Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 1 декабря 2024, 9:06
- #
Если банк присылает письмо без док-в того по какой причине он заблокировал счёт (причина закон легализации и отмывании не причина должны быть док-ва нарушения этого закона)
Вы не обязаны ничего ему присылать, а советую сразу составлять иск в суд где банк 100% проиграет и заплатит и судебный издержки и вам моральну та материальну шкоду за незаконное удержание средств.
Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге.
Вы не обязаны ничего ему присылать, а советую сразу составлять иск в суд где банк 100% проиграет и заплатит и судебный издержки и вам моральну та материальну шкоду за незаконное удержание средств.
Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге.
Ага. Ще вони будуть давати розпливчасті відмовки рівно раз на 15 днів. Ключі якісь і таке інше. Аферисти. Дуже шкодую за те, що довірив шарлатанам тяжко зароблені гроші
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Update: Вже пішов 11 робочий день з тих пір як я надіслав перший лист з документами банку. З тих пір я додатково надіслав ще 3 листи з додатковими документами у відповідь на додаткові листи з банку. І нічого. Остання комунікація була 5 робочих днів тому.
Цікаво, що останній лист від банку був відправлений о 8 вечора. Виходячи з цього в мене склалось враження, що людей в відділі фінмоніторінгу не вистачає і вони працюють по 12 годин на день. Звідси питання до ПУМБу — нащо ви автоматично блокуєте рахунки, якщо у вас немає ресурсу їх перевірити? Хто в вас такі геніальні бізнес-процеси придумав?
Цікаво, що останній лист від банку був відправлений о 8 вечора. Виходячи з цього в мене склалось враження, що людей в відділі фінмоніторінгу не вистачає і вони працюють по 12 годин на день. Звідси питання до ПУМБу — нащо ви автоматично блокуєте рахунки, якщо у вас немає ресурсу їх перевірити? Хто в вас такі геніальні бізнес-процеси придумав?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?
І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.
Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?
Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.