Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не можливо Додати постачальника для оплати комунальних

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Arrow186 2 сентября 2024, 21:34
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 23/129
Користуюсь банком доволі довго, все ніби норм, Кешбек, оплата частинами, Кешбек за комунальні.
Вирішив також оплатити за інтернет, але виявилось що в списку немає мого постачальника, не біда подумав я і скинув квитанцію з іншого банку зі вже сплаченим платежем, але тут почалось, ми не можемо потрібна оплата через касу банку, але зареєстрували скаргу 202407−6769 від 25.07.2024 р. Чекаю, 30.08 телефоную, і радісний оператор повідомляє заявка закрита, квитанцію не підходить, питаю чому не повідомили, відповідь ми телефонували Ви не відповіли, коли телефонували? Мовчать.
Переключають на іншу людину, та озвучує ЄДРПОУ не ТОВ, а ФОП, ок беру нові реквізити оплачую, скидаю, телефоную 2.09 відповідає Владислава 8524, не з першого разу але все-таки доходить до неї що я хочу, відводь не підходить квитанція потрібно через касу оплачувати, уточняю яка буде за це комісія, Владислава бере тайм-аут на консультація (вже другий за час розмови).
Сподіваюсь що хоч скаргу вона зафіксує.
Питання шаблону так і не вирішене, йде вже третій місяць (попередньо також звертався але тоді мене культурно послали брати паперову платіжку до провайдера).
Ніби і не проблема за реквізитами оплачувати, але тоді буде комісія.
Тому поки двояке враження про банк, якщо виникнуть проблеми і попаде хтось на зразок Владислав то плакали твої грошики, хоча там всі не дуже розуміють що ти в них хочеш, і кол
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 8:54
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 сентября 2024, 16:28
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо повідомити, що для того, аби зареєструвати постачальника у нашому застосунку та сплачувати за послугу без комісії Вам необхідно надати фото/сканкопію квитанції від постачальника послуг паперову або електронну (отримати її можливо звернувшись до провайдера).

У квитанції обов’язково має бути:
— Назва підприємства;
— ЄДРПОУ постачальника;
— Розрахунковий рахунок;
— Назва послуги, що оплачується;
— Ідентифікатор клієнта;
— Дата квитанції.

Так як, цієї інформації немає в квитанції про проведену оплату, то, на жаль, вона не може бути прийнята. Просимо Вас надати відповідну квитанцію звернувшись до нашої підтримки в Telegram/Viber/Facebook/Instagram або надіслати ел.лист на нашу ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон для проведення оплати.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!

Комментарии - 3

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
5 сентября 2024, 16:28
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо повідомити, що для того, аби зареєструвати постачальника у нашому застосунку та сплачувати за послугу без комісії Вам необхідно надати фото/сканкопію квитанції від постачальника послуг паперову або електронну (отримати її можливо звернувшись до провайдера).

У квитанції обов’язково має бути:
— Назва підприємства;
— ЄДРПОУ постачальника;
— Розрахунковий рахунок;
— Назва послуги, що оплачується;
— Ідентифікатор клієнта;
— Дата квитанції.

Так як, цієї інформації немає в квитанції про проведену оплату, то, на жаль, вона не може бути прийнята. Просимо Вас надати відповідну квитанцію звернувшись до нашої підтримки в Telegram/Viber/Facebook/Instagram або надіслати ел.лист на нашу ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон для проведення оплати.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
+
0
Arrow186
Arrow186
6 сентября 2024, 22:16
#
Але Ваш співробітник Владислава 8524 озвучила що достатньо здійснити оплату через касу Пумбу і по ній зможуть додати компанію, а зараз Ви пише що потрібна квитанція від постачальника. Хто з Вас бреше ?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
17 сентября 2024, 18:42
#
Вітаємо!

Якщо Ви маєте квитанцію про оплату послуги в касі нашого банку, просимо надіслати її до нашої чат-підтримки в Facebook/Instagram/Telegram/Viber або ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Не можливо Додати постачальника для оплати комунальних