Купівля валюти тільки після фото з паспортом
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Своє стандартне «нам шкода» можете не за труднюватися і мені не писати. Враховуючи кількість негативних відгуків краще витратіть час на зміни із врахуванням скарг.21 сторіччя на дворі, пора якось розвиватися та відповідати вимогам, бо вас скоро ощад банк обжене
Завдане мною питання не потребує якогось особливого дослідження, а відтак не має сенсу досліджувати його цілий місяць (Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. ст20 ЗУ «про звернення громадян). Прошу надати обґрунтовану письмову відповідь відповідь
Моє звернення було письмовим та офіційним. Необхідну інформацію про себе (ПІБ та ІПН) я надала. Інформацію про адресу відділення, день та час також. Що вам заважає надати відповідь?
Нагадую. що тим же ЗУ «Про звернення громадян» передбачена відповідальність про не надання відповіді на звернення
Моє звернення було письмовим та офіційним. Необхідну інформацію про себе (ПІБ та ІПН) я надала. Інформацію про адресу відділення, день та час також. Що вам заважає надати відповідь?
Нагадую. що тим же ЗУ «Про звернення громадян» передбачена відповідальність про не надання відповіді на звернення
Вітаємо!
Дякуємо за очікування відповіді! Ми перевірили дану ситуацію і хочемо повідомити, що з урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації банк може надати виключно клієнту. В свою чергу підкреслюємо, що банк дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг. Повідомляємо, що фотофіксація клієнта з паспортом при здійсненні валютно-обмінних операцій не здійснюється.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Дякуємо за очікування відповіді! Ми перевірили дану ситуацію і хочемо повідомити, що з урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації банк може надати виключно клієнту. В свою чергу підкреслюємо, що банк дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг. Повідомляємо, що фотофіксація клієнта з паспортом при здійсненні валютно-обмінних операцій не здійснюється.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Якщо ви визнаєте, що вимога оператора про здійснення фотогоафування з паспортом при підтвердженні валютної операції була незаконною, то виникає питання чи поніс покарання цей оператор (враховуючи що ви знаете день, відділення,час та місце де він сидів- то не складно встановити працівника, переглянути запис з камер (описувала раніше)? Чи була проведена робота, підвищення курсів кваліфікації, винесена догана чи попередження за перевищення службових повноважень, втрату клієнта та грошей?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Хочемо розібратися у даній ситуації та написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь. Вдячні за розуміння!
Дякуємо за очікування відповіді! Ми перевірили дану ситуацію і хочемо повідомити, що з урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації банк може надати виключно клієнту. В свою чергу підкреслюємо, що банк дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг. Повідомляємо, що фотофіксація клієнта з паспортом при здійсненні валютно-обмінних операцій не здійснюється.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.