Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Розрив ділових відносин

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Максим Горшков 15 мая 2025, 13:47
Отделение по адресу: Винница, ул. Николая Оводова, 38
Доброго дня! Звертаюсь з таким проханням, а саме розірвати договір та повернути мені кошти.
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі, так як свої кошти тримаю саме там. Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку. Співробітник банку сказав надати скріншот ордера (обміну). Я підготував його. Потім мені прийшло смс з банку що потрібно звернутись у відділення для розриву договору так як банк припинив ділові відносини зі мною. Я пішов у банк мені сказав спеціаліст, що це помилка і ніякої скарги не було. Потім знову мені сказали у відділенні, що скарга є і потрібно надати скріншот (обміну) і тільки тоді я зможу користуватись картою. Я надав цей скріншот, після чого мені спеціаліст сказав, що все рівно я не зможу отримати кошти. І що якщо мені не горить ця сума, то мені треба чекати до 4 місяців, для розриву договору. В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну? Де видно, всі данні людини яка провела обмін зі мною. Зробив все, що мені сказав спеціалст і все рівно, кошти не повертають. Чому кошти утримуються безпідставно на карті? Прошу підтримку вирішити якнайшвидше цю ситуацію
ПУМБ
Ответ банка
15 мая 2025, 19:09
Вітаємо!
Ми бажаємо в усьому розібратися, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 мая 2025, 15:58
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.

Комментарии - 5

+
+16
Три літри
Три літри
15 мая 2025, 14:25
#
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі,

брехня не допомогає повірити в правдивість інших частин історії

Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку.

Бо гроші на карту прийшли не з твого акаунту на криптобіржі, а з українського рахунку іншої людини

В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну?

Скріншот не є доказом

Чому кошти утримуються безпідставно на карті?

Гроші утримуються на підставі вимог закону про фінмониторинг

А не страдав би криптофігнею то і на комісії криптобіржі не витрачався, і гроші банк не блокував би. Але ж треба було грати в крутого криптоінвестора. От тільки забув почитати про досвід інших криптоінвесторів.
+
+30
SergeyNina
SergeyNina
15 мая 2025, 20:03
#
Вы бы хоть немного интересовались видами мошенничества на криптобиржах. Банк может вам представить доказательства что была жалоба на вас именно по этому переводу ? Если да то вам нужно обратиться в поддержку криптобиржи или жалоба на ордер что это мошенник. Скриншоты это не доказательство так как сотрудники банка не могут их проверить
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
16 мая 2025, 15:58
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.
+
0
Margo Robins
Margo Robins
16 мая 2025, 17:00
#
Після таких ситуацій дивуюсь, що хтось ще грається з кріптою. Диваки
+
0
natashaGra
natashaGra
17 мая 2025, 15:50
#
И будут дальше играться, увы. Другое удивляет, никогда банк ни в одном из отзывов не признает вины сотрудников. Ред флаг
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка