжечки), і він не містить безконтактного електронного носія, то під час дистанційної ідентифікації банк зобов’язаний вжити додаткових заходів безпеки для підтвердження особи.»

Людина вам написала, що вже пройшла відеоверифікацію, з яких пір відеоверифікації вам недостатньо, ви шо аля улю жени гусей там чи так?

Відеоверифікації більш ніж достатньо, що у вас за совковий менталітет, що все треба у відділення йти, ви в якому сторіччі живете? поштових голубів відправляти вам не треба нє?

Кожен може користуватися паспортом книжечкою, а у вас якісь допотопні варіанти підв`язані до id карт, а якщо я от не хочу мати id картку, якого бена ви мені це нав`язуєте? зробили відео дзвінок і все, паспорт вам сфотографували і відправили, дуже багато людей з паспортами книжечками і не хочуть мати id картку і це нормально абсолютно.

Сенс не в тому щоб сліпо «дотримуватися» норм чинного законодавства, а щоб допомагати клієнтам знаходити вихід в ситуації, вам наче на клієнтів байдуже дивлюсь.
+
+28
Я. ..
Я. ..
28 мая 2025, 16:26
#
Щодо Постанови НБУ № 107, додаток 3, пункт 12.2. «отримання від особи, верифікація якої здійснюється, іншого (их) документа (ів), що посвідчує(ють) його особу, перевірку якого (их) установа може здійснити на предмет наявності ознак пошкодження, підробки та забезпечення співставлення (порівняння) даних» — так вам фотографію паспорту надіслати можуть, це і буде ваша верифікація де ви зможете ідентифікувати особу, тут не сказано нічого про те, що людина зобов`язана йти у відділення, це вже суто ваша примха, бо ви в кращих традиціях совковості боїтеся того, що раніше не робили і будете робити до останнього так як звикли, навіть якщо це буде незручно і довго.

«13. Уповноважений працівник під час здійснення відеоверифікації має пересвідчитися в тому, що немає ознак тиску/впливу на особу, верифікація якої здійснюється, третьою особою. У разі наявності ознак такого тиску уповноважений працівник має детальніше розпитати особу про мету встановлення ділових відносин для зниження ризику подальших шахрайських дій за допомогою соціальної інженерії.»

То в чому проблема ідентифікувати особу, якщо вам надсилається фотографія паспорту і проходиться відеоверифікація? Той же Монобанк спокійно приймає фотографії паспорту+коду, потім крутиш обличчям в камеру і йдеш забирати картку, все, справу зроблено. А у вас видно такі високі технології досі не винайшли, роздупліться трошки.

+
+28
Я. ..
Я. ..
28 мая 2025, 16:34
#
«За результатами перевірки хочемо повідомити, що Банк діє відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Постанови НБУ № 107, додаток 3, пункт 12.2.»

12. Якщо вищезазначений перелік ідентифікаційних документів установи включає документи, що виготовлені у формі книжечки та не містять безконтактного електронного носія, то установа додатково забезпечує вжиття заходів, які дадуть змогу мінімізувати ризики ВК/ФТ, та принаймні один із таких заходів:
1) отримання через Систему BankID НБУ інформації щодо ідентифікаційних даних особи та забезпечення співставлення (порівняння) цих даних;
2) отримання від особи, верифікація якої здійснюється, іншого (их) документа (ів), що посвідчує(ють) його особу, перевірку якого (их) установа може здійснити на предмет наявності ознак пошкодження, підробки та забезпечення співставлення (порівняння) даних;
3) отримання ідентифікаційних даних, фінансового номера телефону з бюро кредитних історій (за умови, що джерелом таких даних є банк) та коректного введення особою, верифікація якої здійснюється, otp-пароля, надісланого установою на такий фінансовий номер телефону.


Ну от якщо ви все в рамках чинного законодавства робите, значить фотографії паспорту книжечки та відеоверифікації особи — вам має бути достатньо. Бо по фотографії паспорту книжечки в банках, зокрема в монобанку, відкривають рахунок і надають картку, тобто це в межах чинного закону все, бо ваш конкурент так працює.

А якщо ви цього не зробите — значить ви якраз не працюєте в межах законодавства :)
+
+15
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
28 мая 2025, 22:18
#
Я маю ІПН, зареєстрований номер телефону, історію банківських операцій і відкриті рахунки в інших українських банках, які без проблем проводять дистанційну верифікацію навіть за старим паспортом. Отже, я — встановлена особа в державній фінансовій системі. - Нотаріуси не здійснюють дистанційного оформлення довіреностей, я вже намагалася це зробити. По суті, ви позбавляєте мене можливості скористатися своїми ж коштами, які мені критично потрібні для лікування, щоби взагалі мати змогу кудись дістатися. — Я не планую продовжувати співпрацю з банком. Я лише вимагаю повернути мої гроші. Ви заблокували мій рахунок без попередження, і зараз унеможливлюєте доступ до коштів. — Постанова НБУ № 107 передбачає додаткові заходи безпеки, але не зобов’язує вимагати виключно ID-картку або закордонний паспорт. Вибір способу верифікації — це ваша зона відповідальності, якщо особу можна встановити. У моєму випадку — це очевидно можливо. — Посилання на «ризик підробки» виглядає надуманим, коли клієнт давно верифікований, має фінансову активність і просто не має додаткових документів фізично. Це не загроза — це звичайна реальність для тисяч людей у країні, де війна і гуманітарна криза. — Ви маєте право дотримуватись процедур. Але не маєте права блокувати доступ до приватної власності без реальних підстав. Це вже порушення майнових прав, гарантованих Конституцією. Якщо інші банки в Україні це успішно реалізують, то проблема — не в НБУ, а у вашій політиці.
+
+73
am1
am1
28 мая 2025, 23:15
#
Ви що знущаєтесь з клієнта своєю відповідью? 1. В людини агорафобія, вона не може самостійно вийти з квартири. Звідки в таких обставинах в неї буде закордонний паспорт і тим більше водійське посвідчення. 2. Якщо в людини паспорт книжечка то в неї не може бути id-картки. Якщо писати такі шаблонні відповіді то краще взагалі не відповідати на відгуки, репутація краще буде.
+
0
Я. ..
Я. ..
30 мая 2025, 12:13
#
PUMB

В чому проблема провести відеоверифікацію людини і отримати фото її документів? Ви ж не в печері знаходитеся
+
+43
Rancho
Rancho
29 мая 2025, 8:35
#
Яка дика історія, не дай Боже зв’язатися з ПУМБ, кілька раз була потрібна відео верифікація у Приват, з книжечкою ніяких проблем, в них ті ж самі правила. Мабуть такий персонал.
+
+16
Margo Robins
Margo Robins
29 мая 2025, 11:36
#
Я пройшла відео верифікацію з паспортом паперовим і ІПН через дзвінок оператора кол центра.
+
+15
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
29 мая 2025, 18:55
#
Це ще раз доводить, що банк може проводити відеоверифікацію зі старим паспортом — просто не хоче це робити в моєму випадку. В одних клієнтів приймають, в інших — вигадують обмеження. Ніякої єдиної «жорсткої вимоги» немає, це просто вибір банку. В шоці повному, якщо чесно
+
+16
natashaGra
natashaGra
29 мая 2025, 9:41
#
Держать деньги в пумбе после таких случаев все меньше хочется, а приписка о соблюдении норм законодательства выглядит лишней. Вместо адекватной реакции предъявите мед документ, что у вас данная проблема и мы решим вопрос не затрудняя вас
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
30 мая 2025, 22:04
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

Ми уважно розглянули ситуацію та хочемо запевнити Вас, що Банку важливо знаходити зручні рішення для кожного клієнта. З Вами вже була проведена комунікація щодо можливості проходження віддаленої переідентифікації у зв’язку з Вашим станом здоров’я.

Щиро дякуємо за розуміння та перепрошуємо за незручності, які виникли. Ми прагнемо, щоб кожна операція, яку Ви виконуєте, проходила легко, зручно та без зайвих труднощів.
+
+15
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
31 мая 2025, 20:18
#
Ви маринували мене з кінця 2023 року. На момент блокування рахунку мені було 24 роки (ви це підтвердили, у вас це зафіксовано), паспорт та ІПН були дійсні. Я пройшла відеоверифікацію, надала документи, але мені відмовили, заявивши, що їх «недостатньо». Згодом, після численних звернень, банк визнав, що паспорт-книжка та ІПН можуть використовуватись для ідентифікації. Але тепер вже з’явилася нова причина — відсутність фото після 25 років. Тобто, спершу мені відмовили, коли всі документи були в порядку. Тепер, коли документи вже фізично не можна оновити через мою хворобу, — мені знову відмовляють, посилаючись на іншу причину. Виглядає так, що банк навмисно змінює формальні причини, аби уникнути повернення доступу до рахунку. Це можна трактувати як обмеження мого права на вільне користування власними коштами, гарантованого Конституцією України (ст. 41) та Законом «Про захист прав споживачів». Я не прошу обійти закон — я прошу його справедливого застосування. Інші банки це роблять, і в межах того самого законодавства.
+
+15
Я. ..
Я. ..
4 июня 2025, 8:36
#
Дар\'я Добєжина

Мені пумб в особистих на цьому форумі відповів, що з Вами дистанційно вирішили це питання, чи це так?

