Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
stash 29 ноября 2024, 14:32
26.11 мені прийшов лист від ПУМБ що мені потрібно надати документи до 28.11. Я надав документи вчасно. Але ваш банк усе одно заблокував мою картку. І підтримка каже, що блокування проісходить автоматично і мені треба тепер чекати 10 робочих днів розгляду моїх документів.

Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?

І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.

Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?

Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 15:08
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.

Комментарии - 2

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
1 декабря 2024, 9:06
#
Если банк присылает письмо без док-в того по какой причине он заблокировал счёт (причина закон легализации и отмывании не причина должны быть док-ва нарушения этого закона)

Вы не обязаны ничего ему присылать, а советую сразу составлять иск в суд где банк 100% проиграет и заплатит и судебный издержки и вам моральну та материальну шкоду за незаконное удержание средств.

Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге.
+
0
vilkhovy
vilkhovy
1 декабря 2024, 12:45
#
Ага. Ще вони будуть давати розпливчасті відмовки рівно раз на 15 днів. Ключі якісь і таке інше. Аферисти. Дуже шкодую за те, що довірив шарлатанам тяжко зароблені гроші
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.5
PLN 9.8 10.3
USD 41.5 41.99
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.5
PLN 9.8 10.3
USD 41.5 41.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку