Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дивна ситуація

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
iaroslav2 30 июля 2024, 15:58
Заблокована карта. Йдіть до відділення з паспортом. Йду до відділення з паспортом. Треба звонити в службу безпеки, можуть відповідати до пів-години. Наберемо, коли позвонять. Перезвонили. Питання по вхідному платежу в 1000 грн. Підозрюємо вас в шахрайстві. Потрібно надати документи. Надав документи. Пишіть заяву в кіберполіцію про шахрайство — тепер вже на відправника коштів. На питання чому я маю звинувачити відправника коштів в шахрайстві відповідь не надають. Але при цьому в їх телеграм-боті на кредитній карті вже показує в борг в кілька десятків мільйонів (!) гривень. Застосунок при цьому заблокували для чогось разом з карткою. Такий собі банк. Дивний.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 16:53
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 5 августа 2024, 9:32
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації Вам було надіслано на Вашу електронну пошту. Для зняття обмежень необхідно виконати рекомендації зазначені в листі. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Комментарии - 2

+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
1 августа 2024, 15:38
#
Это банк обязан писать заяву в кибер полицию, а не клиент) если банк выдвигает обвинения значит он и пишет)
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
5 августа 2024, 9:32
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації Вам було надіслано на Вашу електронну пошту. Для зняття обмежень необхідно виконати рекомендації зазначені в листі. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться