Обслуговування на найнижчому рівні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- natashaGra
- 22 июля 2024, 16:01
- #
К сожалению это не первое такое совпадение. Наверное и тут клиенты посмотрят на такие ситуации и позакрывают счета. А потом и отделения банка придется банку закрывать
- +
- +4
- Валерка Котовский
- 22 июля 2024, 17:42
- #
Они хотят доки не торговал ли ты криптой и что за операции были по карте ахахаха) но ты можешь послать их на хутор так как сгидно 1066 ст цку банк не мае право без обгрунтованных пидозр контролюваты напрямы коштив клиента:) та сгидно 1075 ст цку банк не мае права разорвать договор если он не докажет что клиент нарушил закон) у себя в блоге я раписал как подать иск на банк через электронный суд.
А на счёт прем пакета это то в точку:) Ахметки банк дал команду всех не полезных клиентов косить ну кто не приносит прибыль с переводов комиссии не пользует кредитами не платит взносы в банк за прем карты
А на счёт прем пакета это то в точку:) Ахметки банк дал команду всех не полезных клиентов косить ну кто не приносит прибыль с переводов комиссии не пользует кредитами не платит взносы в банк за прем карты
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
- +
- 0
- Роман Коренчук
- 30 июля 2024, 13:35
- #
Дуже смішно
Ситуація максимально проста — ви попросили підтвердити походження коштів і сказали які документи надати. Я надав. Необхідна сума перекривається більш ніж у 2 рази (ви просили підтвердити суму за пів року, я надав документи за 1 квартал, які перекривають цю суму).
Відповідь банка — «зняття обмеження по рахунку не погоджено, джерела походження коштів не підтверджені в повній мірі»
Ситуація максимально проста — ви попросили підтвердити походження коштів і сказали які документи надати. Я надав. Необхідна сума перекривається більш ніж у 2 рази (ви просили підтвердити суму за пів року, я надав документи за 1 квартал, які перекривають цю суму).
Відповідь банка — «зняття обмеження по рахунку не погоджено, джерела походження коштів не підтверджені в повній мірі»
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Через деякий час блокують рахунки. Майже три тижні намагався звʼязатися, отримати відповідь — мені обіцяли і «сьогодні передзвонити» і надіслати на пошту через «2−3 робочі дні». Відповідей ніяких не було.
В результаті все ж відписали на пошту:
За результатами розгляду наданих вами документів отримали таку відповідь: зняття обмеження по рахунку не погоджено, джерела походження коштів не підтверджені в повній мірі.
Вони самі написали, які документи надати для підтвердження, я надав, сумма перекривається більше ніж у 2 рази за цими документами. І оце «джерела походження коштів не підтверджені» у мене просто в голові не вкладається і жоден представник банку теж не може пояснити.
Найцікавіше те, що мені за кілька днів до блокування дзвонив представник банку і навʼязував перейти на якийсь преміальний пакет обслуговування, я відмовився. Через пару днів блокують рахунки… Цікаве співпадіння… Чи не співпадіння?
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.