Ось що мені написали:

«Вітаємо!
Дякуємо за очікування!
З приводу цього інциденту ми зафіксували звернення та вирішили питання з клієнтом дистанційно.
Дякуємо, що звернули нашу увагу на цей випадок.
»
+
+15
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
4 июня 2025, 20:53
#
Ні, це неправда. Ніхто дистанційно моє питання не вирішив — окрім телефонного дзвінка зі словами: «Ми вже нічого не можемо зробити, але вибачте, що з кінця 2023 року не давали вам розблокувати рахунок.» Мій рахунок досі заблокований, гроші не повернуті, і банк фактично відмовився від подальшого обслуговування. Зараз ПУМБ посилається на те, що в паспорті немає фото після 25 років. Але ще до 25, коли мій документ був чинний, мені неодноразово відмовляли в доступі до коштів, хоча я проходила відеоверифікацію і надавала всі документи, які мала. Якось так, на жаль.
+
0
Я. ..
Я. ..
5 июня 2025, 13:13
#
Тепер отаке наваяли мені пумбовці:

«Вітаємо!

На жаль, ми некоректно висловились, щодо того, що ситуація є вирішеною. Наразі, це питання на контролі та ми тримаємо контакт з клієнткою, аби мати змогу вирішити цей інцидент.

Вдячні за розуміння!»


Але звісно всі розуміють це «тримаємо на контролі»…якісь пумб дивні
+
+15
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
6 июня 2025, 13:57
#
Доповню інформацію. Написала знову сьогодні в вашу онлайн підтримку в телеграм. Натрапила на абсолютно некомпетентну операторку чату Орину, яка навіть не читала мої повідомлення та просто відповідала скриптом і недоречними смайлами. Знову все повернулося до «відеоверифікації лише з пластиковим документом, підтягнутим до Дії» та «прийдіть у банк». Хоча 30 травня ви вибачалися за незручності, які банк постійно створював і визнали, що були неправі, доки не знайшли нову відмазку, щоб не повертати гроші. Я думаю, що ви можете без проблем цю розмову прослухати. Тобто кожен працівник вашого банку каже щось своє, ви постійно змінюєте версії, не несете відповідальності за свої помилки. Просто вже немає цензурних слів. Знущання, цинізм і брехня — це все на що ви здатні. Шахраї
+
+30
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
5 июня 2025, 19:56
#
Безсовісні вони. Був лише один дзвінок (30 травня), під час якого сказали, що нічим допомогти не можуть, бо в моєму паспорті не вклеєне фото. Але що цікаво: ті самі співробітники банку повідомили, що тепер можна проходити відеоверифікацію з паспортом старого зразка, хоча ще 25−26 травня вони заперечували цю можливість і вимагали лише ID-карту, пенсійне або закордонний паспорт. Тобто вони постійно змінюють версії, перекладають відповідальність і вигадують нові причини відмови. Це системна брехня, а не допомога клієнту
+
0
Я. ..
Я. ..
10 июня 2025, 8:45
#
Дар\'я Добєжина

Вчора таке відповіли мені в приватні

«PUMB

Вітаємо! Станом на 09.06.2025 р. ситуацію повністю врегульовано.
«

Чи це правда чи банк знову бреше?
+
+18
natashaGra
natashaGra
9 июня 2025, 19:31
#
Посмотрим как будет насчёт следующих случаев. В отделении в центре города как была ооочень крутая лестница так и осталась. Никаких мер не было принято
+
+3
PUMB
Ответ банка
PUMB
9 июня 2025, 19:33
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

Ми щиро цінуємо кожного нашого клієнта, тому прагнемо знаходити найкращі рішення для вирішення будь-яких питань клієнтів. З урахуванням Вашої ситуації Банком запропоновано рішення і станом на 09.06.2025 ситуацію повністю врегульовано.

Вдячні Вам за розуміння!
+
+28
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
9 июня 2025, 20:31
#
Вітаю! Дякую. Підтверджую, що ситуацію на сьогодні вирішено — після повторного звернення банк запропонував компромісне рішення та повернув кошти. Сподіваюся, цей випадок стане приводом для перегляду внутрішніх процесів, аби в майбутньому подібні ситуації не доводилось вирішувати такою складною та виснажливою комунікацією. Дякую всім небайдужим, хто підтримував.
+
+3
Я. ..
Я. ..
10 июня 2025, 14:48
#
Дар\'я Добєжина

Вітаю! Чесно кажучи, дійсно радий, що ваша ситуація вирішилася!
+
+13
Дар\'я Добєжина
Дар\'я Добєжина
12 июня 2025, 6:57
#
Дякую вам щиро за підтримку. Було дуже важливо бачити, що є небайдужі люди, які не мовчать. Мене це приємно здивувало. Нехай добро повертається до вас у десятикратному розмірі!😊
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / ПУМБ блокує мій рахунок через відсутність «пластикового» документа. Я не можу отримати свої гроші вже понад рік.