Розрив ділових відносин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі,
брехня не допомогає повірити в правдивість інших частин історії
Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку.
Бо гроші на карту прийшли не з твого акаунту на криптобіржі, а з українського рахунку іншої людини
В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну?
Скріншот не є доказом
Чому кошти утримуються безпідставно на карті?
Гроші утримуються на підставі вимог закону про фінмониторинг
А не страдав би криптофігнею то і на комісії криптобіржі не витрачався, і гроші банк не блокував би. Але ж треба було грати в крутого криптоінвестора. От тільки забув почитати про досвід інших криптоінвесторів.
брехня не допомогає повірити в правдивість інших частин історії
Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку.
Бо гроші на карту прийшли не з твого акаунту на криптобіржі, а з українського рахунку іншої людини
В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну?
Скріншот не є доказом
Чому кошти утримуються безпідставно на карті?
Гроші утримуються на підставі вимог закону про фінмониторинг
А не страдав би криптофігнею то і на комісії криптобіржі не витрачався, і гроші банк не блокував би. Але ж треба було грати в крутого криптоінвестора. От тільки забув почитати про досвід інших криптоінвесторів.
- +
- +30
-
- SergeyNina
- 15 мая 2025, 20:03
- #
Вы бы хоть немного интересовались видами мошенничества на криптобиржах.
Банк может вам представить доказательства что была жалоба на вас именно по этому переводу ?
Если да то вам нужно обратиться в поддержку криптобиржи или жалоба на ордер что это мошенник.
Скриншоты это не доказательство так как сотрудники банка не могут их проверить
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.
- +
- 0
-
- Margo Robins
- 16 мая 2025, 17:00
- #
Після таких ситуацій дивуюсь, що хтось ще грається з кріптою. Диваки
- +
- 0
-
- natashaGra
- 17 мая 2025, 15:50
- #
И будут дальше играться, увы. Другое удивляет, никогда банк ни в одном из отзывов не признает вины сотрудников. Ред флаг
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі, так як свої кошти тримаю саме там. Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку. Співробітник банку сказав надати скріншот ордера (обміну). Я підготував його. Потім мені прийшло смс з банку що потрібно звернутись у відділення для розриву договору так як банк припинив ділові відносини зі мною. Я пішов у банк мені сказав спеціаліст, що це помилка і ніякої скарги не було. Потім знову мені сказали у відділенні, що скарга є і потрібно надати скріншот (обміну) і тільки тоді я зможу користуватись картою. Я надав цей скріншот, після чого мені спеціаліст сказав, що все рівно я не зможу отримати кошти. І що якщо мені не горить ця сума, то мені треба чекати до 4 місяців, для розриву договору. В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну? Де видно, всі данні людини яка провела обмін зі мною. Зробив все, що мені сказав спеціалст і все рівно, кошти не повертають. Чому кошти утримуються безпідставно на карті? Прошу підтримку вирішити якнайшвидше цю ситуацію
Ми бажаємо в усьому розібратися, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.