Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обслуговування у відділенні банка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
NK1961 8 мая 2024, 11:28
Вчора 07,05,2024р. я зайшла у відділення банку зробити операцію в касі. До закриття каси залишалось 2хвилини. Працівниця відділення (не касир) в грубій формі, причому на російській мові, почала закликати своїх колег «захистити» касира. Вона побігла до зав. відділенням із криками, що робочий день закінчився та треба стати на захист касира. Віддаючи належне касиру (спокійна працівниця), ми поспілкувались з нею 20секунд. Я не вирішила свого питання (не по вині касира), та поспішила залишити приміщення банку. Я пенсіонер 63роки, без зброї, від кого треба «захищати» касира, чому треба кричати, грубити. хамити. Одна працівниця відділення зробила все, щоб відштовхнути клієнта та думку про банк помножити на «0». Добре те, що вибір банків у нас у країні є. Тому повертатись в цей банк за послугами я більше не буду і раджу іншим клієнтам, якщо є вибір, скористайтесь ним не на користь ПУМБ,
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 мая 2024, 12:38
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наше обслуговування у відділенні банку. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 9 мая 2024, 13:42
Вітаємо!

Ми детально розібрали ситуацію, що склалась у Вас у нашому відділенні для проведення касових операцій. Зробивши перевірку бачимо, що підійшовши до іншої каси, вже настав час закриття 17:32, про що фахівець попередив. Дійсно, манера спілкування була не тактовною у Вашу сторону, про що дуже вибачаємось. Ми провели розмову зі співробітниками відділення щодо лояльності і чемності в обслуговуванні, щоб таких ситуацій більше не повторювалось.

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація і щиро перепрошуємо. Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Бажаємо гарного дня!

Комментарии - 1

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
9 мая 2024, 13:42
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

Ми детально розібрали ситуацію, що склалась у Вас у нашому відділенні для проведення касових операцій. Зробивши перевірку бачимо, що підійшовши до іншої каси, вже настав час закриття 17:32, про що фахівець попередив. Дійсно, манера спілкування була не тактовною у Вашу сторону, про що дуже вибачаємось. Ми провели розмову зі співробітниками відділення щодо лояльності і чемності в обслуговуванні, щоб таких ситуацій більше не повторювалось.

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація і щиро перепрошуємо. Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Бажаємо гарного дня!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Обслуговування у відділенні банка